Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja helaas...quote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, al heb je het al gelezen, toch komen
Ow Ph, ik moest nog aan jou denken vanavondquote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
Totoro plakt tegen mijn scherm. Kutbeest.
Maar ik had em toch gekocht?quote:
Eerlijk gezegd ben ik er ook geen groot fan vanquote:
Ik heb gister van ST pinguinkaarsjes gekregenquote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow Ph, ik moest nog aan jou denken vanavond
We liepen hier door de kerst-dingen heen en er staat ook een ijs-sculpturen tentje, daarvoor stond een pinguin uitgehakt.
Stom he dat ik nu bij ieder pinguin aan jou moet denken
En dan weer pingpongen op je scherm. tof effect dat wel. Zou danny de webcam laten opnemen, zodat we ons terug zien op banaanfok!split?quote:
Voetbalquote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind trouwens dat er niemand naar bed gaat totdat studio voetbal is afgelopen. Anders zit ik hier zo alleen.
Ja, dat heen en weer springenquote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan weer pingpongen op je scherm. tof effect dat wel. Zou danny de webcam laten opnemen, zodat we ons terug zien op banaanfok!split?
Ik bel je toch niet. Kom dan niet haten dat ik een keer over voetbal heb.quote:
he, dat is mijn tekst!quote:
Ik ga zo toch wel sociaal doen (lees; bij mn vent op de bank zitten)quote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind trouwens dat er niemand naar bed gaat totdat studio voetbal is afgelopen. Anders zit ik hier zo alleen.
Als het goed werkt, dan ik wel.quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik er ook geen groot fan van
Ikke zo asociaalquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo toch wel sociaal doen (lees; bij mn vent op de bank zitten)
Die kans is zeer grootquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie volgend weekend wel dicht is hoor
Dat hoor ik van meer mensen. Als users naar de dierentuin zijn geweest krijg ik weer een PM of bericht in een SC dat ze bij me thuis zijn geweestquote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow Ph, ik moest nog aan jou denken vanavond
We liepen hier door de kerst-dingen heen en er staat ook een ijs-sculpturen tentje, daarvoor stond een pinguin uitgehakt.
Stom he dat ik nu bij ieder pinguin aan jou moet denken
Ik had hier trouwens nog een hele makeup koffer, was die niet voor jou bestemd?quote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gister van ST pinguinkaarsjes gekregen![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even iets anders doen. Kom over een half uurtje nog wel even voor een half uurtje kijken
Scheelt je op die manier iig koffiequote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoor ik van meer mensen. Als users naar de dierentuin zijn geweest krijg ik weer een PM of bericht in een SC dat ze bij me thuis zijn geweest
Dat is mijn hobby jaquote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bel je toch niet. Kom dan niet haten dat ik een keer over voetbal heb.
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even iets anders doen. Kom over een half uurtje nog wel even voor een half uurtje kijken
Daar kan ik dan nog wel mee leven.quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo toch wel sociaal doen (lees; bij mn vent op de bank zitten)
Hoe origineelquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoor ik van meer mensen. Als users naar de dierentuin zijn geweest krijg ik weer een PM of bericht in een SC dat ze bij me thuis zijn geweest
quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had hier trouwens nog een hele makeup koffer, was die niet voor jou bestemd?
Ben nog ff hier hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar kan ik dan nog wel mee leven.
Tot weerquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
Bis Later Stuquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
Ik wist wel dat je mij moest hebben. Het is gewoon een spelletje voor je geworden om mij te kwetsen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is mijn hobby jaGun me mijn lolletje!!!
Voor ST dan?quote:
Wat is er toen gebeurt?quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe origineel
Hoewel ik op Utrecht CS wel moest lachen
Ik houd er van om mannen te vernederenquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je mij moest hebben. Het is gewoon een spelletje voor je geworden om mij te kwetsen.
Niet voor mij hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor ST dan?
ik weet niet meer wie met Flash wilde meekomen naar Maastricht
en uiteindelijk toch niet kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |