Ik heb er ook niet zoveel hoor. 111 geloof ikquote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens heeft Mount-Stuart wel 0 vriendjes.
ik leek echt veel jonger door m'n stijle haarquote:Op maandag 13 december 2010 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij sommigen staat het nogal kinderlijkMaar ziet er vaak wel leuk uit ja
Dat is nog niet zo'n slechte score voor FB begrippen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel hoor. 111 geloof ik
Omdat ik een hoop ongelovigen heb moeten verwijderen
die wil ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Later, als ik beroemd, rijk en succesvol ben in mijn intellectuele carrière zal ik, net als alle andere wetenschappers, een privé-bibliotheekje in mijn huis moeten bouwen. Je weet wel, twee victoriaanse stoelen, hoogpolig tapijt en een bijzettafeltje waarop een asbak met Cubaanse sigaren staat. 2 meter hoge boekenkasten aan allebei de zijdes, waar allerlei klassieker in staan. De plek om met een mede-intellectueel te discussiëren.
Nu mist zo'n plek iets... Iets suave.. Iets wat zegt dat je het toch niet helemaal serieus neemt, maar met stijl. En dat is een kekke barglobe.
[ afbeelding ]
Die wil ik hebben.
Hoezo zieligquote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om mezelf alvast te feliciteren op FB als hint voor anderen
Ah, je bent er zo 1quote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel hoor. 111 geloof ik
Omdat ik een hoop ongelovigen heb moeten verwijderen
Door stad lopen, VERPLICHT winkels bezoekenquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
er hangt vast en zeker weer zo'n saai werkstuk of opdrachtenblad bij hea?
Tot voor kort kreeg ik altijd één verjaardagskaart: van mijn oma. Die ligt nu ergens op een veld verast.quote:
Je bent jaloers dat je mij niet kunt feliciteren op FBquote:
Dan zijn je krullen leukquote:Op maandag 13 december 2010 21:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik leek echt veel jonger door m'n stijle haar
Geniale seriequote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om mezelf alvast te feliciteren op FB als hint voor anderen
quote:Op maandag 13 december 2010 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Door stad lopen, VERPLICHT winkels bezoeken(dat vind iedereen ook echt heeeel erg ja
) en mensen interviewen ofzo. En verder... iemand vetmesten met chips en snoep eten
Dat is de busopdarcht verzonnen door ons groepje
absoluutquote:
Nou, met 111 gasten heb je weinig eisenquote:
Toen ik mijn voormalige buurjongen erop tegen kwam wist ik dat dit niet waar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |