nee hoor, je hebt niks gemist. Zij heeft een televisieshow waar hij te gast wasquote:Op zondag 19 december 2010 14:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
heb ik wat gemist? Hebben Fran en Mario lopez een kind samen???![]()
Dat dacht ik ook even tot ik ging Googlenquote:Op zondag 19 december 2010 14:21 schreef sherezade het volgende:
[..]
heb ik wat gemist? Hebben Fran en Mario lopez een kind samen???![]()
quote:Op maandag 20 december 2010 11:08 schreef kvd het volgende:
[..]
't zal volgens mij niet lang meer duren
Ik vind hem eigenlijk best sexy met dat grijze haarquote:Op maandag 20 december 2010 18:47 schreef Mani89 het volgende:
Achja wel verfrissend een celebrity die zijn haar eens niet verft.
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:01 schreef Athlon64x het volgende:
kan dat gedrocht van hem nooit vrolijk kijken? Lijkt me echt een ramp om met zo vrouw te leven die haar hele leven alleen maar aan kleding/make up besteed.
de hele familie is een freakshow,, trouwens wat is die oudste zoon chubby geworden...quote:Op woensdag 22 december 2010 08:10 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
David Beckham, zijn enge kapsel en vrouw en kids.
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:01 schreef Athlon64x het volgende:
kan dat gedrocht van hem nooit vrolijk kijken? Lijkt me echt een ramp om met zo vrouw te leven die haar hele leven alleen maar aan kleding/make up besteed.
Ik heb haar wel eens in een interviews gezien en daar kwam ze altijd over als een leuke vrouw met gevoel voor humor. Dat koele is gewoon haar image, die foto's worden er ook uitgepikt en ze doet geen moeite om daar vanaf te komen.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Want jij weet alles van hun leven/relatie om dit zo te kunnen zeggen?
Ja maar waarom zou ze ook?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens in een interviews gezien en daar kwam ze altijd over als een leuke vrouw met gevoel voor humor. Dat koele is gewoon haar image, die foto's worden er ook uitgepikt en ze doet geen moeite om daar vanaf te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |