ai...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:52 schreef lezzer het volgende:
Oi, een brief voor Frau Lezzer uit Köln. Ik denk dat ik een bon heb
Mijn zwangere lijf doet er 2x 6 à 7 op level 5...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:51 schreef lezzer het volgende:
Ik crosstrainer 20 minuten op level 1
Ik deed wel ooit langer en zwaarder, maar toen kreeg ik een blessure.
Wat is er fietsje?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:07 schreef lezzer het volgende:
Godsamme Fiets, ik dacht dat je gedoe had gehad met je moeder en dat je zowat met de strop om je nek stond!
/dramaqueen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 15:07 schreef lezzer het volgende:
Godsamme Fiets, ik dacht dat je gedoe had gehad met je moeder en dat je zowat met de strop om je nek stond!
/dramaqueen.
Wil je in Boxtel wonen? Da's zo'n beetje in het midden namelijk denk ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Hee, maar Vanyel en lezzerDoen jullie mij eens adopteren.
Volgens mij woont Vanyel dan nog dichterbij dan dat Breda isquote:Op woensdag 15 december 2010 15:08 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben maandag in Breda. Dat vind ik ver genoeg.
Ja mijn au pairvoorstel was natuurlijk de eerste stap in die richting, maar ik krijg niet de indruk dat je staat te springen.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Hiiihii.
Hee, maar Vanyel en lezzerDoen jullie mij eens adopteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |