OH JA JEZUS CHRISTUS LIEVE HEER. Ik ben er ECHT niet bij vandaag.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef Magenta het volgende:
Sorry, geen zin om alle 'ijsje!' quotes op te zoeken..
Kerstpakket, ijs, liefhebber, Ola..never mind
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
OH JA JEZUS CHRISTUS LIEVE HEER. Ik ben er ECHT niet bij vandaag.![]()
Sorry
Als je me nog even je adres PM't krijg je in ieder geval wel een kerstkaart. Mag dat ook?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:57 schreef wonderer het volgende:
Ik heb in mijn hele leven nog nooit een kerstpakket gehad
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:24 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Als je me nog even je adres PM't krijg je in ieder geval wel een kerstkaart. Mag dat ook?
Ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef Bakfiets. het volgende:
Wie was er ook al weer van de Amé? Dat zit er namelijk ook in, maar ik heb geen flauw idee hoe het smaakt.
Ik jat straks alvast wat chocolade er uit, trouwens. Maar wel stiekem in het donker, anders ziet de hond 't.
Ik vind het wel moeilijk. Onze medewerkers krijgen dit jaar geen kerstpakket, maar (alleen) een bonus.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind kerstpakketten vooral vaak zonde van t geld omdat het rotzooi is.
Die van ons natuurlijk niet hè, wij hebben namelijk heel geweldige medewerkersquote:Op woensdag 15 december 2010 08:20 schreef Vanyel het volgende:
Dat hoop ik dan maar voor je. Schijnt dat er mensen zijn die echt gaan muiten als ze geen grote doos met smerig eten krijgen.
Daar gaat het ook om denk ik, dat uitpakken.quote:Ik snap de liefde voor dat soort pakketten nooit zo. Uitpakken is leuk, maar dan iets vinden waar je wat aan hebt is toch nog veel leuker
quote:Op woensdag 15 december 2010 08:23 schreef lezzer het volgende:
[..]
Die van ons natuurlijk niet hè, wij hebben namelijk heel geweldige medewerkers![]()
En de bonus was ook leukGetuige de reacties...
[..]
Daar gaat het ook om denk ik, dat uitpakken.
Wij hebben het kerstpakket van vorig jaar geloof ik nog ergens in de kelder staan
Dat ken ik helemaal nietquote:Op woensdag 15 december 2010 09:21 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
En 't is vlierbes&citroensmaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |