Deze?quote:Op zondag 12 december 2010 19:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Heerlijke auto, Eigenaar Michel Perridon (TRUST) rijder; Christijan Albers![]()
Christijan heeft zelf ook een GT, met race uitlaten.. helemaal ziek! is ook wel ergens een filmpje van/offtopic
Die van 5 miljoen? Hoe rijdt het.quote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
Heb eindelijk de Formula Gran Turismo F1
volgens mij is zo'n ding 10mquote:Op zondag 12 december 2010 19:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Die van 5 miljoen? Hoe rijdt het.
Nee, je hebt ook een used f1 car dat ding kost 5 miljoen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
volgens mij is zo'n ding 10malleen weet ik het niet zeker, want die bij ferrari zijn zowiezo 10mil, die f1 cars
oh, dat kan best kloppen, ik heb hem zelf nog niet zien staan in mijn used car lot.. wel genoeg van die racebakken, nu net weer een toyota 7 uit 1970..quote:Op zondag 12 december 2010 19:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, je hebt ook een used f1 car dat ding kost 5 miljoen.
Yep, dat is die van Albers zelfquote:
ikzelf heb een simpele alfa 147 (simpel vergeleken met dit voorbeeld) maar pijpen als deze zouden er zeker niet op passen of wel ?quote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Yep, dat is die van Albers zelfWas nogal onder de indruk van de ritjes die hij in die van Perridon heeft gedaan
Het is ook echt een prachtbak, maar deze staat niet in NL.. Perridon heeft zoveel geld die zet gewoon alles op NL kenteken
Doet ie goed. En dan zijn zoon laten blazen op de maasvlakte
![]()
Maarja, dit is wel erg offtopic... maar wel heel leuk![]()
Tubi sport uitlaten op een Ferrari ben ik ook wel fan van btw
'Gewoon' tegengekomen bij de used cars of een paar uur lang lopen refreshen? Want dat vandaag al tijd lang lopen doen en niet echt motiverend, haha...quote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
Heb eindelijk de Formula Gran Turismo F1
Een steigerpijp maakt altijd herrie, maar goed is het nietquote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ikzelf heb een simpele alfa 147 (simpel vergeleken met dit voorbeeld) maar pijpen als deze zouden er zeker niet op passen of wel ?
Albers heeft er gewoon een open uitlaatsysteem op zitten. Kan je op je 147 ook wel doen maar hij zal niet zo klinkenquote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
ikzelf heb een simpele alfa 147 (simpel vergeleken met dit voorbeeld) maar pijpen als deze zouden er zeker niet op passen of wel ?
En je mist weerstand..quote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Albers heeft er gewoon een open uitlaatsysteem op zitten. Kan je op je 147 ook wel doen maar hij zal niet zo klinkenvier cilinders tegenover tien.
Je kan toch wel een Z4 betalen?.. paar kleine spulletjes erop en je zit op 299pk.. je wint met gemakquote:Op zondag 12 december 2010 20:09 schreef Driepink het volgende:
oke, ik weet genoegik hou me geld lekker in mn zak!
maar heeft iemand trouwens een duitse auto voor me te leen ? 300pk volgens de tekst..
voor de schwarzwald liga ?
atm 38.282 creditsquote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef Auti het volgende:
[..]
Je kan toch wel een Z4 betalen?.. paar kleine spulletjes erop en je zit op 299pk.. je wint met gemak
ik koop inderdaad wel een z4..quote:Op zondag 12 december 2010 20:15 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
je mag mijn Z4 wel ff lenen, wat is je PSN?
Ow kut die heb ik zelf!quote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik heb een Camaro Z28 '69 met 554 pk, daar heb ik hem zelf met gemak mee gehaald.
Je mag ook mijn Cobra met 764pk hebben, maar dat is een lastige auto
Dat is ook leuk, ik ben straks binnen een half uur online op PSN; nurspekkiequote:Op zondag 12 december 2010 20:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ow kut die heb ik zelf!Chromeline.
Wil je mijn ietwat opgevoerde normale AE86 trueno hebben dan? Voor nop.
wat is er nou zo bijzonder aan die AE86 trueno ?quote:Op zondag 12 december 2010 20:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, ik ben straks binnen een half uur online op PSN; nurspekkie
Mocht het niet lukken met je eigen auto dan fixxen we wel wat.
quote:Op zondag 12 december 2010 20:36 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat is er nou zo bijzonder aan die AE86 trueno ?
quote:
Ja die van 5 miljoen, volgens mij is het dezelfde als uit GT4. Hij rijdt echt heerlijk! gaat goed door de bochten en heeft een prima weg ligging.quote:Op zondag 12 december 2010 19:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Die van 5 miljoen? Hoe rijdt het.
Ik was m gister al tegen gekomen maar had toen niet genoeg geld. Net 1 mil te weinig, vandaag aantal keer lopen refreshen en een aantal races gedaan, toen stond ie daarquote:Op zondag 12 december 2010 20:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
'Gewoon' tegengekomen bij de used cars of een paar uur lang lopen refreshen? Want dat vandaag al tijd lang lopen doen en niet echt motiverend, haha...
M'n Toyota 7 trekt wel echt hard btw, wat een hilarisch apparaat.
BMW = Freude am Fahrenquote:Op zondag 12 december 2010 21:13 schreef Driepink het volgende:
zo die z4 van me wilt ook wel graag sideways door de bochten moet ik zeggen
ja het is niet echt driften, meer zo'n powerslide uit de bochten, zoals die godfather of drift het noemtquote:
als jij een knappe Ferrari hebt dan kunnen we wel wat regelenquote:Op zondag 12 december 2010 21:53 schreef HeertjeB het volgende:
Iemand die me zn Lambo wil uitlenen? Anders moet ik er speciaal één gaan kopen
Bruut1984 is mn psn
Als borg? Das prima.. Mag je mn Italia wel lenen zolang.. 732pk ofzo.quote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
als jij een knappe Ferrari hebt dan kunnen we wel wat regelen
Haaahaquote:Op zondag 12 december 2010 22:01 schreef J.Clarkson het volgende:
IK BEN MN GT5 KWIJT!!!
Had m bij de PS3 laten liggen en 1 van de kids heeft m ergens verstopt!
Niet in het aquarium, wil de prullenbak niet checken....
ik moet zelf nog die Ferrari challenge doenquote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Als borg? Das prima.. Mag je mn Italia wel lenen zolang.. 732pk ofzo.
Ok daar kan je hem makkelijk mee winnenquote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik moet zelf nog die Ferrari challenge doen
vechtquote:Op zondag 12 december 2010 22:13 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
Ok daar kan je hem makkelijk mee winnenEven ruilen dan? wat is je PSN?
Gallardo LP 560-4 '08 met 732pkquote:Op zondag 12 december 2010 22:14 schreef HeertjeB het volgende:
me2.. had geeditwat voor lambo stuur je? en hoeveel pktjes?
doe ik!quote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef HeertjeB het volgende:
Ok nice.. heb je geadd bij PSN network ! Bruut1984 is de naam!
Ik zal meteen sturen, jij ook?
hoe duur was ie?quote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef DeeBee het volgende:
EPIC WIN, formula Gran Turismo eindelijk binnen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na ongeveer 3 uur used car dealership refreshen vandaag (in ploegendienst met m'n huisgenoot) was het raak, wel gelijk de helft van m'n credits kwijt, maar so be it...
Nu kan ik tenminste de laatste cup goud halen in extreme ook (en uberhaupt, behalve endurance dan). Plus m'n B-spec drivers kunnen nu lekker wat sneller racejes completen met die 925 BHP en 550 kg.
hmm wtfquote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
ik heb 'm ontvangen alleen sta jij niet in het lijstje vrienden om auto's mee te delen
ik start mijn PS wel ff opnieuw op jaquote:Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
hmm wtfstart je game anders eens opnieuw op? of je PS
Die van mij lag juist super strakquote:Op zondag 12 december 2010 21:13 schreef Driepink het volgende:
zo die z4 van me wilt ook wel graag sideways door de bochten moet ik zeggen
4.987.000 of zo...quote:
Je bent een baas en ik ben jaloers!quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
4.987.000 of zo...
Maar ja, had 10 miljoen credits staan... Dus kan nu nog even kijken welke bakken ik nog meer gaaf vind, want ik moet ook nog m'n penniless trophy halen, dus geld moet toch keer weg.
Denk dat ik nog wel een premium LMP car ga kopen, Mazda 787B heb ik ook wel geld voor of Audi R10.
Of andere gave bak misschien nog, even kijken... McLaren F1 GTR of zo is ook wel echt gaaf.
GAAF!!! Bedankt voor de tip iig want ik had dus echt geen flauw idee waar ik die wagen vandaan moest halenquote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef DeeBee het volgende:
@Auti: we zijn iig wel dezelfde levels precies!
En het is dus super nep dat je hele tijd moet refreshen om die bak random te kunnen krijgen, echt balen, maar pff, nu heb ik in ieder geval de auto om het spel te kunnen volbrengen, dus pff was wel erg blij.
En ik rij ook al weer paar keer B-spec nu, maar met die Formula gaat dat ook wel lekker!
Maak is een foto in actie dan.quote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef DeeBee het volgende:
@Auti: we zijn iig wel dezelfde levels precies!
En het is dus super nep dat je hele tijd moet refreshen om die bak random te kunnen krijgen, echt balen, maar pff, nu heb ik in ieder geval de auto om het spel te kunnen volbrengen, dus pff was wel erg blij.
En ik rij ook al weer paar keer B-spec nu, maar met die Formula gaat dat ook wel lekker!
Dat is inderdaad nog irritanter dan Jenniferquote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef TheNeptune het volgende:
Ik snap niet dat als je zowat langs iemand bent met de licenses en hij raakt je nog dat je dan gediskwalificeerd bent..
Begint echt vervelend te worden!
Probeer jij jezelf weer voor schut te zetten infantiel.quote:Op zondag 12 december 2010 23:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat is inderdaad nog irritanter dan Jennifer![]()
Kon je maar een Veyron kiezen, had je nergens last van
Holy hell dat ding is snel!quote:Op maandag 13 december 2010 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Redbull X1 is trouwens echt te ziek voor woorden, iedereen maar dan ook echt elke auto wordt door dat ding zoek gereden, net of je auto er niet staat. Dat ding gaat er met zo'n ongelooflijke snelheid en bochtenwerk voorbij tegenstanders, online.
Ooit eens online tegen gekomen? Dat ding is al bijna verdwenen voordat jij met je ogen drie keer kunt knipperenquote:
En dan nog beweren hoe realistisch GT5 wel niet is. WTF!quote:Op maandag 13 december 2010 01:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Redbull X1 is trouwens echt te ziek voor woorden, iedereen maar dan ook echt elke auto wordt door dat ding zoek gereden, net of je auto er niet staat. Dat ding gaat er met zo'n ongelooflijke snelheid en bochtenwerk voorbij tegenstanders, online.
Een service beurt helpt soms ook om wat meer vermogen te vindenquote:Op zondag 12 december 2010 13:06 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin, je bent afhankelijk van je slipstream met de zr1, als je dan in de bochten achter komt te staan dan wordt je op snelheid in de lange rechte stukken door het snellere veld bij gestreefd. Het zou wellicht nog wel kunnen maar ik moet op de een of andere manier dat ding op 900pk zien te krijgen aangezien dat mogelijk is met full tuning, maar het blijft hier steken op de 895. Zo even opnieuw doen. Of anders even de Zonda halen.
Moeten we ons nu gaan bewijzen met filmpjes en dingen? Lijkt me niet....quote:Op zondag 12 december 2010 18:41 schreef Auti het volgende:
[..]
Je bedoelt er gewoon pal naast staan en de hele mikmak?
De schaduwen zijn wel mooi als de zon laag staat. Tenminste dat viel me heel erg op bij de remoefening op de natte Top Gear Test Track. Voor de rest heb je wel gelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 01:18 schreef Stekelbees het volgende:
Vind 't een heel vet spel...alleen... ja weet niet,mist gewoon nog wat dingen voor zolang wachten.
-Schaduwen zijn echt niet netjes op veel punten (AA is onbekend bij pd lijkt wel)
-Motorgeluiden zijn wel oke, maar.... ik mis het echte geronk zegmaar.
-Achtergrondmuziek. Kun je dit misschien zelf importen?
Kwil ook gwn keer breinloos revven met je favo auto ofzo.
Daar had ik ook last van, toen heb ik hem gereden met een Altezza Touring Car, een racewagen dus.quote:Op maandag 13 december 2010 02:16 schreef nero7 het volgende:
Waarom heb ik moeite met "Grindkoning"en haal ik op zn hoogst zilver, terwijl ik "Sneeuwkoning" keihaird own met 1 minuut voorsprong na 3 sessies?
Ik moet hem tot nu toe nog wel constant orders geven ja... Mijn B-spec man is ook pas lvl 3.quote:Op maandag 13 december 2010 10:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Trouwens ik ben nu net begonnen met B-spec, maar mijn driver kan niet eens een Mini Cooper besturen? Moet je 'm echt constant orders geven?
Premium car dealership, 5.3M credits geloof ik zoiets...quote:Op maandag 13 december 2010 10:52 schreef Sant. het volgende:
[..]
Daar had ik ook last van, toen heb ik hem gereden met een Altezza Touring Car, een racewagen dus.
geen centje pijn. Dan haal je hem weer met gemak.
Is die Mazda 787B alleen bij occasions te krijgen?? Ik lees dat Auti er 2 heeft namelijk? Hoezo dat zo?!
Die wil ik trouwens ook wel, die 787b was bij GT4 bijna onverslaanbaar.
Niemand die hier antwoord op heeft?quote:Op maandag 13 december 2010 09:06 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
pffff heb nu 3,7 mil....wat zal ik doen...ik denk dat ik blijf sparen tot ik de Mazda 787B kan kopen...of is dat niet verstandig???
even ter aanvulling: ik moet nog paar races uit de expert klasse (de 8e en de japanse geloof ik) en ik moet like the wind nog en verder. Is like the wind met die mazda te doen?
whoops, niet eens gekekenquote:Op maandag 13 december 2010 11:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Premium car dealership, 5.3M credits geloof ik zoiets...
Aha, dus het aantal races en de mate waarin hij stress heeft hebben ook nog invloed op de rijder lijkt me? ik zal hem een retourtje Terschelling gevenquote:Op maandag 13 december 2010 12:19 schreef DDDDDaaf het volgende:
Dat pijltje bij de B-spec coureurs is een indicatie van de vorm waarin je coureur verkeert: bij een (oranje) pijltje omlaag kun je de betreffende coureur maar beter even met verlof sturen.
Lvl 35 B-spec.quote:Op maandag 13 december 2010 13:14 schreef HeertjeB het volgende:
Die red bull auto he, waarmee kan je die winnen dan?
haha nou dit troost me enigszinsquote:Op maandag 13 december 2010 13:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Pff, ik ben echt slecht. Ik kan zowat niks van de special events op goud halen. Ik hoorde dat die Loeb heel makkelijk is met Slipherstel aan, maar ik kan brons niet eens halen. Die AMG challenges lukt me ook al niet. Zou een stuur echt het verschil kunnen maken? Ja ik moet gewoon veel oefenen, maar zelfs als ik denk dat het goed gaat, ben ik nog 7 seconden te langzaam (AMG, sector 2 bijv.)
Link:quote:Op maandag 13 december 2010 08:52 schreef fotostarter het volgende:
[..]
En dan nog beweren hoe realistisch GT5 wel niet is. WTF!
ja graag!quote:Op maandag 13 december 2010 13:59 schreef Capable het volgende:
HeertjeB moet je nog die Camarro hebben voor de Muscle?
Heeft iemand trouwens een Lambo aub kan ik namelijk wat races afsluiten, daar in tegen kun je me Ferrari 599 844PK lenen voor Ferrari races..
De tering... dat gaat echt heullll erg lang durenquote:
Hij was gemaakt van schuim dus nee dat rijd niet... Daarnaast ga je mij niet vertellen dat banden zoveel grip kunnen hebben dat je een haakse bocht neemt met 200...quote:Op maandag 13 december 2010 14:00 schreef very het volgende:
[..]
Link:
Red Bull X! Concept
"Sony onthulde vandaag de details van een virtuele auto gebouwd met behulp van real-technologie. De X1 Prototype is het race auto-ontwerp in een wereld waar regels geen enkele beperking zijn. De goede samenwerking tussen Polyphony Digital (ontwikkeling), Red Bull Racing en onze Chief Technical Officer Adrian Newey heeft zijn vruchten afgeworpen. Het resultaat gaat veel verder dan de verrassende nieuwe look. Als we de prestaties van testrijder Sebastian Vettel moeten geloven dan zal de score van onverslaanbaar zijn..."
Dus wie zegt of dit realistisch is of niet?
Het bestaat niet, dus je weet het niet. Wie weet zou deze auto echt zo snel zijn wanneer hij gebouwd wordt.
Ze hebben hem overigens wel al in het echt gebouwd, maar of die ook echt doet wat ie moet doen weet ik niet. Daar is nog te weinig info over te vinden (door mij althans)
Foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |