Hmmmz, ik moet mijn naam veranderen. MS is een nare afkorting. Maar SM is ook vreemdquote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, hij heet wel M.S geloof ik
Haha, dat vind ik lief van d'rquote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
te lui voor
en m'n vriendin laat het niet toe:
'het is zo schattig!'
Wat is er vreemd aan SM?quote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik moet mijn naam veranderen. MS is een nare afkorting. Maar SM is ook vreemd
Enorm goedkoopquote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Uitsloofster
Zullen we 3 heel goedkope namen zijn geweest dan
ik ben ace, maar dat is alleen met mijn achternaam erbijquote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik moet mijn naam veranderen. MS is een nare afkorting. Maar SM is ook vreemd
Maar nog geen idee wat ze doen en of mij het leuk lijkt. Ik heb de ervaring en kennis die ze vragen bij die headhunter, dus hopelijk hoor ik morgen meer en kan ik eens na gaan denken of het ook echt iets voor mij is.quote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Met zo'n duitse helm en dan Kaiser-pinguïn?
Der Krieg vangt an!
Dat is vreemdquote:
Later, als ik beroemd, rijk en succesvol ben in mijn intellectuele carrière zal ik, net als alle andere wetenschappers, een privé-bibliotheekje in mijn huis moeten bouwen. Je weet wel, twee victoriaanse stoelen, hoogpolig tapijt en een bijzettafeltje waarop een asbak met Cubaanse sigaren staat. 2 meter hoge boekenkasten aan allebei de zijdes, waar allerlei klassieker in staan. De plek om met een mede-intellectueel te discussiëren.quote:Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vertel het maar en ik incasseer het wel
Dat is tofquote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben ace, maar dat is alleen met mijn achternaam erbij
krullen hebben een bepaald schattigheids-factorquote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik lief van d'r![]()
er hangt vast en zeker weer zo'n saai werkstuk of opdrachtenblad bij hea?quote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Begin steeds meer zin te krijgen in excursie naar Lille![]()
roepnaamquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is tof
Maar waar is die 3e naam dan van je
Let op mijn PI bij die post. En dan heb ik het niet over een poepincident.quote:
Ik duim voor je.quote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar nog geen idee wat ze doen en of mij het leuk lijkt. Ik heb de ervaring en kennis die ze vragen bij die headhunter, dus hopelijk hoor ik morgen meer en kan ik eens na gaan denken of het ook echt iets voor mij is.
Die is inderdaad wel leuk zegquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Later, als ik beroemd, rijk en succesvol ben in mijn intellectuele carrière zal ik, net als alle andere wetenschappers, een privé-bibliotheekje in mijn huis moeten bouwen. Je weet wel, twee victoriaanse stoelen, hoogpolig tapijt en een bijzettafeltje waarop een asbak met Cubaanse sigaren staat. 2 meter hoge boekenkasten aan allebei de zijdes, waar allerlei klassieker in staan. De plek om met een mede-intellectueel te discussiëren.
Nu mist zo'n plek iets... Iets suave.. Iets wat zegt dat je het toch niet helemaal serieus neemt, maar met stijl. En dat is een kekke barglobe.
[ afbeelding ]
Die wil ik hebben.
Bij sommigen staat het nogal kinderlijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
krullen hebben een bepaald schattigheids-factor
[bijna] alle meisjes hebben er iets mee!
quote:
Ooooh. Nou, ik bedoel vreemd dat mensen dan domme opmerkingen maken ofzo. Nee, het is mij verder om het even of mensen aan SM doen of niet. Beetje spanning is toch tofquote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Let op mijn PI bij die post. En dan heb ik het niet over een poepincident.
Damn, aandachtshoerquote:Op maandag 13 december 2010 21:28 schreef Stuart het volgende:
Ik overweeg serieus om mezelf alvast te feliciteren op FB als hint voor anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |