The Green Mile, OMG, nog zo'n ontzettende droevige film, bij die film ga ik echt in "ugly cry" modusquote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, ook wel bij toy story 3, the green mile en euh eentje waarvan de naam me even ontschoten is
je weet nog geen eens watquote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind dat ik dat dan wel mag verheug me er al een hele tijd op
Her name was Sarahquote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Film van Schindlers List, of is Haar naam was Sarah verfilmd?
En ik vond het (ondanks dat ik het enigszins voorspelbaar vond) een prachtig boek![]()
moet je echt doen is een zeer geniale filmquote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet hem nog steeds eens zien
quote:
in grote lijnen welquote:
Daar bij niet gehuild maar zeker een mooie emotionele filmquote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
The Green Mile, OMG, nog zo'n ontzettende droevige film, bij die film ga ik echt in "ugly cry" modus
Weet ikquote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je echt doen is een zeer geniale film
quote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan ben je nooit met mij naar Titanic geweest
ik had laatst colditz gedownloadquote:
Ik val daar bij gewoon bij in slaapquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bij die film heb ik heel hard zitten lachen om alle huilende meisjes
![]()
Ik was toen in zo'n lekker puberende fase
![]()
mijn ex ging er ook om jankenquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bij die film heb ik heel hard zitten lachen om alle huilende meisjes
![]()
Ik was toen in zo'n lekker puberende fase
![]()
Samequote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
The Green Mile, OMG, nog zo'n ontzettende droevige film, bij die film ga ik echt in "ugly cry" modus
http://www.bol.com/nl/p/d(...)010719199/index.htmlquote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Echt!? * Gaat em nu meteen opzoeken
Koffie? Voor ons? Wat liefquote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef Muck het volgende:
Oi
Ik zet even koffie en jullie spammen weer een topic vol
Ja hè?quote:
meldtquote:Op maandag 13 december 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je snapt wel dat je moet delen he
Zal ik eens R&R op je PF geven?quote:
jij drinkt geeneens koffiequote:Op maandag 13 december 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij installeert software op de accuquote:Op maandag 13 december 2010 20:03 schreef DaMart het volgende:
Laptop is wel weer gebruiksklaar volgens mij, al trok de installatie van Photoshop wel de accu behoorlijk leeg.
hmm?quote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij installeert software op de accu?
Moet je eens aan Muck vragen wat er gebeurt als je windows update draait op de accu![]()
!
Nee! Mine!quote:Op maandag 13 december 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |