ik ookquote:
niet? waarom niet pas prima bij de tijd van het jaar als voorgerechtquote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
ik heb maar 1 bakjeik ga geen erwtensoep maken voor de meet
Oeiquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet? waarom niet pas prima bij de tijd van het jaar als voorgerecht
quote:
Hallo zeg, je bent pas morgen jarigquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie wel allemaal kadootjes voor mij gekocht
boah, wel zwemspullen meenemen, het is een verassing wat we gaan doenquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
OeiMag ik dan wel op je ranjaparty komen?
Ja natuurlijk, maar vanwege de staking zal het pakje nooit aankomenquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie wel allemaal kadootjes voor mij gekocht
Ja maar ik wil vast weten wat ik krijgquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hallo zeg, je bent pas morgen jarignog tijd genoeg
No worries, ik kom het wel halen in NLquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar vanwege de staking zal het pakje nooit aankomen
groentesoep is lekker met verse vermiciellie of hoe je et ook schrijf en verse balletjesquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik stiekem groentesoep wilde maken
Niet iedereen houdt van erwtensoep
Jeujquote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
boah, wel zwemspullen meenemen, het is een verassing wat we gaan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee, hoor, we gaan iemand cremeren spoiler je net.quote:Op maandag 13 december 2010 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
boah, wel zwemspullen meenemen, het is een verassing wat we gaan doen
Groentesoepquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ik stiekem groentesoep wilde maken
Niet iedereen houdt van erwtensoep
Ik doe wel een goed woordje voor je wijffiequote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, solliciteren bij een bedrijf dat zich bezighoudt met advisering op wmo-gebied, letselschade, detachering en trainingen.
En daar dan op het secretariaat
Ik duim voor jequote:Op maandag 13 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, solliciteren bij een bedrijf dat zich bezighoudt met advisering op wmo-gebied, letselschade, detachering en trainingen.
En daar dan op het secretariaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |