630 incl vodafone prepaid kaart bij mm arena / amsterdam noordquote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Damn, iPhone 4 uitverkocht bij MM Utrecht
Ik moest een beetje huilen van binnen.quote:Op donderdag 9 december 2010 11:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dit Topic: Ervaring MacBook Pro uit china?
Ja, Bootcamp.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even een apple noob hier met een noob vraag
Kan windows op een macbook pro?
Sowieso heb ik straks veel vragen gezien ik een MBP heb gekocht (2e hands)
quote:Op donderdag 9 december 2010 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, Bootcamp.
http://www.apple.com/macosx/compatibility/
Ja, je kan dan bij het opstarten door alt ingedrukt te houden kiezen of je OS X of Windows wilt opstarten. De Boot Camp-assistent staat in Programma's - Hulpprogramma's en bevat ook een stap-voor-stap installatiehandleiding.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
En als ik macOSX ofzo wil draaien en daarnaast W7 kan dat ook?
Bij de Mac zijn ooit recovery-disks geleverd waarmee je een schone install kunt doen. Als je die niet hebt kan je Mac OS X 10.6 "Snow Leopard" kopen voor ¤ 29. Je kunt zien welke versie je nu hebt door linksboven op het appeltje te klikken en "Over deze Mac" te kiezen.quote:Welke mac OS moet ik gebruiken trouwens voor een schone install en wat kost dat?
Ik heb de laatste tijd continue dat als ik in itunes een app koop dat die nergens terug te vinden is. Als ik hem dan op de ipad/iphone download en sync staat ie wel in itunes bij de programma's.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meer mensen problemen met de iTunes store vandaag, betreft het updaten van Apps?
Nee, het viel alleen op dat ik voor het eerst in tijden eens geen updates had. De laatste tijd ging het wel hard, vooral updates voor iPhone 4.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meer mensen problemen met de iTunes store vandaag, betreft het updaten van Apps?
wifi uit en aan schakelen bij de niet werkende wil wel eens helpen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:27 schreef Eef999 het volgende:
Help!!! Ik kan sinds vanavond geen internetverbinding krijgen op de ipad en mbp, maar wel op de imac en ipodNooit eerder gehad, wat nu.....
Nee, ook niet...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
wifi uit en aan schakelen bij de niet werkende wil wel eens helpen.
Netwerk even helemaal verwijderen en opnieuw toevoegen misschien? Heeft op mijn iPhone wel eens gewerkt, op mijn iMac ook.quote:
neequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Netwerk even helemaal verwijderen en opnieuw toevoegen misschien? Heeft op mijn iPhone wel eens gewerkt, op mijn iMac ook.
Ander kanaal gebruiken wil weleens helpen. Stel je in op je modem/router.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Eef999 het volgende:
Volgens mij iets met het ip adres. Maar ik ben een noob![]()
Op de imac en ipod een ip bijna gelijk, maar op de mbp en ipad een heel ander ip
Ik kan niet in mijn modem, een (ex)-vriend heeft hier alles aangesloten en ik kan nergens een gebruikersnaam en ww vindenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ander kanaal gebruiken wil weleens helpen. Stel je in op je modem/router.
Shit, maar ff googlen dan....quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gebeurt omdat mensen in je buurt ook draadloos internet hebben aangesloten waarschijnlijk. Daar hoef jij niks voor te doen.
je hebt geen verbinding. Heb je die router al een keer aan en uit gezet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:21 schreef Eef999 het volgende:
Iemand hier nog tips?? Op de niet werkende ipad en mbp begint het ip-adres met 169.254.....
Op de imac en ipod 192.168......
jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
je hebt geen verbinding. Heb je die router al een keer aan en uit gezet?
Volgens mij is op nieuwe iMacs de video-aansluiting een input/output-poort, dus je kan hem ook als 2e monitor gebruiken. Je zal dan wel een VGA-naar-displayport verloopstekkertje moeten hebben. Zelf geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ben aan het kijken of het mogelijk is een windows laptop (via VGA omzetstukje?) aan een iMac te hangen en de iMac als tweede scherm te gebruiken maar lees op verschillende sites dat het hardwarematig niet mogelijk zou zijn. Voor de Mac vond ik een programma genaamd ScreenRecycler waarmee dit wel zou kunnen. Iemand een idee of er ook nog andere opties zijn voor windows?
Niemand een idee ??quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd continue dat als ik in itunes een app koop dat die nergens terug te vinden is. Als ik hem dan op de ipad/iphone download en sync staat ie wel in itunes bij de programma's.
EDIT: Nu kwamen ze niet eens in itunes en waren ze ook op de ipad weg :S . HELP.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:59 schreef Apekoek het volgende:
1 heel vervelend probleem hier! Als ik een .zip wil uitpakken wordt het een .zip.cpgz en dat blijft datn een cirkeltje, in andere woorden ik kan deze zip niet uitpakken terwijl ik zeker weet dat deze zip niet beschadigd is. Wat te doen? Stuffit al geprobeerd maar dat werkt ook niet...
Wat gebeurt er als je die .zip.cpgz hernoemt naar .zip en dan weer uitpakt?quote:
Een family pack heeft 5 licensies, dat is het enige verschil. Er zit trouwens geen enkele controle op, dus je kunt zowel de normale als de family pack zo vaak installeren als je wilt. Maar dat doe je dan dus niet legaal. En ja, je kunt in OS X op elk moment de taal van het hele OS veranderen. Elke user kan zelfs zijn eigen taal ingesteld hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 14:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is het verschil tussen snow leopard en family pack? Is het enkel het aantal licenties? En als ik alles nederlands wil hoef ik toch geen nederlandse editie te hebben, dit is toch gewoon in te stellen naar de herinstallatie?
quote:Op zondag 12 december 2010 14:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je die .zip.cpgz hernoemt naar .zip en dan weer uitpakt?
[..]
Een family pack heeft 5 licensies, dat is het enige verschil. Er zit trouwens geen enkele controle op, dus je kunt zowel de normale als de family pack zo vaak installeren als je wilt. Maar dat doe je dan dus niet legaal. En ja, je kunt in OS X op elk moment de taal van het hele OS veranderen. Elke user kan zelfs zijn eigen taal ingesteld hebben.
Is het niet gewoon een corrupt bestand??quote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef Apekoek het volgende:
Zelfde circeltje ontstaat dan weer, krijg het gewoon niet uitgepakt.
[..]
transmission, unison, perian, flip4mac, the unarchiver, unrarx, transmit, appcleanerquote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zijn must-have app's/progjes voor een apple newbie? Ben enkel windows gewend en tis echt wennen zo'n apple. Wat moet ik echt hebben of is onwijs handig? Zijn er verder tips voor mij wat jullie bijv hebben gemist toen jullie toendertijd overgestapt waren van pc->mac?
En wat doen die progjes? Of is het handiger om te googlenquote:Op zondag 12 december 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
transmission, unison, perian, flip4mac, the unarchiver, unrarx, transmit, appcleaner
Ik zou niet weten wat het kan zijn. Er zal wel iets verkeerd zijn met syncen. Heb je al geprobeerd om alle Apps van je iPad te halen.quote:
Alleen steekproefsgewijs.quote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef r3gi3boy het volgende:
Controleert Apple nog of ik ingeschreven zou staan bij de TU of kan ik gewoon met korting kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |