abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2010 @ 19:49:17 #126
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89844322
quote:
2s.gif Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef Driepink het volgende:

[..]

volgens mij is zo'n ding 10m :? alleen weet ik het niet zeker, want die bij ferrari zijn zowiezo 10mil, die f1 cars
Nee, je hebt ook een used f1 car dat ding kost 5 miljoen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_89844582
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee, je hebt ook een used f1 car dat ding kost 5 miljoen.
oh, dat kan best kloppen, ik heb hem zelf nog niet zien staan in mijn used car lot.. wel genoeg van die racebakken, nu net weer een toyota 7 uit 1970..

alleen jammer dat die rond de 4.5m was ofzo.. en ik maar 136 credits had :')
pi_89844614
quote:
Yep, dat is die van Albers zelf :Y Was nogal onder de indruk van de ritjes die hij in die van Perridon heeft gedaan :D Het is ook echt een prachtbak, maar deze staat niet in NL.. Perridon heeft zoveel geld die zet gewoon alles op NL kenteken :') Doet ie goed. En dan zijn zoon laten blazen op de maasvlakte _O-

Maarja, dit is wel erg offtopic... maar wel heel leuk :9

Tubi sport uitlaten op een Ferrari ben ik ook wel fan van btw _O_
-weg-
pi_89844665
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef Auti het volgende:

[..]

Yep, dat is die van Albers zelf :Y Was nogal onder de indruk van de ritjes die hij in die van Perridon heeft gedaan :D Het is ook echt een prachtbak, maar deze staat niet in NL.. Perridon heeft zoveel geld die zet gewoon alles op NL kenteken :') Doet ie goed. En dan zijn zoon laten blazen op de maasvlakte _O-

Maarja, dit is wel erg offtopic... maar wel heel leuk :9

Tubi sport uitlaten op een Ferrari ben ik ook wel fan van btw _O_
ikzelf heb een simpele alfa 147 (simpel vergeleken met dit voorbeeld) maar pijpen als deze zouden er zeker niet op passen of wel ? :P
pi_89844822
Wow die SLS AMG '10 rijd wel ontzettend fijn op S-3
pi_89844827
quote:
Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
Heb eindelijk de Formula Gran Turismo F1 _O_
'Gewoon' tegengekomen bij de used cars of een paar uur lang lopen refreshen? Want dat vandaag al tijd lang lopen doen en niet echt motiverend, haha...

M'n Toyota 7 trekt wel echt hard btw, wat een hilarisch apparaat. :D
Jack does it in real time...
pi_89845017
quote:
2s.gif Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef Driepink het volgende:

[..]

ikzelf heb een simpele alfa 147 (simpel vergeleken met dit voorbeeld) maar pijpen als deze zouden er zeker niet op passen of wel ? :P
Een steigerpijp maakt altijd herrie, maar goed is het niet ;)
Als je een catalysator vervangende pijp, geen middendemper en iets van een sporteinddemper gebruikt dan brult jouw 147 ook wel lekker hoor, maar dan begin je dus al aan een bodemloze put... Auto's zijn duur, tuning nog duurder.. een goed "open" luchtfilter geeft al een leuke extra sound.

Maar dit is offtopic heh
-weg-
  zondag 12 december 2010 @ 20:06:52 #133
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89845048
quote:
Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef Driepink het volgende:

[..]

Albers heeft er gewoon een open uitlaatsysteem op zitten. Kan je op je 147 ook wel doen maar hij zal niet zo klinken :P vier cilinders tegenover tien.
pi_89845091
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Albers heeft er gewoon een open uitlaatsysteem op zitten. Kan je op je 147 ook wel doen maar hij zal niet zo klinken :P vier cilinders tegenover tien.
En je mist weerstand..
-weg-
pi_89845160
oke, ik weet genoeg :P ik hou me geld lekker in mn zak! :P

maar heeft iemand trouwens een duitse auto voor me te leen ? 300pk volgens de tekst..

voor de schwarzwald liga ?
  zondag 12 december 2010 @ 20:15:11 #136
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_89845413
je mag mijn Z4 wel ff lenen, wat is je PSN?
pi_89845420
quote:
2s.gif Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef Driepink het volgende:
oke, ik weet genoeg :P ik hou me geld lekker in mn zak! :P

maar heeft iemand trouwens een duitse auto voor me te leen ? 300pk volgens de tekst..

voor de schwarzwald liga ?
Je kan toch wel een Z4 betalen?.. paar kleine spulletjes erop en je zit op 299pk.. je wint met gemak
-weg-
pi_89845850
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef Auti het volgende:

[..]

Je kan toch wel een Z4 betalen?.. paar kleine spulletjes erop en je zit op 299pk.. je wint met gemak
atm 38.282 credits :')

er zit een gat in mn hand je wilt het niet eens weten! :P
pi_89845892
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
je mag mijn Z4 wel ff lenen, wat is je PSN?
ik koop inderdaad wel een z4..

paar races en dan kan ik hem nog een beetje tunen ook :)

alsnog bedankt.. ik dacht dat je een z4 in je used cars moest hebben.. was me nooit opgevallen dat bmw ook bij dealers stond _O-
pi_89846210
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik heb een Camaro Z28 '69 met 554 pk, daar heb ik hem zelf met gemak mee gehaald.
Je mag ook mijn Cobra met 764pk hebben, maar dat is een lastige auto
Ow kut die heb ik zelf! :D Chromeline.

Wil je mijn ietwat opgevoerde normale AE86 trueno hebben dan? Voor nop.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_89846307
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ow kut die heb ik zelf! :D Chromeline.

Wil je mijn ietwat opgevoerde normale AE86 trueno hebben dan? Voor nop.
Dat is ook leuk, ik ben straks binnen een half uur online op PSN; nurspekkie
Mocht het niet lukken met je eigen auto dan fixxen we wel wat. ^O^
-weg-
pi_89846458
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:33 schreef Auti het volgende:

[..]

Dat is ook leuk, ik ben straks binnen een half uur online op PSN; nurspekkie
Mocht het niet lukken met je eigen auto dan fixxen we wel wat. ^O^
wat is er nou zo bijzonder aan die AE86 trueno ?
pi_89846663
quote:
2s.gif Op zondag 12 december 2010 20:36 schreef Driepink het volgende:

[..]

wat is er nou zo bijzonder aan die AE86 trueno ?
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_89846767
quote:
ehh.. faal ?
pi_89846913
quote:
2s.gif Op zondag 12 december 2010 20:41 schreef Driepink het volgende:

[..]

ehh.. faal ?

Initial D, je houdt ervan of niet.

De AE86 is vooral bekend om Dhr. Tsuchiya Keiichi, wie het driften heeft uitgevonden met een AE86. :)
pi_89847250
Heb nu al 30x S-4 gedaan ofzo! WAT een drama!
pi_89847471
:D ^O^ _O_ Keiichi Tsuchiya, THE DRIFT KING.. zoek eens op "the drift bible"

Die man heeft zelfs een AE86 van TRD (Toyota Racing Development) cadeau gekregen omdat hij zo'n goeroe is, en naar zijn levensloop is Takumi (initialD) gemaakt.

etc etc.. Het is een legende, en check vooral eens het geluid van een dik getunede AE86.. mooier wordt het niet. Het is liefde.. passie.. het is.. niet te beschrijven ;)

En initialD is de allerbeste anime cartoon ooit... sommige houden van gekke dingen als DragonBallZ, ook goed... ik hou van auto's, tuning, driften.. bla bla bla..

Dat dus. :o
-weg-
pi_89847600
/offtopic maar.. ik hou zelf ook van dragonball :P net gedeeltelijk dat filmpie lopen kijken van clarkson, ikvond het wel grappig, maar snapte de ballen er niet van _O- misschien als ik het heb/had gevolgd :')
  zondag 12 december 2010 @ 20:56:09 #149
317906 PoederSuikerPoeder
Poeder voor intimi
pi_89847653
ik trek die meuk allemaal niet eigenlijk
pi_89848561
Wij hier kennen allemaal TopGear en/of Fifth Gear. En Clarkson, The Stig, Captain Slow, die smurf en die hele hap.. In Japan heb je Best Motoring, bestaat ook al jaren.. en die gasten zijn veel gekker en veeeeeeeeel verder en doen aan keiharde tuning etc etc..
Daar hebben we ook alle dikke J-spec bakken aan te danken, nietwaar?

Dit is de Japanse TopGear, met hun hele eigen gekke wereldje en natuurlijk een cartoon die er op gemaakt is. Maar dat neemt niet weg dat het de echte shit is :D... Want zijn het niet altijd die Japanse wagens die keihard ownen en in de tuningswereld de bom zijn? Ook in BOCHTEN.
Het hele driften komt daar ook vandaan, D1 championship, google maar ;)

En euh.. Gran Turismo = Japans.. het is de oorsprong van alles waar wij helemaal gek van worden :9

En voor de 25 plussers onder ons of nog ouder, die snappen dat wel.. de AE86 is ook de allereerste 4 cillinder 16 klepper ter wereld, motor zit ook in de MR2. Die Levin/Trueno is voor onze begrippen niets meer dan een oude Corolla, dat is de Europese naam.. Maar in die tijd waren ze nog achterwielaangedreven met standaard een sperdiff.. Het is werkelijk een legende, en Meneer Tsuchiya ook :Y "The Drift Bible" <-- downloadbaar/te koop.
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')