Over een kind van wat, 6?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Volgens mij is Suri een heel geniepig achterbaks rot meisje
Ik vind dr ook zo een gemene stiefzuster uitstraling hebben jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Hoezo dat nou weer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef Vlindur het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef Vlindur het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:49 schreef Vlindur het volgende:
Je moest eens weten hoe kinderen van 6 kunnen zijn... Ik vind Suri niet leukquote:
Tuurlijk je kan iemand leuk of niet leuk vinden (al vind ik dat van een kind op een foto al apart maargoed)quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe kinderen van 6 kunnen zijn... Ik vind Suri niet leuk![]()
Klopt, die zag zichzelf waarschijnlijk gewoon terug in die fotoquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Tuurlijk je kan iemand leuk of niet leuk vinden (al vind ik dat van een kind op een foto al apart maargoed)
De manier dat het gebracht werd is gewoon een 'gemene wijven opmerking'
Het is ook een oude foto denk ik?quote:
Niet zo oud. Volgens mij zelfs aardig recent. Het joch heeft wellicht een style of retro.quote:
Hij lijkt zo uit Mad Men te komen lopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet zo oud. Volgens mij zelfs aardig recent. Het joch heeft wellicht een style of retro.
Ik denk dat dat 't inderdaad is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:57 schreef Sjeen het volgende:
Of zo doen een stads/museumtourAnyway, ik vind 'm cute
Ook al zou er iets aan de hand zijn, vind ik het triest dat ze de media hiervoor opzoekt..quote:Halle Berry is going to court with her ex-boyfriend Gabriel Aubrey over custody of their 2 -year-old daughter Nahla.
Halle has serious concerns for her daughter's well-being while in the care of her father for any extended period of time and is prepared to take all necessary steps to protect her," Halle's rep tells PEOPLE
The 44-year-old mother of one pulled out of the film New Year's Eve - set to start filming this week in New York - in order to clear her schedule for custody litigation. She's being replaced by Grey's Anatomy alum Katherine Heigl.
"She has attempted to resolve these custody issues amicably with her daughter's father, Gabriel Aubry, directly, but given his lack of cooperation, Halle has no choice but to seek swift judicial intervention," her rep adds.
Gabriel filed court papers on Sunday, December 30 seeking to be formally recognized as Nahla's father and to establish that he'll share custody.
There is no information on what prompted the custody dispute.
Halle's rep continues, "Halle has always made the needs and safety of her daughter her first priority and, both while Halle and Gabriel were a couple and since their break-up, Halle has only acted in her daughter's best interest."
Je kent haar niet...quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe kinderen van 6 kunnen zijn... Ik vind Suri niet leuk![]()
Dan kun je haar toch niet leuk vinden? Ik vind haar uitstraling ook erg stiekem overkomen.quote:
Ach dat kleine poppiequote:
Ik vind het geen leuk kind om te zien, ze heeft iets wat ik niet prettig vind. Maar geen idee watquote:
Net haar moeder, maar dan wat zachter, mooi meisjequote:
Het is blijkbaar erg koud op al die stranden daarquote:Op maandag 7 februari 2011 10:35 schreef emss het volgende:
ooowwwww... een mini Sloan![]()
Matthew McConaughey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Matt Damon en (stief) dochter Alexia
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan loop je in de korte broek op blote voeten maar wel met een wintermuts op.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:47 schreef emss het volgende:
Tja, het kan daar in de 'winter' best chilly zijn 's ochtends.
tja hier zie je ook genoeg mensen die in een discotheek staan met een shirtje maar wel met een muts en/of sjaal om terwijl het in een discotheek 40 graden isquote:Op maandag 7 februari 2011 14:04 schreef trovey het volgende:
[..]
En dan loop je in de korte broek op blote voeten maar wel met een wintermuts op.
Dat heb ik nog nooit gezien hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
tja hier zie je ook genoeg mensen die in een discotheek staan met een shirtje maar wel met een muts en/of sjaal om terwijl het in een discotheek 40 graden is
Laten we ook al die artiesten niet vergeten in Nederland die standaard atijd met een muts/pet oplopenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
tja hier zie je ook genoeg mensen die in een discotheek staan met een shirtje maar wel met een muts en/of sjaal om terwijl het in een discotheek 40 graden is
hier wel in de omstreken, maar kan ook zijn omdat hier zulk paupervolk rond loopt in z- limburgquote:
Ze schelen maar 1,5 jaarquote:Op maandag 7 februari 2011 17:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Sparrow is al bijna even groot als Harlow![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een tweelingquote:Op maandag 7 februari 2011 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze schelen maar 1,5 jaar
En kinderen schelen op die leeftijd (1,5 en 3-jarigen) niet enorm veel
Ja zou idd best kunnen als je verder niks over ze weetquote:
Ik heb ook een tweeling ja,een jongen/meisje en ik had al 2 jongens.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja zou idd best kunnen als je verder niks over ze weet
Jij hebt ook een tweeling toch AnnaStesia?Of had je 2 setjes van 2?
Ah oke, dan had ik het goedquote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik heb ook een tweeling ja,een jongen/meisje en ik had al 2 jongens.
Ze zijn al groot hoor,mijn oudste is 19,de 2de 16 en de tweeling bijna 14.
Mijn oudste twee lijken erg op elkaar,vroeger werd er ook vaak gedacht dat het een tweeling was,grappig dat ik dat nu terug zie in de kinderen van Nicole richie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |