is niet netjes hoor, voor anderen sprekenquote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heel somsmaar ik spreek hier voor andere
kijk maar
[..]
Ik neem het wel voor jullie op hoorquote:Op maandag 13 december 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is niet netjes hoor, voor anderen spreken
nietquote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
Jongens.. hoe moet ik dit nu bijhouden hier?
quote:
R+R=R back hè?quote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zal ik eens R&R op je PF geven?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Mit Rum und Sahnequote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh... warme choco... met slagroom?
ik kan prima voor mezelf opkomen hoorquote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem het wel voor jullie op hoor
quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
Jongens.. hoe moet ik dit nu bijhouden hier?
quote:
Ben ik eens lief is het weer niet goedquote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan prima voor mezelf opkomen hoor
[..]
[..]
quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
R+R=R back hè?HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, doe ik (nog) niet. Wil mijn leven naast Fok! en Fok!leven (nog even) gescheiden houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
Ik voel me ineens stukken minder welkom ...quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan prima voor mezelf opkomen hoor
[..]
[..]
quote:Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HahaNee, doe ik (nog) niet. Wil mijn leven naast Fok! en Fok!leven (nog even) gescheiden houden
het is echt een heel onduidelijke en vage PF, maar ik doe [bijna] nooit iets aan m'n hyves, dus het boeit me niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
het is ongevraagd trev, stel je niet zo aan en wees een ventquote:Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik eens lief is het weer niet goed
* Trevland gaat in een hoekje zitten zielig doen![]()
Nee, want puppy-oogjesquote:Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me ineens stukken minder welkom ...
Je bent er niet echt goed op te zien nee, maar dat maakt niet uit, is bij mij ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is echt een heel onduidelijke en vage PF, maar ik doe [bijna] nooit iets aan m'n hyves, dus het boeit me niet echt
Walkure van Wagnerquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef Muck het volgende:
freaky
Ik ga zaterdag naar BodyWorlds en nu hebben ze het erover bij BBT
dat is het niet, het gaat wel eens vaker (nog) snellerquote:Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me ineens stukken minder welkom ...
BBTquote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef Muck het volgende:
freaky
Ik ga zaterdag naar BodyWorlds en nu hebben ze het erover bij BBT
Okequote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is ongevraagd trev, stel je niet zo aan en wees een vent
* Trevland rent als een gek achter MPG aanquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef MPG het volgende:
* MPG sneakt er stiekem vandoor met de koffiepot, terwijl trev zielig zit te doen...
* LovelyLady rent erachter aan....quote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef MPG het volgende:
* MPG sneakt er stiekem vandoor met de koffiepot, terwijl trev zielig zit te doen...
quote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Kindslingertip voor beginners: stop geen knuffels in de was als je kind daar langsgeslingerd wordt. Dat is niet bevorderlijk voor rustig gaan slapen
Ik hoop voor je dat het meevalt meisquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!
morgen even duimen dat de temperatuur niet tussen de +2 en -2 is.. want dan kan ik niet naar huis.. en LL.. als jullie morgen mist zien.. dan wil ik het ook niet weten!!![]()
hier staat nue anouk met Kane op
ohh.. en heb nog wat gitaarmuziekjes ontdekt op deiPod: Santanaen spaanse flamengo muziek
ik kijk wel of ik een goede kan vinden...quote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent er niet echt goed op te zien nee, maar dat maakt niet uit, is bij mij ook niet
quote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!
morgen even duimen dat de temperatuur niet tussen de +2 en -2 is.. want dan kan ik niet naar huis.. en LL.. als jullie morgen mist zien.. dan wil ik het ook niet weten!!![]()
ohh.. en heb nog wat gitaarmuziekjes ontdekt op deiPod: Santanaen spaanse flamengo muziek
Joh. Sowieso, knuffels wassenquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Kindslingertip voor beginners: stop geen knuffels in de was als je kind daar langsgeslingerd wordt. Dat is niet bevorderlijk voor rustig gaan slapen
haiquote:
ik houd van geen van drieënquote:hier staat nue anouk met Kane op
Big Bang Theoryquote:
WB STquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
GFquote:
Hey Barretjequote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!
Big bang theory??quote:
een van de beste filmscenes everquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Walkure van Wagner
* Trevland zet geluid hard
Je hoeft niet zoveel moeite voor me te doen hoorquote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kijk wel of ik een goede kan vinden...
Leuke seriequote:
Bolhaartjequote:
rocky :wquote:
Oeh Zorro Zwabberquote:
daar was ik ook al achter jaquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Hoiquote:
niet alleen voor jou, ik doe het voor the greater good.quote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hoeft niet zoveel moeite voor me te doen hoor
trevquote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB ST![]()
Nu wel rustig?
[..]
GF
[..]
Hey Barretje![]()
Hoezo kan je niet naar huis met die temperaturen?
Dat zeker, vooral om dat de rest van die film zo zwaar tegen valtquote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
een van de beste filmscenes ever
Hey Zwabberquote:
OOOOOW, TBBT, zeg dat dannequote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
hai
[..]
ik houd van geen van drieën
[..]
Big Bang Theory
barretjequote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!
dan kan de heli niet vliegen ivm aanvriezing op de rotor..quote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Hoezo kan je niet naar huis met die temperaturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
de extended versie wel jaquote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, vooral om dat de rest van die film zo zwaar tegen valt
[..]
Hey Zwabber
ja hoor, beetje ziek, maar volgens mij al aan de beterende handquote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh Zorro ZwabberAlles goed krullebol?
quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan kan de heli niet vliegen ivm aanvriezing op de rotor..Dat willen we natuurlijk niet hebben, maar bij kouder kan die dus wel gewoon vliegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap dan maarquote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja hoor, beetje ziek, maar volgens mij al aan de beterende hand
quote:
Nou, ik.quote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
Joh. Sowieso, knuffels wassen. Welke beul van een moeder doet dat nou
?
jup.. das wat ik begrepen heb...quote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat willen we natuurlijk niet hebben, maar bij kouder kan die dus wel gewoon vliegen?
Hebbie nog gekeken naar dat topic?quote:
Ik ga het speeltje niet halen hoor als je het weggooit...quote:
heee dingetjewaarvanjenaamtelangisomovertetypenquote:
Dan moet je Beer dus wassen als kind dat niet merktquote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik.
Omdat ik liever niet heb dat mijn kind stikt in de stofwolken die van deze specifieke beer af kwamen. Beer had namelijk een tijdje bovenop de kast gestaan
Ze zouden het wel weten maar ik duim voor jequote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup.. das wat ik begrepen heb...
en anders met de boot..
oh, Erwin, laat maarquote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heee dingetjewaarvanjenaamtelangisomovertetypen
quote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heee dingetjewaarvanjenaamtelangisomovertetypen
Maar je houdt van kinderenquote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je Beer dus wassen als kind dat niet merkt. Die tip had zelfs IK kunnen geven
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
of samen in de machine gooienquote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je Beer dus wassen als kind dat niet merkt. Die tip had zelfs IK kunnen geven
!
En PaMuckie dan? En MaMuckie? En jouw gebroerte?quote:
kon je em niet eerst afzuigenquote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik.
Omdat ik liever niet heb dat mijn kind stikt in de stofwolken die van deze specifieke beer af kwamen. Beer had namelijk een tijdje bovenop de kast gestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei ook voor beginners he. Kind is er altijd bij als ik beer zou pakken, want het is in zijn eigen kamer. Jezusmina. SORRY HOOR!quote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
!
Ik ben hier wel vaker geweest hoor.quote:
die lange versie duurt meer dan 3 uur ik heb grote delen geskiptquote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet zo niet welke ik gezien heb
een-en-twintig adem in adem uit, twee-en-twintig adem in adem uit, drie-en-twintig adem in adem uitquote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei ook voor beginners he. Kind is er altijd bij als ik beer zou pakken, want het is in zijn eigen kamer. Jezusmina. SORRY HOOR!
quote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik ben hier wel vaker geweest hoor.
gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom je mooi even buurten dan
Dan denk ik dat ik die gezien hebquote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
die lange versie duurt meer dan 3 uur ik heb grote delen geskipt
Tante Gerda's verhaardagquote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
En PaMuckie dan? En MaMuckie? En jouw gebroerte?
dat komt omdat kinderen op de kookwas sowieso niet een goed idee isquote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets wou ik ook typen maar hoe of wat het klinkt verkeert
quote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zei ook voor beginners he. Kind is er altijd bij als ik beer zou pakken, want het is in zijn eigen kamer. Jezusmina. SORRY HOOR!
quote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gezelligkom je mooi even buurten dan
Ach, wat gezellig!quote:
dan ken je ook vast wel full metal jacket?quote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik die gezien heb
quote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
een-en-twintig adem in adem uit, twee-en-twintig adem in adem uit, drie-en-twintig adem in adem uit
Denk ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat komt omdat kinderen op de kookwas sowieso niet een goed idee is
Hoe gaat die er dan mee?quote:
Een paar stukjesquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
dan ken je ook vast wel full metal jacket?
de eerste helft de training is echt geniaalquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een paar stukjesstaat ook nog op mijn te kijken lijst
Als iemand mij een beul van een moeder noemt kan ik met mijn hormonen best een beetje heftig reageren, verrassend he?quote:Op maandag 13 december 2010 20:30 schreef MPG het volgende:
Wist niet dat je boos werd
...
Sorry.
Goedmaakseks?
ik had dat dus met zijn kwak-kwaksquote:Op maandag 13 december 2010 20:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hormonen
![]()
Thijs' kamer is nu trouwens wel heeeeeeeeeel schoon, inclusief beddengoed, pyamaspul en kind zelf![]()
![]()
afgezien van muis en Dikke Dik, want die moeten mee naar bed, dus die was ik niet zo vaak![]()
![]()
Heel goed, heel goedquote:
Ik vind het einde ook wel grappigquote:Op maandag 13 december 2010 20:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
de eerste helft de training is echt geniaal
de rest vond ik bout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |