ow ja dat plaatje rechts jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat het tijdschrift achter een schutblad wordt gezet om de tere zielen van mensen te behoeden voor het zien van een homopaar met een baby.
quote:
quote:
Sorry, ik was te druk met pappa uitchecken om op die luiers te letten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Naja zeewater of wat anders, tis gewoon echt geen gezicht toch?
Oh die zijn echt beeldschoon ja!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef kvd het volgende:
Presley en Kaia van Cindy Crawford
[ afbeelding ]
Op die foto van Reese Witherspoon lijkt het wel pa met de drie kids.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef rena het volgende:
Elizabeth Hurley en Damian
[ afbeelding ]
Matt Damon & Isabella
[ afbeelding ]
Reese Witherspoon, Ava en Deacon.
[ afbeelding ]
Kourtney Kardashian, Scott Disick en Mason
[ afbeelding ]
Die pruilbakkes van Kourtneyquote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef rena het volgende:
Kourtney Kardashian, Scott Disick en Mason
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
Elizabeth Hurley met haar prachtige jurk
ja laten we het hopen is ook niet leuk voor het joch dat ie vergeleken wordt met Damian van The Omenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:05 schreef emss het volgende:
En die Damian gaat ook nog wel leuk worden, niet meer zo eng/duivels.
Ja het is echt de combi mooie vrouw met mooie jurkquote:
Mams moet je denk ik ook niet zien zonder plamuur.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie het mooie er nog niet echt in, op de bovenste foto zit ook een flinke laag mascara op de wimpers
Klopt, een platte, brede neus.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Ze heeft echt iets wat niet klopt aan dat gezichtje![]()
Ze ziet er uit zoals mensen met een hazenlip er vaak uitzien maar dan zonder hazenlip of zo...
mascara? Nepwimpers denk ik. Denkende aan de 'mooie' foto die laatst een keer is geplaatstquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie het mooie er nog niet echt in, op de bovenste foto zit ook een flinke laag mascara op de wimpers
Neuh op die foto lijken het (voor mij) gewoon eigen wimpers en een dikke klodder mascara.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:36 schreef kvd het volgende:
[..]
mascara? Nepwimpers denk ik. Denkende aan de 'mooie' foto die laatst een keer is geplaatst
[ afbeelding ]
alhoewel ze zelf ook wel eens aan de slag is geweest met het zwarte spulletje
[ afbeelding ]
Het zou maar zo kunnen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:11 schreef Aventura het volgende:
Foetaal Alcohol Syndroom (FAS) moet ik aan denken.
[ afbeelding ]
Ze heeft een kaaklijn om ongelukkig van te worden maar lelijk is ze niet. Ze heeft ondanks die kaak best een mooi gezichtquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:47 schreef sherezade het volgende:
die kinderen van Demi Moore zijn echt niet mooi vooral die Rumor niet.
Ze lijken echt allemaal op hun vader
Demn she is ugly
[ afbeelding ]
Dat is toch niet zo'n groot probleem in Amerika als je geld hebt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze heeft een kaaklijn om ongelukkig van te worden maar lelijk is ze niet. Ze heeft ondanks die kaak best een mooi gezicht. Was dat ding maar wat kleiner
Het volk valt nu al over de kaaklijn zoals ie is, als ze de boel laat bijschaven is iedereen weer over de kook omdat ze in haar zogenaamd mooie kaak gaat laten snijden. Het is nooit goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n groot probleem in Amerika als je geld hebt?Vast wel een chirurg te vinden die het even wat gaat bijschaven.
Ik zie niks met de kaaklijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:24 schreef Skaai het volgende:
Ik vind ze ook leuk opdrogen
[..]
Het volk valt nu al over de kaaklijn zoals ie is
Ik snapte het al nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:42 schreef Jurk het volgende:
Volgens mij ging die kaaklijn over Rumer Willis. En die Sandler kids zijn gewoon schattig. Of ze nou een grote neus hebben, of niet
Ik wist het welquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:48 schreef emss het volgende:
De kindjes van Adam Sandler drogen ook mooi op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |