Er zit een onwijs vette lesbo club in Antwerpen. Staat nog altijd hoog op mijn wish list!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:54 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
[..]
Antwerpen
Naar de dierentuin, het Aquarium-ding, diamanten kijken, en een hele dag niet het hotel uit komen
Yupsquote:Op woensdag 15 december 2010 11:00 schreef lezzer het volgende:
Wij gaan vrij onverwacht ook nog een weekend naar Londen. Ja, sorry.
Iemand daar ooit naar een musical geweest?
Ja? Wie wat waar?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:04 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Er zit een onwijs vette lesbo club in Antwerpen. Staat nog altijd hoog op mijn wish list!
Whoop! Bedankt!quote:Op woensdag 15 december 2010 11:13 schreef Qebbel het volgende:
[..]
'k Moest ff zoeken, maar het heet Cafe de Love. Hier staan pics
*checkt musicals..*
Die meisjes in kerstkledijquote:Op woensdag 15 december 2010 11:13 schreef Qebbel het volgende:
[..]
'k Moest ff zoeken, maar het heet Cafe de Love. Hier staan pics
*checkt musicals..*
Graag en normaal ook wel vaak genoeg. Afgelopen jaar (of 2) vooral korte dingetjes, max een week naar plaatsen als Antwerpen of Berlijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:46 schreef lezzer het volgende:
Ga je zelf niet vaak op vakantie? Of niet graag? Kijk, dat je nu niet gaat snap ik wel, maar eerder ook niet?
http://www.londenmusicals.nl/ Daar hebben wij ze besteld.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef lezzer het volgende:
We willen naar Billy Elliot. Maar ik weet niet waar ik die kaarten het beste kan kopen. Die sites roepen elke keer wat anders qua beschikbaarheid. Ik weet ook niet wat nou betrouwbaar is.
Oh, dus dat ging goed?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:34 schreef Qebbel het volgende:
[..]
http://www.londenmusicals.nl/ Daar hebben wij ze besteld.
Jep. We Will Rock You. Maar dat zat bij de reis inbegrepen, dus dat was makkelijker.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:00 schreef lezzer het volgende:
Wij gaan vrij onverwacht ook nog een weekend naar Londen. Ja, sorry.
Iemand daar ooit naar een musical geweest?
Dan zou ik heel zenuwachtig worden, rond het huis gaan rennen en in paniek de Amé kapotsmijten. Ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Stel ik zou nou ja zeggen...
Als je niet zo'n takke-eind weg zou wonen zou ik het doen.
Serieus?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:47 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dan zou ik heel zenuwachtig worden, rond het huis gaan rennen en in paniek de Amé kapotsmijten. Ja.
Dat zal best, maar mijn pa zou toch raar opkijken als je aanbelt.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:48 schreef lezzer het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ben heel gewoon hoor.![]()
En ik heb een stabiele relatie, en i.t.t. wat hier beweerd wordt géén kelder voor jonge lesbomeisjes.
OMG, ben jij nog in de kast?quote:Op woensdag 15 december 2010 11:52 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat zal best, maar mijn pa zou toch raar opkijken als je aanbelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |