Echt, als je dit serieus meent ben je een enorme idioot. Het verschil niet begrijpen tussen een aanstormende hond en een aanstormend mens... kom op.quote:Op maandag 13 december 2010 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
Altijd?
Dus 100 van de 100 keer?
Wil niet bashen/trollen/... maar probeer de "dubbele" standaard te begrijpen.
Waarom een verdacht persoon niet meteen wordt afgeschoten maar een verdachte hond ofzo wel.
Bom is bom, dus de bedreiging is hetzelfde, er kunnen doden binnen het corps vallen.
En ja, ik trek dieren/mensen in dit geval even gelijk omdat dat er even niet toe doet vind ik.
ik wist het!quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
ik vind het allemaal best waarmee of waarop jullie schieten. maar ik kan mij zo voorstellen dat mensen hier aanstoot aan nemen, en aangezien die mensen jullie uiteindelijk toch betalen.
En nou als de sodemieter dit stukje offtopic gelul van jezelf verwijderen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik wist het!
was voor mij ook wachten op het stukje : belastingbetaler![]()
dank je TS voor dit topic!
Ik ben altijd keitrots dat ik jullie salaris betaal.quote:Op maandag 13 december 2010 20:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik wist het!
was voor mij ook wachten op het stukje : belastingbetaler![]()
dank je TS voor dit topic!
en na de beeldenquote:kijk als er een verdenking is dat die hond explosieven bij zich heeft of kan triggeren dan kan dat een logische reden zijn
wat is hier nu eigenlijk onduidelijk aan voor je?quote:maar in zon situatie waarin er honderden dingen tegelijk gebeuren is het natuurlijk wel fractie van seconde werk waarin je daarover moet nadenken
natuurlijk doet dat er wel toe, een mensenleven is altijd belangrijker dan dat van een dier, ook dat van de locals en ook dat van de vijandquote:Op maandag 13 december 2010 19:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En ja, ik trek dieren/mensen in dit geval even gelijk omdat dat er even niet toe doet vind ik.
In het voorbeeld wat ik schets zou dat dus geen onderscheid moeten geven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:18 schreef sp3c het volgende:
schoon, open, flamebait uit de OP en een topic voor de hele docu van gemaakt
want het is nog best een topic waard en ik hoop dat het deze keer wel goed gaat
en nogff een vraagje aan TS
voor de beelden word er gezegd
[..]
en na de beelden
[..]
wat is hier nu eigenlijk onduidelijk aan voor je?
verder zie ik alleen een gewond hondje, geen idee hoe het beest gewond is geraakt maar er zit een flin gat in, die word vervolgen met een korte vuurstoot afgemaakt, ik zie er geen hele stukken vlees van afvliegen ik zie geen honderden kogels en ik zie al helemaal geen helikopter die het ding eerst aanschiet.
we hebben het hier over gevechten tijdens een offensieve actie, dan heb je geen tijd voor een drukjacht op een hondje, het moet snel en goed gebeuren want iedere seconde dat je ermee bezig bent ben je niet met de vijand bezig
[..]
natuurlijk doet dat er wel toe, een mensenleven is altijd belangrijker dan dat van een dier, ook dat van de locals en ook dat van de vijand
Wtf... de enig voor rede vatbare moderator is niet meer?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:19 schreef sp3c het volgende:
ow jeetje ik was vergeten datik hier geen mod meer ben
my bad
volgende keer zal ik eraan denken
Heb je een admin al een pm'tje gestuurd om je aan te melden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:28 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wtf... de enig voor rede vatbare moderator is niet meer?
Wie moet dit zooitje ongeregeld dan in godsnaam in goede banen leiden...
In China worden geen honden gegeten, dat is Korea waar honden worden gegeten!quote:Op maandag 13 december 2010 03:23 schreef Geerd het volgende:
Die eten ze in china gewoon op net als katten, of wist je dat ook nog niet
Och, in een land waar het de normaalste zaak van de wereld is dat men schapen, koeien en geiten de strot doorsnijdt is dat "groffe" geweld behoorlijk humaan te noemen.quote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dat moet dan met grof geweld?
het is best goed maar niets wat je nog nooit gehoord hebt .. alleen nieuwe beeldenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:50 schreef Clan het volgende:
[..]
In China worden geen honden gegeten, dat is Korea waar honden worden gegeten!
Ik heb de documentaire 'Fokking hell' nog niet gezien, wel opgenomen, dus ik kan die rustig op mijn gemak bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Een schot in het hart is geen garantie voor een onmiddelijke dood. Daarnaast weet ik niet waar zo'n ding precies zit bij een hond (buiten beschouwing gelaten dat het nog een stuk kleiner is dan dat van een mens.) Ik weet maar een manier om een dreiging met één schot uit te schakelen en ik weet niet of ik die plek bij een dier zou weten te vinden. Ik denk dat deze situatie gezien de omstandigheden op de best mogelijke manier is opgelost.quote:Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]
als jullie dwars door het hart schieten dan is het met een kogel voldoende.
en ik mag toch hopen dat jullie dat kunnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |