quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef kvd het volgende:
Elton, David en Zachary
(2 tijdschriften, allebei exclusief![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Lief hoor, maar lijkt wel een trotse opa met kleinkind....
Jasje en shirt van Elton zijn gewoon paars en roze gefotoshopped johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef Dandilion het volgende:
baby en elton hebben andere kleding ana..d e wederhelft draagt zelfde bloessie
US Weekly en OK zijn zusterbladen, dit soort deals zijn daarom vaak voor beide bladen tegelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef kvd het volgende:
Elton, David en Zachary
(2 tijdschriften, allebei exclusief![]()
Nou inderdaad <3quote:Op woensdag 19 januari 2011 05:01 schreef Malahide het volgende:
Miranda Kerr met Flynn (kiekje gemaakt door Orlando Bloom).
Prachtfoto.
[ afbeelding ]
Zou het echt zo zijn dat Cristiano Ronaldo de moeder geld heeft betaald om haar kind af te staan en geheim te blijven?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef kvd het volgende:
Christiano Ronaldo en Christiano Ronaldo JR
[ afbeelding ]
Hakken? Serieus?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Milla Jovovich en kleintje
quote:Op woensdag 19 januari 2011 05:01 schreef Malahide het volgende:
Prachtfoto.
[ afbeelding ]
Ik vraag me eerder af waarom ik dat babytje op deze foto op Joran van der Sloot vind lijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:06 schreef Blush-1 het volgende:
[..]
Zou het echt zo zijn dat Cristiano Ronaldo de moeder geld heeft betaald om haar kind af te staan en geheim te blijven?
Mwoah, ik weet niet hoe oud ze is, maar volgens mij wilde ik op die leeftijd ook van dat soort dingetjes. Van die plastic prinsessenschoentjes. Die mocht ik ook heus wel..quote:
Z'n vrouw loopt er ook altijd met knalroze haar bij volgens mij, of ik heb ooit een toevallig-roze foto gezienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:02 schreef SEMTEX het volgende:
Jonathan Ross en zijn bizarre kinderen
[ afbeelding ]
dat, maar ik moest ook wel wat denken aan DJ Tanner uit Full House, weet nog niet helemaal waarom.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:09 schreef Felixa het volgende:
Die tweede van links is een Courtney Love in de dop.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 05:01 schreef Malahide het volgende:
Prachtfoto.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:18 schreef bloempje-moi het volgende:
Orlando en baby Flynn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat!quote:
Die schoentjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef kvd het volgende:
yo, ik ben een stoer mannetje
[ afbeelding ]
maar wat heb ik daar nou aan mn voeten? Het meisje achter mij kijkt er ook al naar
[ afbeelding ]
zijn hopelijk gewoon volgezogen met zeewater....anders bahquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef oh-oh het volgende:
What's up met die volle luiers op het strand ?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef oh-oh het volgende:
What's up met die volle luiers op het strand ?
klopt, het is geen gezichtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Naja zeewater of wat anders, tis gewoon echt geen gezicht toch?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Naja zeewater of wat anders, tis gewoon echt geen gezicht toch?
Ik leerde hem kennen van een interview, want die films van hem zijn niet de mijnequote:
Nog steeds geen idee wie het isquote:
Echt té erg. Die zuidelijke staten in de US zijn op sommige vlakken net zo erg als een random moslimlandquote:
Dat het tijdschrift achter een schutblad wordt gezet om de tere zielen van mensen te behoeden voor het zien van een homopaar met een baby.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |