abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89887701
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef hcwp het volgende:
Meneer heeft met unreal tournament zeker altijd headshots :')
nee met kogels rond strooien kan iedereen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_89887732
quote:
18s.gif Op maandag 13 december 2010 20:03 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ja, met mijn ogen dicht en horizontale regen in mijn naad.
Maar stiekem hecht ik er meer persoonlijk genot in om zo'n hond met een botte bajonet te scalperen om me vervolgens te masturberen met een nog steeds warm bontje.
Snap dat dan.
O+
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  maandag 13 december 2010 @ 20:07:30 #53
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_89887939
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef densmee het volgende:

[..]

hoe denk je dat er op een druk jacht op reeen geschoten wordt.
een jager mag maximaal een half automaat hebben en die moet begrensd zijn op 2 kogels
en een ree wat opgejaagd wordt is toch veel sneller dan een hond
:')

Juist een plezierjacht op herten vergelijken met operationele omstandigheden.
Misschien vanwege het feit dat er geen militante wasberen en geimproviseerde explosieven ingegraven door zwarte beren met jihadsympathieën in het vrolijke dierenbos zijn dat de jager de tijd kan nemen om een dier voor zijn eigen plezier met één enkel schot uit wilt schakelen om zo het vlees in betere staat te krijgen ipv uit morele overwegingen..
Maar in de echte wereld is die hond een gevaar, en die wordt uitgeschakeld. Punt.
En juist uit medeleven door een flinke riedel waardoor het beest niet zal lijden.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  FOK!fotograaf maandag 13 december 2010 @ 20:09:21 #54
145146 Andyy
pi_89888071
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:59 schreef densmee het volgende:

[..]

als jullie dwars door het hart schieten dan is het met een kogel voldoende.
en ik mag toch hopen dat jullie dat kunnen
Doe je ook even als zo'n hond met 30 km/h op je af komt rennen.
pi_89888175
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:07 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Juist een plezierjacht op herten vergelijken met operationele omstandigheden.
Misschien vanwege het feit dat er geen militante wasberen en geimproviseerde explosieven ingegraven door zwarte beren met jihadsympathieën in het vrolijke dierenbos zijn dat de jager de tijd kan nemen om een dier voor zijn eigen plezier met één enkel schot uit wilt schakelen om zo het vlees in betere staat te krijgen ipv uit morele overwegingen..
Maar in de echte wereld is die hond een gevaar, en die wordt uitgeschakeld. Punt.
En juist uit medeleven door een flinke riedel waardoor het beest niet zal lijden.
sympathie bij bevolking en achterban is ook wel handig toch?
en al schiet je met een .50 op een hond ik kan mij er niet echt druk om maken, maar 1, 2 of 3 kogels is wel iets anders als 20 kogels en filet americain als resultaat
  FOK!fotograaf maandag 13 december 2010 @ 20:11:34 #56
145146 Andyy
pi_89888197
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:01 schreef densmee het volgende:

[..]

hoe denk je dat er op een druk jacht op reeen geschoten wordt.
een jager mag maximaal een half automaat hebben en die moet begrensd zijn op 2 kogels
en een ree wat opgejaagd wordt is toch veel sneller dan een hond
Begrenst worden? :')
Hoe de fuck wil je een wapen begrenzen?
Een jager weet dat hij het dier wilt doden, hij neemt er ook de tijd voor en is er voor voorbereid.
Een hond komt onverwachts en je moet dan onder stress snel een beslissing maken.
pi_89888219
Trouwens de hond waarop gedoeld word komt in fokking hell voor.

http://www.militaryphotos(...)al-docu-Fokking-Hell

De hond schijnt hondsdol te zijn geweest en viel de patrouille aan.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_89888238
:')... dit meen je niet?! Al 3 pagina's om een hond... _O-

1. Wilde honden zijn gevaarlijk!
2. Wilde honden brengen ziektes mee
3. Wilde honden worden door de Taliban gebruikt als lopende "bommen"

Oke, dat waren 3 "meningen" waarom een wilde hond afgemaakt moet worden in een onveilig gebied.

We gaan even verder over het uit het lijden verlossen van dit diertje.

1. Prik?
Nee, dat kan natuurlijk niet. Zoals al eerder opgenoemd is een Wilde hond gevaarlijk door zijn agressief zijn, maar ook omdat hij ziektes bij zich kan dragen. Daarom is dermate van een euthenasie op prikbasis niet mogelijk.

2. Knevelen?
Nee, lees bij 1.

3. Schieten?
Ja, door de hond gericht door zijn hoofd te schieten schakel je zijn denk en gevoel vermogen uit. Echter kan het gebeuren dat men niet de kop beschiet maar een ander lichaamsdeel, om het dier zo snel mogelijk uit zijn lijden te verlossen is door als nog de kop proberen te raken.

:7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
pi_89888245
Wat is je punt? Na de eerste 3-4 kogels is het beest dood, dan maken de volgende 100 ook niet meer uit.
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
  maandag 13 december 2010 @ 20:12:29 #60
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_89888246
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:48 schreef densmee het volgende:
met een 7x64 leg je een wild zwijn van 200 kilo neer, als je maar goed richt.
maar nee meneer de militair moet een heel salvo kogels gebruiken voor een hondje van 20 kilo :')
En dat is een probleem? Verwacht je klachten van de familie omdat ze nu een gesloten kist op de begrafenis hebben?
pi_89888304
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef Andyy het volgende:

[..]

Begrenst worden? :')
Hoe de fuck wil je een wapen begrenzen?
Een jager weet dat hij het dier wilt doden, hij neemt er ook de tijd voor en is er voor voorbereid.
Een hond komt onverwachts en je moet dan onder stress snel een beslissing maken.
magazijn moet geblokkeerd zijn
en met een half automaat mag je op 99% van de jachten niet komen.
ze zien het liefst gewoon een grendel geweer

maar zoals ik al eerder zei ik kan mij er niet druk om maken. ook al maken jullie er gehakt van, ik vind het allemaal best
pi_89888326
Owja..

En ga is na hoeveel honden (en andere dieren) er in Nederland zinloos vermoord worden, en dan ga je om een hond in afghanistan een topic openen. Jij moet wel heel kleinzerig zijn.... :')
Er was eens....
  maandag 13 december 2010 @ 20:14:26 #63
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_89888372
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef densmee het volgende:

[..]

Waarom denk je dat dat is? Niet vanwege de eventuele schade aan het hert kan ik je vertellen.
pi_89888418
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef Nobu het volgende:

[..]

Waarom denk je dat dat is? Niet vanwege de eventuele schade aan het hert kan ik je vertellen.
nee ik wou alleen aangeven dat normaal 1 kogel en soms 2 genoeg zijn om een beest te doden
  FOK!fotograaf maandag 13 december 2010 @ 20:15:15 #65
145146 Andyy
pi_89888422
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef densmee het volgende:

[..]

maar zoals ik al eerder zei ik kan mij er niet druk om maken. ook al maken jullie er gehakt van, ik vind het allemaal best
Magazijn geblokkeerd?
Jij hebt nooit een vuurwapen gezien/aangeraakt zeker? :')
Er worden genoeg AR-15's gebruikt voor de jacht
  maandag 13 december 2010 @ 20:15:43 #66
168777 Rave_NL
pi_89888455
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:11 schreef densmee het volgende:

[..]

sympathie bij bevolking en achterban is ook wel handig toch?
en al schiet je met een .50 op een hond ik kan mij er niet echt druk om maken, maar 1, 2 of 3 kogels is wel iets anders als 20 kogels en filet americain als resultaat
Ik heb de beelden ook gezien en afgaande op de beelden zelf zo ik zeggen dat het 5,56 was met eenschots, met 2 riedels erachteraan met misschien nog een los schot er tussen.

Dus een geweerschutter die de hond neerschiet, maar slechts verwondt, waarna een automatische geweerschutter de hond neerschiet, met nog een tweede riedel erachteraan om het dier defiinitief uit zijn lijden te verlossen.
Let wel, ik heb het over een kaliber die gemaakt is om te verwonden.

Jij vind het blijkbaar een stuk humaner om een kaliber te gebruiken die complete lichaamsdelen er af rukt. Dat siert je wel.
  FOK!fotograaf maandag 13 december 2010 @ 20:16:38 #67
145146 Andyy
pi_89888511
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef densmee het volgende:

[..]

nee ik wou alleen aangeven dat normaal 1 kogel en soms 2 genoeg zijn om een beest te doden
2 misschien wel, ze hebben speciale jachtkogels die bedoelt zijn om wild af te maken dat al geraakt is :Y
pi_89888530
quote:
Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef densmee het volgende:

[..]

Wat is er dan mis mee als iemand er nog 10 achteraan jast voor de zekerheid?
pi_89888599
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ik heb de beelden ook gezien en afgaande op de beelden zelf zo ik zeggen dat het 5,56 was met eenschots, met 2 riedels erachteraan met misschien nog een los schot er tussen.

Dus een geweerschutter die de hond neerschiet, maar slechts verwondt, waarna een automatische geweerschutter de hond neerschiet, met nog een tweede riedel erachteraan om het dier defiinitief uit zijn lijden te verlossen.
Let wel, ik heb het over een kaliber die gemaakt is om te verwonden.

Jij vind het blijkbaar een stuk humaner om een kaliber te gebruiken die complete lichaamsdelen er af rukt. Dat siert je wel.
ik vind het allemaal best waarmee of waarop jullie schieten. maar ik kan mij zo voorstellen dat mensen hier aanstoot aan nemen, en aangezien die mensen jullie uiteindelijk toch betalen.
pi_89888696
quote:
Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef densmee het volgende:

[..]

ik vind het allemaal best waarmee of waarop jullie schieten. maar ik kan mij zo voorstellen dat mensen hier aanstoot aan nemen, en aangezien die mensen jullie uiteindelijk toch betalen.
Ik vroeg me al af wanneer we bij de belastingbetaler aan zouden komen, maar het is dan toch weer gelukt :')
  maandag 13 december 2010 @ 20:20:27 #71
168777 Rave_NL
pi_89888744
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef densmee het volgende:

[..]

Juist. De betogingen van de dierenvrienden zullen wel epische proporties aannemen..
pi_89888802
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Och, met een beetje geluk voelt het beestje er niets van want z'n hoofd is ontploft inclusief een deel van z'n torso.. :')

Kan je net zo goed een apache inroepen omdat ding aan gort te schieten met een 30mm kogel.

(Meen mij overigens te herinneren dat er in Task Force Uruzgan een moment word beschreven waarbij een kudde schapen per ongelijk geraakt werden door een regen van 30mm, en ze maar NIET dood wilden, zelfs enkele met een schot in het hoofd daarna om die beestjes uit hun lijden te verlossen ;(

Erg bizar, en laat maar goed zien wat stress en adrenaline kan doen met je richt vaardigheden.)
  FOK!fotograaf maandag 13 december 2010 @ 20:24:22 #73
145146 Andyy
pi_89888972
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Och, met een beetje geluk voelt het beestje er niets van want z'n hoofd is ontploft inclusief een deel van z'n torso.. :')

Kan je net zo goed een apache inroepen omdat ding aan gort te schieten met een 30mm kogel.

(Meen mij overigens te herinneren dat er in Task Force Uruzgan een moment word beschreven waarbij een kudde schapen per ongelijk geraakt werden door een regen van 30mm, en ze maar NIET dood wilden, zelfs enkele met een schot in het hoofd daarna om die beestjes uit hun lijden te verlossen ;(

Erg bizar, en laat maar goed zien wat stress en adrenaline kan doen met je richt vaardigheden.)
Neenee, vragen of ze met de Phz2000 wat kunnen verschieten :Y
pi_89889149
Of anders een 2000 ponder erop gooien om zeker te zijn. O+
pi_89889163
MOAB
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')