barretjequote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Barretje80 het volgende:
'N avond!
morgen even duimen dat de temperatuur niet tussen de +2 en -2 is.. want dan kan ik niet naar huis.. en LL.. als jullie morgen mist zien.. dan wil ik het ook niet weten!!![]()
hier staat nue anouk met Kane op
ohh.. en heb nog wat gitaarmuziekjes ontdekt op deiPod: Santanaen spaanse flamengo muziek
dan kan de heli niet vliegen ivm aanvriezing op de rotor..quote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Barretje![]()
Hoezo kan je niet naar huis met die temperaturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
de extended versie wel jaquote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeker, vooral om dat de rest van die film zo zwaar tegen valt
[..]
Hey Zwabber
ja hoor, beetje ziek, maar volgens mij al aan de beterende handquote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh Zorro ZwabberAlles goed krullebol?
quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dan kan de heli niet vliegen ivm aanvriezing op de rotor..Dat willen we natuurlijk niet hebben, maar bij kouder kan die dus wel gewoon vliegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap dan maarquote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja hoor, beetje ziek, maar volgens mij al aan de beterende hand
quote:
Nou, ik.quote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
Joh. Sowieso, knuffels wassen. Welke beul van een moeder doet dat nou
?
jup.. das wat ik begrepen heb...quote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat willen we natuurlijk niet hebben, maar bij kouder kan die dus wel gewoon vliegen?
Hebbie nog gekeken naar dat topic?quote:
Ik ga het speeltje niet halen hoor als je het weggooit...quote:
heee dingetjewaarvanjenaamtelangisomovertetypenquote:
Dan moet je Beer dus wassen als kind dat niet merktquote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik.
Omdat ik liever niet heb dat mijn kind stikt in de stofwolken die van deze specifieke beer af kwamen. Beer had namelijk een tijdje bovenop de kast gestaan
Ze zouden het wel weten maar ik duim voor jequote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup.. das wat ik begrepen heb...
en anders met de boot..
oh, Erwin, laat maarquote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heee dingetjewaarvanjenaamtelangisomovertetypen
quote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heee dingetjewaarvanjenaamtelangisomovertetypen
Maar je houdt van kinderenquote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je Beer dus wassen als kind dat niet merkt. Die tip had zelfs IK kunnen geven
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
of samen in de machine gooienquote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je Beer dus wassen als kind dat niet merkt. Die tip had zelfs IK kunnen geven
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |