Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nou ik vind het knapquote:
En lol van de treinquote:
Rijmert de Leeuw treed op, met het stuk 4:32, prachtig!quote:
quote:
Van jezelf?quote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Gier! ik heb die gabberfoto 'gevonden '
whehehhe dronken verhalen zijn leuk ik heb er zoveel vanquote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En lol van de trein
En MPG, ik heb ook nog wel leuke verhalen van "vroeger" op de middelbare schoolMaar die ga ik niet hier vertellen, komt wel een keer
Er staat onwel dus een insult zou ook kunnenquote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ik vind het knapEen heel museum om flauw te vallen en wat doe je? Je flikkert om bovenop de vazen
En ach, scherven brengen geluk toch
whahahaha vet show mequote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
Gier! ik heb die gabberfoto 'gevonden '
quote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En lol van de trein
En MPG, ik heb ook nog wel leuke verhalen van "vroeger" op de middelbare schoolMaar die ga ik niet hier vertellen, komt wel een keer
Wat voor verhalenquote:Op maandag 13 december 2010 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En lol van de trein
Dan nog, bij het enige echte breekbare kunstwerk in dat hele museumquote:Op maandag 13 december 2010 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er staat onwel dus een insult zou ook kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik op de koelkast staan, hebben?
Maar aangezien je het niet hebt dus... waar blijft mijn koffie of thee dan?quote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het had dan zou ik het lef zeker wel hebben
Ik met nieuwjaar op het toilet in de kroegquote:Op maandag 13 december 2010 19:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach een vriend van mij heeft ooit in een druk café liggen pitten. Iets met veeeeeeeel bockbier, gevolgd door pils en nog een paar glazen whisky.
Is dat een ja!?quote:
Trevquote:
Ik houd er zelf ook niet van hoor, heb het een keer gekregen geloof ikquote:Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Maar aangezien je het niet hebt dus... waar blijft mijn koffie of thee dan?
[..]
Ik met nieuwjaar op het toilet in de kroeg
quote:Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog, bij het enige echte breekbare kunstwerk in dat hele museumKan gebeuren, ik kan zo veel redenen nu op gaan noemen waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Trevland zet een kopje koffie voor Droompje neerquote:Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Maar aangezien je het niet hebt dus... waar blijft mijn koffie of thee dan?
[..]
Ik met nieuwjaar op het toilet in de kroeg
zie em de 24e welquote:
Dit weekend al genoeg wijn gezienquote:Op maandag 13 december 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er zelf ook niet van hoor, heb het een keer gekregen geloof ikmaar hoezo word jij boos van Gluhwein dan?
aaah jammer maak een foto van de fotoquote:
Heb ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dit weekend al genoeg wijn gezien![]()
Nu wil ik koffie. Of thee. Iets braafs iig
Ik vind het welquote:Op maandag 13 december 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er zelf ook niet van hoor, heb het een keer gekregen geloof ikmaar hoezo word jij boos van Gluhwein dan?
Tnxquote:Op maandag 13 december 2010 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan gebeuren, ik kan zo veel redenen nu op gaan noemen waarom
[..]
* Trevland zet een kopje koffie voor Droompje neer
quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
Dat lijkt wel heel erg op MartRail.
Jij kwam volgende week ook toch?quote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het welmits warm natuurlijk
Ook lekker!quote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik ookWintertheetje dan maar?
vetquote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaik laat em misschien straks wel even inscannen
Joepie, sneeuw!quote:Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
Donderdag verwachten ze veel sneeuw die het verkeer tot last gaat zijn.
Krijg je er ook een koekje bij, want tegen puppy-oogjes kan ik geen nee zeggenquote:Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook lekker!
* DR34M3R gaat achterover liggen met voeten op tafel en laat zich lekker bedienen
Glühwein is ook wel lekker hoorquote:Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kwam volgende week ook toch?Mag jij mijn fles Gluhwein hebben
dan heb ik toch al weekendquote:Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
Ik ben blij dat ik dan op de fiets naar m'n werk magquote:Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik niet hoop wel dat mijn logees hier kunnen komenquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Krijg je er ook een koekje bij, want tegen puppy-oogjes kan ik geen nee zeggen
Hier ligt nu anders al een leuk laagjequote:Op maandag 13 december 2010 20:02 schreef DaMart het volgende:
Oeh... warme choco... met slagroom?quote:Op maandag 13 december 2010 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland pleurt een schaal met koekjes op tafel en voor zich zelf een warme choco![]()
Ja dat is ook heel ontroerendquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dan op de fiets naar m'n werk magVrijdag zou mij beter uitkomen, dan hoef ik er niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |