quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhm, de volledige app is wat duurder. Volgens mij is het enige dat je niet op bepaalde stukken automatische andere audio aankan zetten, bijvoorbeeld als je sneller gaat lopen of zo. Voor de rest werkt de gratis helemaal perfect. Ik luister toch altijd een podcast tijdens het lopen dus die functie maakt me niet uit. Geen in-app aankopen.
Ik zeg het verkeerd. Je hebt Runkeeper Pro en die kost 7,99. Je hebt daarnaast ook Runkeeper Free. Die gratis versie werkt voor mij helemaal perfect. Ik kan mijn route terugkijken, mijn snelheden, via hun website en de app heb je een soort dashboard waar je vorige sessies mee kunt bekijken. Voor mij geen reden om 8 euro uit te geven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:14 schreef o.us het volgende:
Dus je hebt een volledige app en gratis app? Hmkay, ik ga het zo even checken dan.
Best leuk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
Ik zal morgen eens de gratis Suske en Wiske installeren
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd continue dat als ik in itunes een app koop dat die nergens terug te vinden is. Als ik hem dan op de ipad/iphone download en sync staat ie wel in itunes bij de programma's.
EDIT: Nu kwamen ze niet eens in itunes en waren ze ook op de ipad weg :S . HELP.
moet ik ook nog doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
Ik zal morgen eens de gratis Suske en Wiske installeren
Ik snap je niet. Waar op je iPhone staan die .ipa's?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef skittelman het volgende:
Ik snap er de ballen niet meer van.
Ik heb een aantal leuke .ipa files die schijnbaar op mijn iPhone staan.
Maar ik kan ze met geen mogelijkheid openen? hoe wil ik ze dan installeren?
Ik hoop dat ik gewoon blind ben of stom doe (ik verlang al een klein beetje terug naar mn android)
met ftp programma daar naartoe gesleept. Fileapp ziet ze staan maar openen ho maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Waar op je iPhone staan die .ipa's?
Jailbreak? Want dat mogen we hier niet bespreken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:10 schreef skittelman het volgende:
[..]
met ftp programma daar naartoe gesleept. Fileapp ziet ze staan maar openen ho maar
jailbreak is toch legaal? maar ja anders kan je niks kopieren, dacht ik...quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jailbreak? Want dat mogen we hier niet bespreken.
Waarom installeer je die dan ook niet via iTunes, als ze toch al op je computer staan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef skittelman het volgende:
Ik snap er de ballen niet meer van.
Ik heb een aantal leuke .ipa files die schijnbaar op mijn iPhone staan.
Maar ik kan ze met geen mogelijkheid openen? hoe wil ik ze dan installeren?
Ik hoop dat ik gewoon blind ben of stom doe (ik verlang al een klein beetje terug naar mn android)
vage foutmelding van itunes, maar heb het nu gefixt... beetje omslachtig allemaal, hopelijk hoef ik het niet nog een keer te doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom installeer je die dan ook niet via iTunes, als ze toch al op je computer staan?
Staat je volume over het algemeen niet laag? Zeg maar met die knoppen linksboven aan je iPhone?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:35 schreef Santello het volgende:
mijn Iphone 4 wekker gaat niet over, hij staat aan, het geluid staat ook aan bij instellingen.
Sinds een paar dagen doet hij dat, tevens hoor ik het toetsenbord en de slidelock ook niet meer, iemand een idee?
Alles max, hij blijft op tril als iemand belt, zonder ringtone :squote:Op dinsdag 14 december 2010 15:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Staat je volume over het algemeen niet laag? Zeg maar met die knoppen linksboven aan je iPhone?
Wat doe je er allemaal voor onzedelijke dingen mee?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgende week krijg ik alweer mijn 3e nieuwe iPhone 4.
Vraag me net als hierboven af wat je er dan in godsnaam mee doetquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgende week krijg ik alweer mijn 3e nieuwe iPhone 4.
De eerste was echt helemaal aan zijn gootje. De batterij ging maar een halve dag mee, hij ging niet meer uit en gaf telkens foutmeldingen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef Unglaublich het volgende:
[..]
Wat doe je er allemaal voor onzedelijke dingen mee?
Nee hoor geen last van, heb je met je instellingen zitten spelen? Daar kun je namelijk bij GELUID of iPOD instellen hoe hoog het maximale geluidsniveau staat.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Merkie het volgende:
Iemand hier nog meer last van zacht geluid? Ik moet het schuifje op minstens driekwart zetten met mijn iPhone terwijl ik hem met mijn oude iPhone altijd ongeveer op de helft had staan.
Staat op maximaal.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Nee hoor geen last van, heb je met je instellingen zitten spelen? Daar kun je namelijk bij GELUID of iPOD instellen hoe hoog het maximale geluidsniveau staat.
Ok dan ga ik naar mijn 2de troubleshooting: Heb je toevallig pluisjes (vanuit je broekzak) in je input zitten? Dat had ik een keer, kreeg heel weinig geluid uit mijn iPhone opeens.quote:
Ook niet, ziet er schoon uit. Sowieso heb ik deze iPhone pas sinds maandag.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Ok dan ga ik naar mijn 2de troubleshooting: Heb je toevallig pluisjes (vanuit je broekzak) in je input zitten? Dat had ik een keer, kreeg heel weinig geluid uit mijn iPhone opeens.
Er is geen Apple Store in Nederlandquote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Kolomos het volgende:
Een keer ermee naar de apple store gaan? Ze zullen het wel voor niks verhelpen en anders kunnen ze je vertellen dat het ding kapot is?
Ah dan een premium resellerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is geen Apple Store in Nederland.
Nee, dit is al een nieuwe iPhone omdat ik mijn vorige voor reparatie had weggebracht. Maar ik heb geen zin om weer mijn iPhone weg te brengen voor zoiets stomsquote:
Kan namelijk best zijn dat er een kabel minder goede geleiding heeft en dat het geluid daardoor minder hard is.quote:
Binnenkort in Amsterdamquote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is geen Apple Store in Nederland.
Daar zijn apps voor Byte_Me, Friends is daar een van, er zijn meerdere gratis apps maar ik weet niet waar je die kunt vinden.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Byte_Me het volgende:
op die iphone reclame die de laatste tijd veel langskomt, zie ik een soort people tab, een scherm met allemaal pasfotootjes. zijn dat contacten die je kunt bellen door erop te drukken en hoe krijg ik dat op mn iphone?
iemand al infinity blade gespeeld? ziet er erg goed uit en het spelletje is ook best leuk.
Is er een verschil tussen een mac store en een reseller dan?quote:
Ja, een Apple Store is een winkel van Apple en kan dus ook je iPhone omruilen als er iets mis mee is. Een reseller is gewoon een particulier bedrijf dat spullen van Apple verkoopt.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen een mac store en een reseller dan?
Toevallig die vind mijn iPhone app erop staan?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik heb een paarse pijl rechtsboven sinds gister. Dat ding komt toch tevoorschijn als GPS aanstaat? Ik heb alles uit en zelfs gereset maar het is er nog.
Net verwijderd en een reboot gedaan, nog steeds.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Toevallig die vind mijn iPhone app erop staan?
Dan stop je m toch andersom in je broek? Ding is zo symmetrisch als de pestquote:Op donderdag 16 december 2010 01:14 schreef Santello het volgende:
Grote design fout vind ik toch wel de plaatsing van de oordoppen input.
Ik en velen anderen stoppen de telefoon met de bovenkant naar beneden in mijn broekzak,
wat dus totaal niet lekker werkt.
Apps in de achtergrond gesloten? En anders bij locatievoorzieningen even kijken welke apps in de afgelopen 24 uur GPS hebben opgevraagdquote:Op donderdag 16 december 2010 13:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Net verwijderd en een reboot gedaan, nog steeds.
En ik en vele anderen stoppen hem er weer andersom in. Wat is het probleem? Het ding heeft precies dezelfde vorm, hoe je hem er ook instopt. Het enige 'probleem' is misschien dat je niet direct bij de homeknop kan maar daarvoor heb je de stand-by button. En daarnaast: zo zie je de tijd niet tenzij je hem helemaal uit je broekzak haalt (en dan maakt het toch niks meer uit of die plug boven of onder zit).quote:Op donderdag 16 december 2010 01:14 schreef Santello het volgende:
Ik en velen anderen stoppen de telefoon met de bovenkant naar beneden in mijn broekzak,
Troll?quote:Op donderdag 16 december 2010 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan stop je m toch andersom in je broek? Ding is zo symmetrisch als de pest
Eens, als goede tweede de speaker, die geen reet voorsteltquote:Op donderdag 16 december 2010 01:14 schreef Santello het volgende:
Want je wil op de fiets ook muziek luisterenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Eens, als goede tweede de speaker, die geen reet voorstelt
Dat is inderdaad zo pauper!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want je wil op de fiets ook muziek luisteren
Hoor mn ringtone vaak niet eensquote:Op donderdag 16 december 2010 18:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want je wil op de fiets ook muziek luisteren
nee, ik weet niet hoe jouw iPhone 4 er uit ziet hoor, mijne is nogal symmetrisch...quote:
ziet er erg netjes uit, zou ik je wel mogen vragen of ik de foto's voor je kan downgraden, ze halen de topic snelheid erg omlaag. Ik wil ze wel even voor je uploaden en wisselen als je wilt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:03 schreef saschamurano het volgende:
Gisteren mijn replacement backplate ontvangen uit Azie. Zeker aan te raden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je gang hoor. Had het niet eens in de gatenquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef Kolomos het volgende:
[..]
ziet er erg netjes uit, zou ik je wel mogen vragen of ik de foto's voor je kan downgraden, ze halen de topic snelheid erg omlaag. Ik wil ze wel even voor je uploaden en wisselen als je wilt?
Maakt niet uit hoor, ze zijn dezelfde kwaliteit alleen nu 2,3 mb minder groot per plaatjequote:Op vrijdag 17 december 2010 13:10 schreef saschamurano het volgende:
[..]
Ga je gang hoor. Had het niet eens in de gaten
Ik heb de backplate (+ schroevendraaier set) hier gekocht:quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:12 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ze zijn dezelfde kwaliteit alleen nu 2,3 mb minder groot per plaatje!
Anyway, ziet er erg nice uit, waren ze duur? Want ik krijg mijn iPhone 4 in januari dus ik ben ook op zoek naar goede bescherming. Worden ze aanmerkelijk dikker?
Hoe zit het met garantie wanneer je er aanpassingen aan doet? Vervalt deze niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef saschamurano het volgende:
[..]
Ik heb de backplate (+ schroevendraaier set) hier gekocht:
http://www.chinaontrade.c(...)ame-black-p-562.html
Installatie is super easy en vervangt gewoon de originele backplate. De iPhone wordt er dus niet dikker op.
De schroevendraaier is overigens niet aan te raden. Deze past namelijk niet op de schroeven die op de iphone aanwezig zijn
Edit:
Op deze site heb je ook een variant:
http://www.sw-box.com/Iphone-4-Leather-Back-Cover-Black.html
Google Latitude toevallig geïnstalleerd?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:46 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik heb een paarse pijl rechtsboven sinds gister. Dat ding komt toch tevoorschijn als GPS aanstaat? Ik heb alles uit en zelfs gereset maar het is er nog.
Bedankt het lag inderdaad aan Google Latidude!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Google Latitude toevallig geïnstalleerd?
Officieel gezien wel. Maar volgens mij is het niet te achterhalen of een backplate is verwijderd of niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Hoe zit het met garantie wanneer je er aanpassingen aan doet? Vervalt deze niet?
Je kunt ook een witte iphone maken... zo grappig dat zij kunnen wat apple zelf niet lukt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef saschamurano het volgende:
[..]
Ik heb de backplate (+ schroevendraaier set) hier gekocht:
http://www.chinaontrade.c(...)ame-black-p-562.html
Installatie is super easy en vervangt gewoon de originele backplate. De iPhone wordt er dus niet dikker op.
De schroevendraaier is overigens niet aan te raden. Deze past namelijk niet op de schroeven die op de iphone aanwezig zijn
Edit:
Op deze site heb je ook een variant:
http://www.sw-box.com/Iphone-4-Leather-Back-Cover-Black.html
Da's fucking raar; telefoon al gereboot?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:58 schreef pleinsud het volgende:
Na een update kan ik mijn icoontjes niet meer slepen. Ik heb nu drie pagina's, een volle, een halve, en een pagina met maar een icoon?
Heb een iPhone 4.
Nee, de seal voor garantie wordt niet verbroken als je de achterkant losmaaktquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Hoe zit het met garantie wanneer je er aanpassingen aan doet? Vervalt deze niet?
Spaans...quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:11 schreef Baghdaddy het volgende:
http://www.redmondpie.com(...)-blow-your-mind-off/![]()
quote:
quote:More languages are expected to be added soon, with word from the developer suggesting plans to incorporate all major European languages starting with French.
Ik ken het, vervelend heh, een pakketje verwachten en dat maar niet aan wilt komen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iphone 4 zou tussen 13:25 en 15:25 bezorgd worden. Nog geen bezorger gezien
Mjah ook gedaan...ik lees hier: http://forum.iculture.nl/(...)robleem-speaker.html dat er meerdere zijn met hetzelfde probleemquote:
Met welke programma kopieer je sms.db? Het zou namelijk wel moeten werken.quote:Op zondag 19 december 2010 00:53 schreef MichielPH het volgende:
Is het ook mogelijk om alleen sms'jes op te slaan, terug te gaan naar fabrieksinstelling en dan enkel sms'jes te importeren? Eventueel met JB. Ik heb Sms.db wel gevonden, maar als je die domweg kopieert crasht de smsapp
iphone explorerquote:Op zondag 19 december 2010 21:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Met welke programma kopieer je sms.db? Het zou namelijk wel moeten werken.
Exact. Ik heb ook nog iFile geïnstalleerd, zou ik het ook mee kunnen doen.quote:
Weet iemand hier iets over?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef Saninl het volgende:
http://www.amazon.co.uk/g(...)id=1292197152&sr=8-1
Is die ook bruikbaar voor mijn iPhone 3GS?
Of is dit een andere uitvoering alleen voor de HTC?
Bedankt,
Ik heb dit ook een tijdje gehad. Toen een update gedaan van de firmware, en toen was ik er even vanaf. Daarna kreeg ik het dus weer. Ik heb toen mijn telefoon per ongeluk een keer flink hard laten vallen, en daarna heb ik er nooit meer last van gehadquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:42 schreef lj_lightning het volgende:
Sinds gister doet mijn iPhone weird![]()
Ik heb hem gister voor het laatst echt 'gebruikt' in de trein met headphones met de VLC App (bazen app) Maar nu krijg ik sinds gister avond steeds deze melding:
[ afbeelding ]
Ik heb niks op mn iPhone aangesloten... behalve een bumper) Ik heb ook gekeken in de socket onderin of daar wat inzat maar die is mooi schoon en ook de headphone jack ziet er niet anders dan normaal uit aan de binnenkant...
Het kutte is dus nu dat er geen geluid uitkomtals ik op de knopjes vol + en - druk dan komen er ook geen blokjes bij het geluids-schermpje. En in VLC/Youtube staat ook 'Music not availible'
Het rare is wel dat ringtones, screenlock enzo wel gewoon werkt. En met headphones aangesloten werkt alles gewoon...
Iemand die dit vaker heeft gezien? Herstellen via iTunes mocht niet baten
quote:Op zondag 19 december 2010 00:53 schreef MichielPH het volgende:
Is het ook mogelijk om alleen sms'jes op te slaan, terug te gaan naar fabrieksinstelling en dan enkel sms'jes te importeren? Eventueel met JB. Ik heb Sms.db wel gevonden, maar als je die domweg kopieert crasht de smsapp
Woei!quote:
Precies hetzelfde probleem, baalde ook behoorlijk toen ik het zag..quote:Op maandag 20 december 2010 14:44 schreef GeneraalUli het volgende:
Fijn. Voor het eerst sinds tijden m'n bumper eraf gehaald. Allemaal krassen en vlekken op de antenneband... Mooi kut
http://www.razorianfly.co(...)ges-iphone-4-photos/
Ziet er een beetje uit zoals in die link, maar dan nog iets meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |