Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Deze ronde duurt nog een week, er kunnen nog woningen bijkomen...quote:Op maandag 13 december 2010 20:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel minder, hopen dan dat de volgende ronde betere huizen heeft
quote:
Sorry baasquote:Op maandag 13 december 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh, we gaan nu niet keihard doortrappen.
Ja, het werkt daar duidelijk anders dan hierquote:Op maandag 13 december 2010 20:48 schreef 8108139dpths het volgende:
Deze ronde duurt nog een week, er kunnen nog woningen bijkomen...
iddquote:
waaaaaaarooooooooooooommmmmmmmm?quote:
jammer van die supermarkt, c1000 heeft toch ook wel leuke aanbiedingen soms?quote:Op maandag 13 december 2010 20:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Sorry, had even heel flauw de behoefte om vervelend te doenquote:Op maandag 13 december 2010 20:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
waaaaaaarooooooooooooommmmmmmmm?
jawel, maar over het algemeen is Deen toch goedkoper.quote:Op maandag 13 december 2010 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jammer van die supermarkt, c1000 heeft toch ook wel leuke aanbiedingen soms?
Ik wou dat wij er eentje hadden
ik vergeef het je m'n zoon.quote:Op maandag 13 december 2010 20:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, had even heel flauw de behoefte om vervelend te doen
Dank u vaderquote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vergeef het je m'n zoon.
quote:
Die is toch koffie aan het drinken nuquote:
wie van z'n Fok!-ers houdt, kastijd henquote:
Misschien dat ik op mijn verjaardag even een topic in mijn eentje mag vullenquote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die is toch koffie aan het drinken nu
alles spang niggah.quote:
dan doen we het maar niet he?quote:
serieus?quote:
heb ik ook wel vakerquote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
Wow Wow WowIk kreeg KSC#2311 ineens op 1 pagina
Ik blijf voor je duimenquote:Op maandag 13 december 2010 20:48 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Tofquote:
dan moet ik aankomende vrijdag een topic krijgen die ik mag vullenquote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien dat ik op mijn verjaardag even een topic in mijn eentje mag vullen
Nee, ik maak een garpje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is al bijnaquote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je dan jarigquote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan moet ik aankomende vrijdag een topic krijgen die ik mag vullen
Ik vul liever een quiche.quote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
helemaal mee eensquote:Op maandag 13 december 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh, we gaan nu niet keihard doortrappen.
Ik ben er klaar voor. Zet maar op tafelquote:
uhuh vrijdag al zal blij zijn als het zover isquote:
Probeer het vannacht in onz zou ik zeggenquote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het er ook helemaal mee eens. Wat denken jullie wel nietquote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
het is hier geen ONZ
ik donderdagquote:Op maandag 13 december 2010 20:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
Ik kreeg scroll-krampquote:
Ach, hij weet de weg naar MEN, daar mag het wel.quote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
het is hier geen ONZ
Wat dan? Ga je het uitgebreid vierenquote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh vrijdag al zal blij zijn als het zover is
ouwe brompotquote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
het is hier geen ONZ
Ik heb er op eens zin in. Morgen maar wat zooi halen.quote:
ik had er nog aan gedacht vanmorgen!quote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je dan jarig![]()
![]()
Woohoo, en ik ben morgen jarig
Ik mag dat nooit makenquote:Op maandag 13 december 2010 20:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er op eens zin in. Morgen maar wat zooi halen.
jij bent elke dag jarig manquote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben je dan jarig![]()
![]()
Woohoo, en ik ben morgen jarig
hoe oud word jij dan?quote:
Heel goedquote:Op maandag 13 december 2010 20:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had er nog aan gedacht vanmorgen!
quote:
wasdaarzobijzonderaan?quote:
Van wie niet?quote:
Doe eens?quote:Op maandag 13 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
Ik kan in het Japans zeggen wanneer mijn verjaardag is, vandaag geleerd
Ik ben morgen jarigquote:Op maandag 13 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent elke dag jarig man
zaterdag is mijnjarig
Doe eensquote:Op maandag 13 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
wat denk jezelfquote:
ook vast gefeliciteerdquote:Op maandag 13 december 2010 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij bent elke dag jarig man
zaterdag is mijnjarig
kan je het ook spellen?quote:Op maandag 13 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
Mijn vriendjequote:Op maandag 13 december 2010 20:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben morgen jarig
Wie is je hart
quote:
geen idee want ik kan niet rekenen op dit momentquote:
Dan maakt ie mooi maar wat zelf.quote:
En ik alsnog een quiche bedoel je?quote:
quote:
we hebben een winnaarquote:
Doen we het volgende week vrijdag welquote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef Stuart het volgende:
Ik ben morgen jarig maar vier het niet. Who gives a fuck dat je steeds maar ouder wordt
je hebt gelijkquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
we hebben een winnaar
quote:
niet zoveel blowenquote:Op maandag 13 december 2010 20:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee want ik kan niet rekenen op dit moment
Neequote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doen we het volgende week vrijdag wel
dan ben je 20 jaar ouder dan ikquote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
we hebben een winnaar
Jij gaat naar de quiche-meetquote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik alsnog een quiche bedoel je?
En wat heb ik gewonnen?quote:Op maandag 13 december 2010 20:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
we hebben een winnaar
waarom lig jij dan nog niet in bedquote:
12 toch?quote:
quote:
geestelijk welquote:
Geen Kirbyquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is 50 jaar geleden de tel kwijtgeraakt.
tegenwoordig hebben 8-jarigen al een smartphone hoorde ik laatstquote:Op maandag 13 december 2010 20:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom lig jij dan nog niet in bed
dat duurt nog 3 jaarquote:
Als er eet-meets zijn ben ik er. Nou ja, soms.quote:
oeh ik heb nog een bakkie snert staanquote:Op maandag 13 december 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in soep. Soep it is. En ik ruik vers brood. Maar dat moet nog een half uur in de machine
Ben jij er dan ook?quote:Op maandag 13 december 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
Als er eet-meets zijn ben ik er. Nou ja, soms.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er eet-meets zijn ben ik er. Nou ja, soms.
HOAXquote:
lekker ik wil ookquote:Op maandag 13 december 2010 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh ik heb nog een bakkie snert staan
maar die bewaar ik wel voor morgenmiddag
dat duurt nog wel 3 jaarquote:
boah, waar?quote:
waarvoor?quote:
ik ookquote:
niet? waarom niet pas prima bij de tijd van het jaar als voorgerechtquote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
ik heb maar 1 bakjeik ga geen erwtensoep maken voor de meet
Oeiquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet? waarom niet pas prima bij de tijd van het jaar als voorgerecht
quote:
Hallo zeg, je bent pas morgen jarigquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie wel allemaal kadootjes voor mij gekocht
boah, wel zwemspullen meenemen, het is een verassing wat we gaan doenquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OeiMag ik dan wel op je ranjaparty komen?
Ja natuurlijk, maar vanwege de staking zal het pakje nooit aankomenquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
Ja maar ik wil vast weten wat ik krijgquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hallo zeg, je bent pas morgen jarignog tijd genoeg
No worries, ik kom het wel halen in NLquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar vanwege de staking zal het pakje nooit aankomen
groentesoep is lekker met verse vermiciellie of hoe je et ook schrijf en verse balletjesquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik stiekem groentesoep wilde maken
Niet iedereen houdt van erwtensoep
Jeujquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
boah, wel zwemspullen meenemen, het is een verassing wat we gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee, hoor, we gaan iemand cremeren spoiler je net.quote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
boah, wel zwemspullen meenemen, het is een verassing wat we gaan doen
Groentesoepquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik stiekem groentesoep wilde maken
Niet iedereen houdt van erwtensoep
Ik doe wel een goed woordje voor je wijffiequote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, solliciteren bij een bedrijf dat zich bezighoudt met advisering op wmo-gebied, letselschade, detachering en trainingen.
En daar dan op het secretariaat
Ik duim voor jequote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, solliciteren bij een bedrijf dat zich bezighoudt met advisering op wmo-gebied, letselschade, detachering en trainingen.
Echt wel. Er kwam alleen niemand.quote:Op maandag 13 december 2010 21:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
HOAX![]()
de sushi meet is er ook nooit van gekomen
je hebt ook niks voor mij gekochtquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
Noem jij mij nou wijffie?quote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef Stuart het volgende:
Ik doe wel een goed woordje voor je wijffie
quote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JeujSpannend
maar dat doen we niet, want ons testosteron is nog aan het chillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je word trouwens ook thuisgebracht door mama
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
net de deur uit gedaanquote:
je had niemand gevraagdquote:
Wel, zo'n heel groot blik lekkersquote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt ook niks voor mij gekocht
Hoeraaaaaquote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar dat doen we niet, want ons testosteron is nog aan het chillen
en je word trouwens ook thuisgebracht door mama
Quality Streetquote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel, zo'n heel groot blik lekkers
[ afbeelding ]
Beweer jij nou dat als Pheno en ik op dezelfde baan solliciteren, hij per definitie wordt aangenomen?quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga jij nou die baan voor de neus van ST wegkapen?
quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoeraaaaa
Oke, vanaf nu ben ik weer 14
En daar doen we het wel voor?quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoeraaaaa
Ik stem voor STquote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beweer jij nou dat als Pheno en ik op dezelfde baan solliciteren, hij per definitie wordt aangenomen?
Haha oke, 5-jarige onderdaanquote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik blijf nog eventjes 5, ik vind het wel leuk zo
toen had ik nog stijl haarquote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik blijf nog eventjes 5, ik vind het wel leuk zo
ik ookquote:
en ehm...hoe moet ik je dan noemen in mijn referentielijst?quote:
Zou je niet zeggen als je die foto van nu zietquote:
Ehm, nou, Mr M.S.Dxxxxxxquote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook
[..]
en ehm...hoe moet ik je dan noemen in mijn referentielijst?
Ja, want dan kom je namelijk wel heel volwassen overquote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
Hoeraaaaa
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Beweer jij nou dat als Pheno en ik op dezelfde baan solliciteren, hij per definitie wordt aangenomen?
quote:
Ja wat nou, ik kon ook zeggen dat ik 18 was, maar ik ben liever gewoon eerlijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dan kom je namelijk wel heel volwassen over
Ik mag er nog steeds niet inquote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Stuart het volgende:
Als iemand me op FB niet feliciteert flikker ik hem of haar uit mijn vriendenlijst
ik sta niet in je lijstjequote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Stuart het volgende:
Als iemand me op FB niet feliciteert flikker ik hem of haar uit mijn vriendenlijst
neequote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
zal ik maar voor jou komen werken dan?
Je wil een feedbacktopic?quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Stuart het volgende:
Scheelt dat je mij er niet uit kan gooienquote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Stuart het volgende:
aanstellerquote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Stuart het volgende:
quote:
Lijkt me heel handig in deze tijdquote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neewant zo veel centjes heb ik niet
Zullen we een kinderdagverblijf gaan beginnen
Huren we Pheno in voor de PI's
na groep acht begon het ineens als een gek te krullenquote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen als je die foto van nu ziet
Whatquote:
We can arrange that!quote:
Zeg maar dat ik de MD ben van Ivy Asset Management London. Dat was onderdeel van BNY Mellon. Dat is een hedgefund maar dat is gestoptquote:
Dat klinkt eigenlijk best grappigquote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
na groep acht begon het ineens als een gek te krullen
niet he?quote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lijkt me heel handig in deze tijd
ik vind het wel leuk, ik word wakker met hetzelfde kapsel als waarmee ik naar bed ga, ik doe echt nooit wat aan m'n haarquote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk best grappig![]()
Ja, maar ik ken je naam niet, dat scheelt weerquote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
Nee, doe eigenlijk maar niet want ze kennen mijn naam daar![]()
Ik werkte namelijk voor de MD
WillieW!quote:
Whahaquote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk, ik word wakker met hetzelfde kapsel als waarmee ik naar bed ga, ik doe echt nooit wat aan m'n haar
het lijkt onderhand wel een afro-kapsel
je bent ook nog niet jarigquote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog geen enkele felicitatie op FB. Hmmmz
quote:
Maar wel als je op mijn FB zou zittenquote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken je naam niet, dat scheelt weer
te lui voorquote:
Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog geen enkele felicitatie op FB. Hmmmz
Dat heb ik ook, het zit zoals de dag ervoorquote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk, ik word wakker met hetzelfde kapsel als waarmee ik naar bed ga, ik doe echt nooit wat aan m'n haar
het lijkt onderhand wel een afro-kapsel
Ik bespeurde een ninja-edit.quote:
WWquote:
Op de index zetten! En sitenieuwtjes!quote:
Ja!quote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar wel als je op mijn FB zou zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik wil je wel even toevoegen op FB en een felicitatie achterlaten.quote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar wel als je op mijn FB zou zitten
quote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Maar dat zit ik niet
Hahahah, nee het begint met een USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Echt niet.quote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahah, nee het begint met een U
Voor mensen die in het buitenland zitten.quote:
quote:
Ik ook niet, dus ook geen gezichtboekquote:
ik bedoelde je naaaaaaaaam, flapdrolquote:
ik heb daar weinig vrienden kom er nooitquote:
Ooooh, nou, ik heb er 2quote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoelde je naaaaaaaaam, flapdrol
Is lief maar heb je al op Hyvesquote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]wil jij mijn vriendje zijn?
Even afwachten maarquote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik word morgen dus gebeld, die gast zit nu als een hongerige recruiter in mijn mail. Prima, als het voor me vakantie kan en de job is ook wat dan scheelt het me twee maanden opzegtermijn.
Ik duim voor jequote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik word morgen dus gebeld, die gast zit nu als een hongerige recruiter in mijn mail. Prima, als het voor me vakantie kan en de job is ook wat dan scheelt het me twee maanden opzegtermijn.
Wat voor functie word je voor geheadhunt?quote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
Keizerpinguïn.quote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat voor functie word je voor geheadhunt?
Vertel het maar en ik incasseer het welquote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over verjaardagen gesproken, ik weet al mijn volgende verjaardagscadeau.
Ik had het ook niet tegen jou he?quote:
De meest passende persoon die ik kan vinden op facebook is Lord Mount-Stuart.quote:
Ik krijg er geen, want ik ben er nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over verjaardagen gesproken, ik weet al mijn volgende verjaardagscadeau.
Uitsloofsterquote:
Met zo'n duitse helm en dan Kaiser-pinguïn?quote:
Das waarquote:Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou he?
Oeh, hij heet wel M.S geloof ikquote:Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De meest passende persoon die ik kan vinden op facebook is Lord Mount-Stuart.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Met zo'n duitse helm en dan Kaiser-pinguïn?
Der Krieg vangt an!
Hmmmz, ik moet mijn naam veranderen. MS is een nare afkorting. Maar SM is ook vreemdquote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, hij heet wel M.S geloof ik
Haha, dat vind ik lief van d'rquote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
te lui voor
en m'n vriendin laat het niet toe:
'het is zo schattig!'
Wat is er vreemd aan SM?quote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik moet mijn naam veranderen. MS is een nare afkorting. Maar SM is ook vreemd
Enorm goedkoopquote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Uitsloofster
Zullen we 3 heel goedkope namen zijn geweest dan
ik ben ace, maar dat is alleen met mijn achternaam erbijquote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik moet mijn naam veranderen. MS is een nare afkorting. Maar SM is ook vreemd
Maar nog geen idee wat ze doen en of mij het leuk lijkt. Ik heb de ervaring en kennis die ze vragen bij die headhunter, dus hopelijk hoor ik morgen meer en kan ik eens na gaan denken of het ook echt iets voor mij is.quote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Met zo'n duitse helm en dan Kaiser-pinguïn?
Der Krieg vangt an!
Dat is vreemdquote:
Later, als ik beroemd, rijk en succesvol ben in mijn intellectuele carrière zal ik, net als alle andere wetenschappers, een privé-bibliotheekje in mijn huis moeten bouwen. Je weet wel, twee victoriaanse stoelen, hoogpolig tapijt en een bijzettafeltje waarop een asbak met Cubaanse sigaren staat. 2 meter hoge boekenkasten aan allebei de zijdes, waar allerlei klassieker in staan. De plek om met een mede-intellectueel te discussiëren.quote:Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vertel het maar en ik incasseer het wel
Dat is tofquote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben ace, maar dat is alleen met mijn achternaam erbij
krullen hebben een bepaald schattigheids-factorquote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik lief van d'r![]()
er hangt vast en zeker weer zo'n saai werkstuk of opdrachtenblad bij hea?quote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Begin steeds meer zin te krijgen in excursie naar Lille![]()
roepnaamquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is tof
Maar waar is die 3e naam dan van je
Let op mijn PI bij die post. En dan heb ik het niet over een poepincident.quote:
Ik duim voor je.quote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar nog geen idee wat ze doen en of mij het leuk lijkt. Ik heb de ervaring en kennis die ze vragen bij die headhunter, dus hopelijk hoor ik morgen meer en kan ik eens na gaan denken of het ook echt iets voor mij is.
Die is inderdaad wel leuk zegquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Later, als ik beroemd, rijk en succesvol ben in mijn intellectuele carrière zal ik, net als alle andere wetenschappers, een privé-bibliotheekje in mijn huis moeten bouwen. Je weet wel, twee victoriaanse stoelen, hoogpolig tapijt en een bijzettafeltje waarop een asbak met Cubaanse sigaren staat. 2 meter hoge boekenkasten aan allebei de zijdes, waar allerlei klassieker in staan. De plek om met een mede-intellectueel te discussiëren.
Nu mist zo'n plek iets... Iets suave.. Iets wat zegt dat je het toch niet helemaal serieus neemt, maar met stijl. En dat is een kekke barglobe.
[ afbeelding ]
Die wil ik hebben.
Bij sommigen staat het nogal kinderlijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
krullen hebben een bepaald schattigheids-factor
[bijna] alle meisjes hebben er iets mee!
quote:
Ooooh. Nou, ik bedoel vreemd dat mensen dan domme opmerkingen maken ofzo. Nee, het is mij verder om het even of mensen aan SM doen of niet. Beetje spanning is toch tofquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Let op mijn PI bij die post. En dan heb ik het niet over een poepincident.
Damn, aandachtshoerquote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om mezelf alvast te feliciteren op FB als hint voor anderen
Ik heb er ook niet zoveel hoor. 111 geloof ikquote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens heeft Mount-Stuart wel 0 vriendjes.
ik leek echt veel jonger door m'n stijle haarquote:Op maandag 13 december 2010 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij sommigen staat het nogal kinderlijkMaar ziet er vaak wel leuk uit ja
Dat is nog niet zo'n slechte score voor FB begrippen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel hoor. 111 geloof ik
Omdat ik een hoop ongelovigen heb moeten verwijderen
die wil ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Later, als ik beroemd, rijk en succesvol ben in mijn intellectuele carrière zal ik, net als alle andere wetenschappers, een privé-bibliotheekje in mijn huis moeten bouwen. Je weet wel, twee victoriaanse stoelen, hoogpolig tapijt en een bijzettafeltje waarop een asbak met Cubaanse sigaren staat. 2 meter hoge boekenkasten aan allebei de zijdes, waar allerlei klassieker in staan. De plek om met een mede-intellectueel te discussiëren.
Nu mist zo'n plek iets... Iets suave.. Iets wat zegt dat je het toch niet helemaal serieus neemt, maar met stijl. En dat is een kekke barglobe.
[ afbeelding ]
Die wil ik hebben.
Hoezo zieligquote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Stuart het volgende:
Ah, je bent er zo 1quote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel hoor. 111 geloof ik
Omdat ik een hoop ongelovigen heb moeten verwijderen
Door stad lopen, VERPLICHT winkels bezoekenquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
er hangt vast en zeker weer zo'n saai werkstuk of opdrachtenblad bij hea?
Tot voor kort kreeg ik altijd één verjaardagskaart: van mijn oma. Die ligt nu ergens op een veld verast.quote:
Je bent jaloers dat je mij niet kunt feliciteren op FBquote:
Dan zijn je krullen leukquote:Op maandag 13 december 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik leek echt veel jonger door m'n stijle haar
Geniale seriequote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Stuart het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Door stad lopen, VERPLICHT winkels bezoeken(dat vind iedereen ook echt heeeel erg ja
) en mensen interviewen ofzo. En verder... iemand vetmesten met chips en snoep eten
Dat is de busopdarcht verzonnen door ons groepje
absoluutquote:
Nou, met 111 gasten heb je weinig eisenquote:
Toen ik mijn voormalige buurjongen erop tegen kwam wist ik dat dit niet waar.quote:
Moet je me maar willen hebben, dan feliciteer ik je wel alvastquote:
Dat kan ik bevestigen.quote:
Waarom mag jij geen quiche makenquote:
Waarvoor?quote:
Ja. Is dat zo vreemdquote:
Mee eensquote:
Tof! Ik ga voor je duimenquote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
Op alle subsites, gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de index zetten! En sitenieuwtjes!
Toffe functiequote:
Ik gewoon MPGquote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben ace, maar dat is alleen met mijn achternaam erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |