dat kloptquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vanmiddag stond het hier anders aardig stil
yep het gaat weer koud wordenquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het is flink opgeklaard en omdat de aangevoerde lucht koud is vriest het al op veel plaatsen. De wind is noord tot noordoost en is zwak, aan de kust matig.
Komende nacht vriest het overal, en bij weinig wind en bewolking, licht tot matig: de minimumtemperatuur ligt tussen de -2 en lokaal -7 graden.
Morgen begint met zon, de bewolking neemt van het noorden uit toe en in de middag en avond trekt er van het noorden uit een gebied met neerslag over het land. In het westen en noordwesten valt regen, in het oosten (natte) sneeuw. In de loop van de avond klaart het van het noordoosten uit weer op. De middagtemperatuur ligt tussen 5 graden aan de westkust en iets boven nul in het zuidoosten. De wind is westelijk, zwak tot matig, langs de kust vrij krachtig en draait in de avond naar noordoost.
Tnxquote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het is flink opgeklaard en omdat de aangevoerde lucht koud is vriest het al op veel plaatsen. De wind is noord tot noordoost en is zwak, aan de kust matig.
Komende nacht vriest het overal, en bij weinig wind en bewolking, licht tot matig: de minimumtemperatuur ligt tussen de -2 en lokaal -7 graden.
Morgen begint met zon, de bewolking neemt van het noorden uit toe en in de middag en avond trekt er van het noorden uit een gebied met neerslag over het land. In het westen en noordwesten valt regen, in het oosten (natte) sneeuw. In de loop van de avond klaart het van het noordoosten uit weer op. De middagtemperatuur ligt tussen 5 graden aan de westkust en iets boven nul in het zuidoosten. De wind is westelijk, zwak tot matig, langs de kust vrij krachtig en draait in de avond naar noordoost.
Alles kits?quote:
Veel plezierquote:Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Morgen naar Rockstarhopelijk geen gladheid
Nicequote:Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
ik hoop met je meequote:Op zondag 12 december 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Met een pocketrocket zul je vast kunnen komenquote:
weekend is begonnenquote:
Sorry, met wat?quote:Op zondag 12 december 2010 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een pocketrocket zul je vast kunnen komen
Mannelijk en makkelijk, hoe makkelijk wil je het hebben?quote:
Misschien zitten ze verstopt?quote:Op zondag 12 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, anders hadden we die allang gevonden
hmm..quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
jaja, ik weet dat ik niet mannelijk ben
Die hoge hakken van 10 centimeter waren een slechte keus, merk ik nu
Hoiquote:
Ja, er moet eigenlijk ook wel een beetje uitdaging aan zittenquote:
Hier ook al strooiwagens gesignaleerd, dus ik vrees dat ze wat verwachten. Of van die angsthazen die dan spontaan 30km/uur gaan rijden: omdat het kan!quote:
Heet water met citroensap en honingquote:Op zondag 12 december 2010 22:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames, heren..
Ik wil morgen naar de studie, maar ik heb nog een hoestje en een rauwe keel. Hebben jullie nog tips die dat oplossen in een nacht?
en een scheut cognac erinquote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heet water met citroensap en honing
Preciesquote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, er moet eigenlijk ook wel een beetje uitdaging aan zitten
Oh, ik heb geen pocketrocketquote:
Die heb ik al op de planning staan.quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heet water met citroensap en honing
symquote:
Ja die zijn het fijnstquote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook al strooiwagens gesignaleerd, dus ik vrees dat ze wat verwachten. Of van die angsthazen die dan spontaan 30km/uur gaan rijden: omdat het kan!
Maar...mannelijk is toch wel een heel belangrijkequote:
ik ben officieel ziek gemeld dus ik heb voorlopig vrije tijd om hier shit te regelenquote:
of de IKEA!quote:Op zondag 12 december 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen pocketrocketMorgen maar even naar de Christine Le Duc
serieus?quote:
uit het Family-assortiment?quote:
Die verkopen dat nietquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben officieel ziek gemeld dus ik heb voorlopig vrije tijd om hier shit te regelen
hoera voor mijn werkcoach en vrijstelling van sollicitativerplichting
Uiteraard solliciteer ik wel nog als ik daar de tijd en de vacature voor vind
Slaap lekker Dquote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef D. het volgende:
Ik ga maar in bed op de wekker liggen wachten
Iedereen gegroet/welterusten, en tot weer een keer
Hoi, ik ben woest, ik bezit woest aantrekkelijk haar en ik ben een man.quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar...mannelijk is toch wel een heel belangrijke![]()
En dan woest-aantrekkelijk-mannelijk he, niet boerend en schetend mannelijk
Doeg Die, fijn dromenquote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef D. het volgende:
Yup, neem jij of ik de IKEA-pas mee?quote:
trusten trevquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens pitten
Bis Later en Slaap Lekker![]()
![]()
Jij ook Trevquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 22:47 schreef D. het volgende:
slaap lekker beidenquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
![]()
Slaap ze kerel en iedereen die ik gemist heb.quote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
![]()
En je bent makkelijkquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi, ik ben woest, ik bezit woest aantrekkelijk haar en ik ben een man.
Hoiquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoi, ik ben woest, ik bezit woest aantrekkelijk haar en ik ben een man.
Wat is dat nou voor vraag, die zit standaard in mijn portemonneequote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yup, neem jij of ik de IKEA-pas mee?
Easy is my middle name.quote:
ziek in de kopquote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat heb je?
geen verplichting is wel fijn
Trustequote:Op zondag 12 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
![]()
Ik heb geen IKEApasquote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Wat is dat nou voor vraag, die zit standaard in mijn portemonnee
Seksen?quote:
Is dat het enige? Ik helemaal moeite doen om een reactie te typen en mij te melden, krijg ik alleen maar een hoi.quote:
Is handig, gratis koffie tijdens je eerste testrun met de pocketrocket!quote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen IKEApasMag ik de jouwe gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |