Ik ook niet, dus ook geen gezichtboekquote:
ik bedoelde je naaaaaaaaam, flapdrolquote:
ik heb daar weinig vrienden kom er nooitquote:
Ooooh, nou, ik heb er 2quote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik bedoelde je naaaaaaaaam, flapdrol
Is lief maar heb je al op Hyvesquote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]wil jij mijn vriendje zijn?
Even afwachten maarquote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik word morgen dus gebeld, die gast zit nu als een hongerige recruiter in mijn mail. Prima, als het voor me vakantie kan en de job is ook wat dan scheelt het me twee maanden opzegtermijn.
Ik duim voor jequote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik word morgen dus gebeld, die gast zit nu als een hongerige recruiter in mijn mail. Prima, als het voor me vakantie kan en de job is ook wat dan scheelt het me twee maanden opzegtermijn.
Wat voor functie word je voor geheadhunt?quote:Op maandag 13 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
Keizerpinguïn.quote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat voor functie word je voor geheadhunt?
Vertel het maar en ik incasseer het welquote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over verjaardagen gesproken, ik weet al mijn volgende verjaardagscadeau.
Ik had het ook niet tegen jou he?quote:
De meest passende persoon die ik kan vinden op facebook is Lord Mount-Stuart.quote:
Ik krijg er geen, want ik ben er nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Over verjaardagen gesproken, ik weet al mijn volgende verjaardagscadeau.
Uitsloofsterquote:
Met zo'n duitse helm en dan Kaiser-pinguïn?quote:
Das waarquote:Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou he?
Oeh, hij heet wel M.S geloof ikquote:Op maandag 13 december 2010 21:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De meest passende persoon die ik kan vinden op facebook is Lord Mount-Stuart.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Met zo'n duitse helm en dan Kaiser-pinguïn?
Der Krieg vangt an!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |