En daarna koffie, what else?quote:
ff aangepast, zo moeilijk zijn ze meestal nietquote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze SC zit echt vol met makkelijke mannen
Daarom ben ik maar niet blijven slapen, al die herrie in de nachtquote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Digitaal lijken ze makkelijk, maar in het echt valt het altijd tegen hoorquote:Op zondag 12 december 2010 22:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ff aangepast, zo moeilijk zijn ze meestal niet
Het was voornamelijk Symph die smakkend en snurkend in zijn slaap mij wakker hieldquote:Op zondag 12 december 2010 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom ben ik maar niet blijven slapen, al die herrie in de nacht
Lees je terug of zo?quote:Op zondag 12 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Pheno, zie nu pas je Totoro opmerking uit het vorige deelwat lief van je
Makkelijk is my middle name, vraag maar na.quote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zag opeens dat de lapo veranderd wasquote:
Deja Vu.quote:Op zondag 12 december 2010 22:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Makkelijk is my middle name, vraag maar na.
ik ben niet makkelijkquote:Op zondag 12 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nooit last vanquote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Digitaal lijken ze makkelijk, maar in het echt valt het altijd tegen hoor
Ja, want ik rook nietquote:
Vooral dat laatste toch, toch....?///quote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was voornamelijk Symph die smakkend en snurkend in zijn slaap mij wakker hieldOh en het gekraak van luchtbedden
Jij hebt een batstent, jij bent het boegbeeld van makkelijkquote:
De mascottequote:Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt een batstent, jij bent het boegbeeld van makkelijk
Nee, ik lag stiekem wel wat wakker van jouquote:Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vooral dat laatste toch, toch....?///
quote:Op zondag 12 december 2010 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij hebt een batstent, jij bent het boegbeeld van makkelijk
Oooh, dat was echt zo lekker..die sigaret na de seksquote:
Opeens "Whazzup!" in zijn slaap en zo?quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik lag stiekem wel wat wakker van jouMaar dat gaf niets, want ik heb serieus heel hard moeten lachen om je geluidjes
![]()
nee, dat vond ik dan weer nietquote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, dat was echt zo lekker..die sigaret na de seks
Nee, hij deed smak smak smak smak en daarna slikkenquote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Opeens "Whazzup!" in zijn slaap en zo?
bank zequote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen![]()
Sweet dreamsquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |