Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:Fok-ID = PSN
Repeating = Sjorskee
Sosuacafe = NL-SosuA-
Mr-green = aaaido
TDM = JJmky20
trance_fan = nalyu
Rike = RiKe456
BoyGenius = RDR-Fanatic
DeeBee = Tehdas
gamefreek = geemfriek
Toempf = Toempf
Auti = nurspekkie
JJH = JJH1985
Mystikvm = Mystikvm
Skipper26 = soofvic
delano.888 = Dx11
woessie = woessie12
DDDDDaaf = Daaf_de_Raaf
J. Clarkson = evil_tuinhekje
IrishBastard = Boemeltje
Bedaarten = wookielover1
DutchErrorist = jojojoost
Black-Hole = jileen
Nils7 = vanillaNL
Rainesz = Rainesz
R_B = Ro_Bu
Sideshowbobbie = Sideshowbobbie
Qunix = PMKnl
kreuk050 = KREUKNEUS
Edwin1984 = Edwin1984
Icefire1971 = icefire-nl
Meike26 = YukinoSuzuka
dekkered = kogelvoer
janrad = Crashtestnl
Maver24 = dutch-devil
neggix = neggix
SanAnt = ghpeet
Don-Leon = LPopkema
Saekerhett = Saekerhett
PoederSuikerPoeder = vecht
NeonPanda = SorayaNL
beetotheizzo = ben071
Mindstate= MindstateNL
SonicVolcano = SonicVolcano
Ricard0j = Vash_NL
Rio = MisterRio
LightLuke = LightLuke92
Scharrel-hagelslag = Melluk
Unknowd = Pietskie-B
Made77 = made_77
cheqy = Cheqy
fake-flamingo = Fake-Flamingo
67Impala = Munn1k
Het staat er wel omschreven en de meeste dingen weet ik wel, maar zoals bij het chassis kun je veel dingen aanpassen enzo, ik weet dus niet wat het effect er van is op de baan zelf.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Bedoel je of ik hier een halve cursus afstellen en auto eigenschappen moet gaan posten of dat ik voor jou aan dat ding ga sleutelen?
Hoe dan ook, ik ga straks offline en ben morgen grotendeels de hele dag beschikbaar voor GT, moet zelf ook nog aardig wat racen en online wil ik ook gaan uitproberen.
Is het niet zo dat er bij de afstellingen ook al redelijk staat omschreven wat een onderdeel of afstelling doet?
Het is wel handig om een beetje het een en ander te weten over auto techniek en racen.
Die is gisteren verstuurdquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:29 schreef Capable het volgende:
Eeh Terrorist jij zou me toch nog een truck sturen?
Daar kom ik morgen dan wel op terug.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:28 schreef Capable het volgende:
[..]
Het staat er wel omschreven en de meeste dingen weet ik wel, maar zoals bij het chassis kun je veel dingen aanpassen enzo, ik weet dus niet wat het effect er van is op de baan zelf.
Allebei zou handig zijn, tips enzo wat je kunt schrijven is handig voor in de OP bijv en even misschien paar kleine aanpassingen aan me auto kan maken. Het hoeft niet eigen keus natuurlijk.
Ik heb dus gister niks ontvangen, zal het zo nog wel checken want ze zijn nog met die maintance bezig.quote:
J. Clarkson en ik, maar geef hem maar aan Clarkson.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:38 schreef DeeBee het volgende:
Al dat gebedel om die auto's hier mag trouwens ook wel een beetje minder, djeez, je kan echt wel beetje credits sparen voor bakken of gewoon even met skill wat races winnen ipv voor elke race een overpowered race car te gaan lenen...Maar ja.
Ben al de hele avond de used car dealership aan het verversen voor een Formula Gran Turismo ongeveer, maar nog geen succes tot nu toe... Net wel die McLaren GTR race car ook en alhoewel ik het geld er wel voor heb, vond ik 3.5 miljoen toch een beetje te gortig nog...
Profile atm trouwens:
[ afbeelding ]
Wie was er hier trouwens ook al weer onwijze fan van die Toyota Sprinter Trueno GT-Apex (S. Shigeno Ver.) '00 trouwens?![]()
Was dat jackson of J.Clarkson of zo?
Welke race is dat?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:03 schreef pwned het volgende:
Stel je wilt een of andere knakenauto van 20 mil: 98,000 Cr / 4 min = 24,500 Cr / min.
Dan ben je dus als je optimaal bezig bent 816 min bezig, oftwel ~14 uur.
Dat is dus de snelste manier.
Pitstops komen bij de endurance races. Banden slijtage en benzineverbruik ook. Slijtage aan de banden gaat niet in kleur, het balkje zakt gewoon.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik heb nog geen pitstops hoeven maken of driftraces gedaan. Bij welk level kan ik dat verwachten dan?
Maakt niet uit, ik was gewoon benieuwd eigenlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Pitstops komen bij de endurance races. Banden slijtage en benzineverbruik ook. Slijtage aan de banden gaat niet in kleur, het balkje zakt gewoon.
Driftraces kan je doen in Arcade maar zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde dat als je in een race zit waar je toch makkelijk met grote voorsprong iedereen eruit rijdt en je hebt nog veel rondjes te gaan, dan kan je natuurlijk makkelijk een beetje gaan driften
Waar heb je die B-spec Like the wind mee gereden?quote:Op zondag 12 december 2010 01:03 schreef DeeBee het volgende:
Omg, je B-spec driver in die Toyota 7 race car zien zitten is te hilarisch.
Wat een bak trouwens, die Toyota 7 race car, eindelijk gewonnen met B-spec Like the Wind, die races waren ook super spannend!
18 lap Indy race won m'n baas met 0.044 voorsprong.
Met de trusted Toyota Minolta 88 C-V Race Car.quote:Op zondag 12 december 2010 01:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Waar heb je die B-spec Like the wind mee gereden?
Daar zijn inderdaad leuke auto's te winnen, zo heb ik daar gisteravond in de GT World Championship de Pagani Zonda R '09 gewonnen, die als je hem wilt kopen meer dan 3 miljoen credits kost.quote:Op zondag 12 december 2010 02:21 schreef Capable het volgende:
Met die B-spec kun je dikke auto's winnen ofniet?
Welke lvl?quote:Op zondag 12 december 2010 03:07 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Daar zijn inderdaad leuke auto's te winnen, zo heb ik daar gisteravond in de GT World Championship de Pagani Zonda R '09 gewonnen, die als je hem wilt kopen meer dan 3 miljoen credits kost.
Serieus? Ik had het idee dat die Furai een stuk langzamer is dan je tegenstanders. Ik heb het nog niet geprobeerd, straks gelijk maar doenquote:
Onzin, prima daarmee te halen.quote:Op zondag 12 december 2010 04:04 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is die like the wind indianapolis een kut challenge zeg, de chevrolet zr1 rm is daar te langzaam. Met welke auto zou het mogelijk moeten zijn?
Zeker, hele gave en ook wel een paar echt snelle inderdaad, zeker de hogere levels.quote:Op zondag 12 december 2010 02:21 schreef Capable het volgende:
Met die B-spec kun je dikke auto's winnen ofniet?
Nee, fixed amount per race. Ook al ben je op de auto-pilot aan het grinden en geef je hem snelle bak en geen commands en hij wint, dan krijg je net zoveel XP.quote:Op zondag 12 december 2010 03:08 schreef RiKe het volgende:
Is het nou eigenlijk zo dat als je meer opdrachten in b-spec geeft, je ook meer XP krijgt?
Waarmee heb je die gewonnen dan? Ik krijg het niet voor elkaar namelijkquote:Op zondag 12 december 2010 10:52 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Volgens mij Level 15. In ieder geval de laatste van Professional.
Ik vind het zo'n afschuwelijk lelijk ding.. die voorkant, dat volledig witte.. brrrrrrrrquote:Op zondag 12 december 2010 01:03 schreef DeeBee het volgende:
Omg, je B-spec driver in die Toyota 7 race car zien zitten is te hilarisch.
Wat een bak trouwens, die Toyota 7 race car, eindelijk gewonnen met B-spec Like the Wind, die races waren ook super spannend!
18 lap Indy race won m'n baas met 0.044 voorsprong.
De Yellow Bird schijnt een bitch te zijnquote:Op zondag 12 december 2010 11:39 schreef SosuaCafe het volgende:
Heeft iemand al eens met die RUF porsches gereden?
Zijn nu een paar keer langsgeweest in de 2e hands shop, maar iedere keer heb ik net daarvoor een andere auto gekocht.
Skyline spec Nür - slechte auto.
Impreza race car - hele goede handeling, maar komt snelheid tekort.
En ik lees hier en daar dat in de b-spec de coureurs niet in de slip durven te raken?
Die van mij drift er rustig op los in zn m3.
Netjes!quote:Op zondag 12 december 2010 12:06 schreef DeeBee het volgende:
Haha, ja de schoonheidsprijs wint hij niet nee, maar die historic race car cup B-spec op Monaco was wel geniaal.![]()
M'n driver ging echt tot the max. in dat apparaat en had een paar werkelijk waar briljante inhaalmoves ook...
Maar ach, hij is ook uit 1970 he! Niet zo gek dat hij er zo leip uitziet... Maar wel 870 pk of zo.
Is dat die met dat je maar max 300pk mag hebben?quote:Op zondag 12 december 2010 12:28 schreef Driepink het volgende:
hmm.. kmoet weer geld hebben, want ik kan alleen nog maar schwarzwald liga doen in extreme.. en ik heb 30k dus ik kan niet eens een normale duitser kopen!
ja volgens mij wel en volgens mij heb je voordat je die race überhaupt kunt spelen al een Z4 gewonnenquote:Op zondag 12 december 2010 12:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Is dat die met dat je maar max 300pk mag hebben?
EDIT:quote:Op zondag 12 december 2010 12:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Is dat die met dat je maar max 300pk mag hebben?
Met mijn Minolta Toyota, die ik in A Spec bij Like the wind heb gewonnen. Is een race bak, daarmee reed hij iedereen zoek.quote:Op zondag 12 december 2010 11:01 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Waarmee heb je die gewonnen dan? Ik krijg het niet voor elkaar namelijk
Gewoon kopen, nieuw of 2e hands en je kan hem tunen tot 299pk. Zo had ik het gedaan.quote:Op zondag 12 december 2010 12:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
EDIT:
ja er staat tot 300pk.. maar de auto die ik nu heb komen geen van allen uit Duitsland..
en waar zou ik in godsnaam een z4 moeten winnen ?
Onzin, je bent afhankelijk van je slipstream met de zr1, als je dan in de bochten achter komt te staan dan wordt je op snelheid in de lange rechte stukken door het snellere veld bij gestreefd. Het zou wellicht nog wel kunnen maar ik moet op de een of andere manier dat ding op 900pk zien te krijgen aangezien dat mogelijk is met full tuning, maar het blijft hier steken op de 895. Zo even opnieuw doen. Of anders even de Zonda halenquote:Op zondag 12 december 2010 10:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Onzin, prima daarmee te halen.Zo zorgen dat je 880 pk hebt, racing softs, max. speed op 390 zetten in je gearbox en vlammen!
RUF.. Duits ?quote:Op zondag 12 december 2010 13:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, je bent afhankelijk van je slipstream met de zr1, als je dan in de bochten achter komt te staan dan wordt je op snelheid in de lange rechte stukken door het snellere veld bij gestreefd. Het zou wellicht nog wel kunnen maar ik moet op de een of andere manier dat ding op 900pk zien te krijgen aangezien dat mogelijk is met full tuning, maar het blijft hier steken op de 895. Zo even opnieuw doen. Of anders even de Zonda halen.
Mja, je moet die Toyota 7 even op 870 PK krijgen of iets, banden eronder die mogen...quote:Op zondag 12 december 2010 12:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Netjes!Die van mij heeft juist weer best moeite om te winnen op Monaco (in B-spec) Maar het is wel vermakelijk om naar te kijken idd.
Heb m'n replay de eerste keer niet gesaved, maar zal hem straks nog even een keertje doen anders en even YouTuben.quote:Op zondag 12 december 2010 13:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, je bent afhankelijk van je slipstream met de zr1, als je dan in de bochten achter komt te staan dan wordt je op snelheid in de lange rechte stukken door het snellere veld bij gestreefd. Het zou wellicht nog wel kunnen maar ik moet op de een of andere manier dat ding op 900pk zien te krijgen aangezien dat mogelijk is met full tuning, maar het blijft hier steken op de 895. Zo even opnieuw doen. Of anders even de Zonda halen.
ik had juist totaal geen moeite met die polyphony cup..quote:Op zondag 12 december 2010 13:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Er zijn nu drie races waar ik gewoon niet doorheen kom
Gran Turismo World Championship (Prof)
Historic Race Car Cup (Expert)
Polyphony Digital Cup (Expert)
De eerste is te halen met een Toyota Minolta, iemand meer tips wellicht?
dat heb ik nu op bspec..quote:Op zondag 12 december 2010 13:53 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wat voornamelijk het jammere is, is dat ik twee auto's volledig naar maximaal vermogen getuned heb en dat ik er dus niet mee won
Wat heeft een porsche daarmee te maken.quote:
als je had opgelet, snapte je dat ik dus eigenlijk vroeg, of dat ik niet een RUF kon gebruiken in de Schwarzwald liga..quote:Op zondag 12 december 2010 14:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat heeft een porsche daarmee te maken.
Meen je dat? Mijn Dodge Ram is 670 PK en nadat hij eerst achteraan bleef hangen heb ik hem herhaaldelijk de opdracht gegeven dat hij moest inhalen. Hierdoor raakte hij waarschijnlijk zo over de rooie dat hij het eindelijk ging doen, uiteindelijk de race gewonnen met een halve minuut voorsprong.quote:Op zondag 12 december 2010 13:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat heb ik nu op bspec..
die truck race.. 850pk ofzo bijna dat ding.. en nog win ik niet!
puur en alleen omdat de AI niet remt in bochten op oval, en mijn mannetje wel
Dat deed die pannenkoek van mij eens op Cape Ring, alleen hij deed het in de eerste ronde.quote:mijn bspec coureur is echt een MONGOOL!
rijd ie in de allerlaatste ronde, de pit in.. ja doei goud![]()
Inderdaad, dat ding presteert echt veel beter dan ik had verwachtquote:Op zondag 12 december 2010 15:17 schreef Auti het volgende:
Die Corvette is wel 1 van de betere tips geweest heh. Prima wagen
Ik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:38 schreef DeeBee het volgende:
Wie was er hier trouwens ook al weer onwijze fan van die Toyota Sprinter Trueno GT-Apex (S. Shigeno Ver.) '00 trouwens?![]()
Was dat jackson of J.Clarkson of zo?
Ik zoek ook nog een oude Jap, kan er nergens 1 vinden....quote:Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef Capable het volgende:
Die Furai win je die bij de A of B spec?
Heeft iemand btw een Japanse klassieker van 1979 of ouder voor me? voor 10 minuutjes.
Btw kan het ook dat als je ongelukken maakt je auto PK's verliest? of iets anders?
Want m'n Ferrari heeft nu 844 PK.
B-spec Extreme, like the wind... win je de Toyota 7 uit 1970.quote:Op zondag 12 december 2010 15:54 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een oude Jap, kan er nergens 1 vinden....
Auti had je nog even tijd voor m'n Ferrari? Het mag ook later het is maar net wat je wilt.quote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef Auti het volgende:
[..]
B-spec Extreme, like the wind... win je de Toyota 7 uit 1970.
Iets beters kan ik even niet snel op komen.
Ik ben ook groot AE86 fan btw, en van InitialD en van Meneertje Tsuchiya, etc![]()
Heb hem nog niet in de garage, maar die gaat er echt wel komen![]()
Touge battle!! aaaaaaaai!!! Best Motoring FTW
Ik ben aan het B-spec rijden.quote:Op zondag 12 december 2010 16:02 schreef Capable het volgende:
[..]
Auti had je nog even tijd voor m'n Ferrari? Het mag ook later het is maar net wat je wilt.
Heb een oude Skyline ouder dan 79quote:Op zondag 12 december 2010 15:46 schreef Capable het volgende:
Die Furai win je die bij de A of B spec?
Heeft iemand btw een Japanse klassieker van 1979 of ouder voor me? voor 10 minuutjes.
Btw kan het ook dat als je ongelukken maakt je auto PK's verliest? of iets anders?
Want m'n Ferrari heeft nu 844 PK.
Als je hem zou willen opsturen dan kan ik even kijken of ik kan winnen. PSN: Mimaaa.quote:Op zondag 12 december 2010 16:10 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Heb een oude Skyline ouder dan 79
Ja als het niet teveel gevraagd is? Ik wil het liefst hebben dat ik niet speciale dingen aan hoef te zetten om de auto onder controle te hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 16:07 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ben aan het B-spec rijden.
Maar je wilt hem aan mij doorsturen en dat ik ga sleutelen? of hoe moet ik dat zien.
Traction Control vind je niets, of werkt niet?
Een lap tekst met uitleg over camber en caster en demper rebound en gewichtsverplaatsing, sperdifferentielen, etc etc daar moet ik ook nog even voor gaan zitten. Ik ben een beetje een stuiterbal maar ik ben het niet vergeten hoor.
Ja zal GT5 even opstartenquote:Op zondag 12 december 2010 16:13 schreef Capable het volgende:
[..]
Als je hem zou willen opsturen dan kan ik even kijken of ik kan winnen. PSN: Mimaaa.
Dat is vreemd.. maar ik heb dan ook nog niet alles helemaal door en door uitgeprobeerd in GT5.quote:
Dat lijkt me dan weer een beetje sterk, eerder dat de aerodynamica verandert door het vuil, luchtstroming wordt tenslotte verstoord door vuil op de lakquote:Op zondag 12 december 2010 16:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is vreemd.. maar ik heb dan ook nog niet alles helemaal door en door uitgeprobeerd in GT5.
Dat nieuwe wagens meer vermogen krijgen naar mate ze meer km's rijden (inrijden) en dat er sprake is van slijtage en oude olie dat is een oudje.. Schademodel is voor mij ook nieuw, ik weet dus nog niet voor de volle 100% hoe ze GT5 in elkaar hebben gecode.
Ze zijn er wel leuk mee bezig geweest iig, ik vind het een topspel. En dat vond ik niet van GT4..
Het zal mij bijv ook niet verbazen dat je auto ietsjes zwaarder wordt als je hem nooit wast
Er staat nog een S. Shigeno AE86 in mn used car list. Kan m wel kopen en giften, maar wat krijg ik ervoor terug?quote:Op zondag 12 december 2010 16:01 schreef Auti het volgende:
[..]
B-spec Extreme, like the wind... win je de Toyota 7 uit 1970.
Iets beters kan ik even niet snel op komen.
Ik ben ook groot AE86 fan btw, en van InitialD en van Meneertje Tsuchiya, etc![]()
Heb hem nog niet in de garage, maar die gaat er echt wel komen![]()
Touge battle!! aaaaaaaai!!! Best Motoring FTW
Het klopt inderdaad dat je auto naarmate je het langer gebruikt meer pk's krijgtquote:Op zondag 12 december 2010 16:23 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is vreemd.. maar ik heb dan ook nog niet alles helemaal door en door uitgeprobeerd in GT5.
Dat nieuwe wagens meer vermogen krijgen naar mate ze meer km's rijden (inrijden) en dat er sprake is van slijtage en oude olie dat is een oudje.. Schademodel is voor mij ook nieuw, ik weet dus nog niet voor de volle 100% hoe ze GT5 in elkaar hebben gecode.
Ze zijn er wel leuk mee bezig geweest iig, ik vind het een topspel. En dat vond ik niet van GT4..
Het zal mij bijv ook niet verbazen dat je auto ietsjes zwaarder wordt als je hem nooit wast
Volgens mij sta jij nog niet in mijn lijst, gaan we regelen.. Had je iets in gedachte, een speciale autowens? (niet ál te gek natuurlijk)quote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Er staat nog een S. Shigeno AE86 in mn used car list. Kan m wel kopen en giften, maar wat krijg ik ervoor terug?
Had je me al ge-add?
Heb je toevallig nog een musclecar over voor die beginner race?quote:Op zondag 12 december 2010 17:05 schreef Auti het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij nog niet in mijn lijst, gaan we regelen.. Had je iets in gedachte, een speciale autowens? (niet ál te gek natuurlijk)
Poeh, het wordt mij even druk, mijn excuses.. ik laat mij opjutten door een onbenul.quote:Op zondag 12 december 2010 17:22 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog een musclecar over voor die beginner race?
Heb zelf een Camaro SS, maar zelfs met tuning is het een KUTding.
quote:Op zondag 12 december 2010 17:34 schreef DutchErrorist het volgende:
J.lo ga ergens anders advocaatje spelen, het wordt irritant.
Nee, sorry. Ik heb niet veel Nissan's .. Heb een paar dagen voor Nissan gewerkt, en mijn broer nog langer.. dingen komen mijn strot uitquote:Op zondag 12 december 2010 17:29 schreef Driepink het volgende:
he auti, heb jij niet toevallig een Nissan Skyline 2000 GT-R/KPGC10 ?
Je hebt gelijk NEO, er is geen Novitec Rosso 599 GTB.. there is no spoon.. Wat jij wil zien man... Wat jij wil zien..quote:Op zondag 12 december 2010 17:48 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dude, faal niet zo hard, je bent echt te dom voor woorden, ik maak het je nota bene makkelijker door zelf mijn quote aan te halen en dik te drukken. Het keiharde bewijs waar jij het over hebt, is geen bewijs.
[..]
ook gewoon die boom @ 2:45 !quote:Op zondag 12 december 2010 18:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Echt relaxt. Dat de baan wat betreft grootte bijna identiek is, best goed gedaan.
Je bedoelt er gewoon pal naast staan en de hele mikmak?quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef Driepink het volgende:
nou, als je toevallig een keer een mooie exclusieve bak ziet staan, mag je die ook wel posten ^^
marcos mini vind ik niet echt zo'n mooie auto tbh..
zo, die heb ik vaaaaaak gebruikt in NFS!quote:Op zondag 12 december 2010 18:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Je bedoelt er gewoon pal naast staan en de hele mikmak?
het irritantste antwoord helaas !quote:Op zondag 12 december 2010 18:44 schreef Tinos85 het volgende:
Eindelijk een pick upToyota Tacoma X-Runner. Ben benieuwd. Even flink tunen in ieder geval.
Wel kut, GT Championship op de Ring wordt ik net na de minicarrousell eraf getikt en eindig ik 10deen bij een andere net tweede. Resultaat: Tweede plaats in het overall championship
Moet ik nou alles weer opnieuw doen of kan ik ook alleen die twee circuits doen?
Kutzooiquote:Op zondag 12 december 2010 18:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
het irritantste antwoord helaas !
Ik heb je geaccepteerd man.quote:Op zondag 12 december 2010 18:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
KutzooiVandaag niet meer, geen zin in.
American Muscle ofzo heet ie.... In de beginners class, geen idee wat de vereisten zijn voor die race...quote:Op zondag 12 december 2010 17:31 schreef Auti het volgende:
[..]
Poeh, het wordt mij even druk, mijn excuses.. ik laat mij opjutten door een onbenul.
Maar voor welke race bedoel je precies? Het moet Amerikaans zijn? Bepaald jaar? etc?
Ik heb een Camaro Z28 '69 met 554 pk, daar heb ik hem zelf met gemak mee gehaald.quote:Op zondag 12 december 2010 19:08 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
American Muscle ofzo heet ie.... In de beginners class, geen idee wat de vereisten zijn voor die race...
Heerlijke auto, Eigenaar Michel Perridon (TRUST) rijder; Christijan Albersquote:Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
zo, die heb ik vaaaaaak gebruikt in NFS!
dat laatste leuke deel, toen nog op gamecube..
helemaal afgeragd had ik hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |