quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhm, de volledige app is wat duurder. Volgens mij is het enige dat je niet op bepaalde stukken automatische andere audio aankan zetten, bijvoorbeeld als je sneller gaat lopen of zo. Voor de rest werkt de gratis helemaal perfect. Ik luister toch altijd een podcast tijdens het lopen dus die functie maakt me niet uit. Geen in-app aankopen.
Ik zeg het verkeerd. Je hebt Runkeeper Pro en die kost 7,99. Je hebt daarnaast ook Runkeeper Free. Die gratis versie werkt voor mij helemaal perfect. Ik kan mijn route terugkijken, mijn snelheden, via hun website en de app heb je een soort dashboard waar je vorige sessies mee kunt bekijken. Voor mij geen reden om 8 euro uit te geven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:14 schreef o.us het volgende:
Dus je hebt een volledige app en gratis app? Hmkay, ik ga het zo even checken dan.
Best leuk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
Ik zal morgen eens de gratis Suske en Wiske installeren
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd continue dat als ik in itunes een app koop dat die nergens terug te vinden is. Als ik hem dan op de ipad/iphone download en sync staat ie wel in itunes bij de programma's.
EDIT: Nu kwamen ze niet eens in itunes en waren ze ook op de ipad weg :S . HELP.
moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
Ik zal morgen eens de gratis Suske en Wiske installeren
Ik snap je niet. Waar op je iPhone staan die .ipa's?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef skittelman het volgende:
Ik snap er de ballen niet meer van.
Ik heb een aantal leuke .ipa files die schijnbaar op mijn iPhone staan.
Maar ik kan ze met geen mogelijkheid openen? hoe wil ik ze dan installeren?
Ik hoop dat ik gewoon blind ben of stom doe (ik verlang al een klein beetje terug naar mn android)
met ftp programma daar naartoe gesleept. Fileapp ziet ze staan maar openen ho maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Waar op je iPhone staan die .ipa's?
Jailbreak? Want dat mogen we hier niet bespreken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:10 schreef skittelman het volgende:
[..]
met ftp programma daar naartoe gesleept. Fileapp ziet ze staan maar openen ho maar
jailbreak is toch legaal? maar ja anders kan je niks kopieren, dacht ik...quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jailbreak? Want dat mogen we hier niet bespreken.
Waarom installeer je die dan ook niet via iTunes, als ze toch al op je computer staan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef skittelman het volgende:
Ik snap er de ballen niet meer van.
Ik heb een aantal leuke .ipa files die schijnbaar op mijn iPhone staan.
Maar ik kan ze met geen mogelijkheid openen? hoe wil ik ze dan installeren?
Ik hoop dat ik gewoon blind ben of stom doe (ik verlang al een klein beetje terug naar mn android)
vage foutmelding van itunes, maar heb het nu gefixt... beetje omslachtig allemaal, hopelijk hoef ik het niet nog een keer te doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom installeer je die dan ook niet via iTunes, als ze toch al op je computer staan?
Staat je volume over het algemeen niet laag? Zeg maar met die knoppen linksboven aan je iPhone?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef Santello het volgende:
mijn Iphone 4 wekker gaat niet over, hij staat aan, het geluid staat ook aan bij instellingen.
Sinds een paar dagen doet hij dat, tevens hoor ik het toetsenbord en de slidelock ook niet meer, iemand een idee?
Alles max, hij blijft op tril als iemand belt, zonder ringtone :squote:Op dinsdag 14 december 2010 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Staat je volume over het algemeen niet laag? Zeg maar met die knoppen linksboven aan je iPhone?
Wat doe je er allemaal voor onzedelijke dingen mee?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgende week krijg ik alweer mijn 3e nieuwe iPhone 4.
Vraag me net als hierboven af wat je er dan in godsnaam mee doetquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgende week krijg ik alweer mijn 3e nieuwe iPhone 4.
De eerste was echt helemaal aan zijn gootje. De batterij ging maar een halve dag mee, hij ging niet meer uit en gaf telkens foutmeldingen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef Unglaublich het volgende:
[..]
Wat doe je er allemaal voor onzedelijke dingen mee?
Nee hoor geen last van, heb je met je instellingen zitten spelen? Daar kun je namelijk bij GELUID of iPOD instellen hoe hoog het maximale geluidsniveau staat.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Merkie het volgende:
Iemand hier nog meer last van zacht geluid? Ik moet het schuifje op minstens driekwart zetten met mijn iPhone terwijl ik hem met mijn oude iPhone altijd ongeveer op de helft had staan.
Staat op maximaal.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Nee hoor geen last van, heb je met je instellingen zitten spelen? Daar kun je namelijk bij GELUID of iPOD instellen hoe hoog het maximale geluidsniveau staat.
Ok dan ga ik naar mijn 2de troubleshooting: Heb je toevallig pluisjes (vanuit je broekzak) in je input zitten? Dat had ik een keer, kreeg heel weinig geluid uit mijn iPhone opeens.quote:
Ook niet, ziet er schoon uit. Sowieso heb ik deze iPhone pas sinds maandag.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Ok dan ga ik naar mijn 2de troubleshooting: Heb je toevallig pluisjes (vanuit je broekzak) in je input zitten? Dat had ik een keer, kreeg heel weinig geluid uit mijn iPhone opeens.
Er is geen Apple Store in Nederlandquote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Kolomos het volgende:
Een keer ermee naar de apple store gaan? Ze zullen het wel voor niks verhelpen en anders kunnen ze je vertellen dat het ding kapot is?
Ah dan een premium resellerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is geen Apple Store in Nederland.
Nee, dit is al een nieuwe iPhone omdat ik mijn vorige voor reparatie had weggebracht. Maar ik heb geen zin om weer mijn iPhone weg te brengen voor zoiets stomsquote:
Kan namelijk best zijn dat er een kabel minder goede geleiding heeft en dat het geluid daardoor minder hard is.quote:
Binnenkort in Amsterdamquote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is geen Apple Store in Nederland.
Daar zijn apps voor Byte_Me, Friends is daar een van, er zijn meerdere gratis apps maar ik weet niet waar je die kunt vinden.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Byte_Me het volgende:
op die iphone reclame die de laatste tijd veel langskomt, zie ik een soort people tab, een scherm met allemaal pasfotootjes. zijn dat contacten die je kunt bellen door erop te drukken en hoe krijg ik dat op mn iphone?
iemand al infinity blade gespeeld? ziet er erg goed uit en het spelletje is ook best leuk.
Is er een verschil tussen een mac store en een reseller dan?quote:
Ja, een Apple Store is een winkel van Apple en kan dus ook je iPhone omruilen als er iets mis mee is. Een reseller is gewoon een particulier bedrijf dat spullen van Apple verkoopt.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen een mac store en een reseller dan?
Toevallig die vind mijn iPhone app erop staan?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik heb een paarse pijl rechtsboven sinds gister. Dat ding komt toch tevoorschijn als GPS aanstaat? Ik heb alles uit en zelfs gereset maar het is er nog.
Net verwijderd en een reboot gedaan, nog steeds.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toevallig die vind mijn iPhone app erop staan?
Dan stop je m toch andersom in je broek? Ding is zo symmetrisch als de pestquote:Op donderdag 16 december 2010 01:14 schreef Santello het volgende:
Grote design fout vind ik toch wel de plaatsing van de oordoppen input.
Ik en velen anderen stoppen de telefoon met de bovenkant naar beneden in mijn broekzak,
wat dus totaal niet lekker werkt.
Apps in de achtergrond gesloten? En anders bij locatievoorzieningen even kijken welke apps in de afgelopen 24 uur GPS hebben opgevraagdquote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Net verwijderd en een reboot gedaan, nog steeds.
En ik en vele anderen stoppen hem er weer andersom in. Wat is het probleem? Het ding heeft precies dezelfde vorm, hoe je hem er ook instopt. Het enige 'probleem' is misschien dat je niet direct bij de homeknop kan maar daarvoor heb je de stand-by button. En daarnaast: zo zie je de tijd niet tenzij je hem helemaal uit je broekzak haalt (en dan maakt het toch niks meer uit of die plug boven of onder zit).quote:Op donderdag 16 december 2010 01:14 schreef Santello het volgende:
Ik en velen anderen stoppen de telefoon met de bovenkant naar beneden in mijn broekzak,
Troll?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan stop je m toch andersom in je broek? Ding is zo symmetrisch als de pest
Eens, als goede tweede de speaker, die geen reet voorsteltquote:Op donderdag 16 december 2010 01:14 schreef Santello het volgende:
Want je wil op de fiets ook muziek luisterenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Eens, als goede tweede de speaker, die geen reet voorstelt
Dat is inderdaad zo pauper!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want je wil op de fiets ook muziek luisteren
Hoor mn ringtone vaak niet eensquote:Op donderdag 16 december 2010 18:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want je wil op de fiets ook muziek luisteren
nee, ik weet niet hoe jouw iPhone 4 er uit ziet hoor, mijne is nogal symmetrisch...quote:
ziet er erg netjes uit, zou ik je wel mogen vragen of ik de foto's voor je kan downgraden, ze halen de topic snelheid erg omlaag. Ik wil ze wel even voor je uploaden en wisselen als je wilt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:03 schreef saschamurano het volgende:
Gisteren mijn replacement backplate ontvangen uit Azie. Zeker aan te raden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je gang hoor. Had het niet eens in de gatenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef Kolomos het volgende:
[..]
ziet er erg netjes uit, zou ik je wel mogen vragen of ik de foto's voor je kan downgraden, ze halen de topic snelheid erg omlaag. Ik wil ze wel even voor je uploaden en wisselen als je wilt?
Maakt niet uit hoor, ze zijn dezelfde kwaliteit alleen nu 2,3 mb minder groot per plaatjequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:10 schreef saschamurano het volgende:
[..]
Ga je gang hoor. Had het niet eens in de gaten
Ik heb de backplate (+ schroevendraaier set) hier gekocht:quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:12 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ze zijn dezelfde kwaliteit alleen nu 2,3 mb minder groot per plaatje!
Anyway, ziet er erg nice uit, waren ze duur? Want ik krijg mijn iPhone 4 in januari dus ik ben ook op zoek naar goede bescherming. Worden ze aanmerkelijk dikker?
Hoe zit het met garantie wanneer je er aanpassingen aan doet? Vervalt deze niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef saschamurano het volgende:
[..]
Ik heb de backplate (+ schroevendraaier set) hier gekocht:
http://www.chinaontrade.c(...)ame-black-p-562.html
Installatie is super easy en vervangt gewoon de originele backplate. De iPhone wordt er dus niet dikker op.
De schroevendraaier is overigens niet aan te raden. Deze past namelijk niet op de schroeven die op de iphone aanwezig zijn
Edit:
Op deze site heb je ook een variant:
http://www.sw-box.com/Iphone-4-Leather-Back-Cover-Black.html
Google Latitude toevallig geïnstalleerd?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik heb een paarse pijl rechtsboven sinds gister. Dat ding komt toch tevoorschijn als GPS aanstaat? Ik heb alles uit en zelfs gereset maar het is er nog.
Bedankt het lag inderdaad aan Google Latidude!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Google Latitude toevallig geïnstalleerd?
Officieel gezien wel. Maar volgens mij is het niet te achterhalen of een backplate is verwijderd of niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Hoe zit het met garantie wanneer je er aanpassingen aan doet? Vervalt deze niet?
Je kunt ook een witte iphone maken... zo grappig dat zij kunnen wat apple zelf niet lukt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef saschamurano het volgende:
[..]
Ik heb de backplate (+ schroevendraaier set) hier gekocht:
http://www.chinaontrade.c(...)ame-black-p-562.html
Installatie is super easy en vervangt gewoon de originele backplate. De iPhone wordt er dus niet dikker op.
De schroevendraaier is overigens niet aan te raden. Deze past namelijk niet op de schroeven die op de iphone aanwezig zijn
Edit:
Op deze site heb je ook een variant:
http://www.sw-box.com/Iphone-4-Leather-Back-Cover-Black.html
Da's fucking raar; telefoon al gereboot?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:58 schreef pleinsud het volgende:
Na een update kan ik mijn icoontjes niet meer slepen. Ik heb nu drie pagina's, een volle, een halve, en een pagina met maar een icoon?
Heb een iPhone 4.
Nee, de seal voor garantie wordt niet verbroken als je de achterkant losmaaktquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Hoe zit het met garantie wanneer je er aanpassingen aan doet? Vervalt deze niet?
Spaans...quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:11 schreef Baghdaddy het volgende:
http://www.redmondpie.com(...)-blow-your-mind-off/![]()
quote:
quote:More languages are expected to be added soon, with word from the developer suggesting plans to incorporate all major European languages starting with French.
Ik ken het, vervelend heh, een pakketje verwachten en dat maar niet aan wilt komen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iphone 4 zou tussen 13:25 en 15:25 bezorgd worden. Nog geen bezorger gezien
Mjah ook gedaan...ik lees hier: http://forum.iculture.nl/(...)robleem-speaker.html dat er meerdere zijn met hetzelfde probleemquote:
Met welke programma kopieer je sms.db? Het zou namelijk wel moeten werken.quote:Op zondag 19 december 2010 00:53 schreef MichielPH het volgende:
Is het ook mogelijk om alleen sms'jes op te slaan, terug te gaan naar fabrieksinstelling en dan enkel sms'jes te importeren? Eventueel met JB. Ik heb Sms.db wel gevonden, maar als je die domweg kopieert crasht de smsapp
iphone explorerquote:Op zondag 19 december 2010 21:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Met welke programma kopieer je sms.db? Het zou namelijk wel moeten werken.
Exact. Ik heb ook nog iFile geïnstalleerd, zou ik het ook mee kunnen doen.quote:
Weet iemand hier iets over?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef Saninl het volgende:
http://www.amazon.co.uk/g(...)id=1292197152&sr=8-1
Is die ook bruikbaar voor mijn iPhone 3GS?
Of is dit een andere uitvoering alleen voor de HTC?
Bedankt,
Ik heb dit ook een tijdje gehad. Toen een update gedaan van de firmware, en toen was ik er even vanaf. Daarna kreeg ik het dus weer. Ik heb toen mijn telefoon per ongeluk een keer flink hard laten vallen, en daarna heb ik er nooit meer last van gehadquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef lj_lightning het volgende:
Sinds gister doet mijn iPhone weird![]()
Ik heb hem gister voor het laatst echt 'gebruikt' in de trein met headphones met de VLC App (bazen app) Maar nu krijg ik sinds gister avond steeds deze melding:
[ afbeelding ]
Ik heb niks op mn iPhone aangesloten... behalve een bumper) Ik heb ook gekeken in de socket onderin of daar wat inzat maar die is mooi schoon en ook de headphone jack ziet er niet anders dan normaal uit aan de binnenkant...
Het kutte is dus nu dat er geen geluid uitkomtals ik op de knopjes vol + en - druk dan komen er ook geen blokjes bij het geluids-schermpje. En in VLC/Youtube staat ook 'Music not availible'
Het rare is wel dat ringtones, screenlock enzo wel gewoon werkt. En met headphones aangesloten werkt alles gewoon...
Iemand die dit vaker heeft gezien? Herstellen via iTunes mocht niet baten
quote:Op zondag 19 december 2010 00:53 schreef MichielPH het volgende:
Is het ook mogelijk om alleen sms'jes op te slaan, terug te gaan naar fabrieksinstelling en dan enkel sms'jes te importeren? Eventueel met JB. Ik heb Sms.db wel gevonden, maar als je die domweg kopieert crasht de smsapp
Woei!quote:
Precies hetzelfde probleem, baalde ook behoorlijk toen ik het zag..quote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef GeneraalUli het volgende:
Fijn. Voor het eerst sinds tijden m'n bumper eraf gehaald. Allemaal krassen en vlekken op de antenneband... Mooi kut
http://www.razorianfly.co(...)ges-iphone-4-photos/
Ziet er een beetje uit zoals in die link, maar dan nog iets meer.
Ga naar Telefoon > Favorieten (eerste tabblad) en vervolgens klik je op de + rechtsboven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:51 schreef Cavalier het volgende:
Is het mogelijk om een contact op de voorpagina van de iphone te zetten, zodat ik met één druk op de knop iemand kan bellen?
Sorry ik begreep jou verkeerd. In dat geval heb ik geen antwoord!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef Cavalier het volgende:
Ik bedoel echt als icoontje, niet als favoriet. Of begrijp ik je verkeerd?
Even downloaden dan maar.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
13 Lonely Planet-app gratis
http://goo.gl/9eocJ
http://itunes.apple.com/us/app/speed-dial-1/id291220228?mt=8quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef Cavalier het volgende:
Het kan met de "My Love" app? Dan heb je een icoon van een hartje in beeld, als je daarop drukt wordt gelijk je (door jou ingesteldequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:51 schreef Cavalier het volgende:
Is het mogelijk om een contact op de voorpagina van de iphone te zetten, zodat ik met één druk op de knop iemand kan bellen?
Wat zoetsappigquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het kan met de "My Love" app? Dan heb je een icoon van een hartje in beeld, als je daarop drukt wordt gelijk je (door jou ingestelde) grote liefde gebeld.
http://www.appletips.nl/t(...)naf-het-springboard/quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef Cavalier het volgende:
Mweh. Dan is het favorietenlijstje in de telefoon-app nog sneller. Is toch bizar dat dit niet out of the box kan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:23 schreef Doekje het volgende:
[..]
http://www.appletips.nl/t(...)naf-het-springboard/
astu!
Mwah zoveel tijd bespaart het niet hoor.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:44 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Mweh. Dan is het favorietenlijstje in de telefoon-app nog sneller. Is toch bizar dat dit niet out of the box kan?
Maar er zijn honderden 'Call my love'-apps, dus klaarblijkelijk is er vraag naar. Vind ik een prima reden om het out of the box te laten werken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:45 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mwah zoveel tijd bespaart het niet hoor.
Probeer je ooit wel eens iets zelf?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar in je iPhone zit de optie om je code van je simkaart te wijzigen?
ik weet dat t-mobile en vodafone dit doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:30 schreef Jahr00n het volgende:
Weet iemand of ik een sim only abonnement die nog een jaar geldig is om kan zetten in een abonnement met een iPhone4?
Ik ook hoor, daar niet vanquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:11 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Maar er zijn honderden 'Call my love'-apps, dus klaarblijkelijk is er vraag naar. Vind ik een prima reden om het out of the box te laten werken.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waar in je iPhone zit de optie om je code van je simkaart te wijzigen?
Dan hoop ik voor je dat ze hem naar het goede adres hebben gestuurd. Mijne was na een week al gemaakt/vervangen voor een nieuwe maar ik had hem ook pas na 3 weken in huis. Ze hadden hem "per ongeluk" naar een voor mij totaal onbekend adres gestuurd.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou volgens van Leliveld is mijn iPhone 4 onderweg, hij is nu al 4 weken weg..
De 3gs sneller dan de 4? Sorry meneer maar u praat poep.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:07 schreef TC03 het volgende:
Toch is de 3GS sneller dan de iPhone 4, vind ik. Het retina-display vergt (te?) veel rekenkracht.
Voorbeeld: TomTom liep supersoepel op de iPhone. Toen kwamen de retina-graphics en meteen liep het een stuk minder vloeiend.
En dat ligt dan meteen aan de hardware?quote:Op woensdag 22 december 2010 03:07 schreef TC03 het volgende:
Toch is de 3GS sneller dan de iPhone 4, vind ik. Het retina-display vergt (te?) veel rekenkracht.
Voorbeeld: TomTom liep supersoepel op de iPhone. Toen kwamen de retina-graphics en meteen liep het een stuk minder vloeiend.
Dat de software niet optimaal gecodeerd is nog voor de retina hardware ligt aan de gasten van TomTom. Kwestie van tijd dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:07 schreef TC03 het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De 3gs sneller dan de 4? Sorry meneer maar u praat poep.
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat ligt dan meteen aan de hardware?
Ja, dat ligt deels aan de hardware. De animaties van het OS zelf lopen op de 3GS ook vloeiender namelijk. Het schuiven van het scherm bij fast-app switching en het openen van folders gaat op de 3GS vloeiender.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:04 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat de software niet optimaal gecodeerd is nog voor de retina hardware ligt aan de gasten van TomTom. Kwestie van tijd dus.
[forumnoob]in eens zonder aanleiding poep praten heet toch een troll[/forumnoob]quote:Op woensdag 22 december 2010 03:07 schreef TC03 het volgende:
Inderdaad. Zelf ook een 3GS gehad en nu een iPhone 4 en ik vind alles echt veel soepeler lopen (apps, animaties van OS zelf etc). Ik houu soms nog wel 's een iPhone 3GS naast de iPhone 4 en het lock scherm 'unlockt' sneller. Folders lopen soepeler, apps hebben kortere wachttijden (zo kon ik bij, ik weet niet meer welke app, veel sneller beginnen en dingen doen terwijl de 3GS nog aan het laden was).quote:Op woensdag 22 december 2010 13:27 schreef KneusTeun het volgende:
De iphone4 is zeker wel sneller, ik heb ze hier beide en de snelheid van de iphone 4 ligt gewoon hoger.
En retina is echt belachelijk mooi als je dan weer naar 3gs kijkt schrik je gewoon dat je dingen herkent op dat scherm
Leg uit?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef n8n het volgende:
weet iemand een notitie-app met exchange functionaliteit buiten de standaard app? die is perfect behalve dat je er geen afbeeldingen in kan voegen. Vind de integratie met m'n mail wel handig.
gMail werkt wel mooi samen met een iPhone, heb wel 3 protocollen in gebruik om van de diensten gebruik te maken
Mail (en eventueel contacten) via Exchange, Notities via de Gmail-optie en Agenda's via CalDAV.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:09 schreef Saninl het volgende:
[..]
Leg uit?
Ik gebruik Gmail in de gewone mailapp
Ik gebruik Agenda in Pocket Agenda
En dan heb ik het wel gehad?
Iemand die weet of deze ook geschikt is voor de iPhone:
http://www.amazon.co.uk/g(...)&a=B0042Y0CFS&sr=8-1
http://www.amazon.co.uk/J(...)2247829&sr=8-1-fkmr1
Koop hem alleen als hij simlockvrij is. Simlockvrij maken is een enorm gedoe.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:07 schreef Stienn het volgende:
Hoe zit het met een iphone die je in het buitenland koopt met de garantie? Ik loop stage op St. Maarten en zie net dat ze hier de iphone 4 voor 599 dollar verkopen. Als ik deze koop ga ik dan problemen krijgen met de software en garantie?
Met Evernote kun je notities, foto's, afbeeldingen, websites etc. synchroniseren tussen je iPhone en computer. Of bedoel je met "exchange functionaliteit" MS Exchange, Outlook oid?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef n8n het volgende:
weet iemand een notitie-app met exchange functionaliteit buiten de standaard app? die is perfect behalve dat je er geen afbeeldingen in kan voegen. Vind de integratie met m'n mail wel handig.
gMail werkt wel mooi samen met een iPhone, heb wel 3 protocollen in gebruik om van de diensten gebruik te maken
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 03:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Koop hem alleen als hij simlockvrij is. Simlockvrij maken is een enorm gedoe.
Met iOS 4.2.1 is het gewoon een gedoe. Bespaar je de moeite en koop gewoon een neverlock voor ¤50 meer.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Tenminste, ik heb het 1 keer gedaan ongeveer een jaar geleden met os 3.2, gejailbreaked en gelijk geunlocked, was niet echt een probleem
Nou dat is hier waarschijnlijk ook het gevalquote:Op woensdag 22 december 2010 10:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze hem naar het goede adres hebben gestuurd. Mijne was na een week al gemaakt/vervangen voor een nieuwe maar ik had hem ook pas na 3 weken in huis. Ze hadden hem "per ongeluk" naar een voor mij totaal onbekend adres gestuurd.
En wederom geen reactie van ze gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou dat is hier waarschijnlijk ook het gevalKreeg eerst weer een persoon die niet eens een postcode kon onthouden
En daarna na 5 min niks kreeg ik een man "Die daar alles moet oplossen"
Die had het er al over dat iets heel erg fout was gegaan. Hij stond onder optie1 (iets over een bedrijf in EHV)
Ik krijg binnen nu en 2 uur een telefoontje (wat raar is, aangezien het bedrijf om 5 uur dicht is)
Dus geen telefoon voor kerst, gelukkig heb ik in de tussentijd al een nieuwe iPhone 4 gekochtMaar deze was anders voor
met kerst
Gewoon bellen. Als je langer dan 5 minuten in de wacht staat opnieuw bellen. Het kost een beetje doorzettingsvermogen maar uiteindelijk krijg je altijd wel iemand aan de lijn. Ik kan nu maandag mijn iPhone halen (had hem voor de tweede keer weggebracht), en dan heb ik hem dus al 2x teruggehad in de tijd dat jij je eerste nog niet eens terug hebtquote:Op donderdag 23 december 2010 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wederom geen reactie van ze gehad
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij het starten van itunes krijg ik de melding kan 'apple mobile device' niet starten
Wat is dan het probleem?
Staat de service uitgeschakeld?quote:
Nja ze waren vandaag om half 3 al dicht.. Wel jammer dat het zo weer moet. Wel de Voicemail daar ingesproken, nogal redelijk boosquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon bellen. Als je langer dan 5 minuten in de wacht staat opnieuw bellen. Het kost een beetje doorzettingsvermogen maar uiteindelijk krijg je altijd wel iemand aan de lijn. Ik kan nu maandag mijn iPhone halen (had hem voor de tweede keer weggebracht), en dan heb ik hem dus al 2x teruggehad in de tijd dat jij je eerste nog niet eens terug hebt.
dat kan, moet je wel ff micro-sim halen bij t-mobile (of knippen op eigen risico). Toestellen bij vodafone/kpn/telfort zijn neverlockedquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik zit hier met een prangende vraag:
Ik heb gisteren mijn iPhone 4 gekregen van Vodafone, maar mijn nummer van T-Mobile wordt pas overgezet op 17 januari volgens het contract.
Ik heb nu mijn Vodafone simkaart erin zitten maar hij heeft natuurlijk geen service. Heb er een beetje mee zitten spelen (WiFi-thuisnetwerk) enzo, en vroeg me toen af of ik niet gewoon mijn T-Mobile simkaart met mijn nummer dat op 17 januari overgezet gaat worden in mijn iPhone kon zetten??
Alvast dank
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:54 schreef skittelman het volgende:
[..]
dat kan, moet je wel ff micro-sim halen bij t-mobile (of knippen op eigen risico). Toestellen bij vodafone/kpn/telfort zijn neverlocked
van vodafone weet ik het niet maar kpn en telfort doen niet aan simlock (bij abo toestellen).quote:
Met welke provider? Zo ja, waarom moet je zo lang wachten? Ze zijn toch gewoon overal op voorraad i.c.m. KPN of Vodafone?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:32 schreef Finland. het volgende:
Ik heb hem afgelopen maandag besteld, de iPhone 4
Kan niet wachten tot hij binnen is
Weet je dat heel zeker? Naar mijn weten hebben alle iPhones een simlock hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:54 schreef skittelman het volgende:
[..]
dat kan, moet je wel ff micro-sim halen bij t-mobile (of knippen op eigen risico). Toestellen bij vodafone/kpn/telfort zijn neverlocked
Heel mooi allemaal maar het spel op zich vind ik niks.quote:
quote:Op zondag 26 december 2010 17:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heel mooi allemaal maar het spel op zich vind ik niks.
quote:Op zondag 26 december 2010 17:24 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heel mooi allemaal maar het spel op zich vind ik niks.
Klopt. Nergens meer te krijgen met tmobile abbo.quote:Op maandag 27 december 2010 11:06 schreef nelisb het volgende:
Zag van de week een twitter berichtje van T-mobile webcare dat de IPhone helemaal uitverkocht is en dit ergens januari pas weer wordt.
Dat je überhaupt nog wachtquote:Op maandag 27 december 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
Zou ik nog in 2010 mijn nieuwe toestel krijgen, waar ik al sinds 23 oktober op wacht?
Wat een aanfluiting, die leveringen aan vaste T-mobileklanten.
Je hebt een aanbetaling en dergelijke gedaan? Je had beter naar de filialen van telefoonkopen.nl kunnen bellen, zo heeft een vriend van mij de zijne gekregen.quote:Op maandag 27 december 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
Zou ik nog in 2010 mijn nieuwe toestel krijgen, waar ik al sinds 23 oktober op wacht?
Wat een aanfluiting, die leveringen aan vaste T-mobileklanten.
Vanmorgen gebeld,en ze vertelden mij dat ze ze niet hadden,kosten waren wel als ze binnen zijn 649 Simlockvrijquote:Op maandag 27 december 2010 17:12 schreef Peem het volgende:
@Rainesz, waarom ga je niet gewoon naar de MediaMarkt? =P Daar liggen ze voor 630 =)
Niet echtquote:Op maandag 27 december 2010 18:09 schreef Peem het volgende:
Woon je toevallig rond Overijssel? Daar hebben ze em
Ik heb een abonnement bij T-mobile en mijn laatste iPhone verzopen. Ik wacht nu dus op vervanging daarvan ... Al twee maandenquote:Op maandag 27 december 2010 13:26 schreef Peem het volgende:
[..]
Je hebt een aanbetaling en dergelijke gedaan? Je had beter naar de filialen van telefoonkopen.nl kunnen bellen, zo heeft een vriend van mij de zijne gekregen.
Ikzelf had het geluk dat de Media Markt er op de startdag 1 binnen had gekregen
P.S Hoop natuurlijk dat hij deze week nog bij je beland
mvg,
--PEEM
Ja gewoon factory unlocked alleen t-mobile werkt met simlocks.quote:Op zondag 26 december 2010 14:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je dat heel zeker? Naar mijn weten hebben alle iPhones een simlock hoor.
Directory? Dit moet via iTunes in het Apps-tabblad van je iPhone. Je kan daar per app files op je toestel zetten.quote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef Dragonetti het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk al ter sprake geweest...maar...
In welke directory stop je je video bestanden als je ze wil afspelen met een media player zoals bijvoorbeeld buzzplayer?
Ik gebruik de programma ifunbox...
dank!
Utrecht Kanaalstraat, 4 euroquote:Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Mijn oplaadkabeltje is kapot
Weet iemand waar ik zon kabeltje kan halen (liefst een fake iets voor een paar euro)? Kan em niet bestellen, want heb mn telefoon nu nodig.
Ja hoor genoeg tutorials in het engels op redmondpie.comquote:Op maandag 27 december 2010 23:03 schreef Santello het volgende:
Ik heb wat gegoogled over Cydia, maar heb niks over 4.2.1 kunnen zien voor op de iphone 4.
Weet ieman of het wel mogelijk is?
iPhone heeft geen radio anders dan over 3G/Wifi (obviously)quote:Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
vraagje, en ik heb em ook gesteld in het HTC Desire HD topic..
HTC Desire HD of iPhone
Op basis van deze eisen:
altijd en overal foto's maken (en goede)
goede mp3speler
snel internet
radio
veel apps
gebruiksgemak
De iPhone heeft het hoogste gebruiksgemak, veruit de beste camera, de beste MP3-speler en de meeste apps. Internet is even snel, radio zal je via je internet moeten luisteren. Daarnaast gaat de batterij van de iPhone 4 met gemak 2 dagen mee, met de Desire HD mag je blij zijn als je het einde van de dag haalt.quote:Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:
vraagje, en ik heb em ook gesteld in het HTC Desire HD topic..
HTC Desire HD of iPhone
Op basis van deze eisen:
altijd en overal foto's maken (en goede)
goede mp3speler
snel internet
radio
veel apps
gebruiksgemak
Hoe objectief ben jij? Ik bedoel, heb je ook een Desire HD gehad soms?quote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
De iPhone heeft het hoogste gebruiksgemak, veruit de beste camera, de beste MP3-speler en de meeste apps. Internet is even snel, radio zal je via je internet moeten luisteren. Daarnaast gaat de batterij van de iPhone 4 met gemak 2 dagen mee, met de Desire HD mag je blij zijn als je het einde van de dag haalt.
mag ik wel even zeggen dat de HD een 8.0 mp camera heeft met dual led. iPhone: 5.0 en enkele led flitser. En HD heeft radio die niet via internet looptquote:Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
De iPhone heeft het hoogste gebruiksgemak, veruit de beste camera, de beste MP3-speler en de meeste apps. Internet is even snel, radio zal je via je internet moeten luisteren. Daarnaast gaat de batterij van de iPhone 4 met gemak 2 dagen mee, met de Desire HD mag je blij zijn als je het einde van de dag haalt.
Nog steeds de iPhone, je kan zoveel specs opnoemen als je wilt maar bij camera's zoals die van de Desire HD wordt de kwaliteit gewoon dramatisch als het een beetje donker is.quote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mag ik wel even zeggen dat de HD een 8.0 mp camera heeft met dual led. iPhone: 5.0 en enkele led flitser. En HD heeft radio die niet via internet loopt
nieuw oordeel of nog steeds iPhone?
De camera van de iPhone is veel beter, al heeft de Desire HD 80 megapixels. Het blijft een wazige brij met matige kleuren en veel ruis.quote:Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
mag ik wel even zeggen dat de HD een 8.0 mp camera heeft met dual led. iPhone: 5.0 en enkele led flitser. En HD heeft radio die niet via internet loopt
nieuw oordeel of nog steeds iPhone?
Ik heb een HTC Legend gehad die een even grote batterij had als de Desire HD. Deze had een 3,2"-scherm, de Desire HD heeft een 4,3"-scherm. Het lijkt me onmogelijk dat de Desire HD betere batterijtijd heeft dan de Legend, en daar baseer ik mijn ervaringen op. Bij gemiddeld gebruik verwacht ik dat de iPhone veel langer meegaat met de batterij.quote:Op maandag 27 december 2010 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe objectief ben jij? Ik bedoel, heb je ook een Desire HD gehad soms?
De batterij van de iPhone 4 gaat alleen 2 dagen mee als je hem niet veel gebruikt. Ik laad hem eigenlijk standaard dagelijks op
Was even nieuwsgierig en zo vind ik je mening erg waardevol. Dank voor de toevoegingquote:Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb een HTC Legend gehad die een even grote batterij had als de Desire HD. Deze had een 3,2"-scherm, de Desire HD heeft een 4,3"-scherm. Het lijkt me onmogelijk dat de Desire HD betere batterijtijd heeft dan de Legend, en daar baseer ik mijn ervaringen op. Bij gemiddeld gebruik verwacht ik dat de iPhone veel langer meegaat met de batterij.
Ik heb anders een HTC HD2 die op Android draait en wat dat betreft dus enigszins te vergelijken valt met een Desire HD (vanaf SD kaart, dus nog meer batterij verbruik) en haal met normaal gebruik met gemak 1 dag, als ik zuinig doe zelfs 2 dagen. Moet alleen telkens de Wifi handmatig uitzetten omdat de telefoon (waarschijnlijk omdat de HD2 niet officieel met Android geleverd wordt) dan wel binnen 10 uurtjes uitvalt.quote:Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb een HTC Legend gehad die een even grote batterij had als de Desire HD. Deze had een 3,2"-scherm, de Desire HD heeft een 4,3"-scherm. Het lijkt me onmogelijk dat de Desire HD betere batterijtijd heeft dan de Legend, en daar baseer ik mijn ervaringen op. Bij gemiddeld gebruik verwacht ik dat de iPhone veel langer meegaat met de batterij.
quote:Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nog steeds de iPhone, je kan zoveel specs opnoemen als je wilt maar bij camera's zoals die van de Desire HD wordt de kwaliteit gewoon dramatisch als het een beetje donker is.
Daarnaast is het verschil tussen 8 MP en 5 MP zodanig klein dat het totaal geen nut heeft om dit mee te nemen in je afweging.
waar halen jullie deze wijsheid vandaan?quote:Op maandag 27 december 2010 23:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
De camera van de iPhone is veel beter, al heeft de Desire HD 80 megapixels. Het blijft een wazige brij met matige kleuren en veel ruis.
oké, je hebt een punt daar.. Maar ik gebruik zelfs nog wegwerpcamera's. Ik wil gewoon geen wazige massa dat je denkt: die vlek met 2 puntjes, dat is jouw hoofd!quote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef TC03 het volgende:
DHD:
[ afbeelding ]
iPhone 4:
[ afbeelding ]
10x betere kleuren.
Die wijsheid haal ik uit persoonlijke ervaring.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
waar halen jullie deze wijsheid vandaan?
Kijk, het gaat mij niet om welke telefoon beter is, het gaat mij er om welke beter bij mij past. Ik moet me een slag in de rondte werken om dit te kunnen betalen (mcdonalds en 16 jaar...) En ik wil wel weten dat ik werk voor een telefoon waar ik 100% tevreden mee ben, niet dat ik denk: he fuck, ik had die ander moeten nemen.
Ik heb een twitter/radio/muziekverslaving, maak altijd foto's (feestjes, concerten, uitgaan) Ben ongeduldig als de pest, dus mn telefoon moet snel zijn, snel opstarten, snel internetten en vooral niet vastlopen. En een gebruiksaanwijzing lezen? Duurtlang. Dus ik wil gelijk doorhebben zo en zo. Ik ben een beetje onhandig, dus mn telefoon moet niet gelijk stuk zijn als er weer eens een boek op gedonderd wordt. Feestjes op het strand, smsjes op de fiets in de regen, uuuuuren badderen met een muziekje op de telefoon, snachts onder mijn oor liggen omdat ik anders niet wakker wordt van de wekker.. Mijn telefoon maakt het mee en ik wil niet nog een keer weer vastzitten aan mijn nokia 3310 omdat mij eigen HTCtje (ik had de mda touch) het opgeeft.
nog steeds iPhone? Hij lijkt zo kwetsbaar
Waar op de Kanaalstraat? Das 1 min van mn huisquote:Op maandag 27 december 2010 22:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Utrecht Kanaalstraat, 4 euro
Beverwijk Bazaar
Amsterdam Javamarkt
iPhone foto met HDR aan?!quote:Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef TC03 het volgende:
DHD:
[ afbeelding ]
iPhone 4:
[ afbeelding ]
10x betere kleuren.
Ik verwacht hier veel voorkeur voor iPhones te vinden.Dat is ook de bedoeling, want ik heb door promotiepraatjes een voorkeur voor de DHD. Bovendien scheelt het met 150 euro en het eerste jaar nog eens 15 euro per maand als ik de HD neem, maar ik wil deze keer geen tweede keus. Dus haal me vooral over om een iPhone te nemen, maar leg me helder uit waarom ik 330 euro extra moet uitgeven voor een iPhone, dat is 2 maanden werken voor mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:12 schreef Peem het volgende:
Idd, lijkt op HDR@Faye Je kan hier niet téveel objectiviteit verwachten natuurlijk, maar kwetsbaar is hij niet =) Heb hem trouwens al 4x laten vallen (alle keren mezelf zitten uit schelden uiteraard) waaronder 1x op beton, alleen wat krasjes aan de zijkant (daarom heb ik de bumper er ook op)
Zou het wel met verzekering nemen trouwens :p
mvg,
--PEEM
In jouw situatie zou ik sowieso geen Desire HD of iPhone nemen omdat het gewoon relatief gezien veel te veel geld is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik verwacht hier veel voorkeur voor iPhones te vinden.Dat is ook de bedoeling, want ik heb door promotiepraatjes een voorkeur voor de DHD. Bovendien scheelt het met 150 euro en het eerste jaar nog eens 15 euro per maand als ik de HD neem, maar ik wil deze keer geen tweede keus. Dus haal me vooral over om een iPhone te nemen, maar leg me helder uit waarom ik 330 euro extra moet uitgeven voor een iPhone, dat is 2 maanden werken voor mij.
Denk niet voor jezelf, maar voor mij. 16 jarig, onhandig, moet mijn hele telefoon kunnen opleuken zonder al te veel poespas, wandelend fotoalbum (puur voor herinnering, niet omdat het zulke technisch mooie foto's zijn.) feestjes, strand, regenbuien en schooltassen waar alles door elkaar in zit. Weetje, als ik een iPhone zie, denk ik: als dat maar goed gaat, daar moet ene hoesje om. Ik wil zo graag het tegendeel horen
quote:
Ik heb de foto's zelf niet gemaakt dus ik zou het niet weten, maar in een volledig belichte situatie zal het verschil tussen zonder en met HDR minimaal zijn hoor. De HDR van de iPhone is heel subtiel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:12 schreef Peem het volgende:
Idd, lijkt op HDR@Faye Je kan hier niet téveel objectiviteit verwachten natuurlijk, maar kwetsbaar is hij niet =) Heb hem trouwens al 4x laten vallen (alle keren mezelf zitten uit schelden uiteraard) waaronder 1x op beton, alleen wat krasjes aan de zijkant (daarom heb ik de bumper er ook op)
Zou het wel met verzekering nemen trouwens :p
mvg,
--PEEM
Naar mijn mening moet je dan gewoon de iPhone nemen. Ik vind deze op alle fronten beter dan de Desire HD (ik heb zelf ook hevig getwijfeld tussen de DHD en de iPhone 4 en er veel over gelezen).quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik verwacht hier veel voorkeur voor iPhones te vinden.Dat is ook de bedoeling, want ik heb door promotiepraatjes een voorkeur voor de DHD. Bovendien scheelt het met 150 euro en het eerste jaar nog eens 15 euro per maand als ik de HD neem, maar ik wil deze keer geen tweede keus. Dus haal me vooral over om een iPhone te nemen, maar leg me helder uit waarom ik 330 euro extra moet uitgeven voor een iPhone, dat is 2 maanden werken voor mij.
Denk niet voor jezelf, maar voor mij. 16 jarig, onhandig, moet mijn hele telefoon kunnen opleuken zonder al te veel poespas, wandelend fotoalbum (puur voor herinnering, niet omdat het zulke technisch mooie foto's zijn.) feestjes, strand, regenbuien en schooltassen waar alles door elkaar in zit. Weetje, als ik een iPhone zie, denk ik: als dat maar goed gaat, daar moet ene hoesje om. Ik wil zo graag het tegendeel horen
2 dagen! wowquote:Op maandag 27 december 2010 23:59 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb anders een HTC HD2 die op Android draait en wat dat betreft dus enigszins te vergelijken valt met een Desire HD (vanaf SD kaart, dus nog meer batterij verbruik) en haal met normaal gebruik met gemak 1 dag, als ik zuinig doe zelfs 2 dagen. Moet alleen telkens de Wifi handmatig uitzetten omdat de telefoon (waarschijnlijk omdat de HD2 niet officieel met Android geleverd wordt) dan wel binnen 10 uurtjes uitvalt.
Zusje heeft trouwens een gewone Desire en haalt daar ook met gemak een dag.
Maar de camera's op de HTC toestellen zijn wel om te huilen. Leuk voor snel een fototje, maar verwacht geen mooie foto's.
Voor een smartphone niet, mensen die ik ken met een 3GS moeten dat ding dagelijks opladen. Met mijn oude Nokia's kon ik wel 2 weken vooruit op 1 acculading, maar daar kon je verder niets mee behalve bellen en sms'en. Nu is de telefoon constant verbonden met internet om mail op te halen, sociale media te updaten en lokatiediensten zoals maps draaien dan ook nog eens. Tel daarbij een redelijk helder 4.3" scherm bij op en dan is 2 dagen een hele prestatie.Mijn HD2 deed trouwens ook op WM 2 dagen met de accu.quote:
ik heb in 9 maanden whatsapp (op Android) geen CENT betaald.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:08 schreef Peem het volgende:
Whatsapp is niet gratis, op BB en Android betaal je 1,99 usd per jaar. Ben je toch weer goedkoper uit met de iPhone! =P
Het eerste jaar is het gratis oid. Maar kom op, die 80 cent gaat ook niemand dood vanquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:40 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik heb in 9 maanden whatsapp (op Android) geen CENT betaald.
Als je geen vrienden hebt gaat ie langer mee hèquote:
in je complete relaas lees ik 4 dingen die een Android niet kan (of niet op die manier).quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
¤700,- betaald voor een iPhone 4 en hij is het godganse waard. Geen zomervakantie gehad, maar wat een gemak voor de dagelijkse dingetjes. Krantje lezen/Fok!ken vanuit je bed, filminfo opzoeken via IMDb, recepten zoeken in de supermarkt met Appie, Smulweb of Epicurious, je locatie met vrienden delen via Latitude, Facebook en twitterupdaten vanuit je badkuip, radioluisteren via Tunein Radio, foto's delen via Flickr, stomme spelletjes spelen zoals Angry Birds, Cut The Rope en Uno, Ns treininformatie via de reisplanner App overal en altijd voor als de Ns weer onregelmatige diensten heeft en storingen/omleidingen, boeken lezen via iBooks, kijken hoe het weer is via buienradar, filmpjes editten op je telefoon via iMovie, zaklamp voor in het donker, handige Googlemaps met kompas voor als je de weg kwijt bent en als je wil weten in welke richting je neus op staat. Op een gegeven moment gaat het je geld besparen. Amper sms'en en bellen. Meer Whatsappen en Skypen/FaceTime, wat gewoon via internet gaat. Geen losse compactcamera opnieuw kopen (omdat de oude stuk was).
Waarom maakt dat zijn punt mbt zijn enthousiasme over zijn iPhone niet valide?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:29 schreef skittelman het volgende:
in je complete relaas lees ik 4 dingen die een Android niet kan (of niet op die manier).
You're point is invalid i'm afraid.
het is nog vroegquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom maakt dat zijn punt mbt zijn enthousiasme over zijn iPhone niet valide?
Oh. En uiteraard your en I'm.
daar zijn we het allemaal over eens. Je moet alleen naar de situatie kijken. Als ik elke klant die ik krijg een iPhone verkoop kan ik het schudden. Voor een student/scholier van 16 is hij gewoon veel te duur (tenminste in deze situatie, ik wil niet zeggen dat elke 16jarige arm is). Ik ben blij dat je tevreden bent met je toestel maar look at the big picture herequote:Op dinsdag 28 december 2010 11:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bevindingen over het scherm en de camera is door de rest al genoemd. Dus ik heb dat niet nog een keer genoemd. Qua functionalteit zal het niet veel schelen tussen beide platformen. Design vind ik persoonlijker ook mooier dan een willekeurige Samsung of Htc met android. Software werkt een stuk beter dan de meuk die Samsung of HTC levert. Uiteindelijk draait alles om gemak en een iPhone is daar gewoon net wat beter in dan Android.
Dan wacht je op de volgende versie of ander toestel. Is helemaal niet zo gek dat je van een 3GS niet wil opwaarderen. Van een 2G of 3G naar een iPhone 4 is echt een wereld van verschil in gebruik.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:54 schreef Evolutionair het volgende:
Hmmm ik heb mijn 3gS gejailbreaked ik vindt het verschil tussen 3gs en 4g te weinig om een nieuwe iPhone te kopen...
Elke willekeurige smartphone is niet geschikt voor boerinnen met eelt op de handen en smeer tussen de vingers. Koop dan gewoon een degelijke Nokia zonder internetprullaria. Immers zijn dat van oorsprong Finse houtbewerkers.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Dat meisje wil haar telefoon zo in haar tas plempen, tussen sleutels en zooi. Ga dan niet voor een iPhone, eeuwig zonde om er zo mee om te springen. Zeker als je er een paar maanden voor moet werken. Denk ik dan.
true!quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je geen vrienden hebt gaat ie langer mee hè
Ik gebruik nu alweer een maand zo'n No!kia, daar word je niet vrolijk van.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Elke willekeurige smartphone is niet geschikt voor boerinnen met eelt op de handen en smeer tussen de vingers. Koop dan gewoon een degelijke Nokia zonder internetprullaria. Immers zijn dat van oorsprong Finse houtbewerkers.
Ja, maar jij bent ook geen boerin met eelt op je handen..quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik gebruik nu alweer een maand zo'n No!kia, daar word je niet vrolijk van.
Nee at ben ik niet, maar mijn geduld begint langzaam maar zeker op te raken. Zeker nu ik gisteren even met de 4 van iemand anders heb zitten spelen. Ben iig blij dat ik mijn iPad heb, anders was ik al lang met een Glock naar T-mobile gegaan. Morgen maar weer eens binnenlopen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ja, maar jij bent ook geen boerin met eelt op je handen..
2 dagen haal ik echt niet :/..quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
true!
Nee maar als ik zuinig doe gaat me iphone veel langer mee dan 2 dagen.
Ik moet wel zeggen dat findmyiphone en viber dat erg omlaag trekken.
Als je zuinig doet haal je niet 2 dagen????quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 dagen haal ik echt niet :/..
Aangezien Whatsapp voor Android deze zomer pas in Beta ging =pquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:40 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik heb in 9 maanden whatsapp (op Android) geen CENT betaald.
Dat bedoel ik, als ik af en toe een tweet doe en bel kan ik er zeker wel langer mee dan 2 dagen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:26 schreef Peem het volgende:
[..]
Aangezien Whatsapp voor Android deze zomer pas in Beta ging =p
Tevens mag je hun site erop nalezen, na de trial periode ga je betalen =P
mvg,
--PEEM.
ps: Mijn iPhone 4 mag ook dagelijks aan de lader, dan zit hij nog op een 30%, Luister wel de hele dag radio erop, zit op allerlei sites & speel veel games. Als ik eraf blijf gaat hij erg lang mee
volgens mijn whatsapp heb ik het eerste berichtje in juni gekregen (was inderdaad een beta)quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:26 schreef Peem het volgende:
[..]
Aangezien Whatsapp voor Android deze zomer pas in Beta ging =p
Tevens mag je hun site erop nalezen, na de trial periode ga je betalen =P
mvg,
--PEEM.
Stukken goedkoper komt door het andere verdienmodel. Bij Android liggen de inkomsten vooral van advertenties in de apps (zoals bij Angry Birds) Omdat je je geld binnen 24 uur terug kan eisen in de Android Market.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef skittelman het volgende:
[..]
volgens mijn whatsapp heb ik het eerste berichtje in juni gekregen (was inderdaad een beta)
dat zijn bijna 8maanden (aangezien het bijna januari is) tevens kan je betaalde apps zonder problemen downloaden voor android zonder dat je hoeft te rooten/JB'en
wat ik dus wil zeggen: Android is misschien niet beter maar wel stukken goedkoper
ben ik een boerin met eelt op mn handen dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook geen boerin met eelt op je handen..
Fok!ken vanuit bed blijft relaxed
quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Dat meisje wil haar telefoon zo in haar tas plempen, tussen sleutels en zooi. Ga dan niet voor een iPhone, eeuwig zonde om er zo mee om te springen. Zeker als je er een paar maanden voor moet werken. Denk ik dan.
T-mobile. Ze zeiden dat er drie weken levertijd was, maar ik heb inmiddels al vernomen dat het al 6 weken is.quote:Met welke provider? Zo ja, waarom moet je zo lang wachten? Ze zijn toch gewoon overal op voorraad i.c.m. KPN of Vodafone?
Waarom neem je dan ook T-Mobile? Duur, slecht bereik... Neem Vodafone.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef Finland. het volgende:
[..]
T-mobile. Ze zeiden dat er drie weken levertijd was, maar ik heb inmiddels al vernomen dat het al 6 weken is.
Prijs verschilt amper, alleen T-Mobile heeft onbeperkt internet, waar je voor die prijs bij KPN/Vodafone op 500mb zit, en de 1GB bij meerprijs.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook T-Mobile? Duur, slecht bereik... Neem Vodafone.
Uiteraard niet in de letterlijke zin van het woord, maar wat ik wil aangeven is, als je niet zuinig kunt zijn met je spullen zou ik überhaupt al geen smartphone nemen. En een iPhone kan best tegen een stootje maar dan zou ik er wel die bumper bij nemen. Het blijft uiteindelijk glas en geen enkele smartphone die je van een meter laat vallen overleeft het goed (als in gebroken display). Het is dus ook niet slim om je sleutels bij je telefoon te bewaren, tenzij je een paar krassen op je glas niet erg vindt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ben ik een boerin met eelt op mn handen dan?
Ik probeer alleen duidelijk te maken dat mn telefoon tegen een stootje moet kunnen en een iPhone die half van glas is, tja, werkt dat?
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen; geen datalimiet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom neem je dan ook T-Mobile? Duur, slecht bereik... Neem Vodafone.
Zolang hij tegen een stootje kan, is het goed. Heb mn telefoon meestal in een voorvak zitten van mijn tas of in mijn broekzak, maar het wil nog wel eens gebeuren dat alles snel snel moet en tja, sleutels, bril, naamkaartje, mobiel, geld, portemonnee, schoolpas alles bij elkaar. In een tas en gaan. Ik wil dan niet als ik op de fiets zit zowat in mn broek poepen omdat ik bang ben dat mijn telefoon het straks niet meer doet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Uiteraard niet in de letterlijke zin van het woord, maar wat ik wil aangeven is, als je niet zuinig kunt zijn met je spullen zou ik überhaupt al geen smartphone nemen. En een iPhone kan best tegen een stootje maar dan zou ik er wel die bumper bij nemen. Het blijft uiteindelijk glas en geen enkele smartphone die je van een meter laat vallen overleeft het goed (als in gebroken display). Het is dus ook niet slim om je sleutels bij je telefoon te bewaren, tenzij je een paar krassen op je glas niet erg vindt.
Of je doet em verzekeren en dan kun je net zoals SKV elke week om een nieuwe iPhone gaan vragen...
of Telfortquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen; geen datalimiet.
Ik zit al jaren bij KPN (lees: Hi), maar moet en ga de volgende keer toch echt naar T-mobile. En echt geloof me, ik ga ruim over die 1 GB per maand. Door de jailbreak ja, want ik bel facetime in mijn auto en download ook zware apps buiten de deur. Ik wil niet naar huis gaan om mijn iPhone volledig te benutten.
Dus ook voor mij de volgende keer; T-mobile!
Een ander verdienmodel, je zegt het zelf. een model waar de gebruiker dus niet betaald. whatsapp wordt inderdaad betaald, maar dan heb je ook nog 200.000 apps waarvoor je op android niks betaald en iOs wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:46 schreef Peem het volgende:
[..]
Stukken goedkoper komt door het andere verdienmodel. Bij Android liggen de inkomsten vooral van advertenties in de apps (zoals bij Angry Birds) Omdat je je geld binnen 24 uur terug kan eisen in de Android Market.
Tevens zul ook jij gaan betalen voor Whatsapp op Android, nogmaals, het is op de site te lezen. Maar ik ben zo aardig geweest:
Maarja, het is een afweging. Ik betaal ook liever voor sites die ik veel gebruik zonder reclame dan mét (nu niet met adblock plus komen, dank)quote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
of Telfortzelfde snelheid als kpn/hi (bij iphone abo's) maar geen datalimiet.
[..]
Een ander verdienmodel, je zegt het zelf. een model waar de gebruiker dus niet betaald. whatsapp wordt inderdaad betaald, maar dan heb je ook nog 200.000 apps waarvoor je op android niks betaald en iOs wel.
Wat is zuinig?! Ik sms, bel en gebruik regelmatig internet (geen 3G, dus trekt nog meer batterij denk ik) luister muziek en die dingen. Nja savonds gooi ik hem dan voor het slapen aan de lader, hoeft nog niet echt maar goedquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je zuinig doet haal je niet 2 dagen????
Dataroamingquote:Op woensdag 29 december 2010 08:56 schreef TUFKAL het volgende:
Volgende maand naar het buitenland. Als ik mn iphone wil gebruiken op wifi en niet de kosten van Vodafone wil, Waar moet ik allemaal op letten? Wat zet ik uit?
groeten een beginnend gebruiker.
Als dit al eens ie gepost: een linkje is ook goed.
En dat voorkomt ook, dat als ik een app opstart, er automatisch via netwerk verbinding wordt gezocht?quote:
Dat voorkomt dat welke vorm van data transmissie dan ook mogelijk is als je in het buitenland bent.quote:Op woensdag 29 december 2010 09:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En dat voorkomt ook, dat als ik een app opstart, er automatisch via netwerk verbinding wordt gezocht?
En waarom zou je hem in Nederland uitzetten?quote:Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat voorkomt dat welke vorm van data transmissie dan ook mogelijk is als je in het buitenland bent.
Je kan hem in Nederland ook uit laten staan zelfs. Die uit en je bent veilig.
Omdat je dan nog wel gewoon data kunt verbruiken, maar mocht je toevallig in het grensgebied zijn en daardoor een buitenlands netwerk op je telefoon krijgen kun je niet op kosten gejaagd worden.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En waarom zou je hem in Nederland uitzetten?
Omdat je daar ook geen dataroaming doet. Daar ga je via je eigen provider dus geen roaming.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:01 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En waarom zou je hem in Nederland uitzetten?
Het licht eraan hoe storend de ads zijn. Bij bv Anfry Birds staat hij in het hoekje van het scherm, maar dat zie je 1x en dan valt hij niet meer op, heb overigens ook nog nooit op zo'n link geklikt. Vooral bij toestellen met grote schermen is het nauwelijks te zien.quote:Op woensdag 29 december 2010 04:48 schreef Peem het volgende:
[..]
Maarja, het is een afweging. Ik betaal ook liever voor sites die ik veel gebruik zonder reclame dan mét (nu niet met adblock plus komen, dank)
Verder zul je wel een punt inderdaad hebben, dat als je apps in totaal (200.000 is wat overdreven, sinds die grens net gister onofficieel behaald is, en ze lang niet allemaal onbetaald zullen zijn) bekijkt, de kwalitatieve vaker niets zullen kosten, door het andere verdienmodel. Ik betaal in dat geval liever wat =P
mvg,
--PEEM.
P.S -had hier iets staan over Telfort hun fair use, maar die schijnt mee te vallen- Toch ben ik vrijwel zeker van dat die niet ver boven de 1 gig gaat, maar dat weet ik dus niet zeker so scratch that =)
fijne nacht!
wtfquote:
Dit is persoonlijk ook mijn grootste ergernis van iOS.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het jammer dat ik op de iPhone mijn foto's uit de filmrol niet in kan delen in andere handigere mapjes, of met tags beter kan sorteren. Ook jammer, mijn eigen geüploade foto's worden wel in mapjes getoons, maar ook nog eens in een mapje 'fotobibliotheek' die niet te verwijderen is.
kun je dan niet gewoon je foto's uit je filmrol op je pc/mac in een mapje zetten en deze vervolgens weer uploaden met iTunes? Of is dit teveel werk?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het jammer dat ik op de iPhone mijn foto's uit de filmrol niet in kan delen in andere handigere mapjes, of met tags beter kan sorteren. Ook jammer, mijn eigen geüploade foto's worden wel in mapjes getoons, maar ook nog eens in een mapje 'fotobibliotheek' die niet te verwijderen is.
Dat kan inderdaad, maar het is wel wat omslachtig. Het is een klein irritatiepuntje. Het mapje fotobibliotheek, met EXACT dezelfde foto's die ik geüpload heb, vind ik vreemder.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:46 schreef skittelman het volgende:
[..]
kun je dan niet gewoon je foto's uit je filmrol op je pc/mac in een mapje zetten en deze vervolgens weer uploaden met iTunes? Of is dit teveel werk?
Tot nu toe klopt 'ie.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
is die lijst nu wel of niet uitgelekt met alle apps die in de 12 day giveaway voorbij komen?
Waar is die lijst dan?quote:
Ik heb mijne alweer terug, voor de tweede keer... Snap niet waar jouw problemen vandaan komenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wederom weer geen telefoon van Van Leliveld, morgen is het afgelopen met de pret
Je moet hem gewoon via PDAshop bestellen, voor 22:00 uur besteld de volgende dag in huis...quote:Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Rainesz het volgende:
KPN fail! Kreeg zojuist mail dat hij niet los verkocht kon worden. Was foutje op de site.
Zojuist maar bij de Kijkshop besteld,gelijk wat korting genomen dankzij Freebees
Hopelijk komt hij Vrijdag nog binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |