Jemig dat kind is ook al een wandelende accessoire-kapstokquote:Op zondag 9 januari 2011 09:30 schreef kvd het volgende:
Ellen Pomeo, man en Stella (gave pet/hoed)
[ afbeelding ]
Tjezus Kingston.... mijn hemel....quote:Op maandag 10 januari 2011 17:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Familie Rossdale-Stefani in het park
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:24 schreef Starlie het volgende:
[..]
Tjezus Kingston.... mijn hemel....
Thanks! Dacht dat ze van juni 2010 was, de tijd vliegtquote:Op maandag 10 januari 2011 17:47 schreef kvd het volgende:
[..]
bijna, ze is van 15 september 2009, dus is 1 jaar en bijna 4 maanden
Dat van Story en Benjamin zie ik wel ja, goed opgemerkt!! Wist niet dat Jenna Elfman ook van de Sientologykerk is. Suri was echt wel super schattig als baby!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:59 schreef kvd het volgende:
En nog een Benjamin, dan iets groter...
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind een stel van die sientology-kindjes wel op elkaar lijken..kan er alleen mijn vinger niet helemaal opleggen
Story Elfman, kijkt alleen wat bedenkelijker, maar ogen en neis komen aardig overeen
[ afbeelding ]
En ook Suri heeft van die trekjes (alhoewel ze wel ouder is op deze foto)
[ afbeelding ]
die gast keek zelfs zo op zn bruiloft...ben bang dat het zijn dagelijkse gezichtsuitdrukking is....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:03 schreef rena het volgende:
Jordan Bratman met Max, hij zal er wel van balen dat hij ondanks dat hij gescheiden is nog steeds gestalkt word door de paparazziZo kijkt hij wel in ieder geval.
Jeetje, die nanny lijkt wel een jongere kopie van SJPquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:02 schreef kvd het volgende:
Sarah Jessica Parker met tweeling
[ afbeelding ]
tuuuuuurlijk vindt hij die bril wel leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:32 schreef Aventura het volgende:
Hij vindt het ook niet leuk, die bril op.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:43 schreef kvd het volgende:
[..]
tuuuuuurlijk vindt hij die bril wel leuk
[ afbeelding ]
Ook weer van dat lange haarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:03 schreef rena het volgende:
Jordan Bratman met Max, hij zal er wel van balen dat hij ondanks dat hij gescheiden is nog steeds gestalkt word door de paparazziZo kijkt hij wel in ieder geval.
[ afbeelding ]
Nou, gezien het haar van Ellen zal die hoed wel van haar zijn inclusief de zonnebrilquote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig dat kind is ook al een wandelende accessoire-kapstok
quote:
Ja, tuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 14:27 schreef June. het volgende:
[..]
Nou, gezien het haar van Ellen zal die hoed wel van haar zijn inclusief de zonnebrilEn hebben ze het gewoon voor de fun even bij stella opgedaan.
Hoop ik.
Lief hoor, maar lijkt wel een trotse opa met kleinkind....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef kvd het volgende:
Elton, David en Zachary
(2 tijdschriften, allebei exclusief![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef kvd het volgende:
Elton, David en Zachary
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Lief hoor, maar lijkt wel een trotse opa met kleinkind....
Jasje en shirt van Elton zijn gewoon paars en roze gefotoshopped johquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef Dandilion het volgende:
baby en elton hebben andere kleding ana..d e wederhelft draagt zelfde bloessie
US Weekly en OK zijn zusterbladen, dit soort deals zijn daarom vaak voor beide bladen tegelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef kvd het volgende:
Elton, David en Zachary
Nou inderdaad <3quote:Op woensdag 19 januari 2011 05:01 schreef Malahide het volgende:
Miranda Kerr met Flynn (kiekje gemaakt door Orlando Bloom).
Prachtfoto.
[ afbeelding ]
Zou het echt zo zijn dat Cristiano Ronaldo de moeder geld heeft betaald om haar kind af te staan en geheim te blijven?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:48 schreef kvd het volgende:
Christiano Ronaldo en Christiano Ronaldo JR
[ afbeelding ]
Hakken? Serieus?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:59 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Milla Jovovich en kleintje
quote:Op woensdag 19 januari 2011 05:01 schreef Malahide het volgende:
Miranda Kerr met Flynn (kiekje gemaakt door Orlando Bloom).
Prachtfoto.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |