Slinger zequote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Mijne kan dat dus niet. Anders zou ik dat wel doen. Laat het kindslingeren aanvangen! Tot zoooo!
Maakt Thijszan ook van die oerwoudkreten als je hem slingert?quote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Mijne kan dat dus niet. Anders zou ik dat wel doen. Laat het kindslingeren aanvangen! Tot zoooo!
Kindslingerenquote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
Wat zeg je, een PI-tipquote:Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Slinger ze![]()
.
Krijgen we daarna weer een pro-tip?
Dwergwerpen, heb ik te vaak ervarenquote:
Is dat hetzelfde als kabouterwerpen? Dan ben ik er fel tegenquote:Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dwergwerpen, heb ik te vaak ervaren
Liebchenquote:
OHNOES, not the PIquote:Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat zeg je, een PI-tip
En hoi Liebchen
quote:Op maandag 13 december 2010 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als kabouterwerpen? Dan ben ik er fel tegen
Koen moest lachen toen we hem gingen jonas en de walluvissenquote:Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maakt Thijszan ook van die oerwoudkreten als je hem slingert?
Dat filmpje is echt pricelessquote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen moest lachen toen we hem gingen jonas en de walluvissen
quote:
Ik ben kabouter, dus ik vind het niet leuk dat jullie met mijn soortgenootjes werpenquote:
Ik denk dat je het beste naar een nieuwe kan gaan zoekenquote:Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef Pien85 het volgende:
Nu maar nieuwe/2de handse laptop zoeken
Padvinders, die zie je tegenwoordig niet veel meer!quote:Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben kabouter, dus ik vind het niet leuk dat jullie met mijn soortgenootjes werpen
Er word met mij geworpenquote:Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben kabouter, dus ik vind het niet leuk dat jullie met mijn soortgenootjes werpen
Nee, omdat ik klein ben, bijnaamquote:Op maandag 13 december 2010 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Padvinders, die zie je tegenwoordig niet veel meer!
FOEI!quote:
Als ik er geld voor had gehad had ik 't gedaanquote:Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste naar een nieuwe kan gaan zoeken
Ah. Muck is vandaag de vrijwilliger voor het oplossen van de PI'squote:
Eigen poep eerstquote:Op maandag 13 december 2010 19:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Muck is vandaag de vrijwilliger voor het oplossen van de PI's.
Wil je een paarse 10" laptop?quote:Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef Pien85 het volgende:
Nu maar nieuwe/2de handse laptop zoeken
Ik was vroeger ook padvinder, maar daar zaten weinig dwergen bij hoorquote:Op maandag 13 december 2010 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Padvinders, die zie je tegenwoordig niet veel meer!
Maar wel Kabouters, toch?quote:Op maandag 13 december 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was vroeger ook padvinder, maar daar zaten weinig dwergen bij hoor
dat krijg je als je klein en licht bentquote:Op maandag 13 december 2010 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, omdat ik klein ben, bijnaam![]()
[..]
FOEI!
quote:
je moet er maar van houdenquote:
padvinders?quote:Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ook niet, wel veel feestjes met veeeeeeel bier en stoere mannen
quote:Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ook niet, wel veel feestjes met veeeeeeel bier en stoere mannen
Nee, wil er wel wow op kunnen draaien...quote:Op maandag 13 december 2010 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je een paarse 10" laptop?Die zag ik laatst in V&A
Of doe anders een oproepje
Nee hoor, gewoon een bepaald soort mensen als je ouder wordt die wel van een feestje houdenquote:Op maandag 13 december 2010 19:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
padvinders?
een onbekende padvind-onderwereld?
Ja, schrikken hequote:
Lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 19:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat krijg je als je klein en licht bent
Lijkt me vooral lekker om dan heerlijk duf op de bank te liggen en zoiets te kijkenquote:
Dan is de mijne zeker niet geschiktquote:Op maandag 13 december 2010 19:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, wil er wel wow op kunnen draaien...
Nogal jaquote:Op maandag 13 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een bepaald soort mensen als je ouder wordt die wel van een feestje houdenIk vond het altijd super gezellig
[..]
Ja, schrikken heDaar gaat het lieftallige imago
VoH, Popstars, Korenslag, Op zoek naar Zorroquote:Op maandag 13 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me vooral lekker om dan heerlijk duf op de bank te liggen en zoiets te kijkenMaar het is ook niet echt mijn ding
Ik ben zo aantrekkelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Dan zou ik een oproepje plaatsen in V&A, denk dat je dan meer kans maakt om iets voor een leuk prijsje te vinden dan op MP oidquote:Op maandag 13 december 2010 19:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, wil er wel wow op kunnen draaien...
Dat lukt mij aardig goed met een filmquote:Op maandag 13 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me vooral lekker om dan heerlijk duf op de bank te liggen en zoiets te kijkenMaar het is ook niet echt mijn ding
Als Sym erbij gaat liggen, slaapt ie binnen 5 minutenquote:Op maandag 13 december 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op zoek naar Zorro?quote:Op maandag 13 december 2010 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
VoH, Popstars, Korenslag, Op zoek naar Zorro
quote:Op maandag 13 december 2010 19:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben zo aantrekkelijkZolang je maar niet teveel op je UI lijkt geloof ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |