1 keer? Dat wij zien ja. Het is meerdere keren gebeurd, mevrouw is zelfs aangeklaagd omdat ze Gary heeft geslagen.quote:Op zondag 12 december 2010 23:54 schreef kvd het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 12 december 2010 18:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat ze Gary sloeg is ook maar 1 keer gebeurd.
Ik dacht serieus dat ik het maar 1 keer gezien had in de serie.quote:Op maandag 13 december 2010 08:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
1 keer? Dat wij zien ja. Het is meerdere keren gebeurd, mevrouw is zelfs aangeklaagd omdat ze Gary heeft geslagen.
http://www.tmz.com/2010/1(...)unched-gary-shirley/
Dat meisjequote:
nee, dit is Junior. Dat 'moddervette' zoontje is Harvey en die heeft watquote:Op maandag 13 december 2010 20:32 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dat meisje![]()
En die jongen... Ik ken the Price-family niet echt, maar hadden ze een paar jaar terug niet een moddervet zoontje? Is dit hem?!
quote:Harvey was born at the Royal Sussex County Hospital in Brighton, his birth being induced when he was two weeks overdue. He was found to be blind, having a condition known as septo-optic dysplasia, meaning that his optic nerve hadn't developed correctly. Media coverage speculated that Jordan's alcohol consumption while pregnant might been the cause, but doctors said that it was almost certainly caused by a genetic disorder. His condition is thought to be incurable.
Septo-optic dysplasia (SOD) is also known as de Morsier syndrome is basically an underdevelopment of the optic nerve. In a severe case, this results in pituitary hormone deficiencies, blindness, and mental retardation. However, there are milder degrees of each of the three problems, and some children only have one or two of the three.
Ze heeft wel eens in haar reality soap gezegd dat ze altijd overal parfum spuit, ook in haar kruis. Leek mij ook altijd wel een mooie verklaring. Maar de medische wereld zal het vast wel beter wetenquote:Op maandag 13 december 2010 20:47 schreef SEMTEX het volgende:
Harvey was born at the Royal Sussex County Hospital in Brighton, his birth being induced when he was two weeks overdue. He was found to be blind, having a condition known as septo-optic dysplasia, meaning that his optic nerve hadn't developed correctly. Media coverage speculated that Jordan's alcohol consumption while pregnant might been the cause, but doctors said that it was almost certainly caused by a genetic disorder. His condition is thought to be incurable.
Septo-optic dysplasia (SOD) is also known as de Morsier syndrome is basically an underdevelopment of the optic nerve. In a severe case, this results in pituitary hormone deficiencies, blindness, and mental retardation. However, there are milder degrees of each of the three problems, and some children only have one or two of the three.
Decadent zeg en heel veel photoshop, enge familie. Die kinderen uit een eerder huwelijk van die pa (whats his name) worden nooit betrokken bij die familie. Horen ze er niet meer bij ofzo?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef emss het volgende:
Heerlijke GLAM kerstkaart van the Kardashians
[ afbeelding ]
American Psycho
[ afbeelding ]
Het is net een cover van zo'n fout Virginia Andrewsboekquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:29 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Decadent zeg en heel veel photoshop, enge familie. Die kinderen uit een eerder huwelijk van die pa (whats his name) worden nooit betrokken bij die familie. Horen ze er niet meer bij ofzo?
Nou inderdaad, wat is dat voor spook?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:32 schreef kvd het volgende:
Geef die ene naast Kim een zwarte jurk aan en je hebt Morticia van the Adams familiy
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef emss het volgende:
Heerlijke GLAM kerstkaart van the Kardashians
[ afbeelding ]
American Psycho
[ afbeelding ]
Dat is Kylie Jenner, andere is zusje Kendall Jenner (geboren uit het huwelijk van Bruce en Kris). Doen allebei iets met fotoshoots. Nouja wie niet in die familiequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat is dat voor spook?
Zijn dat de zoontjes van Britney? Wie is die vrouw?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 december 2010 09:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zijn dat de zoontjes van Britney? Wie is die vrouw?
Wat een muppiequote:Op donderdag 16 december 2010 11:45 schreef emss het volgende:
Billieen uitgeputte moeder
[ afbeelding ]
Ik moet gewoon weer lachen om die naamquote:
Wiens koter is buddy bear dan?quote:Op zondag 19 december 2010 10:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een muppie
[..]
Ik moet gewoon weer lachen om die naam![]()
Jamie Oliverquote:
heb ik wat gemist? Hebben Fran en Mario lopez een kind samen???quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:58 schreef kvd het volgende:
Mario Lopez, Gia en 'the Nanny'
[ afbeelding ]
Elizabeth Hurley en Damian
[ afbeelding ]
Billy Bob Thornton, vriendin en Bella
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |