abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90515020
Mijn oplaadkabeltje is kapot :')

Weet iemand waar ik zon kabeltje kan halen (liefst een fake iets voor een paar euro)? Kan em niet bestellen, want heb mn telefoon nu nodig.
pi_90515471
quote:
Op maandag 27 december 2010 22:49 schreef Fukjoeman het volgende:
Mijn oplaadkabeltje is kapot :')

Weet iemand waar ik zon kabeltje kan halen (liefst een fake iets voor een paar euro)? Kan em niet bestellen, want heb mn telefoon nu nodig.
Utrecht Kanaalstraat, 4 euro :9
Beverwijk Bazaar
Amsterdam Javamarkt
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_90515696
Ik heb wat gegoogled over Cydia, maar heb niks over 4.2.1 kunnen zien voor op de iphone 4.
Weet ieman of het wel mogelijk is?
  maandag 27 december 2010 @ 23:08:30 #204
329156 Peem
Skiddelly
pi_90515939
@Santello, op iPhoneclub staan de methodes en uitleg hoe je jailbreaken moet, en dan zit Cydia er zo op =)

(zelf geen jailbraiker tevens)
---
pi_90516166
vraagje, en ik heb em ook gesteld in het HTC Desire HD topic..

HTC Desire HD of iPhone

Op basis van deze eisen:
altijd en overal foto's maken (en goede)
goede mp3speler
snel internet
radio
veel apps
gebruiksgemak
Anonimity is a bliss
pi_90516205
quote:
Op maandag 27 december 2010 23:03 schreef Santello het volgende:
Ik heb wat gegoogled over Cydia, maar heb niks over 4.2.1 kunnen zien voor op de iphone 4.
Weet ieman of het wel mogelijk is?
Ja hoor genoeg tutorials in het engels op redmondpie.com
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_90517131
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:

HTC Desire HD of iPhone

Op basis van deze eisen:
goede mp3speler
snel internet
radio
veel apps
gebruiksgemak
iPhone heeft geen radio anders dan over 3G/Wifi (obviously) :N
Apps zijn er voor allebei veel (iPhone meer) en beiden zijn gebruikersvriendelijk. Ik ken de camera van de HTC verder niet :N

Ik heb zelf een iPhone maar vind de HTC Desire ook mooi al vind ik de HD te groot :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  maandag 27 december 2010 @ 23:38:15 #208
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90517257
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:13 schreef gewoonfaye het volgende:

HTC Desire HD of iPhone

Op basis van deze eisen:
goede mp3speler
snel internet
radio
veel apps
gebruiksgemak
De iPhone heeft het hoogste gebruiksgemak, veruit de beste camera, de beste MP3-speler en de meeste apps. Internet is even snel, radio zal je via je internet moeten luisteren. Daarnaast gaat de batterij van de iPhone 4 met gemak 2 dagen mee, met de Desire HD mag je blij zijn als je het einde van de dag haalt.
2000 light years from home
pi_90517328
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

De iPhone heeft het hoogste gebruiksgemak, veruit de beste camera, de beste MP3-speler en de meeste apps. Internet is even snel, radio zal je via je internet moeten luisteren. Daarnaast gaat de batterij van de iPhone 4 met gemak 2 dagen mee, met de Desire HD mag je blij zijn als je het einde van de dag haalt.
Hoe objectief ben jij? Ik bedoel, heb je ook een Desire HD gehad soms?
De batterij van de iPhone 4 gaat alleen 2 dagen mee als je hem niet veel gebruikt. Ik laad hem eigenlijk standaard dagelijks op :Y
pi_90517412
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:38 schreef Merkie het volgende:

[..]

mag ik wel even zeggen dat de HD een 8.0 mp camera heeft met dual led. iPhone: 5.0 en enkele led flitser. En HD heeft radio die niet via internet loopt

nieuw oordeel of nog steeds iPhone?
Anonimity is a bliss
  maandag 27 december 2010 @ 23:43:40 #211
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_90517485
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

mag ik wel even zeggen dat de HD een 8.0 mp camera heeft met dual led. iPhone: 5.0 en enkele led flitser. En HD heeft radio die niet via internet loopt

Nog steeds de iPhone, je kan zoveel specs opnoemen als je wilt maar bij camera's zoals die van de Desire HD wordt de kwaliteit gewoon dramatisch als het een beetje donker is.

Daarnaast is het verschil tussen 8 MP en 5 MP zodanig klein dat het totaal geen nut heeft om dit mee te nemen in je afweging.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 27 december 2010 @ 23:44:20 #212
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90517515
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:41 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

De camera van de iPhone is veel beter, al heeft de Desire HD 80 megapixels. Het blijft een wazige brij met matige kleuren en veel ruis.
  maandag 27 december 2010 @ 23:48:34 #213
53267 TC03
pi_90517692
DHD:

iPhone 4:

10x betere kleuren.
  maandag 27 december 2010 @ 23:50:23 #214
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90517762
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 23:40 schreef Stuart het volgende:

[..]

Hoe objectief ben jij? Ik bedoel, heb je ook een Desire HD gehad soms?
De batterij van de iPhone 4 gaat alleen 2 dagen mee als je hem niet veel gebruikt. Ik laad hem eigenlijk standaard dagelijks op :Y
Ik heb een HTC Legend gehad die een even grote batterij had als de Desire HD. Deze had een 3,2"-scherm, de Desire HD heeft een 4,3"-scherm. Het lijkt me onmogelijk dat de Desire HD betere batterijtijd heeft dan de Legend, en daar baseer ik mijn ervaringen op. Bij gemiddeld gebruik verwacht ik dat de iPhone veel langer meegaat met de batterij.
pi_90517826
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb een HTC Legend gehad die een even grote batterij had als de Desire HD. Deze had een 3,2"-scherm, de Desire HD heeft een 4,3"-scherm. Het lijkt me onmogelijk dat de Desire HD betere batterijtijd heeft dan de Legend, en daar baseer ik mijn ervaringen op. Bij gemiddeld gebruik verwacht ik dat de iPhone veel langer meegaat met de batterij.
Was even nieuwsgierig en zo vind ik je mening erg waardevol. Dank voor de toevoeging :Y
pi_90518093
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik heb anders een HTC HD2 die op Android draait en wat dat betreft dus enigszins te vergelijken valt met een Desire HD (vanaf SD kaart, dus nog meer batterij verbruik) en haal met normaal gebruik met gemak 1 dag, als ik zuinig doe zelfs 2 dagen. Moet alleen telkens de Wifi handmatig uitzetten omdat de telefoon (waarschijnlijk omdat de HD2 niet officieel met Android geleverd wordt) dan wel binnen 10 uurtjes uitvalt.

Zusje heeft trouwens een gewone Desire en haalt daar ook met gemak een dag.

Maar de camera's op de HTC toestellen zijn wel om te huilen. Leuk voor snel een fototje, maar verwacht geen mooie foto's.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_90518201
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nog steeds de iPhone, je kan zoveel specs opnoemen als je wilt maar bij camera's zoals die van de Desire HD wordt de kwaliteit gewoon dramatisch als het een beetje donker is.

Daarnaast is het verschil tussen 8 MP en 5 MP zodanig klein dat het totaal geen nut heeft om dit mee te nemen in je afweging.
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:44 schreef Merkie het volgende:

[..]

De camera van de iPhone is veel beter, al heeft de Desire HD 80 megapixels. Het blijft een wazige brij met matige kleuren en veel ruis.
waar halen jullie deze wijsheid vandaan?

Kijk, het gaat mij niet om welke telefoon beter is, het gaat mij er om welke beter bij mij past. Ik moet me een slag in de rondte werken om dit te kunnen betalen (mcdonalds en 16 jaar...) En ik wil wel weten dat ik werk voor een telefoon waar ik 100% tevreden mee ben, niet dat ik denk: he fuck, ik had die ander moeten nemen.

Ik heb een twitter/radio/muziekverslaving, maak altijd foto's (feestjes, concerten, uitgaan) Ben ongeduldig als de pest, dus mn telefoon moet snel zijn, snel opstarten, snel internetten en vooral niet vastlopen. En een gebruiksaanwijzing lezen? Duurtlang. Dus ik wil gelijk doorhebben zo en zo. Ik ben een beetje onhandig, dus mn telefoon moet niet gelijk stuk zijn als er weer eens een boek op gedonderd wordt. Feestjes op het strand, smsjes op de fiets in de regen, uuuuuren badderen met een muziekje op de telefoon, snachts onder mijn oor liggen omdat ik anders niet wakker wordt van de wekker.. Mijn telefoon maakt het mee en ik wil niet nog een keer weer vastzitten aan mijn nokia 3310 omdat mij eigen HTCtje (ik had de mda touch) het opgeeft.

nog steeds iPhone? Hij lijkt zo kwetsbaar
Anonimity is a bliss
pi_90518314
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef TC03 het volgende:
DHD:
[ afbeelding ]

iPhone 4:
[ afbeelding ]

10x betere kleuren.
oké, je hebt een punt daar.. Maar ik gebruik zelfs nog wegwerpcamera's. Ik wil gewoon geen wazige massa dat je denkt: die vlek met 2 puntjes, dat is jouw hoofd!
Anonimity is a bliss
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:05:16 #219
53267 TC03
pi_90518386
Dan moet je een iPhone nemen, desnoods met case. Zeker bij concerten is een iPhone echt perfect. Vrienden met een Desire/Legend of wat dan ook staan altijd versteld van de foto's die ik in het donker met m'n iPhone kan maken wat hen gewoon nooit zal lukken. :Y

Daarnaast werkt een iPhone ook een stuk 'vloeiender' dan een DHD, zeker qua browsen. Qua snelheid in absolute wachttijden zal het niet veel uitmaken verder.
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:06:27 #220
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90518444
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:01 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

[..]

waar halen jullie deze wijsheid vandaan?

Kijk, het gaat mij niet om welke telefoon beter is, het gaat mij er om welke beter bij mij past. Ik moet me een slag in de rondte werken om dit te kunnen betalen (mcdonalds en 16 jaar...) En ik wil wel weten dat ik werk voor een telefoon waar ik 100% tevreden mee ben, niet dat ik denk: he fuck, ik had die ander moeten nemen.

Ik heb een twitter/radio/muziekverslaving, maak altijd foto's (feestjes, concerten, uitgaan) Ben ongeduldig als de pest, dus mn telefoon moet snel zijn, snel opstarten, snel internetten en vooral niet vastlopen. En een gebruiksaanwijzing lezen? Duurtlang. Dus ik wil gelijk doorhebben zo en zo. Ik ben een beetje onhandig, dus mn telefoon moet niet gelijk stuk zijn als er weer eens een boek op gedonderd wordt. Feestjes op het strand, smsjes op de fiets in de regen, uuuuuren badderen met een muziekje op de telefoon, snachts onder mijn oor liggen omdat ik anders niet wakker wordt van de wekker.. Mijn telefoon maakt het mee en ik wil niet nog een keer weer vastzitten aan mijn nokia 3310 omdat mij eigen HTCtje (ik had de mda touch) het opgeeft.

nog steeds iPhone? Hij lijkt zo kwetsbaar
Die wijsheid haal ik uit persoonlijke ervaring.

Kijk eens naar wat full resolution foto's op 100% van zowel de Desire HD als de iPhone 4. De iPhone 4 heeft zoveel betere kleuren, is zoveel scherper, en bewaart echt zoveel meer detail. Daarnaast presteert deze onder donkere omstandigheden een stuk beter. Een typische Desire HD foto. Erg slecht imo. Qua camera wint de iPhone 4 met gemak.

De Desire HD en de iPhone zijn allebei snel. De iPhone 4 werkt een stuk gebruiksvriendelijker. Ik denk verder dat de Desire HD en iPhone 4 allebei kwetsbaar zijn, ze hebben allebei een groot scherm en glas breekt.

Verder moet je sowieso alle fijne mechanica en elektronica uit de buurt van zand houden.
pi_90518445
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:59 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Utrecht Kanaalstraat, 4 euro :9
Beverwijk Bazaar
Amsterdam Javamarkt
Waar op de Kanaalstraat? Das 1 min van mn huis :')

Tnx
pi_90518648
quote:
Op maandag 27 december 2010 23:48 schreef TC03 het volgende:
DHD:
[ afbeelding ]

iPhone 4:
[ afbeelding ]

10x betere kleuren.
iPhone foto met HDR aan?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:12:22 #223
329156 Peem
Skiddelly
pi_90518735
Idd, lijkt op HDR :) @Faye Je kan hier niet téveel objectiviteit verwachten natuurlijk, maar kwetsbaar is hij niet =) Heb hem trouwens al 4x laten vallen (alle keren mezelf zitten uit schelden uiteraard) waaronder 1x op beton, alleen wat krasjes aan de zijkant (daarom heb ik de bumper er ook op)

Zou het wel met verzekering nemen trouwens :p

mvg,
--PEEM
---
pi_90519316
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:12 schreef Peem het volgende:
Idd, lijkt op HDR :) @Faye Je kan hier niet téveel objectiviteit verwachten natuurlijk, maar kwetsbaar is hij niet =) Heb hem trouwens al 4x laten vallen (alle keren mezelf zitten uit schelden uiteraard) waaronder 1x op beton, alleen wat krasjes aan de zijkant (daarom heb ik de bumper er ook op)

mvg,
--PEEM
Ik verwacht hier veel voorkeur voor iPhones te vinden.Dat is ook de bedoeling, want ik heb door promotiepraatjes een voorkeur voor de DHD. Bovendien scheelt het met 150 euro en het eerste jaar nog eens 15 euro per maand als ik de HD neem, maar ik wil deze keer geen tweede keus. Dus haal me vooral over om een iPhone te nemen, maar leg me helder uit waarom ik 330 euro extra moet uitgeven voor een iPhone, dat is 2 maanden werken voor mij.

Denk niet voor jezelf, maar voor mij. 16 jarig, onhandig, moet mijn hele telefoon kunnen opleuken zonder al te veel poespas, wandelend fotoalbum (puur voor herinnering, niet omdat het zulke technisch mooie foto's zijn.) feestjes, strand, regenbuien en schooltassen waar alles door elkaar in zit. Weetje, als ik een iPhone zie, denk ik: als dat maar goed gaat, daar moet ene hoesje om. Ik wil zo graag het tegendeel horen
Anonimity is a bliss
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:28:13 #225
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90519474
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik verwacht hier veel voorkeur voor iPhones te vinden.Dat is ook de bedoeling, want ik heb door promotiepraatjes een voorkeur voor de DHD. Bovendien scheelt het met 150 euro en het eerste jaar nog eens 15 euro per maand als ik de HD neem, maar ik wil deze keer geen tweede keus. Dus haal me vooral over om een iPhone te nemen, maar leg me helder uit waarom ik 330 euro extra moet uitgeven voor een iPhone, dat is 2 maanden werken voor mij.

Denk niet voor jezelf, maar voor mij. 16 jarig, onhandig, moet mijn hele telefoon kunnen opleuken zonder al te veel poespas, wandelend fotoalbum (puur voor herinnering, niet omdat het zulke technisch mooie foto's zijn.) feestjes, strand, regenbuien en schooltassen waar alles door elkaar in zit. Weetje, als ik een iPhone zie, denk ik: als dat maar goed gaat, daar moet ene hoesje om. Ik wil zo graag het tegendeel horen
In jouw situatie zou ik sowieso geen Desire HD of iPhone nemen omdat het gewoon relatief gezien veel te veel geld is.

Neem een HTC Legend, iets duurder dan ¤300, aluminium unibody-behuzing en door de kin is de kans klein dat je scherm kapot valt als je hem laat vallen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:30:39 #226
53267 TC03
pi_90519601
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

iPhone foto met HDR aan?!
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:12 schreef Peem het volgende:

mvg,
--PEEM
Ik heb de foto's zelf niet gemaakt dus ik zou het niet weten, maar in een volledig belichte situatie zal het verschil tussen zonder en met HDR minimaal zijn hoor. De HDR van de iPhone is heel subtiel.
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:44:47 #227
53267 TC03
pi_90520368
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Naar mijn mening moet je dan gewoon de iPhone nemen. Ik vind deze op alle fronten beter dan de Desire HD (ik heb zelf ook hevig getwijfeld tussen de DHD en de iPhone 4 en er veel over gelezen).

De iPhone 4 heeft het mooiste scherm (ongekend scherp), de beste camera, de iPhone 4 werkt het meest vloeiend, het browsen op een iPhone 4 gaat naar mijn mening stukken eenvoudiger dan op een DHD, de muziekspeler (iPod) is qua gebruiksgemak onovertroffen en de geluidskwaliteit is aantoonbaar een stuk beter dan de Desire HD.

Voordeel van de Desire HD is dat hij een groter scherm heeft, gratis navigatie heeft en dat het indelen van je homescreens met widgets wel leuk is. Verder is hij natuurlijk goedkoper.

Hier vind je een filmpje dat ik met de iPhone 4 heb gemaakt in Paradiso:

Hier een foto die ik toen heb gemaakt (enigszins compressie door Facebook):

Prima kwaliteit, vind ik zelf.
  dinsdag 28 december 2010 @ 00:49:04 #228
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_90520562
zal ook even een duit in het zakje doen.

Ik ben zelf nu drie weken bezitter van een iPhone en heb hiervoor de Hero, Legend en Desire gehad.
Alle comments over het gebruiksgemak kan ik beamen. Een iPhone werkt gewoon sneller en soepeler.

MAAR. je zegt zelf, je moet er hard voor werken.
Neem dan een wildfire/legend/equivalent met een sim only van ¤15,- p/m

De iPhone is het geld NIET waard. Plus het feit dat als je by the books blijft betaal je je lens aan Apps die bij Android gewoon gratis zijn (whatsapp e.d.) Don't get me wrong, ik ben zeer tevreden over iPhone. Wil ook best zeggen dat het voor mij het mooiste en beste toestel is dat ik heb gehad. Maar 700/800 euro daar koop je ook een MacBook voor en daar heb je veel meer plezier van!
Lege virente, virent cuncta
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:08:00 #229
329156 Peem
Skiddelly
pi_90521308
Whatsapp is niet gratis, op BB en Android betaal je 1,99 usd per jaar. Ben je toch weer goedkoper uit met de iPhone! =P
---
  dinsdag 28 december 2010 @ 01:47:27 #230
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_90522703
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:59 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Ik heb anders een HTC HD2 die op Android draait en wat dat betreft dus enigszins te vergelijken valt met een Desire HD (vanaf SD kaart, dus nog meer batterij verbruik) en haal met normaal gebruik met gemak 1 dag, als ik zuinig doe zelfs 2 dagen. Moet alleen telkens de Wifi handmatig uitzetten omdat de telefoon (waarschijnlijk omdat de HD2 niet officieel met Android geleverd wordt) dan wel binnen 10 uurtjes uitvalt.

Zusje heeft trouwens een gewone Desire en haalt daar ook met gemak een dag.

Maar de camera's op de HTC toestellen zijn wel om te huilen. Leuk voor snel een fototje, maar verwacht geen mooie foto's.
2 dagen! wow _O- Dat is toch kut.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_90523392
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:47 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Voor een smartphone niet, mensen die ik ken met een 3GS moeten dat ding dagelijks opladen. Met mijn oude Nokia's kon ik wel 2 weken vooruit op 1 acculading, maar daar kon je verder niets mee behalve bellen en sms'en. Nu is de telefoon constant verbonden met internet om mail op te halen, sociale media te updaten en lokatiediensten zoals maps draaien dan ook nog eens. Tel daarbij een redelijk helder 4.3" scherm bij op en dan is 2 dagen een hele prestatie.Mijn HD2 deed trouwens ook op WM 2 dagen met de accu.

Toch in januari mijn abbo verlengen met een iPhone, mijn iPod touch is in beslag genomen door mijn ouders die graag gemakkelijk radio en eigen muziek wilden luisteren in de kamer via de al bestaande home cinema set.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:07:35 #232
53267 TC03
pi_90523411
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 01:47 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Er is geen smartphone die langer meegaat.
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:40:37 #233
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_90524151
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 01:08 schreef Peem het volgende:
Whatsapp is niet gratis, op BB en Android betaal je 1,99 usd per jaar. Ben je toch weer goedkoper uit met de iPhone! =P
ik heb in 9 maanden whatsapp (op Android) geen CENT betaald.
  dinsdag 28 december 2010 @ 02:41:12 #234
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90524171
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 02:40 schreef skittelman het volgende:

[..]

ik heb in 9 maanden whatsapp (op Android) geen CENT betaald.
Het eerste jaar is het gratis oid. Maar kom op, die 80 cent gaat ook niemand dood van :P . Overigens is de licentie gekoppeld aan je telefoonnummer, dus als je ooit je telefoonnummer op een iPhone hebt ingesteld heb je een oneindige licentie op je Android-telefoon O-) .
  Redactie Games dinsdag 28 december 2010 @ 03:08:14 #235
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_90524681
¤700,- betaald voor een iPhone 4 en hij is het godganse waard. Geen zomervakantie gehad, maar wat een gemak voor de dagelijkse dingetjes. Krantje lezen/Fok!ken vanuit je bed, filminfo opzoeken via IMDb, recepten zoeken in de supermarkt met Appie, Smulweb of Epicurious, je locatie met vrienden delen via Latitude, Facebook en twitterupdaten vanuit je badkuip, radioluisteren via Tunein Radio, foto's delen via Flickr, stomme spelletjes spelen zoals Angry Birds, Cut The Rope en Uno, Ns treininformatie via de reisplanner App overal en altijd voor als de Ns weer onregelmatige diensten heeft en storingen/omleidingen, boeken lezen via iBooks, kijken hoe het weer is via buienradar, filmpjes editten op je telefoon via iMovie, zaklamp voor in het donker, handige Googlemaps met kompas voor als je de weg kwijt bent en als je wil weten in welke richting je neus op staat. Op een gegeven moment gaat het je geld besparen. Amper sms'en en bellen. Meer Whatsappen en Skypen/FaceTime, wat gewoon via internet gaat. Geen losse compactcamera opnieuw kopen (omdat de oude stuk was).
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_90527452
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 01:47 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Als je geen vrienden hebt gaat ie langer mee hè ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:29:56 #237
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_90529838
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 03:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
¤700,- betaald voor een iPhone 4 en hij is het godganse waard. Geen zomervakantie gehad, maar wat een gemak voor de dagelijkse dingetjes. Krantje lezen/Fok!ken vanuit je bed, filminfo opzoeken via IMDb, recepten zoeken in de supermarkt met Appie, Smulweb of Epicurious, je locatie met vrienden delen via Latitude, Facebook en twitterupdaten vanuit je badkuip, radioluisteren via Tunein Radio, foto's delen via Flickr, stomme spelletjes spelen zoals Angry Birds, Cut The Rope en Uno, Ns treininformatie via de reisplanner App overal en altijd voor als de Ns weer onregelmatige diensten heeft en storingen/omleidingen, boeken lezen via iBooks, kijken hoe het weer is via buienradar, filmpjes editten op je telefoon via iMovie, zaklamp voor in het donker, handige Googlemaps met kompas voor als je de weg kwijt bent en als je wil weten in welke richting je neus op staat. Op een gegeven moment gaat het je geld besparen. Amper sms'en en bellen. Meer Whatsappen en Skypen/FaceTime, wat gewoon via internet gaat. Geen losse compactcamera opnieuw kopen (omdat de oude stuk was).
in je complete relaas lees ik 4 dingen die een Android niet kan (of niet op die manier).
You're point is invalid i'm afraid.
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:39:40 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90530134
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:29 schreef skittelman het volgende:

in je complete relaas lees ik 4 dingen die een Android niet kan (of niet op die manier).
You're point is invalid i'm afraid.
Waarom maakt dat zijn punt mbt zijn enthousiasme over zijn iPhone niet valide?
Oh. En uiteraard your en I'm.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Games dinsdag 28 december 2010 @ 11:41:44 #239
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_90530193
Bevindingen over het scherm en de camera is door de rest al genoemd. Dus ik heb dat niet nog een keer genoemd. Qua functionalteit zal het niet veel schelen tussen beide platformen. Design vind ik persoonlijker ook mooier dan een willekeurige Samsung of Htc met android. Software werkt een stuk beter dan de meuk die Samsung of HTC levert. Uiteindelijk draait alles om gemak en eenvoud. Een iPhone 4 is daar gewoon net wat beter in dan elk bestaand Androidtoestel.

En het was meer een reden waarom ik de iPhone 4 zelf een fijn toestel vond niet specifiek om een vergelijking te maken met andere toestellen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mr.Noodle op 28-12-2010 11:47:00 ]
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:48:29 #240
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_90530416
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom maakt dat zijn punt mbt zijn enthousiasme over zijn iPhone niet valide?
Oh. En uiteraard your en I'm.
het is nog vroeg ;)
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Bevindingen over het scherm en de camera is door de rest al genoemd. Dus ik heb dat niet nog een keer genoemd. Qua functionalteit zal het niet veel schelen tussen beide platformen. Design vind ik persoonlijker ook mooier dan een willekeurige Samsung of Htc met android. Software werkt een stuk beter dan de meuk die Samsung of HTC levert. Uiteindelijk draait alles om gemak en een iPhone is daar gewoon net wat beter in dan Android.
daar zijn we het allemaal over eens. Je moet alleen naar de situatie kijken. Als ik elke klant die ik krijg een iPhone verkoop kan ik het schudden. Voor een student/scholier van 16 is hij gewoon veel te duur (tenminste in deze situatie, ik wil niet zeggen dat elke 16jarige arm is). Ik ben blij dat je tevreden bent met je toestel maar look at the big picture here :)
  Redactie Games dinsdag 28 december 2010 @ 11:53:46 #241
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_90530604
Als ze d'r hard voor willen werken, dingen voor willen opofferen waarom niet? (scheelt als je niet rookt en niet zuipt) Ik koop ook geen dingen die ik niet kan betalen. Als je het geld er niet voor over hebt, koop het dan gewoon niet. Heel simpel.
pi_90530634
Hmmm ik heb mijn 3gS gejailbreaked ik vindt het verschil tussen 3gs en 4g te weinig om een nieuwe iPhone te kopen...
  dinsdag 28 december 2010 @ 11:55:21 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90530658
Dat meisje wil haar telefoon zo in haar tas plempen, tussen sleutels en zooi. Ga dan niet voor een iPhone, eeuwig zonde om er zo mee om te springen. Zeker als je er een paar maanden voor moet werken. Denk ik dan.
  Redactie Games dinsdag 28 december 2010 @ 11:57:50 #244
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_90530734
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 11:54 schreef Evolutionair het volgende:
Hmmm ik heb mijn 3gS gejailbreaked ik vindt het verschil tussen 3gs en 4g te weinig om een nieuwe iPhone te kopen...
Dan wacht je op de volgende versie of ander toestel. Is helemaal niet zo gek dat je van een 3GS niet wil opwaarderen. Van een 2G of 3G naar een iPhone 4 is echt een wereld van verschil in gebruik.
  Redactie Games dinsdag 28 december 2010 @ 12:07:25 #245
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_90531116
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Dat meisje wil haar telefoon zo in haar tas plempen, tussen sleutels en zooi. Ga dan niet voor een iPhone, eeuwig zonde om er zo mee om te springen. Zeker als je er een paar maanden voor moet werken. Denk ik dan.
Elke willekeurige smartphone is niet geschikt voor boerinnen met eelt op de handen en smeer tussen de vingers. Koop dan gewoon een degelijke Nokia zonder internetprullaria. Immers zijn dat van oorsprong Finse houtbewerkers.
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:07:29 #246
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_90531118
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 10:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Als je geen vrienden hebt gaat ie langer mee hè ;)
true!
Nee maar als ik zuinig doe gaat me iphone veel langer mee dan 2 dagen.
Ik moet wel zeggen dat findmyiphone en viber dat erg omlaag trekken.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:09:58 #247
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90531212
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:07 schreef Mr.Noodle het volgende:

Elke willekeurige smartphone is niet geschikt voor boerinnen met eelt op de handen en smeer tussen de vingers. Koop dan gewoon een degelijke Nokia zonder internetprullaria. Immers zijn dat van oorsprong Finse houtbewerkers.
Ik gebruik nu alweer een maand zo'n No!kia, daar word je niet vrolijk van.
  Redactie Games dinsdag 28 december 2010 @ 12:10:54 #248
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_90531247
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 12:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik gebruik nu alweer een maand zo'n No!kia, daar word je niet vrolijk van.
Ja, maar jij bent ook geen boerin met eelt op je handen.. ;)

Fok!ken vanuit bed blijft relaxed
  dinsdag 28 december 2010 @ 12:14:31 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90531370
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Mr.Noodle het volgende:

Ja, maar jij bent ook geen boerin met eelt op je handen.. ;)
Nee at ben ik niet, maar mijn geduld begint langzaam maar zeker op te raken. Zeker nu ik gisteren even met de 4 van iemand anders heb zitten spelen. Ben iig blij dat ik mijn iPad heb, anders was ik al lang met een Glock naar T-mobile gegaan. Morgen maar weer eens binnenlopen.

(nee hoor, ik heb geen Glock)
pi_90532594
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 12:07 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

true!
Nee maar als ik zuinig doe gaat me iphone veel langer mee dan 2 dagen.
Ik moet wel zeggen dat findmyiphone en viber dat erg omlaag trekken.
2 dagen haal ik echt niet :/..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')