is niet netjes hoor, voor anderen sprekenquote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heel somsmaar ik spreek hier voor andere
kijk maar
[..]
Ik neem het wel voor jullie op hoorquote:Op maandag 13 december 2010 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is niet netjes hoor, voor anderen spreken
nietquote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
Jongens.. hoe moet ik dit nu bijhouden hier?
quote:
R+R=R back hè?quote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zal ik eens R&R op je PF geven?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Mit Rum und Sahnequote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh... warme choco... met slagroom?
ik kan prima voor mezelf opkomen hoorquote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem het wel voor jullie op hoor
quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
Jongens.. hoe moet ik dit nu bijhouden hier?
quote:
Ben ik eens lief is het weer niet goedquote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan prima voor mezelf opkomen hoor
[..]
[..]
quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
R+R=R back hè?HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, doe ik (nog) niet. Wil mijn leven naast Fok! en Fok!leven (nog even) gescheiden houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
Ik voel me ineens stukken minder welkom ...quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kan prima voor mezelf opkomen hoor
[..]
[..]
quote:Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HahaNee, doe ik (nog) niet. Wil mijn leven naast Fok! en Fok!leven (nog even) gescheiden houden
het is echt een heel onduidelijke en vage PF, maar ik doe [bijna] nooit iets aan m'n hyves, dus het boeit me niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
het is ongevraagd trev, stel je niet zo aan en wees een ventquote:Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik eens lief is het weer niet goed
* Trevland gaat in een hoekje zitten zielig doen![]()
Nee, want puppy-oogjesquote:Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me ineens stukken minder welkom ...
Je bent er niet echt goed op te zien nee, maar dat maakt niet uit, is bij mij ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is echt een heel onduidelijke en vage PF, maar ik doe [bijna] nooit iets aan m'n hyves, dus het boeit me niet echt
Walkure van Wagnerquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:20 schreef Muck het volgende:
freaky
Ik ga zaterdag naar BodyWorlds en nu hebben ze het erover bij BBT
dat is het niet, het gaat wel eens vaker (nog) snellerquote:Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me ineens stukken minder welkom ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |