Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja helaas...quote:Op zondag 12 december 2010 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, al heb je het al gelezen, toch komen
Ow Ph, ik moest nog aan jou denken vanavondquote:Op zondag 12 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
Totoro plakt tegen mijn scherm. Kutbeest.
Maar ik had em toch gekocht?quote:
Eerlijk gezegd ben ik er ook geen groot fan vanquote:
Ik heb gister van ST pinguinkaarsjes gekregenquote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow Ph, ik moest nog aan jou denken vanavond
We liepen hier door de kerst-dingen heen en er staat ook een ijs-sculpturen tentje, daarvoor stond een pinguin uitgehakt.
Stom he dat ik nu bij ieder pinguin aan jou moet denken
En dan weer pingpongen op je scherm. tof effect dat wel. Zou danny de webcam laten opnemen, zodat we ons terug zien op banaanfok!split?quote:
Voetbalquote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind trouwens dat er niemand naar bed gaat totdat studio voetbal is afgelopen. Anders zit ik hier zo alleen.
Ja, dat heen en weer springenquote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan weer pingpongen op je scherm. tof effect dat wel. Zou danny de webcam laten opnemen, zodat we ons terug zien op banaanfok!split?
Ik bel je toch niet. Kom dan niet haten dat ik een keer over voetbal heb.quote:
he, dat is mijn tekst!quote:
Ik ga zo toch wel sociaal doen (lees; bij mn vent op de bank zitten)quote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind trouwens dat er niemand naar bed gaat totdat studio voetbal is afgelopen. Anders zit ik hier zo alleen.
Als het goed werkt, dan ik wel.quote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik er ook geen groot fan van
Ikke zo asociaalquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo toch wel sociaal doen (lees; bij mn vent op de bank zitten)
Die kans is zeer grootquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie volgend weekend wel dicht is hoor
Dat hoor ik van meer mensen. Als users naar de dierentuin zijn geweest krijg ik weer een PM of bericht in een SC dat ze bij me thuis zijn geweestquote:Op zondag 12 december 2010 22:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow Ph, ik moest nog aan jou denken vanavond
We liepen hier door de kerst-dingen heen en er staat ook een ijs-sculpturen tentje, daarvoor stond een pinguin uitgehakt.
Stom he dat ik nu bij ieder pinguin aan jou moet denken
Ik had hier trouwens nog een hele makeup koffer, was die niet voor jou bestemd?quote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb gister van ST pinguinkaarsjes gekregen![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even iets anders doen. Kom over een half uurtje nog wel even voor een half uurtje kijken
Scheelt je op die manier iig koffiequote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoor ik van meer mensen. Als users naar de dierentuin zijn geweest krijg ik weer een PM of bericht in een SC dat ze bij me thuis zijn geweest
Dat is mijn hobby jaquote:Op zondag 12 december 2010 22:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik bel je toch niet. Kom dan niet haten dat ik een keer over voetbal heb.
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat maar even iets anders doen. Kom over een half uurtje nog wel even voor een half uurtje kijken
Daar kan ik dan nog wel mee leven.quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga zo toch wel sociaal doen (lees; bij mn vent op de bank zitten)
Hoe origineelquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hoor ik van meer mensen. Als users naar de dierentuin zijn geweest krijg ik weer een PM of bericht in een SC dat ze bij me thuis zijn geweest
quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had hier trouwens nog een hele makeup koffer, was die niet voor jou bestemd?
Ben nog ff hier hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar kan ik dan nog wel mee leven.
Tot weerquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
Bis Later Stuquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Stuart het volgende:
Ik wist wel dat je mij moest hebben. Het is gewoon een spelletje voor je geworden om mij te kwetsen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is mijn hobby jaGun me mijn lolletje!!!
Voor ST dan?quote:
Wat is er toen gebeurt?quote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe origineel
Hoewel ik op Utrecht CS wel moest lachen
Ik houd er van om mannen te vernederenquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je mij moest hebben. Het is gewoon een spelletje voor je geworden om mij te kwetsen.
Niet voor mij hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor ST dan?
ik weet niet meer wie met Flash wilde meekomen naar Maastricht
en uiteindelijk toch niet kwam
Ik wou dat ik zo lang kon blijven liggenquote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor ik morgenochtend om half acht opsta, mis ik 2309-2320 ook wel.
quote:
Ja, dat was ikquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor ST dan?
ik weet niet meer wie met Flash wilde meekomen naar Maastricht
en uiteindelijk toch niet kwam
En dan maar weer lieve woordjes fluisteren aan de telefoon.quote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er van om mannen te vernederen![]()
Mijn wekker gaat om 5:00uquote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo lang kon blijven liggen
Zoals al vaker gezegd; alle vrouwen, hoeren zijn het!quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dan maar weer lieve woordjes fluisteren aan de telefoon.
Je zit gewoon mijn emotionele antennes weer te verdraaien zodat ik weer helemaal in de war raak.
Makkelijke mannelijke mannenquote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd er van om mannen te vernederen![]()
hmhm..quote:
K*thoerenquote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zoals al vaker gezegd; alle vrouwen, hoeren zijn het!![]()
mijne een uurtje later.quote:
Vrouwen, je ken beter aan je carrière bouwen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nja had dus een hele makeup koffer voor die meiden en nog wat losse lakjesquote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat was ikIk heb echt een kut week gehad
Dus moest even aan mezelf denken
Ik baalde zelf ook ontzettend
Dan moet ik toch meer gaan neuken, want ik verdien kut danquote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's 3 keer 8quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm..
en dan gaat het mij ook nog om 8-8-8
Yes pleasequote:
hihi je zei.. nee laat maarquote:
* MPG meldt zichquote:
Oh ja!quote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja had dus een hele makeup koffer voor die meiden en nog wat losse lakjes
[..]
Dan moet ik toch meer gaan neuken, want ik verdien kut dan
Geen idee, ik zie het morgen vanzelf welquote:Op zondag 12 december 2010 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne een uurtje later.
Wat zijn de weersvoorspellingen eigenlijk? Ik zag een strooiwagen door de straat rijden (en ik weet niet eens waar mijn auto staat)
Wat kan jij goed rekenen zegquote:
en waarom kom ik die nooit tegen dan?quote:
Ha mupquote:
Misschien kijk jij niet goedquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat kan jij goed rekenen zeg
[..]
en waarom kom ik die nooit tegen dan?
mee eensquote:Op zondag 12 december 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja!Dat was het
Ja, ik baalde zelf ook gigantisch, maar het was echt geen goede week jaar....
Omdat ze stiekem niet bestaanquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ik werk thuis, dus dan kan het welquote:Op zondag 12 december 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo lang kon blijven liggen
Ik kijk juist altijd heel erg goedquote:
Uhuquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Die kom je wel tegen, maar je weet kennelijk niet dat ze het zijnquote:en waarom kom ik die nooit tegen dan?
Voor mij maakt het wel verschilquote:Op zondag 12 december 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie het morgen vanzelf wel
ja, dat ook jaquote:
Nee, zie. Dat dacht ik alquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ze stiekem niet bestaan
Misschien wil je gewoon te veelquote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kijk juist altijd heel erg goed![]()
Nee, anders hadden we die allang gevondenquote:
Vast welquote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, dat ook ja![]()
En ik zie jou heus nog wel een keer![]()
Dan zijn ze dus ook weer niet heel erg makkelijk he? Anders zouden ze het wel zeggenquote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef D. het volgende:
Die kom je wel tegen, maar je weet kennelijk niet dat ze het zijn
Ik dacht dat het alleen een beetje koud is, voor de rest zo niksquote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor mij maakt het wel verschil
Half uurtje eerder weg en de route die ik neem
jaja, ik weet dat ik niet mannelijk benquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hoiquote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Vanmiddag stond het hier anders aardig stilquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
gaat weer lekker snel vandaag
biw
Het is flink opgeklaard en omdat de aangevoerde lucht koud is vriest het al op veel plaatsen. De wind is noord tot noordoost en is zwak, aan de kust matig.quote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor mij maakt het wel verschil
Half uurtje eerder weg en de route die ik neem
Heyquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
gaat weer lekker snel vandaag
biw
toen hadden flash en ik mini meetquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vanmiddag stond het hier anders aardig stil
Je hebt ook zo iets als TE makkelijk hequote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zijn ze dus ook weer niet heel erg makkelijk he? Anders zouden ze het wel zeggen
ik rij altijd een stuk door de polder, maar niet als er gladheid voorspeld is, en in dat geval moet ik voor half zeven de A9 gerond hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat het alleen een beetje koud is, voor de rest zo niks
dat kloptquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vanmiddag stond het hier anders aardig stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |