Dat wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:14 schreef lezzer het volgende:
Nog 1,5 weekBij mij nog 5 dagen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar in Shanghai is het geen 25 graden...
Kom jij eigenlijk de 1e terug?
Allemaal trouwens.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Daarom ga ik ook nog op wintersportquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 2e.quote:
Wut?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:37 schreef Vanyel het volgende:
Jullie zijn trouwens jaloersmakend met zn tweeën.
Jij en Qebbel met je vakanties. En skunk ook zie ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:39 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wut?
Mijn vrouw houdt wel van Chinees eten trouwens hoor
Dat heb ik één keer gedaan, nooit meer. Wat een kutvakantie was dat zeg.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ga ook heus op vakantie... maar niet naar een zonnig oord
Ik wil ook graag een keer naar Hong Kong! Heel anders dan Shanghai denk ik. En Chinees eten is echt zo yummmquote:Op woensdag 15 december 2010 10:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
De 2e.
En ik wil ook nog ooit naar Shanghai!
Maar, misschien gaan we nog eerder wel terug naar Hong Kong
Waarheen dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:42 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ga ook heus op vakantie... maar niet naar een zonnig oord
Het erge is dat het zo'n beetje "moet". Maar goed, zo'n drama maken we er niet van hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 10:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij en Qebbel met je vakanties. En skunk ook zie ik.
Vooral van Nederlands Indonesischquote:Houdt je vrouw van nederlands chinees of van chinees chinees?
Ik zag laatst een docu over Shanghai op discovery. Toen wilde ik natuurlijk ook meteenquote:Op woensdag 15 december 2010 10:45 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik wil ook graag een keer naar Hong Kong! Heel anders dan Shanghai denk ik. En Chinees eten is echt zo yummm. Niet te vergelijken met hier.
quote:Op woensdag 15 december 2010 10:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat heb ik één keer gedaan, nooit meer. Wat een kutvakantie was dat zeg.
Wat ga je doen?
Antwerpenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |