Maak er maar 1200 vanquote:Op woensdag 8 december 2010 16:19 schreef KingOfMars het volgende:
Tuurlijk, gewoon doen!
Een MacBook Pro kost je al snel een sjieke 1000 euro dus het is compleet geloofwaardig als een Chinese internetsite hem voor 200 euro aanbied. Daar kán gewoon niks mis mee zijn!
Die van mij kwam uit de UK, was wat voordeliger.quote:
Ik ken iemand die dat ding heeft gehaald in China, maar het ziet er alleen maar uit als een MacBook.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:17 schreef dj0knuf het volgende:
Halo fokkers
Ik kwam laatst een site tegen met allemaal stuff uit china. Van iPhone hoesjes tot MacBook pro's.
Je kan daar dus zeg maar als particulier inkopen, een macbook voor 210euro omgerekend!
Hij ziet er gewoon echt uit, en speceficaties zijn ook precies hetzelfde als de MacBook.
Is het verstandig om dit te kopen? Iemand ervaring?
Mag er wel zo uitzien, en specificaties hebben enzo.. onder de motorkap zal het echt wel verschillen. Dus lijkt me niet verstandig om dit aan te schaffen als je op zoek bent naar eentje zoals die van Apple.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:17 schreef dj0knuf het volgende:
Halo fokkers
Ik kwam laatst een site tegen met allemaal stuff uit china. Van iPhone hoesjes tot MacBook pro's.
Je kan daar dus zeg maar als particulier inkopen, een macbook voor 210euro omgerekend!
Hij ziet er gewoon echt uit, en speceficaties zijn ook precies hetzelfde als de MacBook.
Is het verstandig om dit te kopen? Iemand ervaring?
Ik zie er maar ééntje, als jij er twee ziet moet je denk ik voor optie 2 gaan.quote:Op woensdag 8 december 2010 17:00 schreef dj0knuf het volgende:
Ik zie hier al 2 mensen die er ervaring mee hebben, dus heb ik er toch wat aan gehad
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:19 schreef dj0knuf het volgende:
Dat was ik uiteindelijk ook van plan.
maar als het echt supper crapy kwaliteit is, ben ik volgens mij in overtreding van de wet?
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:35 schreef dj0knuf het volgende:
godver wat is dit voor forum, dit is gewoon een serieuse vraag -__-
Optie 2 dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:52 schreef grindfreakje het volgende:
Je vraagt of het verstandig is om dit te kopen, dan zijn er twee keuzes.
1. Trolling
2. Ongelofelijk dom zijn.
quote:Op woensdag 8 december 2010 17:35 schreef dj0knuf het volgende:
godver wat is dit voor forum, dit is gewoon een serieuse vraag -__-
Met een vleugje optie 1 erbij. Misschien niet bewust maar komt wel zo over.quote:
Kijk, de echte komen ook gewoon uit Chinaquote:Op woensdag 8 december 2010 16:17 schreef dj0knuf het volgende:
Halo fokkers
Iemand ervaring?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |