quote:Op maandag 13 december 2010 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Sym erbij gaat liggen, slaapt ie binnen 5 minuten.
met katana'squote:Op maandag 13 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op zoek naar Zorro?![]()
Like wtf!
Zijn dat allemaal knappe Spaanse mannen in strakke pakjes?
M'n hyves staat zelfs op deze paginaquote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zolang je maar niet teveel op je UI lijkt geloof ik dat
quote:Op maandag 13 december 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind/vond alleen Idols leuk en nu kijk ik wel de Voice... maar het is allemaal doogestoken zaak...
Hoi!quote:
Nee, Hollandse boerenkinkels die denken dat ze op zo'n Spanjoolse gladjakker lijkenquote:Op maandag 13 december 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op zoek naar Zorro?![]()
Like wtf!
Zijn dat allemaal knappe Spaanse mannen in strakke pakjes?
Met wat?quote:
Helemaal mijn dingquote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, Hollandse boerenkinkels die denken dat ze op zo'n Spanjoolse gladjakker lijken
Ohjoh echtquote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heeft niks met spanje te maken
Waar?quote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
M'n hyves staat zelfs op deze pagina
Koel sapjequote:Op maandag 13 december 2010 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi allemaal. Waar is die koffie? of thee... wat dan ook. Als het maar warm en vochtig nat is
zoek! zoek!quote:
k'tching!quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:6I93h7XtMgAZ5M:http://i411.photobucket.c(...)g.png&t=1]afbeelding[/url] ]
Wie zoekt zal vinden.quote:
quote:
Ik kan wel wat bedenkenquote:Op maandag 13 december 2010 19:49 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi allemaal. Waar is die koffie? of thee... wat dan ook. Als het maar warm en vochtig nat is
quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
Dat lijkt wel heel erg op MartRail.
Trucker vernielt auto met zwaard ?quote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:6I93h7XtMgAZ5M:http://i411.photobucket.c(...)g.png&t=1]afbeelding[/url] ]
Maar het werkt wel, geen wissel problemenquote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
jaaaaaaaaaa!quote:
Alleen moet je geen tegenligger treffenquote:Op maandag 13 december 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het werkt wel, geen wissel problemen
Oei, dat wordt lastig voor mequote:Op maandag 13 december 2010 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa!
je moet alleen wel doorklikken op een knopje
Ja, ik was er al bang voor. Het was ofwel warm en vochtig, of heet en nat... maar ik kon er niks van maken dat niet verkeerd geïnterpreteerd zou worden door julliequote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik kan wel wat bedenken
1 richtings verkeerquote:Op maandag 13 december 2010 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen moet je geen tegenligger treffen.
ik ben een keer bij after forever in slaap gevallenquote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan hoor je dus niets meer van de artiesten
Wat erg voor die vrouwquote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
Na alle nare berichten in het nieuws over de zedenzaak. Tijd voor wat luchterig nieuws
Bezoekster valt flauw op kunstwerk
In Museum Boijmans van Beuningen in Rotterdam is dit weekend een kunstwerk van Hella Jongerius beschadigd door een bezoekster die onwel werd. De schade loopt in de tienduizenden euro's.
Het kunstwerk, 'Coloured Vases', bestaat uit 300 handbeschilderde vazen die in een kring stonden opgesteld. De vrouw viel er bovenop, waarbij veertig vazen werden vernield.
De vazen komen van Koninklijke Tichelaar Makkum, het oudste keramiekbedrijf van Nederland. Ze waren op kleur neergezet. "We kijken nu of er reservevazen zijn, maar waarschijnlijk moeten ze opnieuw geproduceerd worden", zegt de directeur van Boijmans.
'Prachtig ongeluk'
De overgeblezen vazen zijn opnieuw in een cirkel opgesteld. Mogelijk maakt Jongerius er deze week weer veertig bij.
"Prachtig ongeluk gebeurd in het Museum Boijmans van Beuningen", twitterde de kunstenares. Ook plaatste ze twee foto's.
Had dan om wat warms te drinken gevraagd, daarmee de beste kansquote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, ik was er al bang voor. Het was ofwel warm en vochtig, of heet en nat... maar ik kon er niks van maken dat niet verkeerd geïnterpreteerd zou worden door jullie
Dat vind ik dan weer best knapquote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben een keer bij after forever in slaap gevallen
Oh, diequote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, die van jou heeft tenminste nog mooie landschappen eromheenquote:Op maandag 13 december 2010 19:50 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ].
Ja, het eerste wat ik dacht was "even Apeldoorn bellen", is een leuke voor de reclame, zoiets verzin je toch nietquote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef Panda72 het volgende:
Na alle nare berichten in het nieuws over de zedenzaak. Tijd voor wat luchterig nieuws
Bezoekster valt flauw op kunstwerk
In Museum Boijmans van Beuningen in Rotterdam is dit weekend een kunstwerk van Hella Jongerius beschadigd door een bezoekster die onwel werd. De schade loopt in de tienduizenden euro's.
Het kunstwerk, 'Coloured Vases', bestaat uit 300 handbeschilderde vazen die in een kring stonden opgesteld. De vrouw viel er bovenop, waarbij veertig vazen werden vernield.
De vazen komen van Koninklijke Tichelaar Makkum, het oudste keramiekbedrijf van Nederland. Ze waren op kleur neergezet. "We kijken nu of er reservevazen zijn, maar waarschijnlijk moeten ze opnieuw geproduceerd worden", zegt de directeur van Boijmans.
'Prachtig ongeluk'
De overgeblezen vazen zijn opnieuw in een cirkel opgesteld. Mogelijk maakt Jongerius er deze week weer veertig bij.
"Prachtig ongeluk gebeurd in het Museum Boijmans van Beuningen", twitterde de kunstenares. Ook plaatste ze twee foto's.
Oh.. Dat dan dusquote:Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had dan om wat warms te drinken gevraagd, daarmee de beste kans
Ik bedoelde meer dat Sym best wel wat bomen om zaagtquote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben een keer bij after forever in slaap gevallen
ik was stomdronken zat tegen een hek aan en viel zo in slaapquote:
Heb ik op de koelkast staan, hebben?quote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh.. Dat dan dus. En wááág het eens om nu met glühwein aan te komen zetten
concertquote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Sym best wel wat bomen om zaagt![]()
![]()
Maar ben je in slaap gevallen bij het concert of gewoon de muziek
En wisselsquote:Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor, die van jou heeft tenminste nog mooie landschappen eromheen
Het zal je maar overkomenquote:Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het eerste wat ik dacht was "even Apeldoorn bellen", is een leuke voor de reclame, zoiets verzin je toch niet
Als ik het had dan zou ik het lef zeker wel hebbenquote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh.. Dat dan dus. En wááág het eens om nu met glühwein aan te komen zetten
LOLquote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was stomdronken zat tegen een hek aan en viel zo in slaap
Ja, en stoomlocomotiefjequote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wissels.
Maar wel een iets aangepast landschap.
grinnik ergste kwam nog ik moest nog naar huis met de trein had ik ook de verkeerde trein te pakkenquote:Op maandag 13 december 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LOLDat heb ik gelukkig nog nooit gehad
Maar ja, dat komt meestal ook door alle herrie, dus vind het knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |