abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90515020
Mijn oplaadkabeltje is kapot :')

Weet iemand waar ik zon kabeltje kan halen (liefst een fake iets voor een paar euro)? Kan em niet bestellen, want heb mn telefoon nu nodig.
pi_90515471
quote:
Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Mijn oplaadkabeltje is kapot :')

Weet iemand waar ik zon kabeltje kan halen (liefst een fake iets voor een paar euro)? Kan em niet bestellen, want heb mn telefoon nu nodig.
Utrecht Kanaalstraat, 4 euro :9
Beverwijk Bazaar
Amsterdam Javamarkt
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_90515696
Ik heb wat gegoogled over Cydia, maar heb niks over 4.2.1 kunnen zien voor op de iphone 4.
Weet ieman of het wel mogelijk is?
  maandag 27 december 2010 @ 23:08:30 #204
329156 Peem
Skiddelly
pi_90515939
@Santello, op iPhoneclub staan de methodes en uitleg hoe je jailbreaken moet, en dan zit Cydia er zo op =)

(zelf geen jailbraiker tevens)
---
pi_90516166
vraagje, en ik heb em ook gesteld in het HTC Desire HD topic..

HTC Desire HD of iPhone

Op basis van deze eisen:
altijd en overal foto's maken (en goede)
goede mp3speler
snel internet
radio
veel apps
gebruiksgemak
Anonimity is a bliss
pi_90516205
quote:
Op maandag 27 december 2010 23:03 schreef Santello het volgende:
Ik heb wat gegoogled over Cydia, maar heb niks over 4.2.1 kunnen zien voor op de iphone 4.
Weet ieman of het wel mogelijk is?
Ja hoor genoeg tutorials in het engels op redmondpie.com
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_90517131
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:

HTC Desire HD of iPhone

Op basis van deze eisen:
goede mp3speler
snel internet
radio
veel apps
gebruiksgemak
iPhone heeft geen radio anders dan over 3G/Wifi (obviously) :N
Apps zijn er voor allebei veel (iPhone meer) en beiden zijn gebruikersvriendelijk. Ik ken de camera van de HTC verder niet :N

Ik heb zelf een iPhone maar vind de HTC Desire ook mooi al vind ik de HD te groot :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 27 december 2010 @ 23:38:15 #208
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90517257
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:

HTC Desire HD of iPhone

Op basis van deze eisen:
goede mp3speler
snel internet
radio
veel apps
gebruiksgemak
De iPhone heeft het hoogste gebruiksgemak, veruit de beste camera, de beste MP3-speler en de meeste apps. Internet is even snel, radio zal je via je internet moeten luisteren. Daarnaast gaat de batterij van de iPhone 4 met gemak 2 dagen mee, met de Desire HD mag je blij zijn als je het einde van de dag haalt.
2000 light years from home
pi_90517328
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

De iPhone heeft het hoogste gebruiksgemak, veruit de beste camera, de beste MP3-speler en de meeste apps. Internet is even snel, radio zal je via je internet moeten luisteren. Daarnaast gaat de batterij van de iPhone 4 met gemak 2 dagen mee, met de Desire HD mag je blij zijn als je het einde van de dag haalt.
Hoe objectief ben jij? Ik bedoel, heb je ook een Desire HD gehad soms?
De batterij van de iPhone 4 gaat alleen 2 dagen mee als je hem niet veel gebruikt. Ik laad hem eigenlijk standaard dagelijks op :Y
pi_90517412
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

mag ik wel even zeggen dat de HD een 8.0 mp camera heeft met dual led. iPhone: 5.0 en enkele led flitser. En HD heeft radio die niet via internet loopt

nieuw oordeel of nog steeds iPhone?
Anonimity is a bliss
  maandag 27 december 2010 @ 23:43:40 #211
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_90517485
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

mag ik wel even zeggen dat de HD een 8.0 mp camera heeft met dual led. iPhone: 5.0 en enkele led flitser. En HD heeft radio die niet via internet loopt

Nog steeds de iPhone, je kan zoveel specs opnoemen als je wilt maar bij camera's zoals die van de Desire HD wordt de kwaliteit gewoon dramatisch als het een beetje donker is.

Daarnaast is het verschil tussen 8 MP en 5 MP zodanig klein dat het totaal geen nut heeft om dit mee te nemen in je afweging.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 27 december 2010 @ 23:44:20 #212
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90517515
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

De camera van de iPhone is veel beter, al heeft de Desire HD 80 megapixels. Het blijft een wazige brij met matige kleuren en veel ruis.
  maandag 27 december 2010 @ 23:48:34 #213
53267 TC03
pi_90517692
DHD:

iPhone 4:

10x betere kleuren.
  maandag 27 december 2010 @ 23:50:23 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90517762
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 23:40 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hoe objectief ben jij? Ik bedoel, heb je ook een Desire HD gehad soms?
De batterij van de iPhone 4 gaat alleen 2 dagen mee als je hem niet veel gebruikt. Ik laad hem eigenlijk standaard dagelijks op :Y
Ik heb een HTC Legend gehad die een even grote batterij had als de Desire HD. Deze had een 3,2"-scherm, de Desire HD heeft een 4,3"-scherm. Het lijkt me onmogelijk dat de Desire HD betere batterijtijd heeft dan de Legend, en daar baseer ik mijn ervaringen op. Bij gemiddeld gebruik verwacht ik dat de iPhone veel langer meegaat met de batterij.
pi_90517826
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb een HTC Legend gehad die een even grote batterij had als de Desire HD. Deze had een 3,2"-scherm, de Desire HD heeft een 4,3"-scherm. Het lijkt me onmogelijk dat de Desire HD betere batterijtijd heeft dan de Legend, en daar baseer ik mijn ervaringen op. Bij gemiddeld gebruik verwacht ik dat de iPhone veel langer meegaat met de batterij.
Was even nieuwsgierig en zo vind ik je mening erg waardevol. Dank voor de toevoeging :Y
pi_90518093
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb anders een HTC HD2 die op Android draait en wat dat betreft dus enigszins te vergelijken valt met een Desire HD (vanaf SD kaart, dus nog meer batterij verbruik) en haal met normaal gebruik met gemak 1 dag, als ik zuinig doe zelfs 2 dagen. Moet alleen telkens de Wifi handmatig uitzetten omdat de telefoon (waarschijnlijk omdat de HD2 niet officieel met Android geleverd wordt) dan wel binnen 10 uurtjes uitvalt.

Zusje heeft trouwens een gewone Desire en haalt daar ook met gemak een dag.

Maar de camera's op de HTC toestellen zijn wel om te huilen. Leuk voor snel een fototje, maar verwacht geen mooie foto's.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_90518201
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nog steeds de iPhone, je kan zoveel specs opnoemen als je wilt maar bij camera's zoals die van de Desire HD wordt de kwaliteit gewoon dramatisch als het een beetje donker is.

Daarnaast is het verschil tussen 8 MP en 5 MP zodanig klein dat het totaal geen nut heeft om dit mee te nemen in je afweging.
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

De camera van de iPhone is veel beter, al heeft de Desire HD 80 megapixels. Het blijft een wazige brij met matige kleuren en veel ruis.
waar halen jullie deze wijsheid vandaan?

Kijk, het gaat mij niet om welke telefoon beter is, het gaat mij er om welke beter bij mij past. Ik moet me een slag in de rondte werken om dit te kunnen betalen (mcdonalds en 16 jaar...) En ik wil wel weten dat ik werk voor een telefoon waar ik 100% tevreden mee ben, niet dat ik denk: he fuck, ik had die ander moeten nemen.

Ik heb een twitter/radio/muziekverslaving, maak altijd foto's (feestjes, concerten, uitgaan) Ben ongeduldig als de pest, dus mn telefoon moet snel zijn, snel opstarten, snel internetten en vooral niet vastlopen. En een gebruiksaanwijzing lezen? Duurtlang. Dus ik wil gelijk doorhebben zo en zo. Ik ben een beetje onhandig, dus mn telefoon moet niet gelijk stuk zijn als er weer eens een boek op gedonderd wordt. Feestjes op het strand, smsjes op de fiets in de regen, uuuuuren badderen met een muziekje op de telefoon, snachts onder mijn oor liggen omdat ik anders niet wakker wordt van de wekker.. Mijn telefoon maakt het mee en ik wil niet nog een keer weer vastzitten aan mijn nokia 3310 omdat mij eigen HTCtje (ik had de mda touch) het opgeeft.

nog steeds iPhone? Hij lijkt zo kwetsbaar
Anonimity is a bliss
pi_90518314
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef TC03 het volgende:
DHD:
[ afbeelding ]

iPhone 4:
[ afbeelding ]

10x betere kleuren.
oké, je hebt een punt daar.. Maar ik gebruik zelfs nog wegwerpcamera's. Ik wil gewoon geen wazige massa dat je denkt: die vlek met 2 puntjes, dat is jouw hoofd!
Anonimity is a bliss
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:05:16 #219
53267 TC03
pi_90518386
Dan moet je een iPhone nemen, desnoods met case. Zeker bij concerten is een iPhone echt perfect. Vrienden met een Desire/Legend of wat dan ook staan altijd versteld van de foto's die ik in het donker met m'n iPhone kan maken wat hen gewoon nooit zal lukken. :Y

Daarnaast werkt een iPhone ook een stuk 'vloeiender' dan een DHD, zeker qua browsen. Qua snelheid in absolute wachttijden zal het niet veel uitmaken verder.
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:06:27 #220
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90518444
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

[..]

waar halen jullie deze wijsheid vandaan?

Kijk, het gaat mij niet om welke telefoon beter is, het gaat mij er om welke beter bij mij past. Ik moet me een slag in de rondte werken om dit te kunnen betalen (mcdonalds en 16 jaar...) En ik wil wel weten dat ik werk voor een telefoon waar ik 100% tevreden mee ben, niet dat ik denk: he fuck, ik had die ander moeten nemen.

Ik heb een twitter/radio/muziekverslaving, maak altijd foto's (feestjes, concerten, uitgaan) Ben ongeduldig als de pest, dus mn telefoon moet snel zijn, snel opstarten, snel internetten en vooral niet vastlopen. En een gebruiksaanwijzing lezen? Duurtlang. Dus ik wil gelijk doorhebben zo en zo. Ik ben een beetje onhandig, dus mn telefoon moet niet gelijk stuk zijn als er weer eens een boek op gedonderd wordt. Feestjes op het strand, smsjes op de fiets in de regen, uuuuuren badderen met een muziekje op de telefoon, snachts onder mijn oor liggen omdat ik anders niet wakker wordt van de wekker.. Mijn telefoon maakt het mee en ik wil niet nog een keer weer vastzitten aan mijn nokia 3310 omdat mij eigen HTCtje (ik had de mda touch) het opgeeft.

nog steeds iPhone? Hij lijkt zo kwetsbaar
Die wijsheid haal ik uit persoonlijke ervaring.

Kijk eens naar wat full resolution foto's op 100% van zowel de Desire HD als de iPhone 4. De iPhone 4 heeft zoveel betere kleuren, is zoveel scherper, en bewaart echt zoveel meer detail. Daarnaast presteert deze onder donkere omstandigheden een stuk beter. Een typische Desire HD foto. Erg slecht imo. Qua camera wint de iPhone 4 met gemak.

De Desire HD en de iPhone zijn allebei snel. De iPhone 4 werkt een stuk gebruiksvriendelijker. Ik denk verder dat de Desire HD en iPhone 4 allebei kwetsbaar zijn, ze hebben allebei een groot scherm en glas breekt.

Verder moet je sowieso alle fijne mechanica en elektronica uit de buurt van zand houden.
pi_90518445
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:59 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Utrecht Kanaalstraat, 4 euro :9
Beverwijk Bazaar
Amsterdam Javamarkt
Waar op de Kanaalstraat? Das 1 min van mn huis :')

Tnx
pi_90518648
quote:
Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef TC03 het volgende:
DHD:
[ afbeelding ]

iPhone 4:
[ afbeelding ]

10x betere kleuren.
iPhone foto met HDR aan?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:12:22 #223
329156 Peem
Skiddelly
pi_90518735
Idd, lijkt op HDR :) @Faye Je kan hier niet téveel objectiviteit verwachten natuurlijk, maar kwetsbaar is hij niet =) Heb hem trouwens al 4x laten vallen (alle keren mezelf zitten uit schelden uiteraard) waaronder 1x op beton, alleen wat krasjes aan de zijkant (daarom heb ik de bumper er ook op)

Zou het wel met verzekering nemen trouwens :p

mvg,
--PEEM
---
pi_90519316
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:12 schreef Peem het volgende:
Idd, lijkt op HDR :) @Faye Je kan hier niet téveel objectiviteit verwachten natuurlijk, maar kwetsbaar is hij niet =) Heb hem trouwens al 4x laten vallen (alle keren mezelf zitten uit schelden uiteraard) waaronder 1x op beton, alleen wat krasjes aan de zijkant (daarom heb ik de bumper er ook op)

Zou het wel met verzekering nemen trouwens :p

mvg,
--PEEM
Ik verwacht hier veel voorkeur voor iPhones te vinden.Dat is ook de bedoeling, want ik heb door promotiepraatjes een voorkeur voor de DHD. Bovendien scheelt het met 150 euro en het eerste jaar nog eens 15 euro per maand als ik de HD neem, maar ik wil deze keer geen tweede keus. Dus haal me vooral over om een iPhone te nemen, maar leg me helder uit waarom ik 330 euro extra moet uitgeven voor een iPhone, dat is 2 maanden werken voor mij.

Denk niet voor jezelf, maar voor mij. 16 jarig, onhandig, moet mijn hele telefoon kunnen opleuken zonder al te veel poespas, wandelend fotoalbum (puur voor herinnering, niet omdat het zulke technisch mooie foto's zijn.) feestjes, strand, regenbuien en schooltassen waar alles door elkaar in zit. Weetje, als ik een iPhone zie, denk ik: als dat maar goed gaat, daar moet ene hoesje om. Ik wil zo graag het tegendeel horen
Anonimity is a bliss
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:28:13 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90519474
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik verwacht hier veel voorkeur voor iPhones te vinden.Dat is ook de bedoeling, want ik heb door promotiepraatjes een voorkeur voor de DHD. Bovendien scheelt het met 150 euro en het eerste jaar nog eens 15 euro per maand als ik de HD neem, maar ik wil deze keer geen tweede keus. Dus haal me vooral over om een iPhone te nemen, maar leg me helder uit waarom ik 330 euro extra moet uitgeven voor een iPhone, dat is 2 maanden werken voor mij.

Denk niet voor jezelf, maar voor mij. 16 jarig, onhandig, moet mijn hele telefoon kunnen opleuken zonder al te veel poespas, wandelend fotoalbum (puur voor herinnering, niet omdat het zulke technisch mooie foto's zijn.) feestjes, strand, regenbuien en schooltassen waar alles door elkaar in zit. Weetje, als ik een iPhone zie, denk ik: als dat maar goed gaat, daar moet ene hoesje om. Ik wil zo graag het tegendeel horen
In jouw situatie zou ik sowieso geen Desire HD of iPhone nemen omdat het gewoon relatief gezien veel te veel geld is.

Neem een HTC Legend, iets duurder dan ¤300, aluminium unibody-behuzing en door de kin is de kans klein dat je scherm kapot valt als je hem laat vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')