1 keer? Dat wij zien ja. Het is meerdere keren gebeurd, mevrouw is zelfs aangeklaagd omdat ze Gary heeft geslagen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:54 schreef kvd het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 12 december 2010 18:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ze Gary sloeg is ook maar 1 keer gebeurd.
Ik dacht serieus dat ik het maar 1 keer gezien had in de serie.quote:Op maandag 13 december 2010 08:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
1 keer? Dat wij zien ja. Het is meerdere keren gebeurd, mevrouw is zelfs aangeklaagd omdat ze Gary heeft geslagen.
http://www.tmz.com/2010/1(...)unched-gary-shirley/
Dat meisjequote:
nee, dit is Junior. Dat 'moddervette' zoontje is Harvey en die heeft watquote:Op maandag 13 december 2010 20:32 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dat meisje![]()
En die jongen... Ik ken the Price-family niet echt, maar hadden ze een paar jaar terug niet een moddervet zoontje? Is dit hem?!
quote:Harvey was born at the Royal Sussex County Hospital in Brighton, his birth being induced when he was two weeks overdue. He was found to be blind, having a condition known as septo-optic dysplasia, meaning that his optic nerve hadn't developed correctly. Media coverage speculated that Jordan's alcohol consumption while pregnant might been the cause, but doctors said that it was almost certainly caused by a genetic disorder. His condition is thought to be incurable.
Septo-optic dysplasia (SOD) is also known as de Morsier syndrome is basically an underdevelopment of the optic nerve. In a severe case, this results in pituitary hormone deficiencies, blindness, and mental retardation. However, there are milder degrees of each of the three problems, and some children only have one or two of the three.
Ze heeft wel eens in haar reality soap gezegd dat ze altijd overal parfum spuit, ook in haar kruis. Leek mij ook altijd wel een mooie verklaring. Maar de medische wereld zal het vast wel beter wetenquote:Op maandag 13 december 2010 20:47 schreef SEMTEX het volgende:
Harvey was born at the Royal Sussex County Hospital in Brighton, his birth being induced when he was two weeks overdue. He was found to be blind, having a condition known as septo-optic dysplasia, meaning that his optic nerve hadn't developed correctly. Media coverage speculated that Jordan's alcohol consumption while pregnant might been the cause, but doctors said that it was almost certainly caused by a genetic disorder. His condition is thought to be incurable.
Septo-optic dysplasia (SOD) is also known as de Morsier syndrome is basically an underdevelopment of the optic nerve. In a severe case, this results in pituitary hormone deficiencies, blindness, and mental retardation. However, there are milder degrees of each of the three problems, and some children only have one or two of the three.
Decadent zeg en heel veel photoshop, enge familie. Die kinderen uit een eerder huwelijk van die pa (whats his name) worden nooit betrokken bij die familie. Horen ze er niet meer bij ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef emss het volgende:
Heerlijke GLAM kerstkaart van the Kardashians
[ afbeelding ]
American Psycho
[ afbeelding ]
Het is net een cover van zo'n fout Virginia Andrewsboekquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Decadent zeg en heel veel photoshop, enge familie. Die kinderen uit een eerder huwelijk van die pa (whats his name) worden nooit betrokken bij die familie. Horen ze er niet meer bij ofzo?
Nou inderdaad, wat is dat voor spook?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:32 schreef kvd het volgende:
Geef die ene naast Kim een zwarte jurk aan en je hebt Morticia van the Adams familiy
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef emss het volgende:
Heerlijke GLAM kerstkaart van the Kardashians
[ afbeelding ]
American Psycho
[ afbeelding ]
Dat is Kylie Jenner, andere is zusje Kendall Jenner (geboren uit het huwelijk van Bruce en Kris). Doen allebei iets met fotoshoots. Nouja wie niet in die familiequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat is dat voor spook?
Zijn dat de zoontjes van Britney? Wie is die vrouw?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 december 2010 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn dat de zoontjes van Britney? Wie is die vrouw?
Wat een muppiequote:Op donderdag 16 december 2010 11:45 schreef emss het volgende:
Billieen uitgeputte moeder
[ afbeelding ]
Ik moet gewoon weer lachen om die naamquote:
Wiens koter is buddy bear dan?quote:Op zondag 19 december 2010 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een muppie
[..]
Ik moet gewoon weer lachen om die naam![]()
Jamie Oliverquote:
heb ik wat gemist? Hebben Fran en Mario lopez een kind samen???quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:58 schreef kvd het volgende:
Mario Lopez, Gia en 'the Nanny'
[ afbeelding ]
Elizabeth Hurley en Damian
[ afbeelding ]
Billy Bob Thornton, vriendin en Bella
[ afbeelding ]
nee hoor, je hebt niks gemist. Zij heeft een televisieshow waar hij te gast wasquote:Op zondag 19 december 2010 14:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
heb ik wat gemist? Hebben Fran en Mario lopez een kind samen???![]()
Dat dacht ik ook even tot ik ging Googlenquote:Op zondag 19 december 2010 14:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
heb ik wat gemist? Hebben Fran en Mario lopez een kind samen???![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 11:08 schreef kvd het volgende:
[..]
't zal volgens mij niet lang meer duren
Ik vind hem eigenlijk best sexy met dat grijze haarquote:Op maandag 20 december 2010 18:47 schreef Mani89 het volgende:
Achja wel verfrissend een celebrity die zijn haar eens niet verft.
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:01 schreef Athlon64x het volgende:
kan dat gedrocht van hem nooit vrolijk kijken? Lijkt me echt een ramp om met zo vrouw te leven die haar hele leven alleen maar aan kleding/make up besteed.
de hele familie is een freakshow,, trouwens wat is die oudste zoon chubby geworden...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:10 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
David Beckham, zijn enge kapsel en vrouw en kids.
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:01 schreef Athlon64x het volgende:
kan dat gedrocht van hem nooit vrolijk kijken? Lijkt me echt een ramp om met zo vrouw te leven die haar hele leven alleen maar aan kleding/make up besteed.
Ik heb haar wel eens in een interviews gezien en daar kwam ze altijd over als een leuke vrouw met gevoel voor humor. Dat koele is gewoon haar image, die foto's worden er ook uitgepikt en ze doet geen moeite om daar vanaf te komen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Want jij weet alles van hun leven/relatie om dit zo te kunnen zeggen?
Ja maar waarom zou ze ook?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens in een interviews gezien en daar kwam ze altijd over als een leuke vrouw met gevoel voor humor. Dat koele is gewoon haar image, die foto's worden er ook uitgepikt en ze doet geen moeite om daar vanaf te komen.
jij valt ook onder die doelgroep hequote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Want jij weet alles van hun leven/relatie om dit zo te kunnen zeggen?
Awww ik wist niet dat hij een kindje had, met Paula Patton ging hij toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Robin Thicke en baby Julian.
Net alsof hij aan het kokhalzen is en er elk moment een groene spinazie-galsoep over robin thicke kan glijdenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Robin Thicke en baby Julian.
Ja ik zag de naam Paula er bij staanquote:Op donderdag 23 december 2010 10:58 schreef alors het volgende:
[..]
Awww ik wist niet dat hij een kindje had, met Paula Patton ging hij toch?
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Net alsof hij aan het kokhalzen is en er elk moment een groene spinazie-galsoep over robin thicke kan glijden
Zo Tijl is American-all-the-way gegaan met Photoshopquote:Op zondag 26 december 2010 22:03 schreef kvd het volgende:
ik kan de foto niet plaatsen, maar wel de link van Tijl Beckand en Fiene
http://www.shownieuws.tv/showfoto/dit-is-fiene-willemtje-marie/
of werktitel? niet weten of het een jongen of meisje wordt, en toch een naampje aan geven en die werktitel gewoon bij de namen gedaanquote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo Tijl is American-all-the-way gegaan met Photoshop![]()
En Willemtje? Ze konden er niet over uit dat ze niet konden vernoemen met een meisje, dus dan maar gewoon gedaan?
Oh dat is zeker helemaal hip?quote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef kvd het volgende:
[..]
of werktitel? niet weten of het een jongen of meisje wordt, en toch een naampje aan geven en die werktitel gewoon bij de namen gedaan
geen idee, was een hersenspinsel van mij. Maar het schijnt dus wel een officiele naam te zijnquote:
What the HAHL doet Ryan Seacrest op die foto?quote:Op zondag 19 december 2010 12:13 schreef kvd het volgende:
Maar we hebben er nog meer:
Kourtney wel zwanger maar geen Psycho
[ afbeelding ]
heb even gegoogled, het is een klein foutje. Foto is genomen op bruiloft van Khloe en Omar, Seacrest was daar ook (vriend van familie, producer van de shows). Ze blijken niet in de gaten te hebben gehad dat hij er ook op stondquote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
What the HAHL doet Ryan Seacrest op die foto?
Lamar Odom is dan ook 20 cm groter dat de langste 'kardashian' Bruce is de grootste met 1.88, Lamar is 2.08quote:Op zondag 26 december 2010 23:40 schreef Copycat het volgende:
Omar lijkt wel Goliath tussen de dwergen.
Oh ja ... Lamar. Stomme naam. Ik doop hem Omar.quote:
Jezus fuck dat dacht ik ook, onherkenbaar!quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo Tijl is American-all-the-way gegaan met Photoshop![]()
En Willemtje? Ze konden er niet over uit dat ze niet konden vernoemen met een meisje, dus dan maar gewoon gedaan?
Gewoon een lieve foto van vader met baby, Niks "och gerrum" aan.quote:Op maandag 27 december 2010 15:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck dat dacht ik ook, onherkenbaar!
En dan wel met die stoppelbaard tegen dat poezelige babyhuidje.
Och gerrum
Willemtje en Marie zijn de namen van de oma's. (gehoord bij RTL Boulevard)quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is onder andere executive producer van de Kardashians series en heeft een vinger in de pap bij wat E! Entertainment producties. De zender die de Kardashians promoot zegmaarquote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
What the HAHL doet Ryan Seacrest op die foto?
Ho wacht, ik weet niet of er celebz zijn die dat doen hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:03 schreef sherezade het volgende:
WAT ?? lenzen![]()
die mensen sporen niet
laat een kind lekker kind zijn zeg, laat ze lekker zelf beslissen later of ze lenzen willen
ah okequote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ho wacht, ik weet niet of er celebz zijn die dat doen hoor!Maar het zou me niet verbazen. Wilde eik gewoon even aangeven dat Jennifer en Ben Affleck er in ieder geval niet voor kiezen om met hippe hollywood hypes mee te gaan voor hun kinderen.
Je vergist je.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:41 schreef Starlie het volgende:
Wat is Stella al groot!!! Ze is toch net aan een half jaar of vergis ik me?
Jemig dat kind is ook al een wandelende accessoire-kapstokquote:Op zondag 9 januari 2011 09:30 schreef kvd het volgende:
Ellen Pomeo, man en Stella (gave pet/hoed)
[ afbeelding ]
Tjezus Kingston.... mijn hemel....quote:Op maandag 10 januari 2011 17:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Familie Rossdale-Stefani in het park
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Tjezus Kingston.... mijn hemel....
Thanks! Dacht dat ze van juni 2010 was, de tijd vliegtquote:Op maandag 10 januari 2011 17:47 schreef kvd het volgende:
[..]
bijna, ze is van 15 september 2009, dus is 1 jaar en bijna 4 maanden
Dat van Story en Benjamin zie ik wel ja, goed opgemerkt!! Wist niet dat Jenna Elfman ook van de Sientologykerk is. Suri was echt wel super schattig als baby!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:59 schreef kvd het volgende:
En nog een Benjamin, dan iets groter...
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind een stel van die sientology-kindjes wel op elkaar lijken..kan er alleen mijn vinger niet helemaal opleggen
Story Elfman, kijkt alleen wat bedenkelijker, maar ogen en neis komen aardig overeen
[ afbeelding ]
En ook Suri heeft van die trekjes (alhoewel ze wel ouder is op deze foto)
[ afbeelding ]
die gast keek zelfs zo op zn bruiloft...ben bang dat het zijn dagelijkse gezichtsuitdrukking is....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:03 schreef rena het volgende:
Jordan Bratman met Max, hij zal er wel van balen dat hij ondanks dat hij gescheiden is nog steeds gestalkt word door de paparazziZo kijkt hij wel in ieder geval.
Jeetje, die nanny lijkt wel een jongere kopie van SJPquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef kvd het volgende:
Sarah Jessica Parker met tweeling
[ afbeelding ]
tuuuuuurlijk vindt hij die bril wel leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:32 schreef Aventura het volgende:
Hij vindt het ook niet leuk, die bril op.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:43 schreef kvd het volgende:
[..]
tuuuuuurlijk vindt hij die bril wel leuk
[ afbeelding ]
Ook weer van dat lange haarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:03 schreef rena het volgende:
Jordan Bratman met Max, hij zal er wel van balen dat hij ondanks dat hij gescheiden is nog steeds gestalkt word door de paparazziZo kijkt hij wel in ieder geval.
[ afbeelding ]
Nou, gezien het haar van Ellen zal die hoed wel van haar zijn inclusief de zonnebrilquote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig dat kind is ook al een wandelende accessoire-kapstok
quote:
Ja, tuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 14:27 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, gezien het haar van Ellen zal die hoed wel van haar zijn inclusief de zonnebrilEn hebben ze het gewoon voor de fun even bij stella opgedaan.
Hoop ik.
Lief hoor, maar lijkt wel een trotse opa met kleinkind....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef kvd het volgende:
Elton, David en Zachary
(2 tijdschriften, allebei exclusief![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef kvd het volgende:
Elton, David en Zachary
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Lief hoor, maar lijkt wel een trotse opa met kleinkind....
Jasje en shirt van Elton zijn gewoon paars en roze gefotoshopped johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef Dandilion het volgende:
baby en elton hebben andere kleding ana..d e wederhelft draagt zelfde bloessie
US Weekly en OK zijn zusterbladen, dit soort deals zijn daarom vaak voor beide bladen tegelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef kvd het volgende:
Elton, David en Zachary
Nou inderdaad <3quote:Op woensdag 19 januari 2011 05:01 schreef Malahide het volgende:
Miranda Kerr met Flynn (kiekje gemaakt door Orlando Bloom).
Prachtfoto.
[ afbeelding ]
Zou het echt zo zijn dat Cristiano Ronaldo de moeder geld heeft betaald om haar kind af te staan en geheim te blijven?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef kvd het volgende:
Christiano Ronaldo en Christiano Ronaldo JR
[ afbeelding ]
Hakken? Serieus?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Milla Jovovich en kleintje
quote:Op woensdag 19 januari 2011 05:01 schreef Malahide het volgende:
Prachtfoto.
[ afbeelding ]
Ik vraag me eerder af waarom ik dat babytje op deze foto op Joran van der Sloot vind lijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:06 schreef Blush-1 het volgende:
[..]
Zou het echt zo zijn dat Cristiano Ronaldo de moeder geld heeft betaald om haar kind af te staan en geheim te blijven?
Mwoah, ik weet niet hoe oud ze is, maar volgens mij wilde ik op die leeftijd ook van dat soort dingetjes. Van die plastic prinsessenschoentjes. Die mocht ik ook heus wel..quote:
Z'n vrouw loopt er ook altijd met knalroze haar bij volgens mij, of ik heb ooit een toevallig-roze foto gezienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:02 schreef SEMTEX het volgende:
Jonathan Ross en zijn bizarre kinderen
[ afbeelding ]
dat, maar ik moest ook wel wat denken aan DJ Tanner uit Full House, weet nog niet helemaal waarom.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:09 schreef Felixa het volgende:
Die tweede van links is een Courtney Love in de dop.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 05:01 schreef Malahide het volgende:
Prachtfoto.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:18 schreef bloempje-moi het volgende:
Orlando en baby Flynn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat!quote:
Die schoentjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef kvd het volgende:
yo, ik ben een stoer mannetje
[ afbeelding ]
maar wat heb ik daar nou aan mn voeten? Het meisje achter mij kijkt er ook al naar
[ afbeelding ]
zijn hopelijk gewoon volgezogen met zeewater....anders bahquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef oh-oh het volgende:
What's up met die volle luiers op het strand ?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef oh-oh het volgende:
What's up met die volle luiers op het strand ?
klopt, het is geen gezichtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Naja zeewater of wat anders, tis gewoon echt geen gezicht toch?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik leerde hem kennen van een interview, want die films van hem zijn niet de mijnequote:
Nog steeds geen idee wie het isquote:
Echt té erg. Die zuidelijke staten in de US zijn op sommige vlakken net zo erg als een random moslimlandquote:
Dat het tijdschrift achter een schutblad wordt gezet om de tere zielen van mensen te behoeden voor het zien van een homopaar met een baby.quote:
ow ja dat plaatje rechts jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat het tijdschrift achter een schutblad wordt gezet om de tere zielen van mensen te behoeden voor het zien van een homopaar met een baby.
quote:
quote:
Sorry, ik was te druk met pappa uitchecken om op die luiers te letten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh die zijn echt beeldschoon ja!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef kvd het volgende:
Presley en Kaia van Cindy Crawford
[ afbeelding ]
Op die foto van Reese Witherspoon lijkt het wel pa met de drie kids.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef rena het volgende:
Elizabeth Hurley en Damian
[ afbeelding ]
Matt Damon & Isabella
[ afbeelding ]
Reese Witherspoon, Ava en Deacon.
[ afbeelding ]
Kourtney Kardashian, Scott Disick en Mason
[ afbeelding ]
Die pruilbakkes van Kourtneyquote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef rena het volgende:
Kourtney Kardashian, Scott Disick en Mason
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
Elizabeth Hurley met haar prachtige jurk
ja laten we het hopen is ook niet leuk voor het joch dat ie vergeleken wordt met Damian van The Omenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:05 schreef emss het volgende:
En die Damian gaat ook nog wel leuk worden, niet meer zo eng/duivels.
Ja het is echt de combi mooie vrouw met mooie jurkquote:
Mams moet je denk ik ook niet zien zonder plamuur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie het mooie er nog niet echt in, op de bovenste foto zit ook een flinke laag mascara op de wimpers
Klopt, een platte, brede neus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft echt iets wat niet klopt aan dat gezichtje![]()
Ze ziet er uit zoals mensen met een hazenlip er vaak uitzien maar dan zonder hazenlip of zo...
mascara? Nepwimpers denk ik. Denkende aan de 'mooie' foto die laatst een keer is geplaatstquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie het mooie er nog niet echt in, op de bovenste foto zit ook een flinke laag mascara op de wimpers
Neuh op die foto lijken het (voor mij) gewoon eigen wimpers en een dikke klodder mascara.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef kvd het volgende:
[..]
mascara? Nepwimpers denk ik. Denkende aan de 'mooie' foto die laatst een keer is geplaatst
[ afbeelding ]
alhoewel ze zelf ook wel eens aan de slag is geweest met het zwarte spulletje
[ afbeelding ]
Het zou maar zo kunnen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef Aventura het volgende:
Foetaal Alcohol Syndroom (FAS) moet ik aan denken.
[ afbeelding ]
Ze heeft een kaaklijn om ongelukkig van te worden maar lelijk is ze niet. Ze heeft ondanks die kaak best een mooi gezichtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:47 schreef sherezade het volgende:
die kinderen van Demi Moore zijn echt niet mooi vooral die Rumor niet.
Ze lijken echt allemaal op hun vader
Demn she is ugly
[ afbeelding ]
Dat is toch niet zo'n groot probleem in Amerika als je geld hebt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze heeft een kaaklijn om ongelukkig van te worden maar lelijk is ze niet. Ze heeft ondanks die kaak best een mooi gezicht. Was dat ding maar wat kleiner
Het volk valt nu al over de kaaklijn zoals ie is, als ze de boel laat bijschaven is iedereen weer over de kook omdat ze in haar zogenaamd mooie kaak gaat laten snijden. Het is nooit goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n groot probleem in Amerika als je geld hebt?Vast wel een chirurg te vinden die het even wat gaat bijschaven.
Ik zie niks met de kaaklijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:24 schreef Skaai het volgende:
Ik vind ze ook leuk opdrogen
[..]
Het volk valt nu al over de kaaklijn zoals ie is
Ik snapte het al nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Jurk het volgende:
Volgens mij ging die kaaklijn over Rumer Willis. En die Sandler kids zijn gewoon schattig. Of ze nou een grote neus hebben, of niet
Ik wist het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:48 schreef emss het volgende:
De kindjes van Adam Sandler drogen ook mooi op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over een kind van wat, 6?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Volgens mij is Suri een heel geniepig achterbaks rot meisje
Ik vind dr ook zo een gemene stiefzuster uitstraling hebben jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Hoezo dat nou weer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef Vlindur het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef Vlindur het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Je moest eens weten hoe kinderen van 6 kunnen zijn... Ik vind Suri niet leukquote:
Tuurlijk je kan iemand leuk of niet leuk vinden (al vind ik dat van een kind op een foto al apart maargoed)quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe kinderen van 6 kunnen zijn... Ik vind Suri niet leuk![]()
Klopt, die zag zichzelf waarschijnlijk gewoon terug in die fotoquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Tuurlijk je kan iemand leuk of niet leuk vinden (al vind ik dat van een kind op een foto al apart maargoed)
De manier dat het gebracht werd is gewoon een 'gemene wijven opmerking'
Het is ook een oude foto denk ik?quote:
Niet zo oud. Volgens mij zelfs aardig recent. Het joch heeft wellicht een style of retro.quote:
Hij lijkt zo uit Mad Men te komen lopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet zo oud. Volgens mij zelfs aardig recent. Het joch heeft wellicht een style of retro.
Ik denk dat dat 't inderdaad is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:57 schreef Sjeen het volgende:
Of zo doen een stads/museumtourAnyway, ik vind 'm cute
Ook al zou er iets aan de hand zijn, vind ik het triest dat ze de media hiervoor opzoekt..quote:Halle Berry is going to court with her ex-boyfriend Gabriel Aubrey over custody of their 2 -year-old daughter Nahla.
Halle has serious concerns for her daughter's well-being while in the care of her father for any extended period of time and is prepared to take all necessary steps to protect her," Halle's rep tells PEOPLE
The 44-year-old mother of one pulled out of the film New Year's Eve - set to start filming this week in New York - in order to clear her schedule for custody litigation. She's being replaced by Grey's Anatomy alum Katherine Heigl.
"She has attempted to resolve these custody issues amicably with her daughter's father, Gabriel Aubry, directly, but given his lack of cooperation, Halle has no choice but to seek swift judicial intervention," her rep adds.
Gabriel filed court papers on Sunday, December 30 seeking to be formally recognized as Nahla's father and to establish that he'll share custody.
There is no information on what prompted the custody dispute.
Halle's rep continues, "Halle has always made the needs and safety of her daughter her first priority and, both while Halle and Gabriel were a couple and since their break-up, Halle has only acted in her daughter's best interest."
Je kent haar niet...quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe kinderen van 6 kunnen zijn... Ik vind Suri niet leuk![]()
Dan kun je haar toch niet leuk vinden? Ik vind haar uitstraling ook erg stiekem overkomen.quote:
Ach dat kleine poppiequote:
Ik vind het geen leuk kind om te zien, ze heeft iets wat ik niet prettig vind. Maar geen idee watquote:
Net haar moeder, maar dan wat zachter, mooi meisjequote:
Het is blijkbaar erg koud op al die stranden daarquote:Op maandag 7 februari 2011 10:35 schreef emss het volgende:
ooowwwww... een mini Sloan![]()
Matthew McConaughey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matt Damon en (stief) dochter Alexia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan loop je in de korte broek op blote voeten maar wel met een wintermuts op.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:47 schreef emss het volgende:
Tja, het kan daar in de 'winter' best chilly zijn 's ochtends.
tja hier zie je ook genoeg mensen die in een discotheek staan met een shirtje maar wel met een muts en/of sjaal om terwijl het in een discotheek 40 graden isquote:Op maandag 7 februari 2011 14:04 schreef trovey het volgende:
[..]
En dan loop je in de korte broek op blote voeten maar wel met een wintermuts op.
Dat heb ik nog nooit gezien hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
tja hier zie je ook genoeg mensen die in een discotheek staan met een shirtje maar wel met een muts en/of sjaal om terwijl het in een discotheek 40 graden is
Laten we ook al die artiesten niet vergeten in Nederland die standaard atijd met een muts/pet oplopenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
tja hier zie je ook genoeg mensen die in een discotheek staan met een shirtje maar wel met een muts en/of sjaal om terwijl het in een discotheek 40 graden is
hier wel in de omstreken, maar kan ook zijn omdat hier zulk paupervolk rond loopt in z- limburgquote:
Ze schelen maar 1,5 jaarquote:Op maandag 7 februari 2011 17:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Sparrow is al bijna even groot als Harlow![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een tweelingquote:Op maandag 7 februari 2011 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze schelen maar 1,5 jaar
En kinderen schelen op die leeftijd (1,5 en 3-jarigen) niet enorm veel
Ja zou idd best kunnen als je verder niks over ze weetquote:
Ik heb ook een tweeling ja,een jongen/meisje en ik had al 2 jongens.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zou idd best kunnen als je verder niks over ze weet
Jij hebt ook een tweeling toch AnnaStesia?Of had je 2 setjes van 2?
Ah oke, dan had ik het goedquote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik heb ook een tweeling ja,een jongen/meisje en ik had al 2 jongens.
Ze zijn al groot hoor,mijn oudste is 19,de 2de 16 en de tweeling bijna 14.
Mijn oudste twee lijken erg op elkaar,vroeger werd er ook vaak gedacht dat het een tweeling was,grappig dat ik dat nu terug zie in de kinderen van Nicole richie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |