Ze denkt zeker dat het een hotel is bij onsquote:Op woensdag 15 december 2010 15:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja mijn au pairvoorstel was natuurlijk de eerste stap in die richting, maar ik krijg niet de indruk dat je staat te springen.
ik ga niets adopterenquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ze denkt zeker dat het een hotel is bij ons
Zeg ik ben daar niet voor niks weggegaan (zuidlimburg dan, niet Sittard precies).quote:
Zoiets, maar ik hoop wel dat je een ander hoofd hebt.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Au pair? moet ik dit dan dragen?
[ afbeelding ]
Als je het niet erg vindt, voeden we de kleine liever niet met dit soort beelden op.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Au pair? moet ik dit dan dragen?
[ afbeelding ]
Die bekijkt dat natuurlijk de eerste 7 jaar wel vanuit een ander perspectief...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, voeden we de kleine liever niet met dit soort beelden op.
ach de eerste 2 jaar onthoud hij/zij later toch niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, voeden we de kleine liever niet met dit soort beelden op.
Alleen met een degelijke schort kun je ook prima poetsen.
Kort bruin haar en een vierkant hoofd.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:13 schreef lezzer het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik hoop wel dat je een ander hoofd hebt.
Niet bewust, maar de trauma's!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef Nizno het volgende:
ach de eerste 2 jaar onthoud hij/zij later toch niet.
Per definitie al beter dan in je plaatje.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Kort bruin haar en een vierkant hoofd.
trauma's vergeten ze ook.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet bewust, maar de trauma's!
[..]
Per definitie al beter dan in je plaatje.
Dan moeten die boeza er wel af hoor...quote:Op woensdag 15 december 2010 15:19 schreef Magenta het volgende:
Dat leer is meer iets voor wonderer (zonder vrouw dus)
Niet leuk?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:22 schreef Vanyel het volgende:
Boeza? Is dat tegenwoordig meervoud van boezem?
IK GILquote:Op woensdag 15 december 2010 15:24 schreef Magenta het volgende:
Ik moet eigenlijk denken aan een forse Surinaamse vrouw die zegt 'kind, kom aan mijn boeza'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |