BBTquote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef Muck het volgende:
freaky
Ik ga zaterdag naar BodyWorlds en nu hebben ze het erover bij BBT
Okequote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is ongevraagd trev, stel je niet zo aan en wees een vent
* Trevland rent als een gek achter MPG aanquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef MPG het volgende:
* MPG sneakt er stiekem vandoor met de koffiepot, terwijl trev zielig zit te doen...
* LovelyLady rent erachter aan....quote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef MPG het volgende:
* MPG sneakt er stiekem vandoor met de koffiepot, terwijl trev zielig zit te doen...
quote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Kindslingertip voor beginners: stop geen knuffels in de was als je kind daar langsgeslingerd wordt. Dat is niet bevorderlijk voor rustig gaan slapen
Ik hoop voor je dat het meevalt meisquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!
morgen even duimen dat de temperatuur niet tussen de +2 en -2 is.. want dan kan ik niet naar huis.. en LL.. als jullie morgen mist zien.. dan wil ik het ook niet weten!!![]()
hier staat nue anouk met Kane op
ohh.. en heb nog wat gitaarmuziekjes ontdekt op deiPod: Santanaen spaanse flamengo muziek
ik kijk wel of ik een goede kan vinden...quote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent er niet echt goed op te zien nee, maar dat maakt niet uit, is bij mij ook niet
quote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!
morgen even duimen dat de temperatuur niet tussen de +2 en -2 is.. want dan kan ik niet naar huis.. en LL.. als jullie morgen mist zien.. dan wil ik het ook niet weten!!![]()
ohh.. en heb nog wat gitaarmuziekjes ontdekt op deiPod: Santanaen spaanse flamengo muziek
Joh. Sowieso, knuffels wassenquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Kindslingertip voor beginners: stop geen knuffels in de was als je kind daar langsgeslingerd wordt. Dat is niet bevorderlijk voor rustig gaan slapen
haiquote:
ik houd van geen van drieënquote:hier staat nue anouk met Kane op
Big Bang Theoryquote:
WB STquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
GFquote:
Hey Barretjequote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!
Big bang theory??quote:
een van de beste filmscenes everquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Walkure van Wagner
* Trevland zet geluid hard
Je hoeft niet zoveel moeite voor me te doen hoorquote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kijk wel of ik een goede kan vinden...
Leuke seriequote:
Bolhaartjequote:
rocky :wquote:
Oeh Zorro Zwabberquote:
daar was ik ook al achter jaquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
Hoiquote:
niet alleen voor jou, ik doe het voor the greater good.quote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hoeft niet zoveel moeite voor me te doen hoor
trevquote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB ST![]()
Nu wel rustig?
[..]
GF
[..]
Hey Barretje![]()
Hoezo kan je niet naar huis met die temperaturen?
Dat zeker, vooral om dat de rest van die film zo zwaar tegen valtquote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
een van de beste filmscenes ever
Hey Zwabberquote:
OOOOOW, TBBT, zeg dat dannequote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Muck het volgende:
[..]
hai
[..]
ik houd van geen van drieën
[..]
Big Bang Theory
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |