ook gewoon die boom @ 2:45 !quote:Op zondag 12 december 2010 18:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Echt relaxt. Dat de baan wat betreft grootte bijna identiek is, best goed gedaan.
Je bedoelt er gewoon pal naast staan en de hele mikmak?quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef Driepink het volgende:
nou, als je toevallig een keer een mooie exclusieve bak ziet staan, mag je die ook wel posten ^^
marcos mini vind ik niet echt zo'n mooie auto tbh..
zo, die heb ik vaaaaaak gebruikt in NFS!quote:Op zondag 12 december 2010 18:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Je bedoelt er gewoon pal naast staan en de hele mikmak?
het irritantste antwoord helaas !quote:Op zondag 12 december 2010 18:44 schreef Tinos85 het volgende:
Eindelijk een pick upToyota Tacoma X-Runner. Ben benieuwd. Even flink tunen in ieder geval.
Wel kut, GT Championship op de Ring wordt ik net na de minicarrousell eraf getikt en eindig ik 10deen bij een andere net tweede. Resultaat: Tweede plaats in het overall championship
Moet ik nou alles weer opnieuw doen of kan ik ook alleen die twee circuits doen?
Kutzooiquote:Op zondag 12 december 2010 18:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
het irritantste antwoord helaas !
Ik heb je geaccepteerd man.quote:Op zondag 12 december 2010 18:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
KutzooiVandaag niet meer, geen zin in.
American Muscle ofzo heet ie.... In de beginners class, geen idee wat de vereisten zijn voor die race...quote:Op zondag 12 december 2010 17:31 schreef Auti het volgende:
[..]
Poeh, het wordt mij even druk, mijn excuses.. ik laat mij opjutten door een onbenul.
Maar voor welke race bedoel je precies? Het moet Amerikaans zijn? Bepaald jaar? etc?
Ik heb een Camaro Z28 '69 met 554 pk, daar heb ik hem zelf met gemak mee gehaald.quote:Op zondag 12 december 2010 19:08 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
American Muscle ofzo heet ie.... In de beginners class, geen idee wat de vereisten zijn voor die race...
Heerlijke auto, Eigenaar Michel Perridon (TRUST) rijder; Christijan Albersquote:Op zondag 12 december 2010 18:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
zo, die heb ik vaaaaaak gebruikt in NFS!
dat laatste leuke deel, toen nog op gamecube..
helemaal afgeragd had ik hem
Deze?quote:Op zondag 12 december 2010 19:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Heerlijke auto, Eigenaar Michel Perridon (TRUST) rijder; Christijan Albers![]()
Christijan heeft zelf ook een GT, met race uitlaten.. helemaal ziek! is ook wel ergens een filmpje van/offtopic
Die van 5 miljoen? Hoe rijdt het.quote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
Heb eindelijk de Formula Gran Turismo F1
volgens mij is zo'n ding 10mquote:Op zondag 12 december 2010 19:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Die van 5 miljoen? Hoe rijdt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |