Dan hoop ik voor je dat ze hem naar het goede adres hebben gestuurd. Mijne was na een week al gemaakt/vervangen voor een nieuwe maar ik had hem ook pas na 3 weken in huis. Ze hadden hem "per ongeluk" naar een voor mij totaal onbekend adres gestuurd.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou volgens van Leliveld is mijn iPhone 4 onderweg, hij is nu al 4 weken weg..
De 3gs sneller dan de 4? Sorry meneer maar u praat poep.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:07 schreef TC03 het volgende:
Toch is de 3GS sneller dan de iPhone 4, vind ik. Het retina-display vergt (te?) veel rekenkracht.
Voorbeeld: TomTom liep supersoepel op de iPhone. Toen kwamen de retina-graphics en meteen liep het een stuk minder vloeiend.
En dat ligt dan meteen aan de hardware?quote:Op woensdag 22 december 2010 03:07 schreef TC03 het volgende:
Toch is de 3GS sneller dan de iPhone 4, vind ik. Het retina-display vergt (te?) veel rekenkracht.
Voorbeeld: TomTom liep supersoepel op de iPhone. Toen kwamen de retina-graphics en meteen liep het een stuk minder vloeiend.
Dat de software niet optimaal gecodeerd is nog voor de retina hardware ligt aan de gasten van TomTom. Kwestie van tijd dus.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:07 schreef TC03 het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De 3gs sneller dan de 4? Sorry meneer maar u praat poep.
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat ligt dan meteen aan de hardware?
Ja, dat ligt deels aan de hardware. De animaties van het OS zelf lopen op de 3GS ook vloeiender namelijk. Het schuiven van het scherm bij fast-app switching en het openen van folders gaat op de 3GS vloeiender.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:04 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat de software niet optimaal gecodeerd is nog voor de retina hardware ligt aan de gasten van TomTom. Kwestie van tijd dus.
[forumnoob]in eens zonder aanleiding poep praten heet toch een troll[/forumnoob]quote:Op woensdag 22 december 2010 03:07 schreef TC03 het volgende:
Inderdaad. Zelf ook een 3GS gehad en nu een iPhone 4 en ik vind alles echt veel soepeler lopen (apps, animaties van OS zelf etc). Ik houu soms nog wel 's een iPhone 3GS naast de iPhone 4 en het lock scherm 'unlockt' sneller. Folders lopen soepeler, apps hebben kortere wachttijden (zo kon ik bij, ik weet niet meer welke app, veel sneller beginnen en dingen doen terwijl de 3GS nog aan het laden was).quote:Op woensdag 22 december 2010 13:27 schreef KneusTeun het volgende:
De iphone4 is zeker wel sneller, ik heb ze hier beide en de snelheid van de iphone 4 ligt gewoon hoger.
En retina is echt belachelijk mooi als je dan weer naar 3gs kijkt schrik je gewoon dat je dingen herkent op dat scherm
Leg uit?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef n8n het volgende:
weet iemand een notitie-app met exchange functionaliteit buiten de standaard app? die is perfect behalve dat je er geen afbeeldingen in kan voegen. Vind de integratie met m'n mail wel handig.
gMail werkt wel mooi samen met een iPhone, heb wel 3 protocollen in gebruik om van de diensten gebruik te maken
Mail (en eventueel contacten) via Exchange, Notities via de Gmail-optie en Agenda's via CalDAV.quote:Op donderdag 23 december 2010 00:09 schreef Saninl het volgende:
[..]
Leg uit?
Ik gebruik Gmail in de gewone mailapp
Ik gebruik Agenda in Pocket Agenda
En dan heb ik het wel gehad?
Iemand die weet of deze ook geschikt is voor de iPhone:
http://www.amazon.co.uk/g(...)&a=B0042Y0CFS&sr=8-1
http://www.amazon.co.uk/J(...)2247829&sr=8-1-fkmr1
Koop hem alleen als hij simlockvrij is. Simlockvrij maken is een enorm gedoe.quote:Op donderdag 23 december 2010 02:07 schreef Stienn het volgende:
Hoe zit het met een iphone die je in het buitenland koopt met de garantie? Ik loop stage op St. Maarten en zie net dat ze hier de iphone 4 voor 599 dollar verkopen. Als ik deze koop ga ik dan problemen krijgen met de software en garantie?
Met Evernote kun je notities, foto's, afbeeldingen, websites etc. synchroniseren tussen je iPhone en computer. Of bedoel je met "exchange functionaliteit" MS Exchange, Outlook oid?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef n8n het volgende:
weet iemand een notitie-app met exchange functionaliteit buiten de standaard app? die is perfect behalve dat je er geen afbeeldingen in kan voegen. Vind de integratie met m'n mail wel handig.
gMail werkt wel mooi samen met een iPhone, heb wel 3 protocollen in gebruik om van de diensten gebruik te maken
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 03:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Koop hem alleen als hij simlockvrij is. Simlockvrij maken is een enorm gedoe.
Met iOS 4.2.1 is het gewoon een gedoe. Bespaar je de moeite en koop gewoon een neverlock voor ¤50 meer.quote:Op donderdag 23 december 2010 09:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Tenminste, ik heb het 1 keer gedaan ongeveer een jaar geleden met os 3.2, gejailbreaked en gelijk geunlocked, was niet echt een probleem
Nou dat is hier waarschijnlijk ook het gevalquote:Op woensdag 22 december 2010 10:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ze hem naar het goede adres hebben gestuurd. Mijne was na een week al gemaakt/vervangen voor een nieuwe maar ik had hem ook pas na 3 weken in huis. Ze hadden hem "per ongeluk" naar een voor mij totaal onbekend adres gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |