Ja wat nou, ik kon ook zeggen dat ik 18 was, maar ik ben liever gewoon eerlijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want dan kom je namelijk wel heel volwassen over
Ik mag er nog steeds niet inquote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Stuart het volgende:
Als iemand me op FB niet feliciteert flikker ik hem of haar uit mijn vriendenlijst
ik sta niet in je lijstjequote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Stuart het volgende:
Als iemand me op FB niet feliciteert flikker ik hem of haar uit mijn vriendenlijst
neequote:Op maandag 13 december 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
zal ik maar voor jou komen werken dan?
Je wil een feedbacktopic?quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Stuart het volgende:
Scheelt dat je mij er niet uit kan gooienquote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Stuart het volgende:
aanstellerquote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Stuart het volgende:
quote:
Lijkt me heel handig in deze tijdquote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neewant zo veel centjes heb ik niet
Zullen we een kinderdagverblijf gaan beginnen
Huren we Pheno in voor de PI's
na groep acht begon het ineens als een gek te krullenquote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen als je die foto van nu ziet
Whatquote:
We can arrange that!quote:
Zeg maar dat ik de MD ben van Ivy Asset Management London. Dat was onderdeel van BNY Mellon. Dat is een hedgefund maar dat is gestoptquote:
Dat klinkt eigenlijk best grappigquote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
na groep acht begon het ineens als een gek te krullen
niet he?quote:Op maandag 13 december 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lijkt me heel handig in deze tijd
ik vind het wel leuk, ik word wakker met hetzelfde kapsel als waarmee ik naar bed ga, ik doe echt nooit wat aan m'n haarquote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk best grappig![]()
Ja, maar ik ken je naam niet, dat scheelt weerquote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
Nee, doe eigenlijk maar niet want ze kennen mijn naam daar![]()
Ik werkte namelijk voor de MD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |