Nee, je hebt ook een used f1 car dat ding kost 5 miljoen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
volgens mij is zo'n ding 10malleen weet ik het niet zeker, want die bij ferrari zijn zowiezo 10mil, die f1 cars
oh, dat kan best kloppen, ik heb hem zelf nog niet zien staan in mijn used car lot.. wel genoeg van die racebakken, nu net weer een toyota 7 uit 1970..quote:Op zondag 12 december 2010 19:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, je hebt ook een used f1 car dat ding kost 5 miljoen.
Yep, dat is die van Albers zelfquote:
ikzelf heb een simpele alfa 147 (simpel vergeleken met dit voorbeeld) maar pijpen als deze zouden er zeker niet op passen of wel ?quote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Yep, dat is die van Albers zelfWas nogal onder de indruk van de ritjes die hij in die van Perridon heeft gedaan
Het is ook echt een prachtbak, maar deze staat niet in NL.. Perridon heeft zoveel geld die zet gewoon alles op NL kenteken
Doet ie goed. En dan zijn zoon laten blazen op de maasvlakte
![]()
Maarja, dit is wel erg offtopic... maar wel heel leuk![]()
Tubi sport uitlaten op een Ferrari ben ik ook wel fan van btw
'Gewoon' tegengekomen bij de used cars of een paar uur lang lopen refreshen? Want dat vandaag al tijd lang lopen doen en niet echt motiverend, haha...quote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
Heb eindelijk de Formula Gran Turismo F1
Een steigerpijp maakt altijd herrie, maar goed is het nietquote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ikzelf heb een simpele alfa 147 (simpel vergeleken met dit voorbeeld) maar pijpen als deze zouden er zeker niet op passen of wel ?
Albers heeft er gewoon een open uitlaatsysteem op zitten. Kan je op je 147 ook wel doen maar hij zal niet zo klinkenquote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ikzelf heb een simpele alfa 147 (simpel vergeleken met dit voorbeeld) maar pijpen als deze zouden er zeker niet op passen of wel ?
En je mist weerstand..quote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Albers heeft er gewoon een open uitlaatsysteem op zitten. Kan je op je 147 ook wel doen maar hij zal niet zo klinkenvier cilinders tegenover tien.
Je kan toch wel een Z4 betalen?.. paar kleine spulletjes erop en je zit op 299pk.. je wint met gemakquote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef Driepink het volgende:
oke, ik weet genoegik hou me geld lekker in mn zak!
maar heeft iemand trouwens een duitse auto voor me te leen ? 300pk volgens de tekst..
voor de schwarzwald liga ?
atm 38.282 creditsquote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef Auti het volgende:
[..]
Je kan toch wel een Z4 betalen?.. paar kleine spulletjes erop en je zit op 299pk.. je wint met gemak
ik koop inderdaad wel een z4..quote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
je mag mijn Z4 wel ff lenen, wat is je PSN?
Ow kut die heb ik zelf!quote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb een Camaro Z28 '69 met 554 pk, daar heb ik hem zelf met gemak mee gehaald.
Je mag ook mijn Cobra met 764pk hebben, maar dat is een lastige auto
Dat is ook leuk, ik ben straks binnen een half uur online op PSN; nurspekkiequote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ow kut die heb ik zelf!Chromeline.
Wil je mijn ietwat opgevoerde normale AE86 trueno hebben dan? Voor nop.
wat is er nou zo bijzonder aan die AE86 trueno ?quote:Op zondag 12 december 2010 20:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, ik ben straks binnen een half uur online op PSN; nurspekkie
Mocht het niet lukken met je eigen auto dan fixxen we wel wat.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat is er nou zo bijzonder aan die AE86 trueno ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |