WillieW!quote:
Whahaquote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk, ik word wakker met hetzelfde kapsel als waarmee ik naar bed ga, ik doe echt nooit wat aan m'n haar
het lijkt onderhand wel een afro-kapsel
je bent ook nog niet jarigquote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog geen enkele felicitatie op FB. Hmmmz
quote:
Maar wel als je op mijn FB zou zittenquote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken je naam niet, dat scheelt weer
te lui voorquote:
Je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 21:16 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog geen enkele felicitatie op FB. Hmmmz
Dat heb ik ook, het zit zoals de dag ervoorquote:Op maandag 13 december 2010 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk, ik word wakker met hetzelfde kapsel als waarmee ik naar bed ga, ik doe echt nooit wat aan m'n haar
het lijkt onderhand wel een afro-kapsel
Ik bespeurde een ninja-edit.quote:
WWquote:
Op de index zetten! En sitenieuwtjes!quote:
Ja!quote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar wel als je op mijn FB zou zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik wil je wel even toevoegen op FB en een felicitatie achterlaten.quote:Op maandag 13 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar wel als je op mijn FB zou zitten
quote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Maar dat zit ik niet
Hahahah, nee het begint met een USPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Echt niet.quote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahah, nee het begint met een U
Voor mensen die in het buitenland zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |