quote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oeh... warme choco... met slagroom?
Hier een heel dun laagje, mag nog geen naam hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ligt nu anders al een leuk laagje
Poeh, jaquote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat is ook heel ontroerend
Ook de slotscene:
Ja, sowieso die filmquote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook de slotscene:
Ik ook............quote:
niet aanstellenquote:Op maandag 13 december 2010 20:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet hoop wel dat mijn logees hier kunnen komen
anders word ik echt niet vrolijk
Mij ookquote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vrijdag zou mij beter uitkomen, dan hoef ik er niet uit.
checkquote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sowieso die filmIk had als laatste boek "Haar naam was Sarah" gelezen, ik heb echt tranen met tuiten zitten janken
Hier zeker een cm of 3 a 4quote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hier een heel dun laagje, mag nog geen naam hebben
Dat is de enige film waarbij ik een man heb zien huilenquote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Poeh, ja
Ik kan die film niet kijken zonder te janken
ik ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Poeh, ja
Ik kan die film niet kijken zonder te janken
jaaa schitterende film ookquote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook de slotscene:
Mooi boek he? Morgen ga ik de film ook kijken... Ben benieuwd, hoop dat die niet tegenvalt...quote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sowieso die filmIk had als laatste boek "Haar naam was Sarah" gelezen, ik heb echt tranen met tuiten zitten janken
ik vind dat ik dat dan wel mag verheug me er al een hele tijd opquote:
Neuh, ook wel bij toy story 3, the green mile en euh eentje waarvan de naam me even ontschoten isquote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is de enige film waarbij ik een man heb zien huilen
toy story?quote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, ook wel bij toy story 3, the green mile en euh eentje waarvan de naam me even ontschoten is
Hoe kun je dat nou doen?quote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet
Ook als die hufter van het balkon af staat te schieten....
ja... nu heb ik spijtquote:
Film van Schindlers List, of is Haar naam was Sarah verfilmd?quote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi boek he? Morgen ga ik de film ook kijken... Ben benieuwd, hoop dat die niet tegenvalt...
Hij is verfilmdquote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Film van Schindlers List, of is Haar naam was Sarah verfilmd?
En ik vond het (ondanks dat ik het enigszins voorspelbaar vond) een prachtig boek![]()
Dan ben je nooit met mij naar Titanic geweestquote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is de enige film waarbij ik een man heb zien huilen
The Green Mile, OMG, nog zo'n ontzettende droevige film, bij die film ga ik echt in "ugly cry" modusquote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, ook wel bij toy story 3, the green mile en euh eentje waarvan de naam me even ontschoten is
je weet nog geen eens watquote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind dat ik dat dan wel mag verheug me er al een hele tijd op
Her name was Sarahquote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Film van Schindlers List, of is Haar naam was Sarah verfilmd?
En ik vond het (ondanks dat ik het enigszins voorspelbaar vond) een prachtig boek![]()
moet je echt doen is een zeer geniale filmquote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet hem nog steeds eens zien
quote:
in grote lijnen welquote:
Daar bij niet gehuild maar zeker een mooie emotionele filmquote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
The Green Mile, OMG, nog zo'n ontzettende droevige film, bij die film ga ik echt in "ugly cry" modus
Weet ikquote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet je echt doen is een zeer geniale film
quote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan ben je nooit met mij naar Titanic geweest
ik had laatst colditz gedownloadquote:
Ik val daar bij gewoon bij in slaapquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bij die film heb ik heel hard zitten lachen om alle huilende meisjes
![]()
Ik was toen in zo'n lekker puberende fase
![]()
mijn ex ging er ook om jankenquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bij die film heb ik heel hard zitten lachen om alle huilende meisjes
![]()
Ik was toen in zo'n lekker puberende fase
![]()
Samequote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
The Green Mile, OMG, nog zo'n ontzettende droevige film, bij die film ga ik echt in "ugly cry" modus
http://www.bol.com/nl/p/d(...)010719199/index.htmlquote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Echt!? * Gaat em nu meteen opzoeken
Koffie? Voor ons? Wat liefquote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef Muck het volgende:
Oi
Ik zet even koffie en jullie spammen weer een topic vol
Ja hè?quote:
meldtquote:Op maandag 13 december 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je snapt wel dat je moet delen he
Zal ik eens R&R op je PF geven?quote:
jij drinkt geeneens koffiequote:Op maandag 13 december 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij installeert software op de accuquote:Op maandag 13 december 2010 20:03 schreef DaMart het volgende:
Laptop is wel weer gebruiksklaar volgens mij, al trok de installatie van Photoshop wel de accu behoorlijk leeg.
hmm?quote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij installeert software op de accu?
Moet je eens aan Muck vragen wat er gebeurt als je windows update draait op de accu![]()
!
Nee! Mine!quote:Op maandag 13 december 2010 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |