Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja helaas...quote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, al heb je het al gelezen, toch komen
Ow Ph, ik moest nog aan jou denken vanavondquote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
Totoro plakt tegen mijn scherm. Kutbeest.
Maar ik had em toch gekocht?quote:
Eerlijk gezegd ben ik er ook geen groot fan vanquote:
Ik heb gister van ST pinguinkaarsjes gekregenquote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow Ph, ik moest nog aan jou denken vanavond
We liepen hier door de kerst-dingen heen en er staat ook een ijs-sculpturen tentje, daarvoor stond een pinguin uitgehakt.
Stom he dat ik nu bij ieder pinguin aan jou moet denken
En dan weer pingpongen op je scherm. tof effect dat wel. Zou danny de webcam laten opnemen, zodat we ons terug zien op banaanfok!split?quote:
Voetbalquote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind trouwens dat er niemand naar bed gaat totdat studio voetbal is afgelopen. Anders zit ik hier zo alleen.
Ja, dat heen en weer springenquote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan weer pingpongen op je scherm. tof effect dat wel. Zou danny de webcam laten opnemen, zodat we ons terug zien op banaanfok!split?
Ik bel je toch niet. Kom dan niet haten dat ik een keer over voetbal heb.quote:
he, dat is mijn tekst!quote:
Ik ga zo toch wel sociaal doen (lees; bij mn vent op de bank zitten)quote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind trouwens dat er niemand naar bed gaat totdat studio voetbal is afgelopen. Anders zit ik hier zo alleen.
Als het goed werkt, dan ik wel.quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik er ook geen groot fan van
Ikke zo asociaalquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo toch wel sociaal doen (lees; bij mn vent op de bank zitten)
Die kans is zeer grootquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie volgend weekend wel dicht is hoor
Dat hoor ik van meer mensen. Als users naar de dierentuin zijn geweest krijg ik weer een PM of bericht in een SC dat ze bij me thuis zijn geweestquote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow Ph, ik moest nog aan jou denken vanavond
We liepen hier door de kerst-dingen heen en er staat ook een ijs-sculpturen tentje, daarvoor stond een pinguin uitgehakt.
Stom he dat ik nu bij ieder pinguin aan jou moet denken
Ik had hier trouwens nog een hele makeup koffer, was die niet voor jou bestemd?quote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gister van ST pinguinkaarsjes gekregen![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even iets anders doen. Kom over een half uurtje nog wel even voor een half uurtje kijken
Scheelt je op die manier iig koffiequote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoor ik van meer mensen. Als users naar de dierentuin zijn geweest krijg ik weer een PM of bericht in een SC dat ze bij me thuis zijn geweest
Dat is mijn hobby jaquote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bel je toch niet. Kom dan niet haten dat ik een keer over voetbal heb.
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even iets anders doen. Kom over een half uurtje nog wel even voor een half uurtje kijken
Daar kan ik dan nog wel mee leven.quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo toch wel sociaal doen (lees; bij mn vent op de bank zitten)
Hoe origineelquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoor ik van meer mensen. Als users naar de dierentuin zijn geweest krijg ik weer een PM of bericht in een SC dat ze bij me thuis zijn geweest
quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had hier trouwens nog een hele makeup koffer, was die niet voor jou bestemd?
Ben nog ff hier hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar kan ik dan nog wel mee leven.
Tot weerquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
Bis Later Stuquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
Ik wist wel dat je mij moest hebben. Het is gewoon een spelletje voor je geworden om mij te kwetsen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is mijn hobby jaGun me mijn lolletje!!!
Voor ST dan?quote:
Wat is er toen gebeurt?quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe origineel
Hoewel ik op Utrecht CS wel moest lachen
Ik houd er van om mannen te vernederenquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je mij moest hebben. Het is gewoon een spelletje voor je geworden om mij te kwetsen.
Niet voor mij hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor ST dan?
ik weet niet meer wie met Flash wilde meekomen naar Maastricht
en uiteindelijk toch niet kwam
Ik wou dat ik zo lang kon blijven liggenquote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor ik morgenochtend om half acht opsta, mis ik 2309-2320 ook wel.
quote:
Ja, dat was ikquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor ST dan?
ik weet niet meer wie met Flash wilde meekomen naar Maastricht
en uiteindelijk toch niet kwam
En dan maar weer lieve woordjes fluisteren aan de telefoon.quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er van om mannen te vernederen![]()
Mijn wekker gaat om 5:00uquote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo lang kon blijven liggen
Zoals al vaker gezegd; alle vrouwen, hoeren zijn het!quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan maar weer lieve woordjes fluisteren aan de telefoon.
Je zit gewoon mijn emotionele antennes weer te verdraaien zodat ik weer helemaal in de war raak.
Makkelijke mannelijke mannenquote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er van om mannen te vernederen![]()
hmhm..quote:
K*thoerenquote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd; alle vrouwen, hoeren zijn het!![]()
mijne een uurtje later.quote:
Vrouwen, je ken beter aan je carrière bouwen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nja had dus een hele makeup koffer voor die meiden en nog wat losse lakjesquote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat was ikIk heb echt een kut week gehad
Dus moest even aan mezelf denken
Ik baalde zelf ook ontzettend
Dan moet ik toch meer gaan neuken, want ik verdien kut danquote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's 3 keer 8quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm..
en dan gaat het mij ook nog om 8-8-8
Yes pleasequote:
hihi je zei.. nee laat maarquote:
* MPG meldt zichquote:
Oh ja!quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja had dus een hele makeup koffer voor die meiden en nog wat losse lakjes
[..]
Dan moet ik toch meer gaan neuken, want ik verdien kut dan
Geen idee, ik zie het morgen vanzelf welquote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne een uurtje later.
Wat zijn de weersvoorspellingen eigenlijk? Ik zag een strooiwagen door de straat rijden (en ik weet niet eens waar mijn auto staat)
Wat kan jij goed rekenen zegquote:
en waarom kom ik die nooit tegen dan?quote:
Ha mupquote:
Misschien kijk jij niet goedquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat kan jij goed rekenen zeg
[..]
en waarom kom ik die nooit tegen dan?
mee eensquote:Op zondag 12 december 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja!Dat was het
Ja, ik baalde zelf ook gigantisch, maar het was echt geen goede week jaar....
Omdat ze stiekem niet bestaanquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ik werk thuis, dus dan kan het welquote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo lang kon blijven liggen
Ik kijk juist altijd heel erg goedquote:
Uhuquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Die kom je wel tegen, maar je weet kennelijk niet dat ze het zijnquote:en waarom kom ik die nooit tegen dan?
Voor mij maakt het wel verschilquote:Op zondag 12 december 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie het morgen vanzelf wel
ja, dat ook jaquote:
Nee, zie. Dat dacht ik alquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ze stiekem niet bestaan
Misschien wil je gewoon te veelquote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kijk juist altijd heel erg goed![]()
Nee, anders hadden we die allang gevondenquote:
Vast welquote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, dat ook ja![]()
En ik zie jou heus nog wel een keer![]()
Dan zijn ze dus ook weer niet heel erg makkelijk he? Anders zouden ze het wel zeggenquote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef D. het volgende:
Die kom je wel tegen, maar je weet kennelijk niet dat ze het zijn
Ik dacht dat het alleen een beetje koud is, voor de rest zo niksquote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor mij maakt het wel verschil
Half uurtje eerder weg en de route die ik neem
jaja, ik weet dat ik niet mannelijk benquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hoiquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Vanmiddag stond het hier anders aardig stilquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
gaat weer lekker snel vandaag
biw
Het is flink opgeklaard en omdat de aangevoerde lucht koud is vriest het al op veel plaatsen. De wind is noord tot noordoost en is zwak, aan de kust matig.quote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor mij maakt het wel verschil
Half uurtje eerder weg en de route die ik neem
Heyquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
gaat weer lekker snel vandaag
biw
toen hadden flash en ik mini meetquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vanmiddag stond het hier anders aardig stil
Je hebt ook zo iets als TE makkelijk hequote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus ook weer niet heel erg makkelijk he? Anders zouden ze het wel zeggen
ik rij altijd een stuk door de polder, maar niet als er gladheid voorspeld is, en in dat geval moet ik voor half zeven de A9 gerond hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen een beetje koud is, voor de rest zo niks
dat kloptquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vanmiddag stond het hier anders aardig stil
yep het gaat weer koud wordenquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het is flink opgeklaard en omdat de aangevoerde lucht koud is vriest het al op veel plaatsen. De wind is noord tot noordoost en is zwak, aan de kust matig.
Komende nacht vriest het overal, en bij weinig wind en bewolking, licht tot matig: de minimumtemperatuur ligt tussen de -2 en lokaal -7 graden.
Morgen begint met zon, de bewolking neemt van het noorden uit toe en in de middag en avond trekt er van het noorden uit een gebied met neerslag over het land. In het westen en noordwesten valt regen, in het oosten (natte) sneeuw. In de loop van de avond klaart het van het noordoosten uit weer op. De middagtemperatuur ligt tussen 5 graden aan de westkust en iets boven nul in het zuidoosten. De wind is westelijk, zwak tot matig, langs de kust vrij krachtig en draait in de avond naar noordoost.
Tnxquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het is flink opgeklaard en omdat de aangevoerde lucht koud is vriest het al op veel plaatsen. De wind is noord tot noordoost en is zwak, aan de kust matig.
Komende nacht vriest het overal, en bij weinig wind en bewolking, licht tot matig: de minimumtemperatuur ligt tussen de -2 en lokaal -7 graden.
Morgen begint met zon, de bewolking neemt van het noorden uit toe en in de middag en avond trekt er van het noorden uit een gebied met neerslag over het land. In het westen en noordwesten valt regen, in het oosten (natte) sneeuw. In de loop van de avond klaart het van het noordoosten uit weer op. De middagtemperatuur ligt tussen 5 graden aan de westkust en iets boven nul in het zuidoosten. De wind is westelijk, zwak tot matig, langs de kust vrij krachtig en draait in de avond naar noordoost.
Alles kits?quote:
Veel plezierquote:Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Morgen naar Rockstarhopelijk geen gladheid
Nicequote:Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
ik hoop met je meequote:Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Met een pocketrocket zul je vast kunnen komenquote:
weekend is begonnenquote:
Sorry, met wat?quote:Op zondag 12 december 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een pocketrocket zul je vast kunnen komen
Mannelijk en makkelijk, hoe makkelijk wil je het hebben?quote:
Misschien zitten ze verstopt?quote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, anders hadden we die allang gevonden
hmm..quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
jaja, ik weet dat ik niet mannelijk ben
Die hoge hakken van 10 centimeter waren een slechte keus, merk ik nu
Hoiquote:
Ja, er moet eigenlijk ook wel een beetje uitdaging aan zittenquote:
Hier ook al strooiwagens gesignaleerd, dus ik vrees dat ze wat verwachten. Of van die angsthazen die dan spontaan 30km/uur gaan rijden: omdat het kan!quote:
Heet water met citroensap en honingquote:Op zondag 12 december 2010 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames, heren..
Ik wil morgen naar de studie, maar ik heb nog een hoestje en een rauwe keel. Hebben jullie nog tips die dat oplossen in een nacht?
en een scheut cognac erinquote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heet water met citroensap en honing
Preciesquote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, er moet eigenlijk ook wel een beetje uitdaging aan zitten
Oh, ik heb geen pocketrocketquote:
Die heb ik al op de planning staan.quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heet water met citroensap en honing
symquote:
Ja die zijn het fijnstquote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook al strooiwagens gesignaleerd, dus ik vrees dat ze wat verwachten. Of van die angsthazen die dan spontaan 30km/uur gaan rijden: omdat het kan!
Maar...mannelijk is toch wel een heel belangrijkequote:
ik ben officieel ziek gemeld dus ik heb voorlopig vrije tijd om hier shit te regelenquote:
of de IKEA!quote:Op zondag 12 december 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen pocketrocketMorgen maar even naar de Christine Le Duc
serieus?quote:
uit het Family-assortiment?quote:
Die verkopen dat nietquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben officieel ziek gemeld dus ik heb voorlopig vrije tijd om hier shit te regelen
hoera voor mijn werkcoach en vrijstelling van sollicitativerplichting
Uiteraard solliciteer ik wel nog als ik daar de tijd en de vacature voor vind
Slaap lekker Dquote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef D. het volgende:
Ik ga maar in bed op de wekker liggen wachten
Iedereen gegroet/welterusten, en tot weer een keer
Hoi, ik ben woest, ik bezit woest aantrekkelijk haar en ik ben een man.quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar...mannelijk is toch wel een heel belangrijke![]()
En dan woest-aantrekkelijk-mannelijk he, niet boerend en schetend mannelijk
Doeg Die, fijn dromenquote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef D. het volgende:
Yup, neem jij of ik de IKEA-pas mee?quote:
trusten trevquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens pitten
Bis Later en Slaap Lekker![]()
![]()
Jij ook Trevquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef D. het volgende:
slaap lekker beidenquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
![]()
Slaap ze kerel en iedereen die ik gemist heb.quote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
![]()
En je bent makkelijkquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi, ik ben woest, ik bezit woest aantrekkelijk haar en ik ben een man.
Hoiquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi, ik ben woest, ik bezit woest aantrekkelijk haar en ik ben een man.
Wat is dat nou voor vraag, die zit standaard in mijn portemonneequote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, neem jij of ik de IKEA-pas mee?
Easy is my middle name.quote:
ziek in de kopquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat heb je?
geen verplichting is wel fijn
Trustequote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
![]()
Ik heb geen IKEApasquote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Wat is dat nou voor vraag, die zit standaard in mijn portemonnee
Seksen?quote:
Is dat het enige? Ik helemaal moeite doen om een reactie te typen en mij te melden, krijg ik alleen maar een hoi.quote:
Is handig, gratis koffie tijdens je eerste testrun met de pocketrocket!quote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen IKEApasMag ik de jouwe gebruiken?
Zolang we maar niet zoenen, anders krijg je ook last van de keel.quote:
Dat was een test. Zo makkelijk ben je dus nietquote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Is dat het enige? Ik helemaal moeite doen om een reactie te typen en mij te melden, krijg ik alleen maar een hoi.
Zocht je alleen maar een woest aantrekkelijke man om hoi tegen te zeggen?
Ik mag die van anderen altijd lenenquote:Op zondag 12 december 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is handig, gratis koffie tijdens je eerste testrun met de pocketrocket!
Echt welquote:Op zondag 12 december 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij ook Trev![]()
En LL, fijn dat je werkcoach je die ruimte geeft
Alleen nog ff wachten op de UWV arts, die zal me vast en zeker willen sprekenquote:
Kunnen we samen "ziek" zijnquote:Op zondag 12 december 2010 22:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zolang we maar niet zoenen, anders krijg je ook last van de keel.
Tuulk!quote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen IKEApasMag ik de jouwe gebruiken?
*proest*quote:Op zondag 12 december 2010 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is handig, gratis koffie tijdens je eerste testrun met de pocketrocket!
trusten D.quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef D. het volgende:
Vrouwen met hun eeuwige testen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was een test. Zo makkelijk ben je dus niet
Wel samen lekker warm onder de dekens. Je gaat geen kou vatten naast me!quote:
Zo hebben JF en ik dus ruim 8 keer keelontsteking aan elkaar gegevenquote:Op zondag 12 december 2010 22:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zolang we maar niet zoenen, anders krijg je ook last van de keel.
En knusquote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wel samen lekker warm onder de dekens. Je gaat geen kou vatten naast me!
nee, eerder zo'n scene als in When Harry met Sally.quote:
De romantiek.quote:Op zondag 12 december 2010 22:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zo hebben JF en ik dus ruim 8 keer keelontsteking aan elkaar gegeven
konden steeds niet wachten
Ach, toen waren we nog jong
quote:Op zondag 12 december 2010 22:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geilheid zul je bedoelenquote:
sinaasappelsap.quote:Op zondag 12 december 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En knusEn dan maak ik wel versgeperst sinaasappelsap voor je en kippensoep
dat gaat vanzelf over, en die keelontsteking ookquote:Op zondag 12 december 2010 22:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
na 15 jaar is het iig wel makkelijker geworden om ff een antibioticakuur te volgenquote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat gaat vanzelf over, en die keelontsteking ook
Okee, omdat jij het bentquote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
sinaasappelsap.![]()
Ik heb een smoothiemaker, brouw daar maar iets in met wat roomijs.
He bah. Altijd maar weer die lust.quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geilheid zul je bedoelen
17 en 20 jaar
quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
na 15 jaar is het iig wel makkelijker geworden om ff een antibioticakuur te volgen
ja hoor, na 15 jaar welquote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
He bah. Altijd maar weer die lust.![]()
Zijn er ook nog mensen hier die elkaar liefkozen omwille van de liefde?
quote:
Altijdquote:
Deze SC zit echt vol met makkelijke mannenquote:
En daarna koffie, what else?quote:
ff aangepast, zo moeilijk zijn ze meestal nietquote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze SC zit echt vol met makkelijke mannen
Daarom ben ik maar niet blijven slapen, al die herrie in de nachtquote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Digitaal lijken ze makkelijk, maar in het echt valt het altijd tegen hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ff aangepast, zo moeilijk zijn ze meestal niet
Het was voornamelijk Symph die smakkend en snurkend in zijn slaap mij wakker hieldquote:Op zondag 12 december 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ben ik maar niet blijven slapen, al die herrie in de nacht
Lees je terug of zo?quote:Op zondag 12 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Pheno, zie nu pas je Totoro opmerking uit het vorige deelwat lief van je
Makkelijk is my middle name, vraag maar na.quote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag opeens dat de lapo veranderd wasquote:
Deja Vu.quote:Op zondag 12 december 2010 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Makkelijk is my middle name, vraag maar na.
ik ben niet makkelijkquote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nooit last vanquote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Digitaal lijken ze makkelijk, maar in het echt valt het altijd tegen hoor
Ja, want ik rook nietquote:
Vooral dat laatste toch, toch....?///quote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was voornamelijk Symph die smakkend en snurkend in zijn slaap mij wakker hieldOh en het gekraak van luchtbedden
Jij hebt een batstent, jij bent het boegbeeld van makkelijkquote:
De mascottequote:Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt een batstent, jij bent het boegbeeld van makkelijk
Nee, ik lag stiekem wel wat wakker van jouquote:Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vooral dat laatste toch, toch....?///
quote:Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt een batstent, jij bent het boegbeeld van makkelijk
Oooh, dat was echt zo lekker..die sigaret na de seksquote:
Opeens "Whazzup!" in zijn slaap en zo?quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik lag stiekem wel wat wakker van jouMaar dat gaf niets, want ik heb serieus heel hard moeten lachen om je geluidjes
![]()
nee, dat vond ik dan weer nietquote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, dat was echt zo lekker..die sigaret na de seks
Nee, hij deed smak smak smak smak en daarna slikkenquote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeens "Whazzup!" in zijn slaap en zo?
bank zequote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen![]()
Sweet dreamsquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen![]()
oh, die vond ik dan weer niet zo heel erg nodigquote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee, dat vond ik dan weer nietIk vond het vooral lekker bij het eerste kopje koffie
trusten LLquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen![]()
Dat doet mijn vrouw ook wel eensquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hij deed smak smak smak smak en daarna slikken![]()
![]()
Fijn dromenquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen![]()
Ik ben in het echt ook makkelijk. Er zijn hier mensen die dat kunnen bevestigen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Digitaal lijken ze makkelijk, maar in het echt valt het altijd tegen hoor
[..]
Het was voornamelijk Symph die smakkend en snurkend in zijn slaap mij wakker hieldOh en het gekraak van luchtbedden
Lekker slapen meisquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen![]()
Dat is vast niet in haar slaapquote:
Makkelijk...op de kast?quote:Op zondag 12 december 2010 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben in het echt ook makkelijk. Er zijn hier mensen die dat kunnen bevestigen.
Op de meet was het overigens vioral jouw poes die me wakker hield![]()
![]()
Lekker nummer. Ook maar even naar luisterenquote:
Heerenveenquote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus, Studio Voetbal doet het ook nog eens even dunnetjes over door 3 Heerenveen doelpunten te nomineren tot doelpunt van de week.
Ik krijg spontaan weer zin in de zomerquote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker nummer. Ook maar even naar luisteren
quote:
Slaap lekker lieverdjequote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Ik ga naar bed, anders komt het morgen niet goed
Trusten lieve mensen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer van de Lente ben eigenlijk. Ik vind het in de zomer vaak te warm. Ja, zelfs in NL/UKquote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan weer zin in de zomer
Nog een paar weken en dan is het zo ver. Deze maar op de ipod zetten, voor onderweg in de auto.
Sweet dreams Marijkequote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen
Onze liefde is voor de rest van de avond over.quote:
Slaap ze.quote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen
Same herequote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer van de Lente ben eigenlijk. Ik vind het in de zomer vaak te warm. Ja, zelfs in NL/UK
Een paar weken
Heerenveenquote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Onze liefde is voor de rest van de avond over.Het zat nog diep en dan schop jij nog even na door Heerenveen lief te hebben.
Ik ben er geborenquote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Onze liefde is voor de rest van de avond over.Het zat nog diep en dan schop jij nog even na door Heerenveen lief te hebben.
Ook gij Brutus?quote:
Slaap lekker Liebchenquote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen
Altijd fijn om mensen tegen te komen die hetzelfde zijnquote:
Dan had je dat even voor morgen moeten bewaren tot ik het verwerkt had.quote:
23 graden is lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer van de Lente ben eigenlijk. Ik vind het in de zomer vaak te warm. Ja, zelfs in NL/UK
Een paar weken
Ik hoorde het. Ik wil Van Gaal wel weer terug, prachtvent dat het is.quote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
http://www.nu.nl/sport/24(...)jax-niet-langer.html
Whahahahahahahahaha![]()
![]()
Slaap ze. En niet te hard met die pocketrocket morgen!quote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen
Ja, dat is inderdaad warm zat en niet te warmquote:
quote:
Ik kan daar toch niets aan doen manquote:
Ik zei dat toch ook niet tegen jou tut.quote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan daar toch niets aan doen man
trusten marijkequote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen
ik hang niet aan een club, en ik vind het leuk als een kleine club van een grote wintquote:
Ja, 2 januari zit ik in de zomerquote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een paar weken
ik moet naar bed.quote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zei dat toch ook niet tegen jou tut.
Waar ga je naartoequote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, 2 januari zit ik in de zomeren GMT-12
dat is niet verkeerdquote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, 2 januari zit ik in de zomeren GMT-12
Dat is net zoiets als iemand die zegt dat hij voor de winnaar is als het net begint. Altijd maar inzetten op basis van emoties. Bah, kies een partij en blijf erbij.quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hang niet aan een club, en ik vind het leuk als een kleine club van een grote wint
quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik moet naar bed.
ik quote verkeerd
Ik vind het boven de 25 graden echt niet meer leukquote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Altijd fijn om mensen tegen te komen die hetzelfde zijn
Nieuw Zeeland en Maleisie. Jullie zijn gewoon weken van me verlostquote:
VVVquote:
Ik heb gewoon geen club voorkeur.quote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als iemand die zegt dat hij voor de winnaar is als het net begint. Altijd maar inzetten op basis van emoties. Bah, kies een partij en blijf erbij.
Nee, daar word ik ook absoluut niet vrolijk vanquote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het boven de 25 graden echt niet meer leuk
als je af en toe je snoet maar even laat zienquote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hai
Er is helemaal niemand "schuldig" of zo. Ik ga gewoon even weg van de linkerbaan. Razen jullie maar lekker doorAls ik er weer zin in heb dan zie je het vanzelf
In Nederland als het benauwd is niet. Maar ik blijf spinning doen, gewoon omdat het kan. Zweet ietsie meer, maar dan maar een bidon erbijquote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het boven de 25 graden echt niet meer leuk
Daar kan ik je dan wel in vinden als neutrale toeschouwer.quote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen club voorkeur.
Ik vind het leuk als de beste van de dag ook daadwerkelijk wint, en als een loeispannende pot gelijk eindigt
ja!quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je af en toe je snoet maar even laat zien
Wat gaaf zeg, om naar die landen te gaan. Zou ooit ook wel eens naar Australie willen als het er niet zo heet isquote:Op zondag 12 december 2010 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland en Maleisie. Jullie zijn gewoon weken van me verlost
We merken het vanzelf wel Flashquote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hai
Er is helemaal niemand "schuldig" of zo. Ik ga gewoon even weg van de linkerbaan. Razen jullie maar lekker doorAls ik er weer zin in heb dan zie je het vanzelf
De seizoenen zijn omgekeerd, dus reken maar uitquote:Op zondag 12 december 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat gaaf zeg, om naar die landen te gaan. Zou ooit ook wel eens naar Australie willen als het er niet zo heet is
Zweetquote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daar word ik ook absoluut niet vrolijk van
We zien je wel weer invoegen als je er behoefte aan hebt. Hopelijk zie ik je binnenkort weer kerel.quote:Op zondag 12 december 2010 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh hai
Seks zonder zweetquote:
Ja, altijd een vreemde gedachte dat de Kerstman daar in een warm pak moet terwijl het daar zomer isquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De seizoenen zijn omgekeerd, dus reken maar uit
Maar wel tofquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De seizoenen zijn omgekeerd, dus reken maar uit
Vorig jaar was ik eind november in Florida. In 28+ graden in een achtbaan terwijl er over al kerstmuziek draait. Wazige shitquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, altijd een vreemde gedachte dat de Kerstman daar in een warm pak moet terwijl het daar zomer is
Hmm..op La Palma viel 35 graden me wel redelijk mee, maar toch vond ik ook dat nog warm..wel duidelijk een ander klimaat, dat wel, want 35 graden in Nederland had me omgetoverd in een plasje zweetquote:Op zondag 12 december 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Nederland als het benauwd is niet. Maar ik blijf spinning doen, gewoon omdat het kan. Zweet ietsie meer, maar dan maar een bidon erbij
Nieuw Zeeland zal rond de 25~30 zijn. En daar sta ik dan op mijn verjaardag, een daghick op een vulkaanSchijnt nog pittig te zijn ook, dus ik heb weer een dag uitgezocht hoor. Ipv een taart en een lekker etentje
quote:
ik heb een keer kerst gevierd in Californië dat was wel bizarquote:Op zondag 12 december 2010 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, altijd een vreemde gedachte dat de Kerstman daar in een warm pak moet terwijl het daar zomer is
Dat lijkt me gevoelsmatig ook wel heel erg vreemd hoorquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik eind november in Florida. In 28+ graden in een achtbaan terwijl er over al kerstmuziek draait. Wazige shit
Nieuw Zeeland ben ik al eens geweest, maar nu hebben we de kans om veel weken op te nemen (beiden), dus gaan we nog eens. Mijn vrouw wil het heel graag zien, en ik zie er geen straf inquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar wel tof
Ik zou daar ook nog wel eens een kijkje willen nemen
Ja, HO!quote:
Ik heb zo'n 'gek' gevoel dat het koud hoort te zijn met Kerstquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een keer kerst gevierd in Californië dat was wel bizar
En twee jaar geleden kerst in Portugal 24 graden
Dat is zeker geen straf..quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland ben ik al eens geweest, maar nu hebben we de kans om veel weken op te nemen (beiden), dus gaan we nog eens. Mijn vrouw wil het heel graag zien, en ik zie er geen straf in
Met een leuk hoofdquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet0s mensch, ik ben kaaj lelijk
Ja, dat kan in Nederland na een dag al volledig omslaan naar benauwd. Verschrikkelijk weer. maar ik ben verslaafd aan spinning, dus dat doe ik dan alsnog. Als ik een van de vaste avonden niet kan, heb ik een week ontwenningsverschijnselenquote:Op zondag 12 december 2010 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm..op La Palma viel 35 graden me wel redelijk mee, maar toch vond ik ook dat nog warm..wel duidelijk een ander klimaat, dat wel, want 35 graden in Nederland had me omgetoverd in een plasje zweet
Dan is het goed.quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, HO!
Dat is ander soort zweet
De 8-16 is al standaardlens op mijn fotocamera.quote:Op zondag 12 december 2010 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is zeker geen straf..
Geniet ervan, en foto's willen we natuurlijk
Ik maak me altijd veel te druk voor geen zweetquote:
Herrie, zweet, de hele santekraam, anders is het half werkquote:Op zondag 12 december 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maak me altijd veel te druk voor geen zweet
En achteraf (na de koffie en optionele sigaret) wel moeten douchen, omdat je anders aan je lakens vastplaktquote:Op zondag 12 december 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
Herrie, zweet, de hele santekraam, anders is het half werk
quote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
Mijn opa zou morgen 105 zijn geworden als hij niet 29 jaar geleden was overleden
Weer werken. En dat is op het moment niet zo heel spannend. Komt wel weerquote:
Mijne zou vorige week 103 zijn gewordenquote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
Mijn opa zou morgen 105 zijn geworden als hij niet 29 jaar geleden was overleden
Ja, heb je al een nieuwe baan?quote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weer werken. En dat is op het moment niet zo heel spannend. Komt wel weer
Dat is wel heel oud dan. Mijn opa zou begin volgend jaar 93 geworden zijn. Als hij inderdaad niet 29 jaar geleden overleden was.quote:Op zondag 12 december 2010 23:22 schreef Stuart het volgende:
of de lakens de dag erop wassen. Maar dat is alleen als je te lui/moe bent om te douchen, natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En achteraf (na de koffie en optionele sigaret) wel moeten douchen, omdat je anders aan je lakens vastplakt
Nighty night.quote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Welterusten allemaal![]()
![]()
![]()
Fijn dromen snuitje, sterkte met werken dan morgenquote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen
Welterusten allemaal![]()
![]()
![]()
en je niet hoeft te werken de dag eropquote:Op zondag 12 december 2010 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
of de lakens de dag erop wassen. Maar dat is alleen als je te lui/moe bent om te douchen, natuurlijk.
mijne 98, vorige maandquote:
Lush, maakt alle andere luchtjes dood.quote:Op zondag 12 december 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en je niet hoeft te werken de dag erop
Tenzij gezelschap binnen gehoorsafstand. Dan iets monder herriequote:Op zondag 12 december 2010 23:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Herrie, zweet, de hele santekraam, anders is het half werk
Boeien.quote:Op zondag 12 december 2010 23:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Tenzij gezelschap binnen gehoorsafstand. Dan iets monder herrie![]()
![]()
![]()
Ontplakt dat dan ook goed?quote:Op zondag 12 december 2010 23:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lush, maakt alle andere luchtjes dood.
Antwoord in het volgende topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |