nee met kogels rond strooien kan iedereenquote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef hcwp het volgende:
Meneer heeft met unreal tournament zeker altijd headshots
quote:Op maandag 13 december 2010 20:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, met mijn ogen dicht en horizontale regen in mijn naad.
Maar stiekem hecht ik er meer persoonlijk genot in om zo'n hond met een botte bajonet te scalperen om me vervolgens te masturberen met een nog steeds warm bontje.
Snap dat dan.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef densmee het volgende:
[..]
hoe denk je dat er op een druk jacht op reeen geschoten wordt.
een jager mag maximaal een half automaat hebben en die moet begrensd zijn op 2 kogels
en een ree wat opgejaagd wordt is toch veel sneller dan een hond
Doe je ook even als zo'n hond met 30 km/h op je af komt rennen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]
als jullie dwars door het hart schieten dan is het met een kogel voldoende.
en ik mag toch hopen dat jullie dat kunnen
sympathie bij bevolking en achterban is ook wel handig toch?quote:Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Juist een plezierjacht op herten vergelijken met operationele omstandigheden.
Misschien vanwege het feit dat er geen militante wasberen en geimproviseerde explosieven ingegraven door zwarte beren met jihadsympathieën in het vrolijke dierenbos zijn dat de jager de tijd kan nemen om een dier voor zijn eigen plezier met één enkel schot uit wilt schakelen om zo het vlees in betere staat te krijgen ipv uit morele overwegingen..
Maar in de echte wereld is die hond een gevaar, en die wordt uitgeschakeld. Punt.
En juist uit medeleven door een flinke riedel waardoor het beest niet zal lijden.
Begrenst worden?quote:Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef densmee het volgende:
[..]
hoe denk je dat er op een druk jacht op reeen geschoten wordt.
een jager mag maximaal een half automaat hebben en die moet begrensd zijn op 2 kogels
en een ree wat opgejaagd wordt is toch veel sneller dan een hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
En dat is een probleem? Verwacht je klachten van de familie omdat ze nu een gesloten kist op de begrafenis hebben?quote:Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef densmee het volgende:
met een 7x64 leg je een wild zwijn van 200 kilo neer, als je maar goed richt.
maar nee meneer de militair moet een heel salvo kogels gebruiken voor een hondje van 20 kilo
magazijn moet geblokkeerd zijnquote:Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
Begrenst worden?![]()
Hoe de fuck wil je een wapen begrenzen?
Een jager weet dat hij het dier wilt doden, hij neemt er ook de tijd voor en is er voor voorbereid.
Een hond komt onverwachts en je moet dan onder stress snel een beslissing maken.
Waarom denk je dat dat is? Niet vanwege de eventuele schade aan het hert kan ik je vertellen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef densmee het volgende:
[..]
magazijn moet geblokkeerd zijn
en met een half automaat mag je op 99% van de jachten niet komen.
ze zien het liefst gewoon een grendel geweer
nee ik wou alleen aangeven dat normaal 1 kogel en soms 2 genoeg zijn om een beest te dodenquote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef Nobu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat is? Niet vanwege de eventuele schade aan het hert kan ik je vertellen.
Magazijn geblokkeerd?quote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef densmee het volgende:
[..]
magazijn moet geblokkeerd zijn
en met een half automaat mag je op 99% van de jachten niet komen.
ze zien het liefst gewoon een grendel geweer
maar zoals ik al eerder zei ik kan mij er niet druk om maken. ook al maken jullie er gehakt van, ik vind het allemaal best
Ik heb de beelden ook gezien en afgaande op de beelden zelf zo ik zeggen dat het 5,56 was met eenschots, met 2 riedels erachteraan met misschien nog een los schot er tussen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef densmee het volgende:
[..]
sympathie bij bevolking en achterban is ook wel handig toch?
en al schiet je met een .50 op een hond ik kan mij er niet echt druk om maken, maar 1, 2 of 3 kogels is wel iets anders als 20 kogels en filet americain als resultaat
2 misschien wel, ze hebben speciale jachtkogels die bedoelt zijn om wild af te maken dat al geraakt isquote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef densmee het volgende:
[..]
nee ik wou alleen aangeven dat normaal 1 kogel en soms 2 genoeg zijn om een beest te doden
Wat is er dan mis mee als iemand er nog 10 achteraan jast voor de zekerheid?quote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef densmee het volgende:
[..]
nee ik wou alleen aangeven dat normaal 1 kogel en soms 2 genoeg zijn om een beest te doden
ik vind het allemaal best waarmee of waarop jullie schieten. maar ik kan mij zo voorstellen dat mensen hier aanstoot aan nemen, en aangezien die mensen jullie uiteindelijk toch betalen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb de beelden ook gezien en afgaande op de beelden zelf zo ik zeggen dat het 5,56 was met eenschots, met 2 riedels erachteraan met misschien nog een los schot er tussen.
Dus een geweerschutter die de hond neerschiet, maar slechts verwondt, waarna een automatische geweerschutter de hond neerschiet, met nog een tweede riedel erachteraan om het dier defiinitief uit zijn lijden te verlossen.
Let wel, ik heb het over een kaliber die gemaakt is om te verwonden.
Jij vind het blijkbaar een stuk humaner om een kaliber te gebruiken die complete lichaamsdelen er af rukt. Dat siert je wel.
Ik vroeg me al af wanneer we bij de belastingbetaler aan zouden komen, maar het is dan toch weer geluktquote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
ik vind het allemaal best waarmee of waarop jullie schieten. maar ik kan mij zo voorstellen dat mensen hier aanstoot aan nemen, en aangezien die mensen jullie uiteindelijk toch betalen.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
ik vind het allemaal best waarmee of waarop jullie schieten. maar ik kan mij zo voorstellen dat mensen hier aanstoot aan nemen, en aangezien die mensen jullie uiteindelijk toch betalen.
Och, met een beetje geluk voelt het beestje er niets van want z'n hoofd is ontploft inclusief een deel van z'n torso..quote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij vind het blijkbaar een stuk humaner om een kaliber te gebruiken die complete lichaamsdelen er af rukt. Dat siert je wel.
Neenee, vragen of ze met de Phz2000 wat kunnen verschietenquote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Och, met een beetje geluk voelt het beestje er niets van want z'n hoofd is ontploft inclusief een deel van z'n torso..
Kan je net zo goed een apache inroepen omdat ding aan gort te schieten met een 30mm kogel.
(Meen mij overigens te herinneren dat er in Task Force Uruzgan een moment word beschreven waarbij een kudde schapen per ongelijk geraakt werden door een regen van 30mm, en ze maar NIET dood wilden, zelfs enkele met een schot in het hoofd daarna om die beestjes uit hun lijden te verlossen
Erg bizar, en laat maar goed zien wat stress en adrenaline kan doen met je richt vaardigheden.)
Echt, als je dit serieus meent ben je een enorme idioot. Het verschil niet begrijpen tussen een aanstormende hond en een aanstormend mens... kom op.quote:Op maandag 13 december 2010 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
Altijd?
Dus 100 van de 100 keer?
Wil niet bashen/trollen/... maar probeer de "dubbele" standaard te begrijpen.
Waarom een verdacht persoon niet meteen wordt afgeschoten maar een verdachte hond ofzo wel.
Bom is bom, dus de bedreiging is hetzelfde, er kunnen doden binnen het corps vallen.
En ja, ik trek dieren/mensen in dit geval even gelijk omdat dat er even niet toe doet vind ik.
ik wist het!quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
En nou als de sodemieter dit stukje offtopic gelul van jezelf verwijderen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik wist het!
was voor mij ook wachten op het stukje : belastingbetaler![]()
dank je TS voor dit topic!
Ik ben altijd keitrots dat ik jullie salaris betaal.quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik wist het!
was voor mij ook wachten op het stukje : belastingbetaler![]()
dank je TS voor dit topic!
en na de beeldenquote:kijk als er een verdenking is dat die hond explosieven bij zich heeft of kan triggeren dan kan dat een logische reden zijn
wat is hier nu eigenlijk onduidelijk aan voor je?quote:maar in zon situatie waarin er honderden dingen tegelijk gebeuren is het natuurlijk wel fractie van seconde werk waarin je daarover moet nadenken
natuurlijk doet dat er wel toe, een mensenleven is altijd belangrijker dan dat van een dier, ook dat van de locals en ook dat van de vijandquote:Op maandag 13 december 2010 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En ja, ik trek dieren/mensen in dit geval even gelijk omdat dat er even niet toe doet vind ik.
In het voorbeeld wat ik schets zou dat dus geen onderscheid moeten geven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:18 schreef sp3c het volgende:
schoon, open, flamebait uit de OP en een topic voor de hele docu van gemaakt
want het is nog best een topic waard en ik hoop dat het deze keer wel goed gaat
en nogff een vraagje aan TS
voor de beelden word er gezegd
[..]
en na de beelden
[..]
wat is hier nu eigenlijk onduidelijk aan voor je?
verder zie ik alleen een gewond hondje, geen idee hoe het beest gewond is geraakt maar er zit een flin gat in, die word vervolgen met een korte vuurstoot afgemaakt, ik zie er geen hele stukken vlees van afvliegen ik zie geen honderden kogels en ik zie al helemaal geen helikopter die het ding eerst aanschiet.
we hebben het hier over gevechten tijdens een offensieve actie, dan heb je geen tijd voor een drukjacht op een hondje, het moet snel en goed gebeuren want iedere seconde dat je ermee bezig bent ben je niet met de vijand bezig
[..]
natuurlijk doet dat er wel toe, een mensenleven is altijd belangrijker dan dat van een dier, ook dat van de locals en ook dat van de vijand
Wtf... de enig voor rede vatbare moderator is niet meer?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:19 schreef sp3c het volgende:
ow jeetje ik was vergeten datik hier geen mod meer ben
my bad
volgende keer zal ik eraan denken
Heb je een admin al een pm'tje gestuurd om je aan te melden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wtf... de enig voor rede vatbare moderator is niet meer?
Wie moet dit zooitje ongeregeld dan in godsnaam in goede banen leiden...
In China worden geen honden gegeten, dat is Korea waar honden worden gegeten!quote:Op maandag 13 december 2010 03:23 schreef Geerd het volgende:
Die eten ze in china gewoon op net als katten, of wist je dat ook nog niet
Och, in een land waar het de normaalste zaak van de wereld is dat men schapen, koeien en geiten de strot doorsnijdt is dat "groffe" geweld behoorlijk humaan te noemen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat moet dan met grof geweld?
het is best goed maar niets wat je nog nooit gehoord hebt .. alleen nieuwe beeldenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:50 schreef Clan het volgende:
[..]
In China worden geen honden gegeten, dat is Korea waar honden worden gegeten!
Ik heb de documentaire 'Fokking hell' nog niet gezien, wel opgenomen, dus ik kan die rustig op mijn gemak bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Een schot in het hart is geen garantie voor een onmiddelijke dood. Daarnaast weet ik niet waar zo'n ding precies zit bij een hond (buiten beschouwing gelaten dat het nog een stuk kleiner is dan dat van een mens.) Ik weet maar een manier om een dreiging met één schot uit te schakelen en ik weet niet of ik die plek bij een dier zou weten te vinden. Ik denk dat deze situatie gezien de omstandigheden op de best mogelijke manier is opgelost.quote:Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]
als jullie dwars door het hart schieten dan is het met een kogel voldoende.
en ik mag toch hopen dat jullie dat kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |