Er zit een onwijs vette lesbo club in Antwerpen. Staat nog altijd hoog op mijn wish list!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:54 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
[..]
Antwerpen
Naar de dierentuin, het Aquarium-ding, diamanten kijken, en een hele dag niet het hotel uit komen

Yupsquote:Op woensdag 15 december 2010 11:00 schreef lezzer het volgende:
Wij gaan vrij onverwacht ook nog een weekend naar Londen. Ja, sorry.
Iemand daar ooit naar een musical geweest?

Ja? Wie wat waar?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:04 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Er zit een onwijs vette lesbo club in Antwerpen. Staat nog altijd hoog op mijn wish list!

Whoop! Bedankt!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:13 schreef Qebbel het volgende:
[..]
'k Moest ff zoeken, maar het heet Cafe de Love. Hier staan pics
*checkt musicals..*

Die meisjes in kerstkledijquote:Op woensdag 15 december 2010 11:13 schreef Qebbel het volgende:
[..]
'k Moest ff zoeken, maar het heet Cafe de Love. Hier staan pics
*checkt musicals..*

Graag en normaal ook wel vaak genoeg. Afgelopen jaar (of 2) vooral korte dingetjes, max een week naar plaatsen als Antwerpen of Berlijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:46 schreef lezzer het volgende:
Ga je zelf niet vaak op vakantie? Of niet graag? Kijk, dat je nu niet gaat snap ik wel, maar eerder ook niet?
 Bangkok
 Bangkok  (of gewoon heel lang op reis), dat helpt niet.
 (of gewoon heel lang op reis), dat helpt niet.

http://www.londenmusicals.nl/ Daar hebben wij ze besteld.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef lezzer het volgende:
We willen naar Billy Elliot. Maar ik weet niet waar ik die kaarten het beste kan kopen. Die sites roepen elke keer wat anders qua beschikbaarheid. Ik weet ook niet wat nou betrouwbaar is.

Oh, dus dat ging goed?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:34 schreef Qebbel het volgende:
[..]
http://www.londenmusicals.nl/ Daar hebben wij ze besteld.

!!!
 !!! 

Jep. We Will Rock You. Maar dat zat bij de reis inbegrepen, dus dat was makkelijker.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:00 schreef lezzer het volgende:
Wij gaan vrij onverwacht ook nog een weekend naar Londen. Ja, sorry.
Iemand daar ooit naar een musical geweest?

Dan zou ik heel zenuwachtig worden, rond het huis gaan rennen en in paniek de Amé kapotsmijten. Ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Stel ik zou nou ja zeggen...
Als je niet zo'n takke-eind weg zou wonen zou ik het doen.

Serieus?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dan zou ik heel zenuwachtig worden, rond het huis gaan rennen en in paniek de Amé kapotsmijten. Ja.

Dat zal best, maar mijn pa zou toch raar opkijken als je aanbelt.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ben heel gewoon hoor.
En ik heb een stabiele relatie, en i.t.t. wat hier beweerd wordt géén kelder voor jonge lesbomeisjes.

OMG, ben jij nog in de kast?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat zal best, maar mijn pa zou toch raar opkijken als je aanbelt.

Zit me niet zo te OMG-en.quote:

Hij zal boven z'n krantje uitkijken, even zuchten en vervolgens weer achter z'n krantje duiken, iets mompelend in de trend van 'Als jullie het maar veilig doen'. Zo eentje is het.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:13 schreef lezzer het volgende:
En 20 jaar ouder
*joviaal* "Hi, ik kom een drankje doen met je dochter"

Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:18 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hij zal boven z'n krantje uitkijken, even zuchten en vervolgens weer achter z'n krantje duiken, iets mompelend in de trend van 'Als jullie het maar veilig doen'. Zo eentje is het.

Dat 'ie het later aan m'n moeder vertelt. Laten we het er maar op houden dat dat niet leuk is.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.

quote:Op woensdag 15 december 2010 13:19 schreef lezzer het volgende:
Net ontdekt hoe simpel het eigenlijk is om een diagram te maken in excel...
Ik voel me echt zo suf

Het gaat dus niet om de coming out, hè. Het gaat meer om vreemde mensen in hun huis.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:33 schreef lezzer het volgende:
Ik doe het echt niet hoor. Ik weet niet eens waar je woont
Wordt die coming out echt een probleem bij je moeder?

Ik heb 2007 volgens mij, of iets.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En als je office 2010 hebt, kun je ook nog extra leuke dingetjes maken..

Dat laatste. 'T zal m'n ouders vast niet kunnen schelen, maar ik heb gewoon geen zin in een 'life-changing'-gedoe.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb 2007 volgens mij, of iets.
@Fiets, is het echt vervelend dan over die eventuele coming out? Of meer dat je er tegen aan zit te hikken en geen noodzaak hebt? Dat laatste heb ik namelijk ook gewoon gehad.

Ik zou willen dat ik je zou kunnen uitleggen hoe groot die opluchting is. Hoe je je voelt ná dat life-changing-gedoe.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat laatste. 'T zal m'n ouders vast niet kunnen schelen, maar ik heb gewoon geen zin in een 'life-changing'-gedoe.

Mijn moeder loopt nu te zeiken van 'WANNEER KRIJG IK NOU EEN SCHOOOONZOOOON. BAAAAAKKKKFIIEEETSSS SCHOOOONNNZOOOONNNN' dus ik zal 't er waarschijnlijk wel snel uitflappen.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik je zou kunnen uitleggen hoe groot die opluchting is. Hoe je je voelt ná dat life-changing-gedoe.

Ik denk dat ze wil dat je het vertelt...quote:Op woensdag 15 december 2010 14:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt nu te zeiken van 'WANNEER KRIJG IK NOU EEN SCHOOOONZOOOON. BAAAAAKKKKFIIEEETSSS SCHOOOONNNZOOOONNNN' dus ik zal 't er waarschijnlijk wel snel uitflappen.

. Ben ik nou zo ouderwets?
 . Ben ik nou zo ouderwets?

Wij zoeken oog een au pair, of heb je ook geen tijd voor huishoudelijke klusjes en kinderverzorging?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:58 schreef Bakfiets. het volgende:
En Vanyel, ik doe een fulltime studie, die soms tot laat in de avond doorgaat. Ik heb weinig tijd om te werken, dus niet genoeg geld per maand om daar een kamer van te huren.

Die laat ik even liggen voor het fietsje zelfquote:Op woensdag 15 december 2010 14:11 schreef Magenta het volgende:
14 jaar en we hebben het over 'schoonzonen' en 'op jezelf gaan wonen'. Ben ik nou zo ouderwets?

Jij vindt fietsje ook lief hequote:Op woensdag 15 december 2010 14:14 schreef Vanyel het volgende:
Die laat ik even liggen voor het fietsje zelf

) ze is nog een kind. Laat ze dat nog lekker minimaal twee jaar blijven
) ze is nog een kind. Laat ze dat nog lekker minimaal twee jaar blijven  

quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!

Ik heb het al verklaptquote:Op woensdag 15 december 2010 14:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En ik vind het ook wel schattig dat Magenta zo beschermend reageert

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |