slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen![]()
oh, die vond ik dan weer niet zo heel erg nodigquote:Op zondag 12 december 2010 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nee, dat vond ik dan weer nietIk vond het vooral lekker bij het eerste kopje koffie
trusten LLquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen![]()
Dat doet mijn vrouw ook wel eensquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hij deed smak smak smak smak en daarna slikken![]()
![]()
Fijn dromenquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen![]()
Ik ben in het echt ook makkelijk. Er zijn hier mensen die dat kunnen bevestigen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Digitaal lijken ze makkelijk, maar in het echt valt het altijd tegen hoor
[..]
Het was voornamelijk Symph die smakkend en snurkend in zijn slaap mij wakker hieldOh en het gekraak van luchtbedden
Lekker slapen meisquote:Op zondag 12 december 2010 23:02 schreef Ladylike het volgende:
Nu ben ik ook hier weg
Slaap lekker mensen![]()
Dat is vast niet in haar slaapquote:
Makkelijk...op de kast?quote:Op zondag 12 december 2010 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben in het echt ook makkelijk. Er zijn hier mensen die dat kunnen bevestigen.
Op de meet was het overigens vioral jouw poes die me wakker hield![]()
![]()
Lekker nummer. Ook maar even naar luisterenquote:
Heerenveenquote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus, Studio Voetbal doet het ook nog eens even dunnetjes over door 3 Heerenveen doelpunten te nomineren tot doelpunt van de week.
Ik krijg spontaan weer zin in de zomerquote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker nummer. Ook maar even naar luisteren
quote:
Slaap lekker lieverdjequote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Ik ga naar bed, anders komt het morgen niet goed
Trusten lieve mensen
Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer van de Lente ben eigenlijk. Ik vind het in de zomer vaak te warm. Ja, zelfs in NL/UKquote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan weer zin in de zomer
Nog een paar weken en dan is het zo ver. Deze maar op de ipod zetten, voor onderweg in de auto.
Sweet dreams Marijkequote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen
Onze liefde is voor de rest van de avond over.quote:
Slaap ze.quote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slapen
Trusten lieve mensen
Same herequote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer van de Lente ben eigenlijk. Ik vind het in de zomer vaak te warm. Ja, zelfs in NL/UK
Een paar weken
Heerenveenquote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Onze liefde is voor de rest van de avond over.Het zat nog diep en dan schop jij nog even na door Heerenveen lief te hebben.
Ik ben er geborenquote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Onze liefde is voor de rest van de avond over.Het zat nog diep en dan schop jij nog even na door Heerenveen lief te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |