abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:11:42 #256
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_90536055
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_90540176
^ Haha geniaal :D

Mijn lock/wake-knop is overleden :'(. Focking irritant. Heb niet gejailbreakt, op cydia is er nl een appje om te locken.

Ik kan nu dus ook niet jailbreaken, aangezien ik niet de iphone uit kan zetten, of 10sec die lockknop in kan drukken. Je hebt die site (jailbreakme.com) maar daar moet je firmware 4.0.1 voor hebben of lager. Weet iemand hoe ik kan downgraden (zit nu op 4.2) zonder die lock knop te hoeven gebruiken
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:46:06 #258
329156 Peem
Skiddelly
pi_90544856
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:00 schreef skittelman het volgende:

[..]

volgens mijn whatsapp heb ik het eerste berichtje in juni gekregen (was inderdaad een beta)
dat zijn bijna 8maanden (aangezien het bijna januari is) tevens kan je betaalde apps zonder problemen downloaden voor android zonder dat je hoeft te rooten/JB'en

wat ik dus wil zeggen: Android is misschien niet beter maar wel stukken goedkoper
Stukken goedkoper komt door het andere verdienmodel. Bij Android liggen de inkomsten vooral van advertenties in de apps (zoals bij Angry Birds) Omdat je je geld binnen 24 uur terug kan eisen in de Android Market.

Tevens zul ook jij gaan betalen voor Whatsapp op Android, nogmaals, het is op de site te lezen. Maar ik ben zo aardig geweest:

"Welcome to WhatsApp! Please download the version of WhatsApp Messenger below and enjoy our service free for one year. During, or after free trial period you can purchase service for US $1.99 / YEAR."

mvg,
--PEEM
---
pi_90555125
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 12:10 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ja, maar jij bent ook geen boerin met eelt op je handen.. ;)

Fok!ken vanuit bed blijft relaxed
ben ik een boerin met eelt op mn handen dan?

Ik probeer alleen duidelijk te maken dat mn telefoon tegen een stootje moet kunnen en een iPhone die half van glas is, tja, werkt dat?
Anonimity is a bliss
  dinsdag 28 december 2010 @ 21:33:28 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_90555383
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 december 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
Dat meisje wil haar telefoon zo in haar tas plempen, tussen sleutels en zooi. Ga dan niet voor een iPhone, eeuwig zonde om er zo mee om te springen. Zeker als je er een paar maanden voor moet werken. Denk ik dan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_90556762
Vandaag na lang wachten eindelijk de iPhone 4 :)
Heb alleen vraagje heb de iPhone rond 6 uur/ half 7 aan iTunes gehangen om hem te activeren alleen nu naar 3,5 uur wachten staat er nog steeds no service! Iemand oplossing?
pi_90556838
Je simkaart lijkt me nog niet actief.
Hiervoor moet je de klantenservice even bellen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:11:15 #263
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_90557415
quote:
Met welke provider? Zo ja, waarom moet je zo lang wachten? Ze zijn toch gewoon overal op voorraad i.c.m. KPN of Vodafone?
T-mobile. Ze zeiden dat er drie weken levertijd was, maar ik heb inmiddels al vernomen dat het al 6 weken is.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
pi_90557531
Al paar maanden iPhone 4, heel en heel erg blij mee. :D
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:33:10 #265
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_90558605
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:11 schreef Finland. het volgende:

[..]

T-mobile. Ze zeiden dat er drie weken levertijd was, maar ik heb inmiddels al vernomen dat het al 6 weken is.
Waarom neem je dan ook T-Mobile? Duur, slecht bereik... Neem Vodafone. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:51:38 #266
329156 Peem
Skiddelly
pi_90559850
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Prijs verschilt amper, alleen T-Mobile heeft onbeperkt internet, waar je voor die prijs bij KPN/Vodafone op 500mb zit, en de 1GB bij meerprijs.

Nu snap ik dat het bereik niet het beste is, alleen hebben we daar in het oosten amper last van (maar steden als Rotterdam/Amsterdam heb ik ook gezien dat het minder is)

En aangezien ik in nu sinds 30 Juli 11,2GB heb verbruikt ben ik beter af dan bijv de 500 mb/1gb limiet :P

Dat het internet wat trager is (2mb tegenover de 7.2 van Vodafone en 3,6 -tijdelijk ook 7,2- van KPN/HI/Telfort) neem ik dan maar voor lief
---
  Redactie Games dinsdag 28 december 2010 @ 22:52:54 #267
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_90559923
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 21:28 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

ben ik een boerin met eelt op mn handen dan?

Ik probeer alleen duidelijk te maken dat mn telefoon tegen een stootje moet kunnen en een iPhone die half van glas is, tja, werkt dat?
Uiteraard niet in de letterlijke zin van het woord, maar wat ik wil aangeven is, als je niet zuinig kunt zijn met je spullen zou ik überhaupt al geen smartphone nemen. En een iPhone kan best tegen een stootje maar dan zou ik er wel die bumper bij nemen. Het blijft uiteindelijk glas en geen enkele smartphone die je van een meter laat vallen overleeft het goed (als in gebroken display). Het is dus ook niet slim om je sleutels bij je telefoon te bewaren, tenzij je een paar krassen op je glas niet erg vindt.

Of je doet em verzekeren en dan kun je net zoals SKV elke week om een nieuwe iPhone gaan vragen... :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Mr.Noodle op 28-12-2010 23:02:00 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:53:09 #268
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_90559945
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen; geen datalimiet.

Ik zit al jaren bij KPN (lees: Hi), maar moet en ga de volgende keer toch echt naar T-mobile. En echt geloof me, ik ga ruim over die 1 GB per maand. Door de jailbreak ja, want ik bel facetime in mijn auto en download ook zware apps buiten de deur. Ik wil niet naar huis gaan om mijn iPhone volledig te benutten.

Dus ook voor mij de volgende keer; T-mobile!
  Redactie Games dinsdag 28 december 2010 @ 22:53:36 #269
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_90559977
Kak..dubbel
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_90563003
Oké, stel ik zou nu die 4.2b3 firmware downloaden voor de 3GS. Zou TinyUmbrella/Cydia automatisch de blobs opslaan?? (Apple signeert de firmware niet meer!)

En m'n baseband word dan geupdate naar 5.15.04 neem ik aan? (Ik draai nu 5.14.02). Kan ik dan nog upgraden naar de iPad Baseband?

Dus m.a.w: 3GS Nieuwe Bootrom 4.1, 5.14.02 wil ik updaten naar 4.2b3 voor de SHSH Blobs, daarna weer downgraden naar 4.1 en vervolgens wachten op de 4.2.1 Jailbreak en dan unlocken d.m.v. 6.15.00 BB
-
pi_90563985
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Uiteraard niet in de letterlijke zin van het woord, maar wat ik wil aangeven is, als je niet zuinig kunt zijn met je spullen zou ik überhaupt al geen smartphone nemen. En een iPhone kan best tegen een stootje maar dan zou ik er wel die bumper bij nemen. Het blijft uiteindelijk glas en geen enkele smartphone die je van een meter laat vallen overleeft het goed (als in gebroken display). Het is dus ook niet slim om je sleutels bij je telefoon te bewaren, tenzij je een paar krassen op je glas niet erg vindt.

Of je doet em verzekeren en dan kun je net zoals SKV elke week om een nieuwe iPhone gaan vragen... :')
Zolang hij tegen een stootje kan, is het goed. Heb mn telefoon meestal in een voorvak zitten van mijn tas of in mijn broekzak, maar het wil nog wel eens gebeuren dat alles snel snel moet en tja, sleutels, bril, naamkaartje, mobiel, geld, portemonnee, schoolpas alles bij elkaar. In een tas en gaan. Ik wil dan niet als ik op de fiets zit zowat in mn broek poepen omdat ik bang ben dat mijn telefoon het straks niet meer doet.

Maar ik zal mijn financiele situatie even uitleggen.
Moeders had dit aanbod:
iPhone, zelf bijbetalen en zelf abonnementskosten betalen.
andere telefoon waarbij je niet hoeft bij te betalen, abonnement wordt (deels) betaald.

Is de iPhone het zo waard? Of is de HTC op zn minst een waardige 2de keus?
Anonimity is a bliss
  woensdag 29 december 2010 @ 00:06:40 #272
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_90564316
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:53 schreef Adrenaline0182 het volgende:

[..]

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen; geen datalimiet.

Ik zit al jaren bij KPN (lees: Hi), maar moet en ga de volgende keer toch echt naar T-mobile. En echt geloof me, ik ga ruim over die 1 GB per maand. Door de jailbreak ja, want ik bel facetime in mijn auto en download ook zware apps buiten de deur. Ik wil niet naar huis gaan om mijn iPhone volledig te benutten.

Dus ook voor mij de volgende keer; T-mobile!
of Telfort :P zelfde snelheid als kpn/hi (bij iphone abo's) maar geen datalimiet.
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:46 schreef Peem het volgende:

[..]

Stukken goedkoper komt door het andere verdienmodel. Bij Android liggen de inkomsten vooral van advertenties in de apps (zoals bij Angry Birds) Omdat je je geld binnen 24 uur terug kan eisen in de Android Market.

Tevens zul ook jij gaan betalen voor Whatsapp op Android, nogmaals, het is op de site te lezen. Maar ik ben zo aardig geweest:
Een ander verdienmodel, je zegt het zelf. een model waar de gebruiker dus niet betaald. whatsapp wordt inderdaad betaald, maar dan heb je ook nog 200.000 apps waarvoor je op android niks betaald en iOs wel.
Lege virente, virent cuncta
pi_90569957
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef skittelman het volgende:

[..]

of Telfort :P zelfde snelheid als kpn/hi (bij iphone abo's) maar geen datalimiet.

[..]

Een ander verdienmodel, je zegt het zelf. een model waar de gebruiker dus niet betaald. whatsapp wordt inderdaad betaald, maar dan heb je ook nog 200.000 apps waarvoor je op android niks betaald en iOs wel.
Maarja, het is een afweging. Ik betaal ook liever voor sites die ik veel gebruik zonder reclame dan mét (nu niet met adblock plus komen, dank)

Verder zul je wel een punt inderdaad hebben, dat als je apps in totaal (200.000 is wat overdreven, sinds die grens net gister onofficieel behaald is, en ze lang niet allemaal onbetaald zullen zijn) bekijkt, de kwalitatieve vaker niets zullen kosten, door het andere verdienmodel. Ik betaal in dat geval liever wat =P

mvg,
--PEEM.

P.S -had hier iets staan over Telfort hun fair use, maar die schijnt mee te vallen- Toch ben ik vrijwel zeker van dat die niet ver boven de 1 gig gaat, maar dat weet ik dus niet zeker so scratch that =)

fijne nacht!

[ Bericht 4% gewijzigd door Peem op 29-12-2010 04:58:58 (Telfort~) ]
---
pi_90570962
Volgende maand naar het buitenland. Als ik mn iphone wil gebruiken op wifi en niet de kosten van Vodafone wil, Waar moet ik allemaal op letten? Wat zet ik uit?
groeten een beginnend gebruiker.

Als dit al eens ie gepost: een linkje is ook goed.
pi_90571004
quote:
Op dinsdag 28 december 2010 12:45 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Als je zuinig doet haal je niet 2 dagen????
Wat is zuinig?! Ik sms, bel en gebruik regelmatig internet (geen 3G, dus trekt nog meer batterij denk ik) luister muziek en die dingen. Nja savonds gooi ik hem dan voor het slapen aan de lader, hoeft nog niet echt maar goed
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_90571027
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 08:56 schreef TUFKAL het volgende:
Volgende maand naar het buitenland. Als ik mn iphone wil gebruiken op wifi en niet de kosten van Vodafone wil, Waar moet ik allemaal op letten? Wat zet ik uit?
groeten een beginnend gebruiker.

Als dit al eens ie gepost: een linkje is ook goed.
Dataroaming
  woensdag 29 december 2010 @ 09:02:13 #277
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_90571041
iPhone staat bekend om het feit dattie nogal eens aan de lader moet ja....maar dat is begrijpelijk als je iet wat de mogelijkheden zjn en hoe vaak dat ding "aan" is.
Die van mij ligt standaard elke nacht aan de lader.
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_90571602
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:01 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dataroaming
En dat voorkomt ook, dat als ik een app opstart, er automatisch via netwerk verbinding wordt gezocht?
pi_90571888
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:39 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

En dat voorkomt ook, dat als ik een app opstart, er automatisch via netwerk verbinding wordt gezocht?
Dat voorkomt dat welke vorm van data transmissie dan ook mogelijk is als je in het buitenland bent.
Je kan hem in Nederland ook uit laten staan zelfs. Die uit en je bent veilig.
pi_90572033
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 09:54 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat voorkomt dat welke vorm van data transmissie dan ook mogelijk is als je in het buitenland bent.
Je kan hem in Nederland ook uit laten staan zelfs. Die uit en je bent veilig.
En waarom zou je hem in Nederland uitzetten? :)
pi_90572270
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:01 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Omdat je dan nog wel gewoon data kunt verbruiken, maar mocht je toevallig in het grensgebied zijn en daardoor een buitenlands netwerk op je telefoon krijgen kun je niet op kosten gejaagd worden.

Dataroaming uitzetten zorgt er enkel voor dat je via een "vreemd" netwerk geen internet kunt gebruiken.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_90572284
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 10:01 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Omdat je daar ook geen dataroaming doet. Daar ga je via je eigen provider dus geen roaming.
Geen voordeel en geen nadeel in nederland om hem aan of uit te hebben.
  woensdag 29 december 2010 @ 11:54:24 #283
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_90575596
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 04:48 schreef Peem het volgende:

[..]

Maarja, het is een afweging. Ik betaal ook liever voor sites die ik veel gebruik zonder reclame dan mét (nu niet met adblock plus komen, dank)

Verder zul je wel een punt inderdaad hebben, dat als je apps in totaal (200.000 is wat overdreven, sinds die grens net gister onofficieel behaald is, en ze lang niet allemaal onbetaald zullen zijn) bekijkt, de kwalitatieve vaker niets zullen kosten, door het andere verdienmodel. Ik betaal in dat geval liever wat =P

mvg,
--PEEM.

P.S -had hier iets staan over Telfort hun fair use, maar die schijnt mee te vallen- Toch ben ik vrijwel zeker van dat die niet ver boven de 1 gig gaat, maar dat weet ik dus niet zeker so scratch that =)

fijne nacht!
Het licht eraan hoe storend de ads zijn. Bij bv Anfry Birds staat hij in het hoekje van het scherm, maar dat zie je 1x en dan valt hij niet meer op, heb overigens ook nog nooit op zo'n link geklikt. Vooral bij toestellen met grote schermen is het nauwelijks te zien.

Ik heb in mn 2 jaar bij Telfort nog niet een klant gehad die een waarschuwing heeft gehad. Daarbij komt dat het gemiddelde (waar FUP mee rekent) bij Telfort hoger ligt. Hoe? lang verhaal (kan het keertje opzoeken) maar komt erop neer dat vooral Telfort Zakelijk veel heavy users heeft. Daarnaast is Telfort (vanwege de relatief hoge prijs voor data *geen acties met ¤2,50 voor 2jaar*) niet gaan gooien met data abonnementen, wat bv bij Hi wel het geval was. Omdat het toch bijna gratis was nemen mensen die eigenlijk helemaal geen internet nodig hebben toch een data abonnement. (mmm toch ook een lang verhaal :9)
  woensdag 29 december 2010 @ 11:57:33 #284
67174 Dos37
Come on Twente
pi_90575704
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:11 schreef KneusTeun het volgende:
LOL

wtf _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 29 december 2010 @ 13:04:27 #285
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_90578184
Oke... nu denken ze bij apple dat ik zweeds ofzo kan omdat ik ikea spullen in huis heb :?

woensdag 29 december 2010 @ 13:07:54 #286
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_90578341
Het is na zoeken toch Deens
pi_90584742
Ik vind het jammer dat ik op de iPhone mijn foto's uit de filmrol niet in kan delen in andere handigere mapjes, of met tags beter kan sorteren. Ook jammer, mijn eigen geüploade foto's worden wel in mapjes getoons, maar ook nog eens in een mapje 'fotobibliotheek' die niet te verwijderen is. :(
  woensdag 29 december 2010 @ 15:31:47 #288
53267 TC03
pi_90585171
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind het jammer dat ik op de iPhone mijn foto's uit de filmrol niet in kan delen in andere handigere mapjes, of met tags beter kan sorteren. Ook jammer, mijn eigen geüploade foto's worden wel in mapjes getoons, maar ook nog eens in een mapje 'fotobibliotheek' die niet te verwijderen is. :(
Dit is persoonlijk ook mijn grootste ergernis van iOS.

Ik heb al drie jaar een iPhone en heb dus behoorlijk veel foto's op m'n iPhone staan en heb noodzakelijkerwijs het één en ander eraf gehaald omdat het gewoon onoverzichtelijk werd.
  woensdag 29 december 2010 @ 15:46:45 #289
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_90585801
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:21 schreef MadGuy het volgende:
kun je dan niet gewoon je foto's uit je filmrol op je pc/mac in een mapje zetten en deze vervolgens weer uploaden met iTunes? Of is dit teveel werk?
pi_90585990
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:46 schreef skittelman het volgende:

[..]

kun je dan niet gewoon je foto's uit je filmrol op je pc/mac in een mapje zetten en deze vervolgens weer uploaden met iTunes? Of is dit teveel werk?
Dat kan inderdaad, maar het is wel wat omslachtig. Het is een klein irritatiepuntje. Het mapje fotobibliotheek, met EXACT dezelfde foto's die ik geüpload heb, vind ik vreemder.
  woensdag 29 december 2010 @ 16:11:20 #291
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_90586970
is die lijst nu wel of niet uitgelekt met alle apps die in de 12 day giveaway voorbij komen?
pi_90589087
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:11 schreef KneusTeun het volgende:
is die lijst nu wel of niet uitgelekt met alle apps die in de 12 day giveaway voorbij komen?
Tot nu toe klopt 'ie. :)
  woensdag 29 december 2010 @ 16:56:56 #293
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_90589357
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:51 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Tot nu toe klopt 'ie. :)
Waar is die lijst dan?
pi_90590143
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:56 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Waar is die lijst dan?
Hier o.a.

Apple SC#374: Feliz Navidapple
pi_90591557
KPN fail! Kreeg zojuist mail dat hij niet los verkocht kon worden. Was foutje op de site.
Zojuist maar bij de Kijkshop besteld,gelijk wat korting genomen dankzij Freebees :D
Hopelijk komt hij Vrijdag nog binnen!
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_90592000
Wederom weer geen telefoon van Van Leliveld, morgen is het afgelopen met de pret :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 29 december 2010 @ 21:41:51 #297
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90601999
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wederom weer geen telefoon van Van Leliveld, morgen is het afgelopen met de pret :)
Ik heb mijne alweer terug, voor de tweede keer... Snap niet waar jouw problemen vandaan komen :@ .
2000 light years from home
  woensdag 29 december 2010 @ 21:49:23 #298
53267 TC03
pi_90602383
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:42 schreef Rainesz het volgende:
KPN fail! Kreeg zojuist mail dat hij niet los verkocht kon worden. Was foutje op de site.
Zojuist maar bij de Kijkshop besteld,gelijk wat korting genomen dankzij Freebees :D
Hopelijk komt hij Vrijdag nog binnen!
Je moet hem gewoon via PDAshop bestellen, voor 22:00 uur besteld de volgende dag in huis...

Ik snap niet waar die wachttijden altijd vandaan komen. :{²
  woensdag 29 december 2010 @ 22:27:56 #299
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_90604297
Waarom doet de iPhone eigenlijk altijd zo gek met contactpersonen weergeven? Ik moet altijd naar "All from my PC" gaan :{ .
2000 light years from home
pi_90619683
Collega van me heeft een 4 gekocht en wil graag de backup van zijn 3gs terugzetten. Hoe pak je dit aan?

De backup is namelijk gemaakt op 4.2.1, de 4 heeft nog firmwareversie 4.1

Als ie de iphone4 wil herstellen vanaf 'backup van iphone 3gs' krijgt ie te zien dat de firmware van de backup nieuwer is dan op de 4.

Kan ie nu de 4 gewoon als nieuwe iphone configureren, updaten naar 4.2.1 en dan alsnog de backup terugzetten? Hoe pakken we dit aan?
  donderdag 30 december 2010 @ 11:03:39 #301
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_90619778
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:00 schreef kikoooooo het volgende:
Collega van me heeft een 4 gekocht en wil graag de backup van zijn 3gs terugzetten. Hoe pak je dit aan?

De backup is namelijk gemaakt op 4.2.1, de 4 heeft nog firmwareversie 4.1

Als ie de iphone4 wil herstellen vanaf 'backup van iphone 3gs' krijgt ie te zien dat de firmware van de backup nieuwer is dan op de 4.

Kan ie nu de 4 gewoon als nieuwe iphone configureren, updaten naar 4.2.1 en dan alsnog de backup terugzetten? Hoe pakken we dit aan?
Updaten en dan de back-up terug zetten.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')